ОНОВЛЕННЯ:
Остерігайтеся гри на Leon.bet/Twin/Oddsring - нечесна процедура перевірки рахунку
Я деякий час був гравцем на Leon і ніколи не мав проблем.
Я зробив перерву в грі там і пізніше зареєструвався на Twin.com, оскільки я побачив, що вони також належать тій самій компанії Moonlite NV, тому я вирішив, що це також чудове місце для гри.
Я вніс, зняв і підтвердив свій рахунок без проблем. Потім я знову спробував зняти суму в розмірі 4000 доларів США, і мені знову вдалося підтвердити рахунок.
Цього разу виписку з банківського рахунку вимагають лише у форматі PDF. Скріншоти не приймаються, як на будь-якому іншому сайті, на якому я грав, включаючи сайт Moonlite NV Leon. Це вкрай несправедливо, оскільки вони вимагають щось, що банк генерує лише раз на місяць. Я не можу змусити банк створити звіт про операції в реальному часі до сьогодні. Це стандартна банківська практика. У мене є 3 рахунки в 3 різних банках, і вони створюють щомісячну виписку у форматі PDF лише раз на місяць. Я зробив скріншоти банківського рахунку, недійсний чек, який показує інформацію про рахунок і підтверджує, що він мій, скріншоти конкретних трансакцій взаємодії, але всі вони були відхилені. Це очевидна тактика зупинки, щоб змусити гравця втратити свій виграш під час очікування. Мені буквально доводиться чекати до кінця місяця, перш ніж щось подібне стане доступним. Як це справедливо? Не знаю. Загальні депозити становили близько 3000 доларів США, а загальна кількість зняттів, включаючи вищезазначене, становить близько 4500 доларів США. Тому ми теж не говоримо про великі гроші. Депозити були зроблені за допомогою interac etransfer, що абсолютно небезпечно, коли справа доходить до неможливості повернення платежу, шахрайства тощо. Щойно його було надіслано, воно було надіслано та зникло з вашого облікового запису назавжди. Тож чому потрібен цей рівень перевірки, немає сенсу.
Я зв’язався зі своїм банком, і вони можуть роздрукувати транзакції до сьогоднішнього дня, як я можу це зробити вдома, але це не у форматі щомісячної виписки, і це не спрацювало.
Я серйозно розглядаю можливість пошуку профілів у соціальних мережах LinkedIn тощо, поки не вирішу цю проблему. Така поведінка сайту є грабіжницькою та вкрай несправедливою по відношенню до гравця.
Будь ласка, використовуйте це як попередження перед грою на будь-яких сайтах, що належать Moonlite NV Leon.bet Oddsring і Twin.com
Якщо я зможу змусити їх прийняти обґрунтоване рішення, я обов’язково оновлю цю публікацію.
Будь-які пропозиції? Лол
UPDATE:
Beware of playing on Leon.bet/Twin/Oddsring - unfair account verification procedure
I have been a player on Leon for awhile and never had a problem.
I took a break from playing there and later on signed up on Twin.com as I saw they were also owned by the same company Moonlite N.V. so I figured it was a great place to play as well.
I have deposited, withdrawn and verified my account without a problem. I then tried to withdraw again in the amount of $4000 and I was hit with another account verification.
This time they are requesting a bank statement in PDF format only. No screenshots like every other site I have played on accepted including Moonlite N.V. site Leon. This is extremely unfair as they are requesting something that the bank only generates once a month. I cannot get the bank to generate a real time statement of transactions up until today. This is a standard banking practice. I have 3 accounts with 3 different banks and they only generate the monthly PDF statement once a month. I took screenhots of the bank account, a void cheque showing the account information and prooving it was mine, screenshots of the specific interac etransfer transactions but they were all declined. This is an obvious stall tactic to get a player to lose their winnings while waiting. I literally have to wait until the end of the month before something that like is available. How is that fair? I don't know. Total deposits were around $3000 and total withdrawals including the above mentioned one is around $4500. So we are not talking huge money either. Deposits were all made by interac etransfer, which is absolutely bullet proof when it comes to not being able to chargeback, fraud, etc. Once its sent, its sent and gone from your account forever. So why this level of verification is required doesn't make sense.
I have contacted my bank and they can print off transactions up until todays like I can do at home, but its not in the format of the monthly statement and it didnt work.
I am seriously considering seeking out profiles on social media LinkedIn, etc until I get this resolved. This kind of behavior from a site is predatory and extremely unfair to the player.
Please use this as a warning before playing on any sites owned by Moonlite N.V. Leon.bet Oddsring and Twin.com
If I can get them to come to a rationale decision I will certainly update this post.
Any suggestions? lol
Автоматичний переклад.