ФорумКазиноSvenplay Casino - загальне обговорення

Svenplay Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від Geisseli
|
22207 переглядів 133 відповідей |
|
1...4 5 67
1 рік тому

Для Гейсселя це питання

Автоматичний переклад.
vadim00limingoja
1 рік тому

Моро, минуло близько трьох тижнів.

Автоматичний переклад.
Geisseli
1 рік тому

Так, я збираюся почати таку ж витівку, я зараз відправив документи, адресу

і банківські реквізити не приймалися. Чи варто погрожувати скаргами, чи краще кожен день палити і запитувати, чому не приймають документи

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Моро, минуло близько трьох тижнів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, будь ласка, зверніть увагу на можливість подати скаргу.

Ви можете знайти корисну інформацію прямо тут . Якщо ви вважаєте, що скарга варта спроби, надішліть її , натиснувши це посилання .

Репутація казино дуже погана , тому я сподіваюся, що ми зможемо вирішити проблему.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!


Я грав кілька місяців на svenplay, і зараз є 4 тисячі євро грошей, які я намагався зняти протягом місяця. Я завершив процес kyv, і вони попросили 3 додаткові документи, які я надіслав, і вони прийняли. Я спробував зняти ще раз, і отримав електронний лист про те, що вони щойно забрали 2,5 тисячі з мого рахунку, тому що я порушив деякі умови бонусів або інші правила. Так, я взяв їхній депозитний бонус приблизно 5-7 разів і повернув їх, як зазначено в правилах. Я попросив їх пояснити, чому це сталося, перш ніж подавати скаргу до MGA.


Чи є досвід роботи з таким лайном? Я знаю, що вони можуть визначати правила під час гри з бонусними грошима, але я робив перекидання для кожного бонусу, як сказано в правилах, і тепер вони просто прийшли та звинуватили мене в порушенні правил.


Чи міг казиногуру допомогти з svenplay? Або мені негайно зв’язатися з MGA?

Автоматичний переклад.
matti95
1 рік тому

Привіт,

перекидання - це лише одне правило, застосоване до бонусів, можливо, ви порушили інше правило. На жаль, я думаю, ви не дуже добре знаєте подробиці, чи не так?

На жаль, зараз рейтинг казино такий низький 🙁

Чи пояснило казино, яке правило ви порушили? Я перевірив скаргу , тому я б сказав, що не було зроблено чітких пояснень. Ви завжди можете спробувати орган ліцензування в якості останнього варіанту, оскільки зазвичай це довгостроково, якщо ви коли-небудь отримаєте відповідь.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,


Я завжди читав власні умови бонусів і дотримувався їх. Далі з правил розділу бонусів:


a) «Шахрайство» означає будь-яку шахрайську діяльність, яку ви здійснюєте або будь-яка особа, яка діє від вашого імені або за змовою з вами, і включає, без обмежень:

шахрайські повернення коштів і рейкбек;

використання викраденої, клонованої чи іншим чином неавторизованої кредитної чи дебетової картки як джерела коштів вами чи будь-якою іншою особою, яка бере участь у тій самій грі, що й ви, у будь-який час;

змова з іншими для отримання несправедливої переваги (зокрема через бонусні схеми чи подібні стимули, які ми пропонуємо);

будь-які спроби зареєструвати неправдиву або оманливу інформацію про обліковий запис;

будь-яку фактичну дію чи спробу здійснити вами, яку ми обґрунтовано вважаємо незаконною в будь-якій застосовній юрисдикції, вчинену добросовісно або спрямовану на обман нас та/або обхід будь-яких договірних чи правових обмежень, незалежно від того, чи справді така дія чи спроба завдає нам збитку;

b) "Несправедлива вигода" включає, без обмеження:

використання помилки, лазівки або помилки в нашому програмному забезпеченні чи будь-якому сторонньому програмному забезпеченні, яке ви використовуєте у зв’язку з Послугами (включаючи будь-які Ігри);

використання автоматизованих програвачів («ботів») або іншого стороннього програмного забезпечення чи систем аналізу; або

Використання «Недоліку», як це визначено в Розділі 18, у будь-якому випадку на вашу користь та/або на шкоду нам або іншим.

c) «Зловживання бонусом» включає:

Внесення депозиту для отримання бонусу без активності внесених коштів

Виведення для повторного внесення

Неправильні ставки на обидві сторони однієї події, щоб виконати вимоги щодо бонусних ставок

Спрямування нових облікових записів для власного використання

На всі бонуси поширюється обмеження на використання бонусів на основі механізму бонусів, і, якщо не вказано інше, вони не повинні використовуватися більше ніж 6 разів на календарний місяць, якщо з будь-якої причини окремий гравець використовує бонусний код понад це. Компанія summa залишає за собою право проводити подальше розслідування зловживання бонусами та зменшувати бонусні виграші


Я не відкривав інших облікових записів, не робив ставок на обидві команди, не отримував більше 6 бонусів на місяць, не знімав гроші, не використовував жодних лазівок чи технічних проблем. Я просто не порушував правил.

Автоматичний переклад.
matti95
1 рік тому

Казино підозрює вас у всіх цих діях одразу?

Я сподівався на краще пояснення, але я б сказав, що воно відповідає оцінці огляду - 2,2 з 10 🙁.

Намагайтеся більше звертати увагу на відгуки, уникайте таких казино. Успіхів зі скаргою 🤞


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я згоден з вами. Я почав там грати до того, як побачив тут рейтинг. Більшість сторінок, які ви знаходите в Google, містять позитивні відгуки про казино, я думаю, що казино платять щось за позитивний відгук. Якщо ви погуглите враження від казино svenplay, на більшості сторінок сказано, що це гарне місце.


Але так, вони надіслали мені цей список, і це було не все. Вони не були конкретними, якщо я зробив це все, але дивно писати там правило, яке не було порушено. Це чиста крадіжка. Все, що я можу сказати людям, які знайшли це написання, УНИКАЙТЕ ЦЬОГО КАЗИНО В УСІХ ВИПАДКАХ!

Автоматичний переклад.
matti95
1 рік тому

На жаль, це проблема Інтернету. Люди не можуть довіряти всьому, що вони читають. Щодня ми отримуємо електронні листи, у яких казино запитують, скільки їм потрібно заплатити, щоб отримати додаткові бали для свого рейтингу або кращу позицію в списках найкращих онлайн-казино тощо.

Багато веб-сайтів не піклуються про якість казино. Вони дбають лише про комісію, яку вони отримують від них 😕

Автоматичний переклад.
Geisseli
1 рік тому

Все одно зрозуміло, мою електронну пошту заблоковано, а документи не приймаються

Автоматичний переклад.
4sqpfcjrdn
1 рік тому

Виходячи з усього сказаного тут, я боюся, що це зміниться.

Що ж, удачі зі скаргою. Чи можу я знати, що змусило вас грати в цьому казино? Де ви це знайшли?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, уникайте цього казино та всіх обмежених казино LCS. Вони тут лише для того, щоб забрати ваші гроші. Вони не мають великої репутації.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дуже погано, я нікому не рекомендую, ви просите їх закрити його через додавання до гри, а вони продовжують надсилати вам рекламу, щоб грати, вони не дотримуються відповідальних азартних ігор.

Автоматичний переклад.
Anonymized545
1 рік тому

Це жахлива ситуація. Я більше переконаний, що ця проблема пов’язана з тим фактом, що багато казино залишили сторонні компанії займатися своїми рекламними акціями та інформаційними бюлетенями. Таким чином, можливо, потрібен деякий час, щоб оновити список одержувачів. Інше питання, як відбувається процес скасування підписки, коли гравець просить закрити обліковий запис. Можливо, ви самі скасували підписку до того, як попросили закрити свій обліковий запис?

Я погоджуюсь, що це справді неприємна ситуація, але дуже поширена, судячи з досвіду, опублікованого на нашому форумі 🙁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино LCS Ltd. забрали в мене понад 4000 євро... жодного виграшу... і в кожному казино від LCS Ltd мене заблокували через проблеми з азартними іграми... але одного дня пізніше я міг би створити новий обліковий запис у наступному казино LCS Ltd. У них немає захисту гравців! А MGA нічого не робить!

тому ніколи не грайте в казино LCS Ltd!

Автоматичний переклад.
x4wsccrkcd
1 рік тому

Привіт! Я бачу, що ви подали скаргу на всі казино, які, на вашу думку, вигнали вас із цієї групи. Що стосується блокування, чи просили ви заблокувати вас через проблеми з азартними іграми?

У всякому разі, я також помітив, що майже всі казино в цій групі мають досить низький індекс безпеки, що, на мою думку, говорить само за себе. Я точно уникав би таких казино, і якщо у вас є проблеми з азартними іграми, я думаю, цей посібник може бути вам корисним: https://casino.guru/problem-gambling

У всякому разі, мені цікаво, куди ви подінетеся з усіма скаргами. Сподіваюся, все налагодиться.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Цікаво, для чого потрібна MGA. Захист гравців є пріоритетом номер один для всіх регуляторних органів. Принаймні так повинно бути згідно із законами та інструкціями. На жаль, один безсилий проти LCS Ltd. Я подав скарги, сподіваючись отримати допомогу тут. Я зібрав усі докази, і якщо хтось говорить про залежність від азартних ігор і тому хоче закрити свій обліковий запис, тоді компанії мають дзвонити на сполох! Але саме тому його часто ігнорують... Тому що люди, залежні від азартних ігор, програють все своє життя! На цьому можна заробити гроші!

Але принаймні ці проблеми набагато більше в очах громадськості!!!

Я зараз не граю в азартні ігри ... нічого не залишилося 😭

Автоматичний переклад.
x4wsccrkcd
1 рік тому

Привіт.

Я пам'ятаю часи, коли MGA вважався найкращим і найтурботливішим органом.

У будь-якому випадку, коли справа доходить до блокування залежних гравців у казино, гравець також повинен виконати певні кроки. Наскільки я думаю про це зараз, він не містить багато MGA.

Зайве говорити, що скарга на Svenplay відсутня. Отже, що сталося? Якщо ви не проти пояснити, звичайно.

Я можу уявити, що ти справді потрапив у цю пастку, і мені шкода за це. Щоб залишатися в безпеці, майте на увазі, що якщо ви самовиключаєтеся з одного казино, це не обов’язково означає, що ви захищені на всіх інших пов’язаних веб-сайтах.

Також майте на увазі, що якщо ви граєте в казино без національної ліцензії, такі обмеження, як неплатоспроможність, борги, затримання або щось подібне, пов’язане з місцевими законами, наприклад, невідомі для казино.

Погоджуюсь, що таку тему потрібно обговорювати частіше і публічніше; цифри тривожні. Я можу запевнити вас, що ми в Casino Guru добре знаємо про це і докладемо всіх зусиль, щоб підвищити обізнаність громадськості й надалі.

Візьмемо як приклад Шимона .

Я сподіваюся, що одного разу ти виграєш цю битву і повернеш собі життя!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Хтось отримав тут гроші??

Автоматичний переклад.
1...4 5 67
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого