Моро, минуло близько трьох тижнів.
Moro, about three weeks passed.
Moro, noin kolme viikkoa meni.
Так, я збираюся почати таку ж витівку, я зараз відправив документи, адресу
і банківські реквізити не приймалися. Чи варто погрожувати скаргами, чи краще кожен день палити і запитувати, чому не приймають документи
Yeah, I'm about to start the same prank, I've sent the documents now, address
and bank details were not accepted. Should we threaten with complaints, or is it better to fume and ask every day why the documents are not accepted
Joo, mulla alkamassa sama pelleily, dokumentteja oon lähettänyt nyt, osoite
ja pankkitietoja ei hyväksynyt. Pitikö uhkailla valituksilla, vai onko vaan parempi höyrytä ja kysellä joka päivä, että miks ei hyväksytä dokumentteja
Привіт,
якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, будь ласка, зверніть увагу на можливість подати скаргу.
Ви можете знайти корисну інформацію прямо тут . Якщо ви вважаєте, що скарга варта спроби, надішліть її , натиснувши це посилання .
Репутація казино дуже погана , тому я сподіваюся, що ми зможемо вирішити проблему.
Hello,
if you feel like you need help, kindly mind the possibility of submitting a complaint.
You can find some useful info right here. If you find the complaint worth a try, submit one by clicking/tapping this link.
The casino's reputation is very bad, so I hope we will be able to solve the issue.
Привіт!
Я грав кілька місяців на svenplay, і зараз є 4 тисячі євро грошей, які я намагався зняти протягом місяця. Я завершив процес kyv, і вони попросили 3 додаткові документи, які я надіслав, і вони прийняли. Я спробував зняти ще раз, і отримав електронний лист про те, що вони щойно забрали 2,5 тисячі з мого рахунку, тому що я порушив деякі умови бонусів або інші правила. Так, я взяв їхній депозитний бонус приблизно 5-7 разів і повернув їх, як зазначено в правилах. Я попросив їх пояснити, чому це сталося, перш ніж подавати скаргу до MGA.
Чи є досвід роботи з таким лайном? Я знаю, що вони можуть визначати правила під час гри з бонусними грошима, але я робив перекидання для кожного бонусу, як сказано в правилах, і тепер вони просто прийшли та звинуватили мене в порушенні правил.
Чи міг казиногуру допомогти з svenplay? Або мені негайно зв’язатися з MGA?
Hi!
I have played few months with svenplay and now there is 4k eur money that i have tried to withdraw for a month. I completed the kyv process and they have asked for 3 extra documents that i have sent and they have accepted. I tried to withdraw once again and i got an email saying that they just took 2,5k from my account because i have breached some of their bonus terms or other rules. Yes, i have taken their deposit bonus about 5-7 times and rolled them over as said in the rules. I asked them to give a explanation why this happened before making complaint to MGA.
Any experience with this kind of shit? I know they can decide the rules when playing with bonus money, but i did rollover for every bonus as rules said and now they just came up and accuse me of breaking the rules.
Has the casinoguru been able to help with svenplay? Or do i contact MGA straight away?
Привіт,
перекидання - це лише одне правило, застосоване до бонусів, можливо, ви порушили інше правило. На жаль, я думаю, ви не дуже добре знаєте подробиці, чи не так?
На жаль, зараз рейтинг казино такий низький 🙁
Чи пояснило казино, яке правило ви порушили? Я перевірив скаргу , тому я б сказав, що не було зроблено чітких пояснень. Ви завжди можете спробувати орган ліцензування в якості останнього варіанту, оскільки зазвичай це довгостроково, якщо ви коли-небудь отримаєте відповідь.
Hello,
the rollover is just a single rule applied to bonuses, maybe you violated another rule. Sadly, I guess you are not well aware of the details, are you?
Sadly, the casino's score is so low now 🙁
Has the casino explained which rule you breached? I checked the complaint, hence I'd say no explicit explanation was made. You can always try the licensing authority as the last option because it is usually a long run if you ever receive a response.
Привіт,
Я завжди читав власні умови бонусів і дотримувався їх. Далі з правил розділу бонусів:
a) «Шахрайство» означає будь-яку шахрайську діяльність, яку ви здійснюєте або будь-яка особа, яка діє від вашого імені або за змовою з вами, і включає, без обмежень:
шахрайські повернення коштів і рейкбек;
використання викраденої, клонованої чи іншим чином неавторизованої кредитної чи дебетової картки як джерела коштів вами чи будь-якою іншою особою, яка бере участь у тій самій грі, що й ви, у будь-який час;
змова з іншими для отримання несправедливої переваги (зокрема через бонусні схеми чи подібні стимули, які ми пропонуємо);
будь-які спроби зареєструвати неправдиву або оманливу інформацію про обліковий запис;
будь-яку фактичну дію чи спробу здійснити вами, яку ми обґрунтовано вважаємо незаконною в будь-якій застосовній юрисдикції, вчинену добросовісно або спрямовану на обман нас та/або обхід будь-яких договірних чи правових обмежень, незалежно від того, чи справді така дія чи спроба завдає нам збитку;
b) "Несправедлива вигода" включає, без обмеження:
використання помилки, лазівки або помилки в нашому програмному забезпеченні чи будь-якому сторонньому програмному забезпеченні, яке ви використовуєте у зв’язку з Послугами (включаючи будь-які Ігри);
використання автоматизованих програвачів («ботів») або іншого стороннього програмного забезпечення чи систем аналізу; або
Використання «Недоліку», як це визначено в Розділі 18, у будь-якому випадку на вашу користь та/або на шкоду нам або іншим.
c) «Зловживання бонусом» включає:
Внесення депозиту для отримання бонусу без активності внесених коштів
Виведення для повторного внесення
Неправильні ставки на обидві сторони однієї події, щоб виконати вимоги щодо бонусних ставок
Спрямування нових облікових записів для власного використання
На всі бонуси поширюється обмеження на використання бонусів на основі механізму бонусів, і, якщо не вказано інше, вони не повинні використовуватися більше ніж 6 разів на календарний місяць, якщо з будь-якої причини окремий гравець використовує бонусний код понад це. Компанія summa залишає за собою право проводити подальше розслідування зловживання бонусами та зменшувати бонусні виграші
Я не відкривав інших облікових записів, не робив ставок на обидві команди, не отримував більше 6 бонусів на місяць, не знімав гроші, не використовував жодних лазівок чи технічних проблем. Я просто не порушував правил.
Hi,
I have always read the bonuses own conditions and followed those. This next is from the section bonus rules:
a) "Fraudulent Practice" means any fraudulent activity engaged in by you or any person acting on your behalf or in collusion with you, and includes without limitation:
fraudulent chargebacks and rake-back activity;
the use of a stolen, cloned or otherwise unauthorized credit or debit card as a source of funds by you or any other person participating in the same game as you at any time;
colluding with others to obtain an unfair advantage (including through bonus schemes or similar incentives we offer);
any attempt to register false or misleading account information;
any actual or attempted act by you that we reasonably believe is illegal in any applicable jurisdiction, done in good faith, or intended to defraud us and/or circumvent any contractual or legal restriction, whether or not such act or attempt actually causes us damage;
b) "Unfair advantage" includes without limitation:
exploiting a bug, loophole or error in our or any third party software you use in connection with the Services (including any Games);
use of automated players ("bots") or other third-party software or analysis systems; or
Exploiting a "Flaw" as defined in Section 18, in any event either to your advantage and/or to our or others' detriment.
c) "Bonus abuse" includes:
Making a deposit to get a bonus without the activity of the deposited funds
Withdrawal for redeposit
Betting on either side of one event to meet bonus wagering requirements incorrectly
Directing new accounts to your own use
All bonuses are subject to a bonus use limit based on the bonus engine, and unless otherwise stated, should not be used more than 6 times per calendar month, if for any reason an individual player uses a bonus code beyond that. summa's company reserves the right to further investigate the misuse of bonuses and reduce bonus winnings
I have not done other accounts, placed bets for both teams, taken more than 6 bonuses/month, withdrawn money, not taken advantage of any loopholes or technical issues. I simply haven't broken the rules.
Hi,
I have always read the bonuses own conditions and followed those. This next is from the section bonus rules:
a) "Petollinen käytäntö" tarkoittaa mitä tahansa petollista toimintaa, johon sinä tai kuka tahansa puolestasi tai kanssasi salaisessa yhteistyössä toimiva henkilö harjoittaa, ja se sisältää rajoituksetta:
vilpilliset takaisinperinnät ja rake-back-toiminta;
varastetun, kloonatun tai muuten luvattoman luotto- tai maksukortin käyttö varojen lähteenä sinun tai kenen tahansa muun samaan peliin kuin sinä milloin tahansa osallistuneen henkilön toimesta;
salainen yhteistyö muiden kanssa epäreilun edun saamiseksi (mukaan lukien tarjoamiemme bonusjärjestelmien tai vastaavien kannustimien kautta);
kaikki yritykset rekisteröidä vääriä tai harhaanjohtavia tilitietoja;
mikä tahansa tosiasiallinen tai yrittämäsi toiminta, jonka me kohtuudella pidämme laittomana millä tahansa soveltuvalla lainkäyttöalueella, joka on tehty vilpittömässä mielessä tai jonka tarkoituksena on huijata meitä ja/tai kiertää mitä tahansa sopimus- tai lakirajoitusta, riippumatta siitä, onko tällainen toimi tai yritys aiheuttaa meille todellisuudessa vahinkoa;
b) "Epäreilu etu" sisältää rajoituksetta:
Palveluiden yhteydessä käyttämäsi meidän tai minkä tahansa kolmannen osapuolen ohjelmiston vian, porsaanreiän tai virheen hyödyntäminen (mukaan lukien kaikki pelit);
automaattisten pelaajien ("bottien") tai muiden kolmannen osapuolen ohjelmistojen tai analyysijärjestelmien käyttö; tai
Kohdassa 18 määritellyn "Virheen" käyttäminen hyväksi, joka tapauksessa joko sinun eduksesi ja/tai meidän tai muiden vahingoksi.
c) "Bonuksen väärinkäyttö" sisältää:
Talletuksen tekeminen saadaksesi bonuksen ilman talletettujen varojen toimintaa
Kotiuttaminen uudelleentalletusta varten
Vedonlyönti yhden tapahtuman molemmille puolille bonuksen kierrätysvaatimusten väärän saavuttamiseksi
Uusien tilien ohjaaminen omaan käyttöön
Kaikkiin bonuksiin sovelletaan bonusmoottoriin perustuvaa bonuskäyttörajoitusta, ja ellei toisin mainita, niitä ei tulisi käyttää enempää kuin 6 kertaa kalenterikuukaudessa, jos jostain syystä yksittäinen pelaaja käyttää bonuskoodia sen yli. summan yritys pidättää oikeuden tutkia tarkemmin bonusten väärinkäyttötapaa ja vähentää bonusvoittoja
I have not done other accounts, placed bets for both teams, taken more than 6 bonuses/month, withdrawn money, not taken advantage of any loopholes or technical issues. I simply havent broken the rules.
Казино підозрює вас у всіх цих діях одразу?
Я сподівався на краще пояснення, але я б сказав, що воно відповідає оцінці огляду - 2,2 з 10 🙁.
Намагайтеся більше звертати увагу на відгуки, уникайте таких казино. Успіхів зі скаргою 🤞
Does the casino suspect you of all those actions at once?
I was hoping for a better explanation, but I'd say it fits the review score - 2,2 out of 10 🙁.
Try to pay better attention to the reviews, you should avoid such casinos. Good luck with the complaint 🤞
Так, я згоден з вами. Я почав там грати до того, як побачив тут рейтинг. Більшість сторінок, які ви знаходите в Google, містять позитивні відгуки про казино, я думаю, що казино платять щось за позитивний відгук. Якщо ви погуглите враження від казино svenplay, на більшості сторінок сказано, що це гарне місце.
Але так, вони надіслали мені цей список, і це було не все. Вони не були конкретними, якщо я зробив це все, але дивно писати там правило, яке не було порушено. Це чиста крадіжка. Все, що я можу сказати людям, які знайшли це написання, УНИКАЙТЕ ЦЬОГО КАЗИНО В УСІХ ВИПАДКАХ!
Yes, i agree with you. I started playing there before i saw the rating here. Most of the pages you find with google say positive things about casinos, I think casinos pay something for a positive review. If you google svenplay casino experiences, most pages say it is a good place.
But yes, they sent me that list and this wasnt all. They didnt be specific if I did those all but it is weird to write a rule there that havent been broken. This is a pure theft. All I can say to people who find this writing, AVOID THIS CASINO IN ALL CASES!
На жаль, це проблема Інтернету. Люди не можуть довіряти всьому, що вони читають. Щодня ми отримуємо електронні листи, у яких казино запитують, скільки їм потрібно заплатити, щоб отримати додаткові бали для свого рейтингу або кращу позицію в списках найкращих онлайн-казино тощо.
Багато веб-сайтів не піклуються про якість казино. Вони дбають лише про комісію, яку вони отримують від них 😕
Unfortunately this is the problem of the internet. People can't trust everything they read. Everyday, we receive emails where casinos ask how much they need to pay to get extra points for their rating or better position in the top online casinos lists etc.
Many websites don't care about the casino quality. They only care about the commission they get from them 😕
Все одно зрозуміло, мою електронну пошту заблоковано, а документи не приймаються
Still got it my email was blocked and documents are not accepted
Onko vieläkään selvinnyt minun sähköposti estettiin ja dokumentteja ei hyväksytä
Виходячи з усього сказаного тут, я боюся, що це зміниться.
Що ж, удачі зі скаргою. Чи можу я знати, що змусило вас грати в цьому казино? Де ви це знайшли?
Based on all the things said here, I fear it would change.
Well, good luck with the complaint. May I know what made you play in this casino? Where did you find it?
Будь ласка, уникайте цього казино та всіх обмежених казино LCS. Вони тут лише для того, щоб забрати ваші гроші. Вони не мають великої репутації.
Please all, do avoid this casino and all L.C.S. limited casinos. They are only there to take your money. They do not have a great reputatation.
Дуже погано, я нікому не рекомендую, ви просите їх закрити його через додавання до гри, а вони продовжують надсилати вам рекламу, щоб грати, вони не дотримуються відповідальних азартних ігор.
Very bad I do not recommend it to anyone, you ask them to close it due to addition to the game and they keep sending you advertising to play, they do not comply with responsible gambling.
Muy malo no se lo recomiendo a nadie les solicitas el cierre por adición al juego y te siguen mandando publicidad para jugar no cumplen con el juego responsable.
Це жахлива ситуація. Я більше переконаний, що ця проблема пов’язана з тим фактом, що багато казино залишили сторонні компанії займатися своїми рекламними акціями та інформаційними бюлетенями. Таким чином, можливо, потрібен деякий час, щоб оновити список одержувачів. Інше питання, як відбувається процес скасування підписки, коли гравець просить закрити обліковий запис. Можливо, ви самі скасували підписку до того, як попросили закрити свій обліковий запис?
Я погоджуюсь, що це справді неприємна ситуація, але дуже поширена, судячи з досвіду, опублікованого на нашому форумі 🙁
This is a horrible situation. I'm more convinced this is an issue associated with the fact, that many casinos left 3rd party companies handling their promotions and newsletters. Thus it probably takes some time to update the list of recipients. Another question is how the unsubscribe process is handled when a player requests account closure. Had you unsubscribed yourself before you asked for your account to be closed, perhaps?
I agree this is truly an unpleasant situation, yet very common according to experiences shared through our forum 🙁
Казино LCS Ltd. забрали в мене понад 4000 євро... жодного виграшу... і в кожному казино від LCS Ltd мене заблокували через проблеми з азартними іграми... але одного дня пізніше я міг би створити новий обліковий запис у наступному казино LCS Ltd. У них немає захисту гравців! А MGA нічого не робить!
тому ніколи не грайте в казино LCS Ltd!
LCS Ltd. Casinos took more than € 4.000,- from me … no winnings … and in every casino from LCS Ltd I’ve been blocked because of gambling problems…. but one day later I could make a new account in the next casino of LCS Ltd. They’ve no player protection! And the MGA doesn’t do anything!
so never play in LCS Ltd casinos!
Привіт! Я бачу, що ви подали скаргу на всі казино, які, на вашу думку, вигнали вас із цієї групи. Що стосується блокування, чи просили ви заблокувати вас через проблеми з азартними іграми?
У всякому разі, я також помітив, що майже всі казино в цій групі мають досить низький індекс безпеки, що, на мою думку, говорить само за себе. Я точно уникав би таких казино, і якщо у вас є проблеми з азартними іграми, я думаю, цей посібник може бути вам корисним: https://casino.guru/problem-gambling
У всякому разі, мені цікаво, куди ви подінетеся з усіма скаргами. Сподіваюся, все налагодиться.
Hi, I see that you have filed a complaint against all the casinos that you say ripped you off from this group. As for the blocking, did you ask to be blocked because of the gambling problem ?
Anyway, I also noticed that almost all the casinos in this group have a pretty low safety index, which I think speaks for itself. I would definitely avoid casinos like this and if you have a gambling problem I think this guide might be useful for you: https://casino.guru/problem-gambling
Anyway, I wonder where you will get with all the complaints. I hope everything gets sorted out.
Цікаво, для чого потрібна MGA. Захист гравців є пріоритетом номер один для всіх регуляторних органів. Принаймні так повинно бути згідно із законами та інструкціями. На жаль, один безсилий проти LCS Ltd. Я подав скарги, сподіваючись отримати допомогу тут. Я зібрав усі докази, і якщо хтось говорить про залежність від азартних ігор і тому хоче закрити свій обліковий запис, тоді компанії мають дзвонити на сполох! Але саме тому його часто ігнорують... Тому що люди, залежні від азартних ігор, програють все своє життя! На цьому можна заробити гроші!
Але принаймні ці проблеми набагато більше в очах громадськості!!!
Я зараз не граю в азартні ігри ... нічого не залишилося 😭
I wonder what the MGA is for. Player protection is the number one priority for all regulatory authorities. At least it should be according to the laws and guidelines. Unfortunately, one is powerless against LCS Ltd. I filed the complaints hoping to get some help here. I have collected all the evidence and if someone talks about gambling addiction and therefore wants to close their account, then alarm bells should be ringing for the companies! But that is exactly why it is often ignored.... Because people addicted to gambling gamble their entire lives away! There's money to be made in that!
But at least these problems belong much more in the public eye!!!
I don't gamble now ... there's nothing left 😭
Привіт.
Я пам'ятаю часи, коли MGA вважався найкращим і найтурботливішим органом.
У будь-якому випадку, коли справа доходить до блокування залежних гравців у казино, гравець також повинен виконати певні кроки. Наскільки я думаю про це зараз, він не містить багато MGA.
Зайве говорити, що скарга на Svenplay відсутня. Отже, що сталося? Якщо ви не проти пояснити, звичайно.
Я можу уявити, що ти справді потрапив у цю пастку, і мені шкода за це. Щоб залишатися в безпеці, майте на увазі, що якщо ви самовиключаєтеся з одного казино, це не обов’язково означає, що ви захищені на всіх інших пов’язаних веб-сайтах.
Також майте на увазі, що якщо ви граєте в казино без національної ліцензії, такі обмеження, як неплатоспроможність, борги, затримання або щось подібне, пов’язане з місцевими законами, наприклад, невідомі для казино.
Погоджуюсь, що таку тему потрібно обговорювати частіше і публічніше; цифри тривожні. Я можу запевнити вас, що ми в Casino Guru добре знаємо про це і докладемо всіх зусиль, щоб підвищити обізнаність громадськості й надалі.
Я сподіваюся, що одного разу ти виграєш цю битву і повернеш собі життя!
Hello.
I remember days when the MGA was considered the best and most caring authority.
Anyway, when it comes to blocking addicted players in casinos, the player also needs to follow certain steps. The way I feel about it at this point, it does not include MGA much.
Needless to say, the complaint against Svenplay is missing. So, what has happened? If you don't mind explaining, of course.
I can imagine you are really trapped in this, and I'm sorry for that. To stay a bit safer, keep in mind that if you self-exclude yourself from one casino, it doesn’t necessarily mean that you are protected on all the other associated websites.
Also keep in mind that if you play in casinos without your national license, such limitations as insolvency, debts, detention, or anything similar bound to local laws, for instance, are unknown to the casino.
I agree that such a topic should be discussed more often and more publicly; the numbers are alarming. I can assure you that we at Casino Guru are well aware of that and will do our best to raise public awareness further.
I hope one day you'll win this battle and get your life back!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.