1 рік тому
Тут ви можете обговорити Svenplay Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт! Я подумав, що було б добре принести сюди трохи досвіду цього казино.
Я зробив депозит 1 грудня 2022 року, депозит був третім і сума становила 200 євро, тому у мене не було бонусу, лише сирі гроші. Тоді я виграв 4000 євро, і зараз у мене на балансі така ж сума.
Коли я намагався вивести, було написано, що обліковий запис потрібно повністю верифікувати. Я надіслав документи першого грудня, а в неділю, 4 грудня, отримав повідомлення, що адресу та особу перевірено, але банківську виписку неможливо перевірити, оскільки на ній немає логотипу банку (усі інші казино прийняли цю заяву)
давайте подивимося, чи може це казино виплачувати виграші, чи мені потрібно зв’язатися з mga.
СИРІ ГРОШІ
Я оновлю тут, як це відбувається!
Hello! I thought it would be good to bring here a little experience of this casino.
I made a deposit on the first of December 2022, the deposit was the third and the amount was 200 euros so i didnt have bonus just raw money. I won 4,000 euros then and I still have the same amount in the balance at the moment.
When I tried to withdraw, it said that the account must be fully verified. I sent the documents on the first of December and on Sunday the 4th of December I got a message that the address and identity have been verified, but the bank statement could not be verified because it did not have the bank logo on it (all other casinos have accepted this statement)
let's see if this casino can pay winnings or do i need to contact to mga.
RAW MONEY
I'll update here how it goes!
05.12.2022
15.56 (UTC+2)
Документи схвалено, тепер я зробив зняття 1000 євро (максимум за запит). Подивимося, чи знімуть вони мій незавершений зняття через 72 години та запитають нові документи!
На моєму балансі 3000 євро
1000e очікує на зняття
05.12.2022
15.56 (UTC+2)
Documents are approved, now i made withdrawl 1000e (max per request) let's see will they take my pending withdrawl down after 72 hours and asks for new documents!
3000e on my balance
1000e pending withdrawl
Я буду стежити за цим... Я в тій самій ситуації, начебто. Я вніс 200 євро 3 грудня. Очікування затвердження документів (робив це багато разів). Я 14 000 євро. Мені пощастило, і він виграв понад 2000 x із ставкою 5 євро.
Я не попереджав умови та положення про те, що максимальний виграш становить 5000 євро за 24 години (так, погано).
Я думав, що це безпечне казино, оскільки вони мали ліцензію MGA...
I will follow this... Im in the same situation, kind of. I deposited 200 euro on 3 of december. Waiting for documents approval (done this many times before). Im at 14 000 Euro. Was lucky and won over 2000 x with 5 euro bet.
I didnt red the terms and condition that the maximum win is 5000 euro in 24 H ( yes sick).
I thought it was a Safe casino since they had MGA-license...
Привіт,
радий чути, що є прогрес, і я щиро сподіваюся, що ви зможете зняти кошти, якщо їх буде заповнено.
Просто порада, перевірте репутацію казино , я б особисто розглянув альтернативи 🤔
Hello,
happy to hear that there is progress, and I truly hope that you'll be able to withdraw if full.
Just a word of advice, check the casino's reputation, I would personally consider alternatives 🤔
Привіт,
майже те саме стосується і вас. Незважаючи на те, що це казино має ліцензію на Мальті, оцінка репутації погана .
Це не означає, що щось має статися негайно, я б сказав, що все-таки своєрідне попередження.
Дайте нам знати, як це відбувається 🤞
Hi there,
almost the same goes for you. Even though this casino is licensed in Malta, the reputation score is bad.
Does not mean that something has to happen immediately, still a kind of warning, I'd say.
Let us know how it goes 🤞
06.12.2022
13.06 (UTC+2)
Запит на зняття було відхилено, оскільки мені потрібно надіслати документ селфі, де я зберігаю свій ідентифікатор (я надіслав це вже 1 грудня).
Коли вони приймуть це, вони знову і знову відхилятимуть запити нових документів після того, як я зіграю всі свої 4000 євро, але, на жаль, я не буду грати в ці, я буду боротися до кінця.
Я заберу свої гроші з цього казино. Можливо, колись вони закриють мій обліковий запис, але тоді я зв’яжуся з MGA!
Давайте подивимось, як це буде!
06.12.2022
13.06 (UTC+2)
Withdrawal request has been rejected because i need to send selfie document where i hold my id ( i have sent this already on 1th december).
When they going to accept this they will reject again and again asking new documents after i have played all my 4000e away, but unfortunately i wont play these, i will fight till the end.
I will get my money out of this casino. They probably closing my account at some point but then i will contact to mga!
Let's see how this going!
Продовжуйте боротися 🙂 Я буду робити те саме...
Сьогодні мій обліковий запис підтверджено: «Процес перевірки вашого облікового запису успішно завершено. Тепер ви можете насолоджуватися улюбленими іграми на найкращих платформах!»
Щойно я зробив своє перше зняття, банківський переказ.
Я також оновлю те, що станеться...
Keep fighting 🙂 I will do the same...
My account got verified today: "Your account’s verification process has been successfully completed. You may now enjoy playing your favorite games on the best platforms!"
I made my first withdrawal just now, banktransfer.
I will also update what is going to happen...
06.12.2022
13.06 (UTC+2)
Запит на зняття було відхилено, оскільки мені потрібно надіслати документ селфі, де я зберігаю свій ідентифікатор (я надіслав це вже 1 грудня).
Коли вони приймуть це, вони знову і знову відхилятимуть запити нових документів після того, як я зіграю всі свої 4000 євро, але, на жаль, я не буду грати в ці, я буду боротися до кінця.
Я заберу свої гроші з цього казино. Можливо, колись вони закриють мій обліковий запис, але тоді я зв’яжуся з MGA!
Давайте подивимось, як це буде!
06.12.2022
13.06 (UTC+2)
Withdrawal request has been rejected because i need to send selfie document where i hold my id ( i have sent this already on 1th december).
When they going to accept this they will reject again and again asking new documents after i have played all my 4000e away, but unfortunately i wont play these, i will fight till the end.
I will get my money out of this casino. They probably closing my account at some point but then i will contact to mga!
Let's see how this going!
Я б сказав, що ти зараз на хорошому шляху. 👍
Чекаю позитивних відгуків!
I'd say that you are on the good way now. 👍
Awaiting positive feedback!
У мене майже те саме..3/12 Я зробив депозит і отримав бонус..Я пройшов бонус, а потім почався процес документів..7/12, тож сьогодні їх прийняли докери, і я покладіть гроші на виведення за допомогою zimpler..принаймні виведення ще не схвалено.
It's pretty much the same for me..3/12 I made a deposit and got a bonus..I went through the bonus and then the process of documents started..7/12, so today they were accepted by the dockers and I put the money for withdrawal using zimpler..at least the withdrawal has not been approved yet.
Aika sama meininki minullakin..3.12 tein talletuksen ja sain bonuksen..kierrätin bonuksen läpi ja sitten alkoi se dokumenttien prosessi..7.12 eli tänään ne sitten hyväksyi dokkarit ja laitoin rahat kotiutukseen zimpleriä käyttäen..ei ole vielä ainakaan kotiutusta hyväksytty.
Скільки у вас вдома? Тоді я не знаю, хоча частіше приймаються менші зняття.
How much do you have at home? I don't know then, although smaller withdrawals are accepted more often.
Paljonko sulla on kotiutuksessa? En tiedä sitten, vaikka pienempiä kotiutuksia hyväksyvät useammin.
250€..Я не уважно читав умови, максимальне виведення з бонусом в 10 разів перевищує суму депозиту..Так, це не така вже й велика сума, не варто за неї сваритися тиждень.. але я не знаю про це казино.
250€..I didn't read the conditions carefully, the maximum withdrawal with the bonus is 10x the amount of the deposit..yeah, it's not such a big amount, you shouldn't start fighting over it for a week..but I don't know about this casino.
250€..en lukenut ehtoja tarkasti et maksimi nosto bonusksella on 10x talletuksen summa..joo eipä toi niin iso summa ole, et siintä pitäisi alkaa viikko tolkulla tappelemaan..mut ei tästä kasinosta tiedä.
Мабуть завтра дізнаюсь чи тобі відмовлять чи ні..десять років грав в казино, це було перше казино, де процес принесення документів був таким шокуючим.. Б'юся об заклад, вони навіть не читали мої оригінальні документи, але прямо попросив нові.
I'll probably find out tomorrow whether you'll be rejected or not..having played in casinos for ten years, it was the first casino where the process of bringing the documents was so shocking..I bet they didn't even read my original documents, but directly asked for new ones.
Huomenna varmaan selviää, et tuleeko hylkäys vai ei..kymmenen vuotta kasinoilla pelanneena oli kyllä eka kasino missä oli noin järkyttävää toi dokumenttien prosessi..veikkaan, et ne ei edes kattonu mun ekoja lähetettyjä dokumentteja vaan pyysi suoraan uusia.
Сьогодні я отримав таке: «Ми хочемо повідомити вам, що ваше зняття було скасовано платіжним відділом і суму повернено на ваш рахунок.
Прохання до вас надати такі документи, щоб ваш обліковий запис можна було повністю перевірити та зняти кошти:
-PDF або фізичну копію офіційного банківського документа із зазначенням інформації про ваш рахунок (ім’я власника рахунку, IBAN і Swift).
Будь ласка, зверніть увагу, що документи, які ми приймаємо, є конкретними та мають бути у форматі PDF або фотографії фізичної копії.
Ми не приймаємо скріншоти мобільних пристроїв, обрізані чи відскановані файли».
тому мій вихід було відхилено...
Я надав знімки екрана з моєї банківської виписки з перемикачем і кодами BIC.
Я можу роздрукувати/надіслати PDF разом із випискою з банківського рахунку, але немає документів, які я можу надіслати разом із випискою з банківського рахунку разом із моїми BIC/кодами Swift. Я надіслав електронного листа своєму банку, чи можуть вони отримати мені таку банківську виписку, але я не знаю.
... Казино запитує банківські документи, яких не існує. Важко, коли вони з якихось причин не приймають знімки екрана.
Я буду продовжувати боротися за свої гроші...
I got this today: "We would like to inform you that your withdrawal has been cancelled by the payments department and the amount has been returned to your account.
You are kindly requested to provide the following documents so that your account can be fully verified and your withdrawal can be completed:
-PDF or physical copy of an official bank document stating your account information (account holder name, IBAN & Swift).
Please note that the documents we accept are specific, and should be in PDF form or photographs of a physical copy.
We cannot accept mobile screenshots, cropped or scanned files."
so my Withdrawal got´ rejected...
I had provided screen shots from my bank-statement with switch and bic codes.
I can print out/send PDF with my bank-statement but there is no documents I can send with my bank statement combined with my BIC/swift-codes. I emailed my bank if they could get me that kind of Bank-statemnet, but I dont know.
... The casino is asking for bank-documents that does not exist. Its hard when they for some reason dont accept Screen captures.
I will keep fighting for my money...
Отже, ваш обліковий запис підтверджено, а ви все ще просите додаткові підтвердження? Це справді неймовірна акція🤬 не здавайтеся🙏
So your account has been verified and you still ask for more proof? It's really incredible action🤬 don't give up🙏
Eli tilisi on vahvistettu ja silti pyytää lisää todisteita?toihan on ihan uskomatonta toimintaa🤬 älä luovuta🙏
так, спочатку перевірено, але після спроби зняти гроші зняття не було схвалено, потім раптом вони хотіли нові документи...
yes, verified first but after trying to withdraw money the withdrawal was not approved, then suddenly they wanted new documents...
yes, verfierat först men efter försök att ta ut pengar blev uttaget inte godkänt, då ville de plötsligt ha nya dokument...
Так, це казино відстой, хоча воно виглядає акуратно. Чомусь здається неймовірним, що ви грали на сирі гроші та ще й з кишенею. Тим не менш, здається, що отримати гроші майже неможливо 😛
Yes, this casino sucks, even though it looks neat. Somehow, it seems incredible that you played with raw money and even with a pocket. Still, it seems almost impossible to get money out 😛
Joo aivan kuraa tämä kasino, vaikka ulkomuodoiltaan siistinnäköinen. Jotenkin tuntuu älyttömältä, että ite pelannut raakarahalla ja vieläpä mga kassu. Silti tuntuu lähes mahdottomalta saada rahoja ulos 😛
Привіт,
Вибачте, але ця виписка з банківського рахунку стає досить поширеним документом.
Казино повідомило вас, що документ має бути у форматі .pdf, тому я спробую використати ваш онлайн-банкінг (якщо у вас є), щоб створити його. Я можу це зробити на своєму порталі онлайн-банкінгу, результатом є виписка у форматі .pdf із моєю повною адресою, іменем та інформацією про банківський рахунок.
Ви можете спробувати це, будь ласка?
Казино не приймають друковані екрани чи обрізані документи, тому що їх можна змінити – ось причина.
Тепер мені цікаво, чи отримали ви підтвердження того, що ваш обліковий запис уже підтверджено раніше?
Я припускаю, що обліковий запис не було повністю перевірено. 🤔
Hello,
sorry to say that but this bank statement is getting quite a common document to ask for.
The casino informed you that the document must be in .pdf format, hence I would try to use your online banking (if you have any) to create one. I can do that in my online banking portal, the result is .pdf statement with my full address, name, and bank account info.
Can you try that, please?
Casinos won't accept print screens or cropped documents, because those can be altered - this is the reason.
Now I'm wondering have you received any confirmation that your account was already verified earlier?
My guess is that the acount was not Fully verified. 🤔
Так, це казино відстой, хоча воно виглядає акуратно. Чомусь здається неймовірним, що ви грали на сирі гроші та ще й з кишенею. Тим не менш, здається, що отримати гроші майже неможливо 😛
Yes, this casino sucks, even though it looks neat. Somehow, it seems incredible that you played with raw money and even with a pocket. Still, it seems almost impossible to get money out 😛
Joo aivan kuraa tämä kasino, vaikka ulkomuodoiltaan siistinnäköinen. Jotenkin tuntuu älyttömältä, että ite pelannut raakarahalla ja vieläpä mga kassu. Silti tuntuu lähes mahdottomalta saada rahoja ulos 😛
Зазвичай неважливо, чи грали ви на бонусні кошти, чи на власні, деякі казино перевіряють лише тих гравців, які хочуть зняти більші суми, тоді як інші перевіряють усіх.
Але справа в тому, що казино має зробити все, щоб забезпечити безперебійний процес і забезпечувати співпрацю та належний догляд, коли виникають проблеми з документами.
Well, normally it does not matter whether you played with bonus funds or your own, some casinos only verify players that want to withdraw higher sums, while others verify everyone.
But the point is that the casino should do all to secure a smooth process and provide cooperation and good care when some issues with documents arise.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.