ФорумКазиноSvenplay Casino - загальне обговорення

Svenplay Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Geisseli
|
11016 переглядів 115 відповідей |
|
1 2...6
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Svenplay Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт! Я подумав, що було б добре принести сюди трохи досвіду цього казино.

Я зробив депозит 1 грудня 2022 року, депозит був третім і сума становила 200 євро, тому у мене не було бонусу, лише сирі гроші. Тоді я виграв 4000 євро, і зараз у мене на балансі така ж сума.

Коли я намагався вивести, було написано, що обліковий запис потрібно повністю верифікувати. Я надіслав документи першого грудня, а в неділю, 4 грудня, отримав повідомлення, що адресу та особу перевірено, але банківську виписку неможливо перевірити, оскільки на ній немає логотипу банку (усі інші казино прийняли цю заяву)

давайте подивимося, чи може це казино виплачувати виграші, чи мені потрібно зв’язатися з mga.

СИРІ ГРОШІ

Я оновлю тут, як це відбувається!


Автоматичний переклад.
Geisseli
1 рік тому

05.12.2022

15.56 (UTC+2)

Документи схвалено, тепер я зробив зняття 1000 євро (максимум за запит). Подивимося, чи знімуть вони мій незавершений зняття через 72 години та запитають нові документи!

На моєму балансі 3000 євро

1000e очікує на зняття

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я буду стежити за цим... Я в тій самій ситуації, начебто. Я вніс 200 євро 3 грудня. Очікування затвердження документів (робив це багато разів). Я 14 000 євро. Мені пощастило, і він виграв понад 2000 x із ставкою 5 євро.

Я не попереджав умови та положення про те, що максимальний виграш становить 5000 євро за 24 години (так, погано).

Я думав, що це безпечне казино, оскільки вони мали ліцензію MGA...

Автоматичний переклад.
Geisseli
1 рік тому

Привіт,

радий чути, що є прогрес, і я щиро сподіваюся, що ви зможете зняти кошти, якщо їх буде заповнено.

Просто порада, перевірте репутацію казино , я б особисто розглянув альтернативи 🤔


Автоматичний переклад.
low_balance_1
1 рік тому

Привіт,

майже те саме стосується і вас. Незважаючи на те, що це казино має ліцензію на Мальті, оцінка репутації погана .

Це не означає, що щось має статися негайно, я б сказав, що все-таки своєрідне попередження.

Дайте нам знати, як це відбувається 🤞



Автоматичний переклад.
Geisseli
1 рік тому

06.12.2022

13.06 (UTC+2)

Запит на зняття було відхилено, оскільки мені потрібно надіслати документ селфі, де я зберігаю свій ідентифікатор (я надіслав це вже 1 грудня).

Коли вони приймуть це, вони знову і знову відхилятимуть запити нових документів після того, як я зіграю всі свої 4000 євро, але, на жаль, я не буду грати в ці, я буду боротися до кінця.

Я заберу свої гроші з цього казино. Можливо, колись вони закриють мій обліковий запис, але тоді я зв’яжуся з MGA!

Давайте подивимось, як це буде!

Автоматичний переклад.
Geisseli
1 рік тому

Продовжуйте боротися 🙂 Я буду робити те саме...

Сьогодні мій обліковий запис підтверджено: «Процес перевірки вашого облікового запису успішно завершено. Тепер ви можете насолоджуватися улюбленими іграми на найкращих платформах!»

Щойно я зробив своє перше зняття, банківський переказ.

Я також оновлю те, що станеться...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

06.12.2022

13.06 (UTC+2)

Запит на зняття було відхилено, оскільки мені потрібно надіслати документ селфі, де я зберігаю свій ідентифікатор (я надіслав це вже 1 грудня).

Коли вони приймуть це, вони знову і знову відхилятимуть запити нових документів після того, як я зіграю всі свої 4000 євро, але, на жаль, я не буду грати в ці, я буду боротися до кінця.

Я заберу свої гроші з цього казино. Можливо, колись вони закриють мій обліковий запис, але тоді я зв’яжуся з MGA!

Давайте подивимось, як це буде!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я просто хочу знати: казино вказало, що не так з першим селфі?

Ви надіслали те саме або створили інше селфі?


Автоматичний переклад.
low_balance_1
1 рік тому

Я б сказав, що ти зараз на хорошому шляху. 👍

Чекаю позитивних відгуків!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене майже те саме..3/12 Я зробив депозит і отримав бонус..Я пройшов бонус, а потім почався процес документів..7/12, тож сьогодні їх прийняли докери, і я покладіть гроші на виведення за допомогою zimpler..принаймні виведення ще не схвалено.

Автоматичний переклад.
Alex1284
1 рік тому

Скільки у вас вдома? Тоді я не знаю, хоча частіше приймаються менші зняття.

Автоматичний переклад.
Geisseli
1 рік тому

250€..Я не уважно читав умови, максимальне виведення з бонусом в 10 разів перевищує суму депозиту..Так, це не така вже й велика сума, не варто за неї сваритися тиждень.. але я не знаю про це казино.

Автоматичний переклад.
Geisseli
1 рік тому

Мабуть завтра дізнаюсь чи тобі відмовлять чи ні..десять років грав в казино, це було перше казино, де процес принесення документів був таким шокуючим.. Б'юся об заклад, вони навіть не читали мої оригінальні документи, але прямо попросив нові.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сьогодні я отримав таке: «Ми хочемо повідомити вам, що ваше зняття було скасовано платіжним відділом і суму повернено на ваш рахунок.

Прохання до вас надати такі документи, щоб ваш обліковий запис можна було повністю перевірити та зняти кошти:

-PDF або фізичну копію офіційного банківського документа із зазначенням інформації про ваш рахунок (ім’я власника рахунку, IBAN і Swift).

Будь ласка, зверніть увагу, що документи, які ми приймаємо, є конкретними та мають бути у форматі PDF або фотографії фізичної копії.

Ми не приймаємо скріншоти мобільних пристроїв, обрізані чи відскановані файли».


тому мій вихід було відхилено...


Я надав знімки екрана з моєї банківської виписки з перемикачем і кодами BIC.

Я можу роздрукувати/надіслати PDF разом із випискою з банківського рахунку, але немає документів, які я можу надіслати разом із випискою з банківського рахунку разом із моїми BIC/кодами Swift. Я надіслав електронного листа своєму банку, чи можуть вони отримати мені таку банківську виписку, але я не знаю.

... Казино запитує банківські документи, яких не існує. Важко, коли вони з якихось причин не приймають знімки екрана.


Я буду продовжувати боротися за свої гроші...



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
low_balance_1
1 рік тому

Отже, ваш обліковий запис підтверджено, а ви все ще просите додаткові підтвердження? Це справді неймовірна акція🤬 не здавайтеся🙏

Автоматичний переклад.
Alex1284
1 рік тому

так, спочатку перевірено, але після спроби зняти гроші зняття не було схвалено, потім раптом вони хотіли нові документи...

Автоматичний переклад.
Alex1284
1 рік тому

Так, це казино відстой, хоча воно виглядає акуратно. Чомусь здається неймовірним, що ви грали на сирі гроші та ще й з кишенею. Тим не менш, здається, що отримати гроші майже неможливо 😛

Автоматичний переклад.
low_balance_1
1 рік тому

Привіт,

Вибачте, але ця виписка з банківського рахунку стає досить поширеним документом.

Казино повідомило вас, що документ має бути у форматі .pdf, тому я спробую використати ваш онлайн-банкінг (якщо у вас є), щоб створити його. Я можу це зробити на своєму порталі онлайн-банкінгу, результатом є виписка у форматі .pdf із моєю повною адресою, іменем та інформацією про банківський рахунок.

Ви можете спробувати це, будь ласка?

Казино не приймають друковані екрани чи обрізані документи, тому що їх можна змінити – ось причина.


Тепер мені цікаво, чи отримали ви підтвердження того, що ваш обліковий запис уже підтверджено раніше?

Я припускаю, що обліковий запис не було повністю перевірено. 🤔

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, це казино відстой, хоча воно виглядає акуратно. Чомусь здається неймовірним, що ви грали на сирі гроші та ще й з кишенею. Тим не менш, здається, що отримати гроші майже неможливо 😛

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зазвичай неважливо, чи грали ви на бонусні кошти, чи на власні, деякі казино перевіряють лише тих гравців, які хочуть зняти більші суми, тоді як інші перевіряють усіх.

Але справа в тому, що казино має зробити все, щоб забезпечити безперебійний процес і забезпечувати співпрацю та належний догляд, коли виникають проблеми з документами.

Автоматичний переклад.
1 2...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого