ФорумКазиноSvenplay Casino - загальне обговорення

Svenplay Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

1 рік тому від Geisseli
|
22162 переглядів 133 відповідей |
|
1...6 7
4 міс. тому

Привіт, у SvenPlay Casino є щось дивне. Моє зняття було схвалено електронною поштою та оброблено 26 червня 2024 року. Але я ще не отримав гроші. У вас є досвід того, скільки часу це займає?

Автоматичний переклад.
Markic
4 міс. тому

Привіт! Згідно з відгуками користувачів, а також на основі його нижчого індексу безпеки 👈, здається, це не найкращий вибір. З іншого боку, чесно сказати, особливо оскільки відгуки користувачів не надто свіжі, я б порадив запитати безпосередньо в казино.

Як це виглядає, наприклад, у вашому рахунку в казино? Чи позначено зняття як завершене?

На мій погляд, завжди варто обговорювати проблеми, пов’язані з виведенням коштів, з кимось із служби підтримки. Виходячи з бажаного варіанту оплати, вони повинні мати можливість перевірити його для вас.

Хочете спробувати?


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Так, сайт теж не дуже зрозумілий. Так, я їм весь час пишу, і вони кажуть, що гроші виплачені. Зараз минуло 5 днів. Як ви думаєте, скільки нам чекати?

Автоматичний переклад.
Markic
4 міс. тому

Що ж, ми даємо казино 14 днів, щоб надіслати гроші гравцям. Але якщо ви їм написали і вони сказали, що гроші надіслано, то я сподіваюся, що це буде якомога швидше. Який спосіб оплати ви використовували? У вашому обліковому записі гравця та знятті коштів ваше зняття також відображається як успішне?

Я б сказав: наберіться терпіння, і якщо нічого не зрушиться з місця і ви не отримаєте гроші, ви можете написати, і ми спробуємо розібратися в цьому детальніше та допомогти вам. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Привіт, так банківський переказ, 26 червня написали, що в обробці, але я ще нічого не отримав. Ось зображення того, як це виглядає для них. Вхід і вихід. Фактично має бути сказано, що 1000 євро завершено.


filefile

Автоматичний переклад.
Markic
4 міс. тому

На мою думку, це довше, ніж очікувалося, навіть для банківського переказу. Чи можете ви попросити службу підтримки або чат надати номер транзакції, однак я б також перевірив незавершені транзакції.

Крім того, не завадить запитати у свого платіжного провайдера; однак знати номер транзакції було б дуже зручно.


Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Привіт, я отримав гроші

Автоматичний переклад.
Markic
4 міс. тому

Побачити? Все було не так темно, як припускали 🙂. Я радий, що біда закінчилася!

З цікавості, ви достатньо щасливі, щоб продовжувати там грати?

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Так, чому ні? Після зняття я знову виграв 1000 євро лише через день і отримав електронний лист із повідомленням, що гроші виплачені. Я хотів запитати, як щодо казино Lordspin, ви знаєте це казино?

Автоматичний переклад.
Markic
4 міс. тому

Тож чудово бачити, що у вас є переможна серія, тож нехай ви й надалі досягнете успіху.

Що стосується іншого казино, я бачу, що воно не має вищого індексу безпеки , тому особисто я був би обережним, перш ніж робити депозит. У нас там не так багато досвіду гри, тому я буду ще обережнішим, якщо ви захочете там грати. Але я, мабуть, не змінив би виграшне казино.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я отримав електронного листа від svenplay: «Ми помітили, що ви не використовували свій обліковий запис Svenplay, входячи на сайт протягом 330 днів.


Якщо через 30 днів ви залишатиметеся неактивним, ваш обліковий запис вважатиметься неактивним. За невикористані облікові записи стягується щомісячна плата в розмірі 5 євро (або еквівалентна валюта), яка вираховується з вашого балансу, доки ваш баланс не стане нульовим.


Щоб уникнути таких стягнень, увійдіть у свій обліковий запис».


Я звернувся до svenplay на їхню електронну адресу, яку я взяв зі сторінки svenplay, але повідомлення повертається на мою електронну адресу «Недоставлена пошта повернута відправнику». Потім я зайшов до їхнього чату, де отримав ту саму адресу електронної пошти" ", але те саме повторюється, електронна пошта не працює з ними, чат лише офлайн.. 9cnt — це гроші на цьому рахунку, коли я намагався запустити ігри, з’явилося лише повідомлення "Помилка при запуску гри"


це казино все ще працює, але їх обслуговування клієнтів не працює. тому просто шахраї.


Я зв’язався з ними через чат, і вони сказали, що надішлють електронний лист, на який ви повинні відповісти, що обліковий запис можна закрити. Я відповів на цей електронний лист, і він повернувся як неправильний. вони не мають обслуговування клієнтів.


Я щойно дізнався, що система електронної пошти svenplay вважає мою електронну пошту спамом, і тому вона повертається. так, вони справді погано обслуговують клієнтів, і тепер чат служби підтримки одразу перейшов у режим офлайн, коли я розмістив туди свою електронну пошту.



Я отримую це повідомлення від них, коли надсилаю їм електронний лист:


«Недоставлену пошту повернуто відправнику»


«Це поштова система на хості meiliboxi.fi.


Вибачте, що змушений повідомити, що ваше повідомлення не вдалося

бути доставлений одному або кільком адресатам. Він додається нижче.


Щоб отримати додаткову допомогу, надішліть листа начальнику пошти.


Якщо ви це зробите, додайте цей звіт про проблему. Ви можете

видалити власний текст із вкладеного повідомлення.


Поштова система"





тому я більше нічого не можу зробити, щоб закрити обліковий запис, коли вони самі не хочуть, щоб я закривав свій обліковий запис!!!


і чат служби підтримки відразу вимикається, коли я входжу в систему!!!



Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
mcclane2020
1 місяць тому

Привіт, це не найприємніше отримувати електронний лист. У вас звичайний домен, а не тимчасовий? Я також очікую, що ви зможете вирішити це за допомогою чату, але я бачу, що вам це теж не вдалося.

Якщо вам потрібна допомога, ви можете зв'язатися з нами. Якщо вам не потрібен обліковий запис, то в принципі нічого не повинно статися, крім того, що кілька центів, які у вас є, зникнуть.

Тож ти вважаєш, що тобі потрібна допомога чи ні?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

мені не потрібна допомога, я хотів розповісти іншим користувачам про це обслуговування клієнтів svenplay. вкладати гроші в це казино не варто. Я вносив там 2 рази, загальна сума становить близько 50 євро. Я також намагався закрити це рік тому, але навіть тоді було те саме, що обслуговування клієнтів справді погане.

Автоматичний переклад.
mcclane2020
1 місяць тому

Звичайно, це добре, що ви хотіли поділитися своєю ситуацією. Я б сказав, що я також не був би задоволений такою підтримкою, але, на жаль, вона не скрізь чудова, і є багато казино, де до вас погано ставляться.

Тому важливо знайти таку, де ви знаєте, що можете покластися на підтримку, а не навпаки. Принаймні для мене це точно було б важливо.

Нехай у майбутньому ваші враження будуть тільки кращими.☘️

Автоматичний переклад.
1...6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого