ФорумКазиноSvenplay Casino - загальне обговорення

Svenplay Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Geisseli
|
22184 переглядів 133 відповідей |
|
1 2 3...7
1 рік тому

Перші 1000 євро надійшли на мій рахунок сьогодні, ми побачимо, скільки часу знадобиться для надходження решти 3000 євро

Автоматичний переклад.
Geisseli
1 рік тому

Добре, що так швидко заплатили 😎 скільки це зайняло часу? Вже минуло 27 годин, а оплата ще не почалася.

Автоматичний переклад.
Geisseli
1 рік тому

Радий це чути! Стежте за цією темою. Я боюся цього казино. Приблизно місяць тому я намагався зняти кошти, надав посвідчення особи, фотографії дебетової картки, виписку з банківського рахунку як підтвердження адреси (з супровідними селфі), але моє зняття було відхилено, оскільки вони хотіли отримати додаткову форму посвідчення особи та офіційний документ від мого оператора мобільного зв’язку ( що неможливо, тому що я передплачений користувач). Тоді вони сказали, що я можу надати знімок екрана з додатка свого мобільного оператора, але мені потрібно отримати паспорт (я перебуваю в Південній Африці, і це може зайняти до шести тижнів). Нарешті отримав паспорт і зробив запит на зняття вчора. Я молюся до небес, щоб я його отримав. З цікавості, яку форму посвідчення особи ви використовували, і чи є у нас проблеми з підтвердженням адреси та номера мобільного телефону?

Автоматичний переклад.
tm1025
1 рік тому

Сподіваний оптиміст у моєму обличчі думає, що в жовтні вони попросили додаткові форми посвідчення особи (паспорт чи водійське посвідчення, яких у мене не було), оскільки ідентифікаційні картки Південної Африки (на відміну від деяких інших країн) не мають терміну дії, тоді як на Svenplay вони заявили, що на зображеннях документа має бути вказано дату видачі та термін дії. Коли вони просили надати додаткові форми посвідчення особи, вони ніколи не казали, що це проблема, тому це лише моє припущення заднім числом. Паспорти та водійські права, звичайно, мають дати закінчення терміну дії, але я не воджу, тому мені довелося тижнями чекати на паспорт, щоб зробити це вилучення. Я повідомлю всім тут, як відбувається зняття коштів, оскільки я чекав трохи більше 24 годин. Схрещені пальці!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Alex1284
1 рік тому

Ну, перший раз повернувся на рахунок, коли потрібно було поставити селфі, але з моменту останнього зняття пройшло близько 48 годин

Автоматичний переклад.
tm1025
1 рік тому

Привіт,

Ви пережили чудову історію, я сподіваюся, що зрештою все буде добре. Я хотів сказати, що на рівень перевірки може вплинути країна, у якій ви живете, і те, що ви описали раніше, змушує мене думати, що Африка, ймовірно, розглядається як потенційна зона ризику, це може спричинити перевірку, скажімо так, точнішу .

Я можу уявити, що гравці з Бангладеш, наприклад, зіткнуться з подібною ситуацією.

Дайте нам знати, як справи, я хотів би незабаром почути позитивні новини 🤞🤞👍

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

так Можливо ти правий. Я все ще чекаю, але щойно я щось дізнаюся або отримаю свої кошти, я опублікую оновлення. Схрещені пальці.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
tm1025
1 рік тому

Я сподіваюся, що все пройде добре, і ви отримаєте свій платіж🙏💪 Минуло 48 годин після мого запиту на зняття коштів, а я досі не отримав гроші.. в основному вони повинні заплатити сьогодні, тому що попереду вихідні.

Автоматичний переклад.
Alex1284
1 рік тому

так Ми в основному в одному човні, оскільки в моєму випадку минуло майже 48 годин (минуло майже 45 годин, поки я це пишу). Я дуже сподіваюся, що вони заплатять сьогодні.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зайшов у чат 10 хвилин тому, щоб запитати службу підтримки клієнтів, скільки часу триватиме для зняття коштів, і я сказав, що гроші мають бути на моєму рахунку не пізніше обіду завтра, інакше ваше правило 72 годин не застосовується...після розмова гроші прийшли на рахунок через 5 хвилин..мені пощастило відкриття того варте.

Автоматичний переклад.
Alex1284
1 рік тому

Це так дивно. Я щойно перевірив свій обліковий запис Svenplay (п’ять хвилин тому), і гроші повернулися на мій рахунок Svenplay!!!! Я перевірив свою електронну пошту (нічого від них), потім я побачив сповіщення про вашу відповідь і прийшов сюди, щоб дізнатися, чи те саме трапилося з вами. Зараз я збираюся поговорити в прямому ефірі, щоб запитати, що в біса трапилося.

Автоматичний переклад.
tm1025
1 рік тому

Я все ще чекаю відповіді в чаті, чому скасували виведення коштів, але ці люди просто жорстокі.

Автоматичний переклад.
tm1025
1 рік тому

Так, варто смажити їх щодня, інакше вони, здається, не хочуть співпрацювати. Сподіваюся, у вас все вийде.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Оновлення, мій баланс становить 28000 євро. казино попросило документ із номером мого рахунку та кодом swift та iban, мій банк збирається надіслати його мені

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
low_balance_1
1 рік тому

Зараз там велика каса. Сподіваємось, ви зможете зібрати всіх у двір. 👍🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони сказали, що моє зняття було скасовано помилково, і що я повинен просто зробити ще один запит і почекати ще 72 години!!!

Автоматичний переклад.
tm1025
1 рік тому

Неймовірна суєта.. у майбутньому вам також слід уникати цього дочірнього казино.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Alex1284
1 рік тому

Я не дуже розумію. Ти кажеш, що я повинен піти запитати в гравця?

Автоматичний переклад.
tm1025
1 рік тому

якщо наступного разу вони скасують виведення без причини, я рекомендую вам подати скаргу в Askgamblers.

Автоматичний переклад.
1 2 3...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого