ФорумКазиноSvenplay Casino - загальне обговорення

Svenplay Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від Geisseli
|
11243 переглядів 115 відповідей |
|
12 3 4...6
Додати публікацію
Alex1284
1 рік тому

Я це зроблю. Чи можу я запитати, наскільки ефективним є процес askgambler?

Автоматичний переклад.
Geisseli
1 рік тому

Привіт. Ви коли-небудь отримували друге зняття?

Автоматичний переклад.
tm1025
1 рік тому

Так, це краще, ніж нічого.. Я думав, що поскаржуся один раз, але потім я хотів втратити свої гроші в той же час, тому я залишив це незавершеним. Вибачте, якщо ви не розумієте.. Я пишу фінською, перекладач перекладе як завгодно😆

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
tm1025
1 рік тому

Других виділень ще не було, рівно через 24 години має бути ще одна, тому що до того часу пройшло 72 години

Автоматичний переклад.
Geisseli
1 рік тому

Добре. Я б порадив вам періодично перевіряти свій обліковий запис, тому що коли моє зняття було скасовано, я взагалі не отримав сповіщення. Я щойно перевірив свій рахунок, а потім побачив, що гроші таємничим чином повернуто.

Автоматичний переклад.
tm1025
1 рік тому

Уяви що. 50 годин очікування пропали на вітер! Я перевірив виписку зі свого рахунку, і вона показала точний час, коли гроші були зараховані на мій рахунок. Так я знаю, коли саме це сталося і скільки часу було витрачено. Відкликання чекало криваві 50 годин, коли сталося це «непорозуміння».

Автоматичний переклад.
tm1025
1 рік тому

Я перевіряв кожні кілька годин, повернення все ще в режимі "очікування".

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони сказали, що моє зняття було скасовано помилково, і що я повинен просто зробити ще один запит і почекати ще 72 години!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це досить невдалий збіг обставин у цій ситуації. 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ви думаєте, вони кажуть правду?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, це краще, ніж нічого.. Я думав, що поскаржуся один раз, але потім я хотів втратити свої гроші в той же час, тому я залишив це незавершеним. Вибачте, якщо ви не розумієте.. Я пишу фінською, перекладач перекладе як завгодно😆

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я думаю, ви не помітили, що у нас є команда експертів, доступних для гравців, якщо вам знадобиться допомога.

Це означає, що ви можете подати скаргу тут, на веб-сайті Casino Guru . Дізнайтеся більше про це тут .

Просто зауважте, що ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису та завершення виведення коштів .



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я це зроблю. Чи можу я запитати, наскільки ефективним є процес askgambler?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я вважаю, що вам слід розглянути наш Резолюційний центр. 😉

Ми надаємо більше, ніж просто чесні огляди казино та чудовий форум.

Перевірте, як це працює тут .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

15:26 (UTC+2)

Наразі зняття призупинено протягом 75 годин, я запитав у служби підтримки клієнтів, скільки часу це займе. Сказали, що є затримки зі зняттям.

Поки що прийшло 1000/4000є

Автоматичний переклад.
Geisseli
1 рік тому

Ну, це те, що вони завжди стверджують... просто зачекайте, клієнти не розчаруються і не розігрують свої виграші.

Автоматичний переклад.
Alex1284
1 рік тому

Так, ось яке відчуття, востаннє, коли я вносив депозит у тому чи іншому дочірньому казино, минуло півтора тижні, і я отримав 1000/4000 євро 😀

Автоматичний переклад.
1 рік тому

9.37 (UTC + 2) понад 90 годин очікування виїзду, але воно все ще не схвалено, і на електронні листи не відповідають!

Автоматичний переклад.
Geisseli
1 рік тому

Ви врешті отримали це? Що стосується мене, я все ще чекаю, але щойно минуло 72 години

Автоматичний переклад.
tm1025
1 рік тому

Так, мене виписали близько години тому, пройшло близько 100 годин.

Зараз я отримав 2000e/4000e!

Автоматичний переклад.
Geisseli
1 рік тому

Вони щойно надіслали мені електронний лист. Вони знову скасували зняття, а потім сказали, що не можуть обробити кошти на мою дебетову картку, і хочуть, щоб я вніс 25 доларів через електронний гаманець. У мене немає зайвих 25 доларів!!! Я витратив занадто багато грошей на отримання паспорта, щоб просто зняти! Мені соромно це тут говорити, але це правда. Тому мої гроші застрягли через них. Я спілкувався зі своїм банком, і вони підтвердили, що можуть отримати гроші з будь-якого місця. Раніше я отримував міжнародні кошти без проблем, і це той самий банк і дебетова картка, якими я користувався. Я радий за вас, але я нещасний, тому що мені дуже потрібні ці гроші.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
tm1025
1 рік тому

Що ви внесли?

Автоматичний переклад.
Geisseli
1 рік тому

Я використовував свою дебетову картку. Це Mastercard, прив’язана до мого банківського рахунку.

Автоматичний переклад.
12 3 4...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого