1 рік тому
Я це зроблю. Чи можу я запитати, наскільки ефективним є процес askgambler?
I'll do that. How effective is the askgambler's process may I ask?
0
Я це зроблю. Чи можу я запитати, наскільки ефективним є процес askgambler?
I'll do that. How effective is the askgambler's process may I ask?
Привіт. Ви коли-небудь отримували друге зняття?
Hi. Did you ever get your second withdrawal?
Так, це краще, ніж нічого.. Я думав, що поскаржуся один раз, але потім я хотів втратити свої гроші в той же час, тому я залишив це незавершеним. Вибачте, якщо ви не розумієте.. Я пишу фінською, перекладач перекладе як завгодно😆
Yes, it's better than nothing..I thought I'd make a complaint once, but then I wanted to lose my money at the same time, so I left it unfinished. Sorry if you can't understand.. I'm writing in Finnish, the translator will translate however he wants😆
Kyllähän se on tyhjää parempi..siel ite kerran taisin valituksen silloin tehdä, mutta kerkesin sitten hävitä rahani samaan aikaan, niin jätin sitten sen kesken. Pahoittelut jos et saa selvää..kirjoitan Suomeksi, kääntäjä sitten kääntää miten haluaa😆
Других виділень ще не було, рівно через 24 години має бути ще одна, тому що до того часу пройшло 72 години
There has not yet been another discharge, in exactly 24 hours there should be another discharge, because by then 72 hours have passed
Ei ole tullut vielä toista kotiutusta tasan 24 tunnin päästä pitäisi tulla uusi kotiutus, sillä silloin on kulunut 72 tuntia
Добре. Я б порадив вам періодично перевіряти свій обліковий запис, тому що коли моє зняття було скасовано, я взагалі не отримав сповіщення. Я щойно перевірив свій рахунок, а потім побачив, що гроші таємничим чином повернуто.
Okay. I'd advise you to maybe periodically check your account because when my withdrawal was cancelled I received no notification at all. I just checked my account and then I saw that the money had been mysteriously returned.
Уяви що. 50 годин очікування пропали на вітер! Я перевірив виписку зі свого рахунку, і вона показала точний час, коли гроші були зараховані на мій рахунок. Так я знаю, коли саме це сталося і скільки часу було витрачено. Відкликання чекало криваві 50 годин, коли сталося це «непорозуміння».
Imagine that. 50 hours of waiting gone down the drain! I checked my account statement and it showed the exact time that money was credited to my account. That's how I know when exactly it happened and how much time was wasted. The withdrawal was pending for bloody 50 hours when this "misunderstanding" occured.
Я перевіряв кожні кілька годин, повернення все ще в режимі "очікування".
I have checked every few hours, the return is still in "waiting" mode
Olen tarkistanut kyllä muutaman tunnin välein, edelleen on kotiutus "odotus" tilassa
Так, це краще, ніж нічого.. Я думав, що поскаржуся один раз, але потім я хотів втратити свої гроші в той же час, тому я залишив це незавершеним. Вибачте, якщо ви не розумієте.. Я пишу фінською, перекладач перекладе як завгодно😆
Yes, it's better than nothing..I thought I'd make a complaint once, but then I wanted to lose my money at the same time, so I left it unfinished. Sorry if you can't understand.. I'm writing in Finnish, the translator will translate however he wants😆
Kyllähän se on tyhjää parempi..siel ite kerran taisin valituksen silloin tehdä, mutta kerkesin sitten hävitä rahani samaan aikaan, niin jätin sitten sen kesken. Pahoittelut jos et saa selvää..kirjoitan Suomeksi, kääntäjä sitten kääntää miten haluaa😆
Привіт, я думаю, ви не помітили, що у нас є команда експертів, доступних для гравців, якщо вам знадобиться допомога.
Це означає, що ви можете подати скаргу тут, на веб-сайті Casino Guru . Дізнайтеся більше про це тут .
Просто зауважте, що ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису та завершення виведення коштів .
Hello, I guess that you failed to notice that we have a team of experts available to players in case you need help.
This means - you can submit a complaint here on the Casino Guru website. Learn more about it here.
Just note that we allow casinos 14 full days to verify the account and complete the withdrawal.
15:26 (UTC+2)
Наразі зняття призупинено протягом 75 годин, я запитав у служби підтримки клієнтів, скільки часу це займе. Сказали, що є затримки зі зняттям.
Поки що прийшло 1000/4000є
15:26 (UTC+2)
The withdrawal has now been on hold for 75 hours, I asked customer service how long it will take. They said that there are delays in withdrawals.
So far, 1000/4000e have come
15.26 (UTC+2)
Kotiutus ollut nyt odotus tilassa 75 tuntia, kysyin asiakaspalvelusta, että mikä kestää. Kertoivat, että on viivästyksiä kotiutuksissa.
Tähän mennessä tullut siis 1000e/4000e
Ну, це те, що вони завжди стверджують... просто зачекайте, клієнти не розчаруються і не розігрують свої виграші.
Well, that's what they always claim... just wait, the customers don't get frustrated and gamble their winnings back..
Juu niinhän ne aina väittää...odottaa vaan, et asiakkaat turhautuu ja pelaa voittonsa takaisin..
Так, ось яке відчуття, востаннє, коли я вносив депозит у тому чи іншому дочірньому казино, минуло півтора тижні, і я отримав 1000/4000 євро 😀
Yeah, that's how it feels, the last time I deposited at this or that sister casino, it's been a week and a half and I got 1000e/4000e 😀
Joo siltähän se vähän tuntuu, viimeinen kerta ku depoon tälle tai tän sisarkasinoille, puoltoista viikkoa menny ja saanut 1000e/4000e 😀
9.37 (UTC + 2) понад 90 годин очікування виїзду, але воно все ще не схвалено, і на електронні листи не відповідають!
9.37 (UTC + 2) more than 90h the check-out has been pending and it still hasn't been approved and no emails are answered!
9.37 (UTC + 2) yli 90h ollut kotiutus odotustilassa eikä vieläkään ole hyväksytty eikä sähköposteihin vastata!
Ви врешті отримали це? Що стосується мене, я все ще чекаю, але щойно минуло 72 години
Did you eventually get it? As for me I'm still waiting but 72 hours have just passed
Так, мене виписали близько години тому, пройшло близько 100 годин.
Зараз я отримав 2000e/4000e!
Yes, I was discharged about an hour ago, about 100 hours passed.
I have received 2000e/4000e now!
Joo sain noin tunti sitten kotiutuksen, noin 100h meni.
2000e/4000e olen saanut nyt!
Вони щойно надіслали мені електронний лист. Вони знову скасували зняття, а потім сказали, що не можуть обробити кошти на мою дебетову картку, і хочуть, щоб я вніс 25 доларів через електронний гаманець. У мене немає зайвих 25 доларів!!! Я витратив занадто багато грошей на отримання паспорта, щоб просто зняти! Мені соромно це тут говорити, але це правда. Тому мої гроші застрягли через них. Я спілкувався зі своїм банком, і вони підтвердили, що можуть отримати гроші з будь-якого місця. Раніше я отримував міжнародні кошти без проблем, і це той самий банк і дебетова картка, якими я користувався. Я радий за вас, але я нещасний, тому що мені дуже потрібні ці гроші.
They just emailed me. They cancelled the withdrawal yet again and then they said they can't process to my debit card and they want me to deposit $25 through an ewallet. I don't have an extra $25!!! I spent too much money getting a passport just to withdraw! It's embarrassing for me to say this here but it's true. So my money is stuck because of them. I spoke to my bank and they confirmed that they can receive money from anywhere. I've received international withdrawals before with no problem and it's the same bank and debit card that I used. I'm happy for you but I'm miserable because I really need that money.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.