Можна подумати, що репатріація буде успішною, але я не думаю, що їм буде наплювати. Можливо, простіше зробити депозит 25 євро, а потім зняти. Наскільки велика сума у вас зараз очікує на зняття?
You'd think the repatriation would be successful, but I don't think they'd give a shit. Maybe easier to make a deposit of 25e and then withdraw. How big a sum do you currently have waiting to be withdrawn?
Luulisi onnistuvan kyllä kotiutus, mutta en usko, että he kusettaisivat. Ehkä helpompi tehdä talletus 25e ja sitten kotiuttaa. Kuinka iso summa sulla on tällä hetkellä odottamassa kotiutusta?
Я намагаюся зняти 350 доларів, що є дуже великими грошима в Південній Африці. Спочатку я мав 30 доларів на рахунку, а баланс зріс до 350 доларів. Мій рахунок Svenplay ведеться в доларах США. Проблема в тому, що це відбувається в дуже незручний час. Тут, у Південній Африці, 25 доларів — це великі гроші, і в мене їх справді немає. Це питання. Ця проблема ніколи не виникала у мене, інакше я б скористався електронним гаманцем, таким як Astropay або Muchbetter, із самого початку, коли я вносив депозит.
I'm trying to withdraw $350 which is a lot of money in South Africa. I originally had $30 in the account and the balance got up to $350. My Svenplay account is in USD. Problem is this is happening at a very inconvenient time. $25 is a lot of money here in South Africa as well and I really don't have it. That's the issue. This problem never occurred to me or I would have used an ewallet like Astropay or Muchbetter from the start when I originally deposited.
Подайте скаргу, до casinoguru про це, я думаю, це допоможе! https://casino.guru/fi/valitukset
Make a complaint, here to casinoguru about that, I think it will help! https://casino.guru/fi/valitukset
Tee valitus, tänne casinogurulle tuosta, luulisi siitä olevan apua! https://casino.guru/fi/valitukset
Я вже не знаю, що вони запитують. Мені відповідають: надайте виписку з банківського рахунку, яка містить хоча б частину 16-значного коду картки, зверніть увагу, що вона має бути у форматі pdf. Я надав їм усі документи, але вони продовжують цю історію. Справжня проблема в тому, що вони не хочуть платити
I don't know what they are asking anymore. They answer me: Provide a bank statement that contains at least part of the 16-digit code of the card, note that it must be in pdf format.. I have provided them with all the documents but they continue with this story. The real problem is that they don't want to pay
Non so più cosa chiedono. Mi rispondono: Fornisca un estratto conto bancario che contenga almeno una parte del codice a 16 cifre della carta, si noti che deve essere un formato pdf.. Gli ho fornito tutti i documenti ma continuano con questa storia. Il vero problema è che non vogliono pagare
На жаль, якщо можна припустити, я б сказав, що платіжний постачальник казино не може здійснити цю транзакцію через місцеві проблеми. Я чув таку історію раніше. Тому вони запропонували альтернативу.
Ви можете попросити казино змінити ліміт мінімального депозиту, можливо, це спрацює, я також хотів би запитати, чи будуть застосовані ставки до депозиту. Краще бути напоготові.
Будь ласка, дайте мені знати, як справи.
Sadly, If I may guess, I would say that the casino's payment provider can't make that transaction because of local issues. I heard such a story before. So they suggested an alternative.
You can ask the casino to change the minimum deposit limit, maybe it would work, I would also ask whether any wagering would be applied to the deposit as well. It's better to be prepared.
Let me know how it goes, please.
Привіт,
вам просто потрібно спочатку пройти перевірку, тому ви повинні надіслати запитаний формат .pdf вашої банківської виписки. Зателефонуйте у свій банк і попросіть його. Зараз справді легше співпрацювати, оскільки через скаргу ми надаємо казино 14 повних днів, щоб завершити KYC і надіслати гроші.
Я б спробував вирішити це самостійно протягом перших 14 днів.
Hello,
you simply have to pass the verification first, so you have to send the requested .pdf format of your bank statement. Call your bank and ask for it. It's truly easier to cooperate now because, through the complaint, we allow casinos 14 full days to complete the KYC and send the money.
I would try to solve that on my own for the first 14 days.
На жаль, я не можу зробити заяву, тому що маю картку вже 3 тижні. Я надіслав іншу картку (postPay), мені сказали, що перевірка пройшла успішно, але вона не дозволяє мені зняти кошти. Вони продовжують вимагати від мене першу виписку з рахунку.
Unfortunately I can't make a statement because I've had the card for 3 weeks. I sent another card ( postPay) they told me the verification was successful but it won't let me withdraw. They keep asking me for my first account statement.
Purtroppo non posso fare l'estratto conto perché ho la carta da 3 settimane. Ho inviato un'altra carta ( postPay) mi hanno detto che la verifica ha avuto esito positivo ma non mi fa prelevare. Continuano a chiedermi l'estratto conto della prima.
Ви пробували додзвонитися до банку? Я не можу повірити, що виписка має щось пов’язане з датою випуску картки. 🤔
Що ви маєте на увазі під «першою випискою з рахунку», будь ласка? Це стосується першої картки? Просто хочу бути впевненим зараз.
Я думаю, було б добре, якби ви могли вставити сюди пояснення казино. Бажано англійською, якщо можливо.
Ви можете це зробити?
Did you try to call the bank? I can't believe that the statement has to do anything with the card's issue date. 🤔
What do you mean by the "first account statement", please? Does this refer to the first card? Just want to be sure now.
Would be good if you could paste here the casino's explanation, I think. Preferably in English if possible.
Can you do that?
Дякую.. Але після незліченних відмов минулої ночі вони зарахували мені виграш.. 🙏🙏
Thank you.. But after countless rejections last night they credited me with the winnings.. 🙏🙏
La ringrazio.. Ma dopo innumerevoli rifiuti ieri sera mi hanno accreditato la vincita.. 🙏🙏
Отже, це все-таки гарний кінець! Вітаю! 🎉
Як ви думаєте, чи можете ви трохи пояснити, що вирішило проблему? Просто прийняли заяву, в якій раніше було відмовлено? Що ти робив?
Я відчуваю, що це може допомогти спільноті, тому мене цікавлять деталі. 🙂
So it is a good ending after all! Congratulation! 🎉
Do you think you can explain a bit about what solved the issue? Did they just accept the statement that was refused before? What did you do?
I feel it may help the community, so I'm interested in details. 🙂
Навіть якщо вони продовжували говорити, що карта не підходить, я все одно намагався зняти гроші. Я пішов у SEFA, вставив iban та облікові дані, і як за помахом чарівної палички приблизно через десять годин вони зарахували мені виграш
Even if they continued to say that the card was not suitable, I tried to make the withdrawal anyway. I went to SEFA, put in the iban and credentials and as if by magic, after about ten hours they credited me the winnings
Anche se continuavano a dire che la carta non era idonea ho provato a fare il prelievo lo stesso.. Sono andato su SEFA ho messo l'iban e le credenziali e come per magia dopo una decina di ore mi hanno accreditato la vincita
Тож зрештою вони зв’язалися зі мною та запевнили, що мені не доведеться робити ставку на новий мінімальний депозит. Я зробив депозит за допомогою гаманця та надіслав їм знімки екрана з програми. Я подав запит на зняття, і тепер мені потрібно чекати ще 72 години. Сподіваюся, цього разу вони це зроблять.
So they eventually got back to me and assured me that I won't have to wager the new minimum deposit. I deposited using a wallet and sent them screenshots from the app. I requested a withdrawal and now I must wait for yet another 72 hours. I hope that this time they'll do it.
Ну, гарне позбавлення, я б сказав. Тому інколи достатньо наполегливості. 🙂
Я щиро вражений, що ви зробили це через дуже погану репутацію казино.
Well, good riddance, I'd say. So sometimes persistence is enough. 🙂
I'm truly amazed you made it because of the casino's very bad reputation.
Тож понеділок буде щасливим днем 🤞🤞🤞. Чекатиме на ваше підтвердження.
So Monday would be the lucky day 🤞🤞🤞. Will wait for your confirmation.
Нарешті я отримав відкликання! Я радий нарешті залишити це позаду
Finally received my withdrawal! I'm glad to finally put this behind me
Не можу в це повірити - чудові новини за неділю! 🎉🎉👍
Але я все ж вважаю, що варто спробувати більш пристойне казино.
I can't believe it - awesome news for Sunday! 🎉🎉👍
But I still think that you should try more decent casino.
Так абсолютно. До того, як я пішов у Svenplay, я не знав про рейтинги казиногуру, запити гравців чи щось подібне. Однак я використовував інші більш надійні казино, такі як Wazamba та Betinia, і вони чудові. Відтепер я точно триматимуся подалі від Svenplay і всіх казино LCS.
Yes absolutely. Before I went to Svenplay I didn't know about casinoguru rankings or askgamblers or anything like that. However I've been using other more reliable casinos like Wazamba and Betinia and they are great. I'm gonna stay away from Svenplay and all the LCS casinos from now on for sure.
Я радий, що відтепер ви будете звертати увагу на репутацію, це те, що ми всі в Casino Guru хочемо від гравців, не зовсім вимогливих, еге ж? 😀
Приємно, що у вас є улюблені казино, якщо вам знадобляться додаткові варіанти, ви завжди можете ознайомитися зі списком рекомендованих казино прямо тут . Встановіть фільтри відповідно до ваших уподобань.
I'm glad that from now on you will pay attention to the reputations, this is what we all in Casino Guru want from players, not quite demanding, eh? 😀
It's nice that you have your favorites, in case you need more options, you can always consult the list of recommended casinos - right here. Set the filters according to your preferences.
Привіт! Я подумав, що було б добре принести сюди трохи досвіду цього казино.
Я зробив депозит 1 грудня 2022 року, депозит був третім і сума становила 200 євро, тому у мене не було бонусу, лише сирі гроші. Тоді я виграв 4000 євро, і зараз у мене на балансі така ж сума.
Коли я намагався вивести, було написано, що обліковий запис потрібно повністю верифікувати. Я надіслав документи першого грудня, а в неділю, 4 грудня, отримав повідомлення, що адресу та особу перевірено, але банківську виписку неможливо перевірити, оскільки на ній немає логотипу банку (усі інші казино прийняли цю заяву)
давайте подивимося, чи може це казино виплачувати виграші, чи мені потрібно зв’язатися з mga.
СИРІ ГРОШІ
Я оновлю тут, як це відбувається!
Hello! I thought it would be good to bring here a little experience of this casino.
I made a deposit on the first of December 2022, the deposit was the third and the amount was 200 euros so i didnt have bonus just raw money. I won 4,000 euros then and I still have the same amount in the balance at the moment.
When I tried to withdraw, it said that the account must be fully verified. I sent the documents on the first of December and on Sunday the 4th of December I got a message that the address and identity have been verified, but the bank statement could not be verified because it did not have the bank logo on it (all other casinos have accepted this statement)
let's see if this casino can pay winnings or do i need to contact to mga.
RAW MONEY
I'll update here how it goes!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.