ФорумКазиноSvenplay Casino - загальне обговорення

Svenplay Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від Geisseli
|
11177 переглядів 115 відповідей |
|
1...3 4 56
Додати публікацію
1 рік тому

Я справді не знаю, що тепер робити

Автоматичний переклад.
tm1025
1 рік тому

Можна подумати, що репатріація буде успішною, але я не думаю, що їм буде наплювати. Можливо, простіше зробити депозит 25 євро, а потім зняти. Наскільки велика сума у вас зараз очікує на зняття?

Автоматичний переклад.
Geisseli
1 рік тому

Я намагаюся зняти 350 доларів, що є дуже великими грошима в Південній Африці. Спочатку я мав 30 доларів на рахунку, а баланс зріс до 350 доларів. Мій рахунок Svenplay ведеться в доларах США. Проблема в тому, що це відбувається в дуже незручний час. Тут, у Південній Африці, 25 доларів — це великі гроші, і в мене їх справді немає. Це питання. Ця проблема ніколи не виникала у мене, інакше я б скористався електронним гаманцем, таким як Astropay або Muchbetter, із самого початку, коли я вносив депозит.

Автоматичний переклад.
tm1025
1 рік тому

Подайте скаргу, до casinoguru про це, я думаю, це допоможе! https://casino.guru/fi/valitukset


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже не знаю, що вони запитують. Мені відповідають: надайте виписку з банківського рахунку, яка містить хоча б частину 16-значного коду картки, зверніть увагу, що вона має бути у форматі pdf. Я надав їм усі документи, але вони продовжують цю історію. Справжня проблема в тому, що вони не хочуть платити

Автоматичний переклад.
tm1025
1 рік тому

На жаль, якщо можна припустити, я б сказав, що платіжний постачальник казино не може здійснити цю транзакцію через місцеві проблеми. Я чув таку історію раніше. Тому вони запропонували альтернативу.


Ви можете попросити казино змінити ліміт мінімального депозиту, можливо, це спрацює, я також хотів би запитати, чи будуть застосовані ставки до депозиту. Краще бути напоготові.


Будь ласка, дайте мені знати, як справи.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
mauromaccioni
1 рік тому

Привіт,

вам просто потрібно спочатку пройти перевірку, тому ви повинні надіслати запитаний формат .pdf вашої банківської виписки. Зателефонуйте у свій банк і попросіть його. Зараз справді легше співпрацювати, оскільки через скаргу ми надаємо казино 14 повних днів, щоб завершити KYC і надіслати гроші.

Я б спробував вирішити це самостійно протягом перших 14 днів.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, я не можу зробити заяву, тому що маю картку вже 3 тижні. Я надіслав іншу картку (postPay), мені сказали, що перевірка пройшла успішно, але вона не дозволяє мені зняти кошти. Вони продовжують вимагати від мене першу виписку з рахунку.

Автоматичний переклад.
mauromaccioni
1 рік тому

Ви пробували додзвонитися до банку? Я не можу повірити, що виписка має щось пов’язане з датою випуску картки. 🤔

Що ви маєте на увазі під «першою випискою з рахунку», будь ласка? Це стосується першої картки? Просто хочу бути впевненим зараз.

Я думаю, було б добре, якби ви могли вставити сюди пояснення казино. Бажано англійською, якщо можливо.

Ви можете це зробити?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую.. Але після незліченних відмов минулої ночі вони зарахували мені виграш.. 🙏🙏

Автоматичний переклад.
mauromaccioni
1 рік тому

Отже, це все-таки гарний кінець! Вітаю! 🎉


Як ви думаєте, чи можете ви трохи пояснити, що вирішило проблему? Просто прийняли заяву, в якій раніше було відмовлено? Що ти робив?


Я відчуваю, що це може допомогти спільноті, тому мене цікавлять деталі. 🙂

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Навіть якщо вони продовжували говорити, що карта не підходить, я все одно намагався зняти гроші. Я пішов у SEFA, вставив iban та облікові дані, і як за помахом чарівної палички приблизно через десять годин вони зарахували мені виграш

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тож зрештою вони зв’язалися зі мною та запевнили, що мені не доведеться робити ставку на новий мінімальний депозит. Я зробив депозит за допомогою гаманця та надіслав їм знімки екрана з програми. Я подав запит на зняття, і тепер мені потрібно чекати ще 72 години. Сподіваюся, цього разу вони це зроблять.

Автоматичний переклад.
mauromaccioni
1 рік тому

Ну, гарне позбавлення, я б сказав. Тому інколи достатньо наполегливості. 🙂

Я щиро вражений, що ви зробили це через дуже погану репутацію казино.

Автоматичний переклад.
tm1025
1 рік тому

Тож понеділок буде щасливим днем 🤞🤞🤞. Чекатиме на ваше підтвердження.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Нарешті я отримав відкликання! Я радий нарешті залишити це позаду

Автоматичний переклад.
tm1025
1 рік тому

Не можу в це повірити - чудові новини за неділю! 🎉🎉👍

Але я все ж вважаю, що варто спробувати більш пристойне казино.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так абсолютно. До того, як я пішов у Svenplay, я не знав про рейтинги казиногуру, запити гравців чи щось подібне. Однак я використовував інші більш надійні казино, такі як Wazamba та Betinia, і вони чудові. Відтепер я точно триматимуся подалі від Svenplay і всіх казино LCS.

Автоматичний переклад.
tm1025
1 рік тому

Я радий, що відтепер ви будете звертати увагу на репутацію, це те, що ми всі в Casino Guru хочемо від гравців, не зовсім вимогливих, еге ж? 😀

Приємно, що у вас є улюблені казино, якщо вам знадобляться додаткові варіанти, ви завжди можете ознайомитися зі списком рекомендованих казино прямо тут . Встановіть фільтри відповідно до ваших уподобань.




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Я подумав, що було б добре принести сюди трохи досвіду цього казино.

Я зробив депозит 1 грудня 2022 року, депозит був третім і сума становила 200 євро, тому у мене не було бонусу, лише сирі гроші. Тоді я виграв 4000 євро, і зараз у мене на балансі така ж сума.

Коли я намагався вивести, було написано, що обліковий запис потрібно повністю верифікувати. Я надіслав документи першого грудня, а в неділю, 4 грудня, отримав повідомлення, що адресу та особу перевірено, але банківську виписку неможливо перевірити, оскільки на ній немає логотипу банку (усі інші казино прийняли цю заяву)

давайте подивимося, чи може це казино виплачувати виграші, чи мені потрібно зв’язатися з mga.

СИРІ ГРОШІ

Я оновлю тут, як це відбувається!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт Скільки часу вам знадобилося, щоб отримати гроші з того svencasino?

Автоматичний переклад.
1...3 4 56
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого