Тепер вони сказали мені, оскільки я вирішив закрити свій рахунок, це може зайняти до 90 днів!!! вони шокують. Я ніколи не побачу цих грошей!!!!
They have now told me because I have choose to close my account,it can take up to 90 days!!!they are shocking.Im never going to see that money!!!!
Це занадто довго, щоб закрити рахунок. Я думаю, що в цьому випадку краще не повертатися до казино, тому що я не впевнений, чи отримаєте ви гроші, хоча я хотів би помилятися. мені шкода
That's too long to close the account. I think in this case it would be best not to go back to the casino, because I am not sure if you will get the money, although I would like to be wrong. I'm sorry.
Ой, у мене зовсім немає надії. Вони злочинці та шахраї. Проте я тримаю інформацію про розслідування, і вони наближаються. Я просто повертаюся на сайт до А, витрачаю трохи їхнього часу, а Б, нагадую їм, що справедливість прийде. Я знаю, що не отримаю ні копійки, ніхто не отримає. Я просто з нетерпінням чекаю почути, коли їх закриють.
Oh I have no hope at all. They're criminals and scammers. I am however keeping kept informed of an investigation and they're closing in. I just pop back onto the site to A, waste some of their time and B, remind them that justice is coming. I know I won't get a penny, no one will. I'm just looking forward to hearing about when they'll be shut down.
фантастичні новини!!!Сподіваюся, їх скоро закриють!!!
fantastic News!!!I hope they do get shut down soon!!!
Безліч оглядів про шахрайство на Trust Pilot, не впевнений, як вони це роблять, одне казино мало такий самий огляд під 6 різними назвами, тому в них не так багато можна прочитати, особливо якщо там є різкі відгуки. Ваш досвід має значення, якщо ви відчуваєте, що вас обікрали.
Loads of scam reviews on Trust pilot not sure how they do it one casino had exactly the same review under 6 different names so not much can be read into them especially if they have some scathing reviews on there. It's your experience that counts if you feel you were ripped of then you were.
Ой, у мене зовсім немає надії. Вони злочинці та шахраї. Проте я тримаю інформацію про розслідування, і вони наближаються. Я просто повертаюся на сайт до А, витрачаю трохи їхнього часу, а Б, нагадую їм, що справедливість прийде. Я знаю, що не отримаю ні копійки, ніхто не отримає. Я просто з нетерпінням чекаю почути, коли їх закриють.
Oh I have no hope at all. They're criminals and scammers. I am however keeping kept informed of an investigation and they're closing in. I just pop back onto the site to A, waste some of their time and B, remind them that justice is coming. I know I won't get a penny, no one will. I'm just looking forward to hearing about when they'll be shut down.
Я розумію, я б обов’язково колись спробував дізнатися про розслідування, хоча, мабуть, я б не багато знайшов і не вірив би, що отримаю гроші. З іншого боку, я хотів би позбутися цього казино і ніколи більше не мати з ним нічого спільного, тому врешті-решт я, ймовірно, залишив би це як так.
Мені шкода, що все так закінчилося.
I understand, I would certainly try to find out about the investigation at some point, although I probably wouldn't find much and I wouldn't believe that I will get the money. On the other hand, I would like to get rid of this casino and never have anything to do with it again, so in the end I would probably leave it at that.
I'm sorry it all ended up like this.
Безліч оглядів про шахрайство на Trust Pilot, не впевнений, як вони це роблять, одне казино мало такий самий огляд під 6 різними назвами, тому в них не так багато можна прочитати, особливо якщо там є різкі відгуки. Ваш досвід має значення, якщо ви відчуваєте, що вас обікрали.
Loads of scam reviews on Trust pilot not sure how they do it one casino had exactly the same review under 6 different names so not much can be read into them especially if they have some scathing reviews on there. It's your experience that counts if you feel you were ripped of then you were.
Особисто я б не повірив таким рецензіям, тому що якщо вони абсолютно однакові, можливо, хтось просто скопіював їх або, можливо, їх написав один і той же чоловік, просто з різних акаунтів. Але кожен, хто пройшов через щось подібне, може зробити для себе думку і прийти до висновку, що, ймовірно, такі відгуки не дуже чесні. 🤔
I personally wouldn't believe such reviews, because if they are exactly the same, it is possible that someone just copied it or maybe it was written by the same person just from different accounts. But anyone who goes through something like that can make an opinion for himself and comes to the conclusion that probably such reviews are not very honest. 🤔
Кого звуть Скромність? Найкраще, що ви можете зробити, це подати інший запит на зняття коштів і сподіватися на краще 🙄
Who's called Modesty? The best you can do is put in anther withdrawal request and hope for the best 🙄
Я поняття не маю, хто така скромність? Вони тимчасово відкрили мій рахунок, щоб я міг зняти гроші, а потім закрили його. Я не сподіваюся 🙁
I have no idea who modesty is?they temporarily reopened my account so I could make a withdrawal and then closed it.Im not hopeful 🙁
😟🤢🤬 Ось як ти, мабуть, почуваєшся. Одного разу зі мною трапилося, я здався після місяця пошуку уроків
😟🤢🤬 that's how you must be feeling happened to me once gave up after a month of chasing lesson learned
Так, у мене був точно такий же минулого тижня🙁 якщо вони не збираються платити, це дуже жахливо. Насправді здається, що вони можуть навмисно гратися з нами не інакше, як для того, щоб бути негідними. Я взагалі не розумію.
Yeah I had the exact same one last week🙁 if they’re not going to pay this is pretty terrible. It actually seems like they could be purposely toying with us for no other reason than to be nasty. I don’t get it at all.
Я вніс 20 фунтів стерлінгів у ltc, і вони навіть не з’явилися в моєму обліковому записі. Я надіслав їм електронний лист і поговорив зі службою підтримки, хлопець сказав, що передасть це правильній команді, і з тих пір я не мав зв’язку.
i deposited £20 in ltc and it hasn't even showed up in my account, i sent them an email and talked to support the guy said he will pass it on to the right team and have had no contact since.
Мені б хотілося - принаймні вони відповіли вам - я надіслав сотні електронних листів і не отримав жодної відповіді.
I wish - at least they have answered you - I have sent hundreds of emails and not had one reply.
Я вніс 20 фунтів стерлінгів у ltc, і вони навіть не з’явилися в моєму обліковому записі. Я надіслав їм електронний лист і поговорив зі службою підтримки, хлопець сказав, що передасть це правильній команді, і з тих пір я не мав зв’язку.
i deposited £20 in ltc and it hasn't even showed up in my account, i sent them an email and talked to support the guy said he will pass it on to the right team and have had no contact since.
Привіт.
Якщо можна дати добру пораду, не грайте в таких казино наосліп. Ви бачили всі ці попередження 👈?
Звичайно, я сподіваюся, що ваш депозит спрацює, з іншого боку, вам слід зосередитися на пошуку більш надійних онлайн-казино. Як ви, наприклад, ставитеся до їхніх підроблених ліцензій?
Я б сказав, що це досить ризиковано.
У будь-якому випадку, повідомте нам про депозит.
Hello.
If I may provide a piece of good advice, don't play in such casinos blindly. Have you seen all those warnings 👈?
Of course, I hope your deposit will work, on the other hand, you should focus on finding more reliable online casinos. How do you feel about their fake license, for instance?
I'd say it's pretty risky.
Anyway, let us know regarding the deposit.
Який метод ви використовували для депозиту? Ви також намагалися зв’язатися з постачальником платежів, щоб перевірити, чи гроші пішли нормально та все було успішно з їхнього боку?
Проте я б точно дослухався поради Радьки і не грав у таких казино, бо маю відчуття, що це марна трата депозиту.
What method did you use to deposit ? Did you also try to contact the pamyent provider to see if the money went out fine and everything was successful on their side ?
However, I would definitely follow Radka's advice and not play in such casinos, because I have a feeling that it is a waste of a deposit.
Я роблю відкликання платежу на своїй дебетовій картці, щоб повернути свій депозит у розмірі 100 фунтів стерлінгів, але у мене там застрягло понад 700 фунтів стерлінгів, які чекають понад 1 місяць.
I am doing a chargeback on my debit card to get my £100 deposit back but I have over £700 stuck in there, waiting over 1 month.
Привіт. Вибачте, як я сказав у своїй відповіді на вашу іншу публікацію тут 👈, я не зовсім розумію, що насправді відбувається. Ви ж чекаєте виведення більше місяця, чи не так? Ви вже пройшли перевірку? Це була ваша перша спроба вивести гроші в цьому казино?
У будь-якому разі ви попросили повернути платіж, щоб повернути свій депозит. Чи це якось пов’язано з вашим запитом на зняття коштів, чи є причина, яку ви знаєте, чому вони не дають вам гроші? Забагато питань, я знаю, але я справді заблукав тут. 🤷♀️
Hello. Sorry, as I said in my answer to your other post over here 👈, I do not fully understand what actually is going on. You are waiting for the withdrawal over a month, right? Have you passed the verification already? Was this your first attempt to withdraw the money in this casino?
Anyway, then you have asked for a chargeback to get your deposit back. Does it have to do anything with the withdrawal request of yours, is there a reason you know of, why they are not giving the money to you? Too many questions, I know, but I am really lost here. 🤷♀️
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.