ГоловнаФорумКазиноSuperb Casino - загальне обговорення

Superb Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

 від jimjamjim
|
54 160 переглядів 322 відповідей |
|
1...6 7 8...17

Я зробив депозит через криптовалюту, тож у мене немає можливості повернути його, оскільки вони навмисно не відповідають, лол, тож я думаю, що я не можу повернути свої гроші.

Автоматичний переклад.

Напевно, ми можемо щось зробити з цими шахраями?

Автоматичний переклад.
RITT

Найкращий спосіб - грати в ліцензованих казино і уникати шахраїв. 🙁

Тому що після того, як пошкодження завдано, з ним не так багато можна зробити:

file

Це був зовсім не вдалий вибір.

Автоматичний переклад.

Я ніколи не чув про ваш сайт до того, як приєднався до них.


Отже, ми взагалі нічого не можемо зробити?

Автоматичний переклад.

Сьогодні я отримав оновлення електронною поштою! Хтось отримав це після зняття? file

Автоматичний переклад.
Charlie09

Вау, ні, у мене ніколи цього не було.


Коли ви подали запит на зняття коштів?

Автоматичний переклад.
RITT

Я чекав 3 місяці, потім мені сказали знову зняти кошти. Минулого тижня я знову зняв кошти. Тож хто знає, що я можу це отримати????

Автоматичний переклад.
Charlie09

Будемо сподіватися, я чекав з 18 січня.

Автоматичний переклад.
Charlie09

Я отримував це кілька разів з листопада минулого року, вибачте, щоб повідомити, що це не означає лайна, вони просто виграють ще трохи часу, тому я б не затримав подих!

Автоматичний переклад.

Я ніколи не чув про ваш сайт до того, як приєднався до них.


Отже, ми взагалі нічого не можемо зробити?

Автоматичний переклад.

Ну, оскільки казино не реагує на наші скарги та не намагається їх вирішити, а також не має ліцензії, тому немає жодних органів, до яких можна звернутися, досить важко щось з цим зробити. Зі свого боку ми, ймовірно, не зможемо допомогти, якщо казино ігнорує нас.

Автоматичний переклад.

Сьогодні я отримав оновлення електронною поштою! Хтось отримав це після зняття? file

Автоматичний переклад.

Я хотів би вірити, що це гарна новина, але я також бачив, як гравець згадував, що кілька разів отримував щось подібне, але це нічого не вирішувало.

Тим не менш, надія вмирає останньою, тому єдине, що ми можемо зробити, це почекати і врешті-решт ми дізнаємося, чи дійсно гроші надійдуть, чи це був лише один із інших електронних листів, які нічого не означали.

У будь-якому випадку я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro

Електронна пошта внизу цього зображення навіть не працює. Його не існує, і будь-які повідомлення, надіслані на нього, повертатимуться. Я переконаний, що зараз вони навмисне грають з нами як якийсь поганий жарт. Це справді неймовірно.

Автоматичний переклад.

Що на це скаже поліція?

Автоматичний переклад.

Це просто дратує, я міг би використати 20 фунтів стерлінгів на щось інше важливе, як-от на продукти, але ні, мене обманюють, це мене просто дратує.

Автоматичний переклад.
hannathonk

Я знаю !!!!Тепер я знаю, щоб переконатися, що я переглядаю огляди тощо!!!!!Коли люди кажуть, що ви бачили огляди??? це дратує, тому що я просто вірю, що вони законні, але більше ні. Це так засмучує ні, нас обманули!!!!!

Автоматичний переклад.
Charlie09

Вони винні мені 500 євро, але я не думаю, що я їх отримаю!!!! Якщо я отримаю, я обов’язково опублікую!!!!

Автоматичний переклад.
Charlie09

Перш ніж приєднатися до будь-якого казино, я читаю тут відгуки споживачів і довіряю пілоту, я також читаю їх t@cs і якщо я все ще не впевнений, я спілкуюся в чаті або електронною поштою, щоб дізнатися їхній тон і відповісти на будь-які подальші запити, щоб побачити, як швидко вони відповідають.

Автоматичний переклад.

Електронна пошта внизу цього зображення навіть не працює. Його не існує, і будь-які повідомлення, надіслані на нього, повертатимуться. Я переконаний, що зараз вони навмисне грають з нами як якийсь поганий жарт. Це справді неймовірно.

Автоматичний переклад.

О, я не знав, що ця електронна пошта взагалі не працює. Це дуже сумно, коли казино робить це, але, хоча мені неприємно це говорити, я думаю, що кожен, хто грав тут, засвоїв урок на важкому шляху.

Очевидно, я б не надто позитивно ставився до отримання грошей у цьому казино, але якщо випадково це трапиться з гравцем, буде принаймні трохи надії.

Однак краще уникати цього казино. 😕

Автоматичний переклад.

Це просто дратує, я міг би використати 20 фунтів стерлінгів на щось інше важливе, як-от на продукти, але ні, мене обманюють, це мене просто дратує.

Автоматичний переклад.

Я, напевно, почувався б так само, але, чесно кажучи, я завжди рекомендую проводити деякі дослідження, перш ніж робити депозит у казино. Це казино має досить поганий рейтинг, а його індекс безпеки майже 0.

Я хотів би, щоб усі гравці отримували гроші, але я точно не хотів би вводити в оману.

мені шкода 😥

Автоматичний переклад.
Jaro

Ми не хочемо чути «я ж тобі казав».


Ми хочемо почути якісь можливі рішення цього, будь-що.


Якби було так легко створити фальшиве казино та просто вкрасти гроші, усі б це робили.

Змінено
Автоматичний переклад.
1...6 7 8...17
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого