ФорумКазиноSuperb Casino - загальне обговорення

Superb Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

12 міс. тому від jimjamjim
|
27590 переглядів 293 відповідей |
|
1...6 7 8...15
Додати публікацію
7 міс. тому

Перша спроба зняти з них гроші, мій рахунок повністю перевірено.


Я роблю відкликання платежу VISA, щоб спробувати повернути від них початковий депозит на дебетову картку.


Немає жодних причин для того, щоб вони не обробили моє зняття, як і для всіх інших, хто чекає.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я зробив депозит через криптовалюту, тож у мене немає можливості повернути його, оскільки вони навмисно не відповідають, лол, тож я думаю, що я не можу повернути свої гроші.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Напевно, ми можемо щось зробити з цими шахраями?

Автоматичний переклад.
RITT
6 міс. тому

Найкращий спосіб - грати в ліцензованих казино і уникати шахраїв. 🙁

Тому що після того, як пошкодження завдано, з ним не так багато можна зробити:

file

Це був зовсім не вдалий вибір.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я ніколи не чув про ваш сайт до того, як приєднався до них.


Отже, ми взагалі нічого не можемо зробити?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Сьогодні я отримав оновлення електронною поштою! Хтось отримав це після зняття? file

Автоматичний переклад.
Опубліковано RITT видалено
Charlie09
6 міс. тому

Вау, ні, у мене ніколи цього не було.


Коли ви подали запит на зняття коштів?

Автоматичний переклад.
RITT
6 міс. тому

Я чекав 3 місяці, потім мені сказали знову зняти кошти. Минулого тижня я знову зняв кошти. Тож хто знає, що я можу це отримати????

Автоматичний переклад.
Charlie09
6 міс. тому

Будемо сподіватися, я чекав з 18 січня.

Автоматичний переклад.
Charlie09
6 міс. тому

Я отримував це кілька разів з листопада минулого року, вибачте, щоб повідомити, що це не означає лайна, вони просто виграють ще трохи часу, тому я б не затримав подих!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я ніколи не чув про ваш сайт до того, як приєднався до них.


Отже, ми взагалі нічого не можемо зробити?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Ну, оскільки казино не реагує на наші скарги та не намагається їх вирішити, а також не має ліцензії, тому немає жодних органів, до яких можна звернутися, досить важко щось з цим зробити. Зі свого боку ми, ймовірно, не зможемо допомогти, якщо казино ігнорує нас.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Сьогодні я отримав оновлення електронною поштою! Хтось отримав це після зняття? file

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я хотів би вірити, що це гарна новина, але я також бачив, як гравець згадував, що кілька разів отримував щось подібне, але це нічого не вирішувало.

Тим не менш, надія вмирає останньою, тому єдине, що ми можемо зробити, це почекати і врешті-решт ми дізнаємося, чи дійсно гроші надійдуть, чи це був лише один із інших електронних листів, які нічого не означали.

У будь-якому випадку я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Електронна пошта внизу цього зображення навіть не працює. Його не існує, і будь-які повідомлення, надіслані на нього, повертатимуться. Я переконаний, що зараз вони навмисне грають з нами як якийсь поганий жарт. Це справді неймовірно.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Що на це скаже поліція?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Це просто дратує, я міг би використати 20 фунтів стерлінгів на щось інше важливе, як-от на продукти, але ні, мене обманюють, це мене просто дратує.

Автоматичний переклад.
hannathonk
6 міс. тому

Я знаю !!!!Тепер я знаю, щоб переконатися, що я переглядаю огляди тощо!!!!!Коли люди кажуть, що ви бачили огляди??? це дратує, тому що я просто вірю, що вони законні, але більше ні. Це так засмучує ні, нас обманули!!!!!

Автоматичний переклад.
Charlie09
6 міс. тому

Вони винні мені 500 євро, але я не думаю, що я їх отримаю!!!! Якщо я отримаю, я обов’язково опублікую!!!!

Автоматичний переклад.
Charlie09
6 міс. тому

Перш ніж приєднатися до будь-якого казино, я читаю тут відгуки споживачів і довіряю пілоту, я також читаю їх t@cs і якщо я все ще не впевнений, я спілкуюся в чаті або електронною поштою, щоб дізнатися їхній тон і відповісти на будь-які подальші запити, щоб побачити, як швидко вони відповідають.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Електронна пошта внизу цього зображення навіть не працює. Його не існує, і будь-які повідомлення, надіслані на нього, повертатимуться. Я переконаний, що зараз вони навмисне грають з нами як якийсь поганий жарт. Це справді неймовірно.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

О, я не знав, що ця електронна пошта взагалі не працює. Це дуже сумно, коли казино робить це, але, хоча мені неприємно це говорити, я думаю, що кожен, хто грав тут, засвоїв урок на важкому шляху.

Очевидно, я б не надто позитивно ставився до отримання грошей у цьому казино, але якщо випадково це трапиться з гравцем, буде принаймні трохи надії.

Однак краще уникати цього казино. 😕

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого