ГоловнаФорумКазиноSuperb Casino - загальне обговорення

Superb Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

1 рік тому від jimjamjim
|
42 449 переглядів 304 відповідей |
|
1...6 7 8...16
10 міс. тому

Я зробив депозит через криптовалюту, тож у мене немає можливості повернути його, оскільки вони навмисно не відповідають, лол, тож я думаю, що я не можу повернути свої гроші.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Напевно, ми можемо щось зробити з цими шахраями?

Автоматичний переклад.
RITT
10 міс. тому

Найкращий спосіб - грати в ліцензованих казино і уникати шахраїв. 🙁

Тому що після того, як пошкодження завдано, з ним не так багато можна зробити:

file

Це був зовсім не вдалий вибір.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я ніколи не чув про ваш сайт до того, як приєднався до них.


Отже, ми взагалі нічого не можемо зробити?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Сьогодні я отримав оновлення електронною поштою! Хтось отримав це після зняття? file

Автоматичний переклад.
Charlie09
10 міс. тому

Вау, ні, у мене ніколи цього не було.


Коли ви подали запит на зняття коштів?

Автоматичний переклад.
RITT
10 міс. тому

Я чекав 3 місяці, потім мені сказали знову зняти кошти. Минулого тижня я знову зняв кошти. Тож хто знає, що я можу це отримати????

Автоматичний переклад.
Charlie09
10 міс. тому

Будемо сподіватися, я чекав з 18 січня.

Автоматичний переклад.
Charlie09
10 міс. тому

Я отримував це кілька разів з листопада минулого року, вибачте, щоб повідомити, що це не означає лайна, вони просто виграють ще трохи часу, тому я б не затримав подих!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я ніколи не чув про ваш сайт до того, як приєднався до них.


Отже, ми взагалі нічого не можемо зробити?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ну, оскільки казино не реагує на наші скарги та не намагається їх вирішити, а також не має ліцензії, тому немає жодних органів, до яких можна звернутися, досить важко щось з цим зробити. Зі свого боку ми, ймовірно, не зможемо допомогти, якщо казино ігнорує нас.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Сьогодні я отримав оновлення електронною поштою! Хтось отримав це після зняття? file

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я хотів би вірити, що це гарна новина, але я також бачив, як гравець згадував, що кілька разів отримував щось подібне, але це нічого не вирішувало.

Тим не менш, надія вмирає останньою, тому єдине, що ми можемо зробити, це почекати і врешті-решт ми дізнаємося, чи дійсно гроші надійдуть, чи це був лише один із інших електронних листів, які нічого не означали.

У будь-якому випадку я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Електронна пошта внизу цього зображення навіть не працює. Його не існує, і будь-які повідомлення, надіслані на нього, повертатимуться. Я переконаний, що зараз вони навмисне грають з нами як якийсь поганий жарт. Це справді неймовірно.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Що на це скаже поліція?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Це просто дратує, я міг би використати 20 фунтів стерлінгів на щось інше важливе, як-от на продукти, але ні, мене обманюють, це мене просто дратує.

Автоматичний переклад.
hannathonk
10 міс. тому

Я знаю !!!!Тепер я знаю, щоб переконатися, що я переглядаю огляди тощо!!!!!Коли люди кажуть, що ви бачили огляди??? це дратує, тому що я просто вірю, що вони законні, але більше ні. Це так засмучує ні, нас обманули!!!!!

Автоматичний переклад.
Charlie09
10 міс. тому

Вони винні мені 500 євро, але я не думаю, що я їх отримаю!!!! Якщо я отримаю, я обов’язково опублікую!!!!

Автоматичний переклад.
Charlie09
10 міс. тому

Перш ніж приєднатися до будь-якого казино, я читаю тут відгуки споживачів і довіряю пілоту, я також читаю їх t@cs і якщо я все ще не впевнений, я спілкуюся в чаті або електронною поштою, щоб дізнатися їхній тон і відповісти на будь-які подальші запити, щоб побачити, як швидко вони відповідають.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Електронна пошта внизу цього зображення навіть не працює. Його не існує, і будь-які повідомлення, надіслані на нього, повертатимуться. Я переконаний, що зараз вони навмисне грають з нами як якийсь поганий жарт. Це справді неймовірно.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

О, я не знав, що ця електронна пошта взагалі не працює. Це дуже сумно, коли казино робить це, але, хоча мені неприємно це говорити, я думаю, що кожен, хто грав тут, засвоїв урок на важкому шляху.

Очевидно, я б не надто позитивно ставився до отримання грошей у цьому казино, але якщо випадково це трапиться з гравцем, буде принаймні трохи надії.

Однак краще уникати цього казино. 😕

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Це просто дратує, я міг би використати 20 фунтів стерлінгів на щось інше важливе, як-от на продукти, але ні, мене обманюють, це мене просто дратує.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я, напевно, почувався б так само, але, чесно кажучи, я завжди рекомендую проводити деякі дослідження, перш ніж робити депозит у казино. Це казино має досить поганий рейтинг, а його індекс безпеки майже 0.

Я хотів би, щоб усі гравці отримували гроші, але я точно не хотів би вводити в оману.

мені шкода 😥

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Ми не хочемо чути «я ж тобі казав».


Ми хочемо почути якісь можливі рішення цього, будь-що.


Якби було так легко створити фальшиве казино та просто вкрасти гроші, усі б це робили.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
1...6 7 8...16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого