ГоловнаФорумКазиноSuperb Casino - загальне обговорення

Superb Casino - загальне обговорення

1 рік тому від jimjamjim
|
42 068 переглядів 304 відповідей |
|
1 2...16
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Superb Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Усі вони явно злочинці, і, трохи підвищивши їхній рейтинг, гуру казино сприяє цьому.

Автоматичний переклад.
jimjamjim
1 рік тому

Увімкнення чого?

Я розумію, що це здається дивним, коли казино з невирішеними скаргами має хороший індекс безпеки, але ви повинні мати на увазі, що це зовсім інший випадок.

Вам це звучить як запрошення?

file

в чому справа? Ми фактично запрошуємо гравців переглядати рекомендовані казино замість приєднання до цього.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Рейтинг підвищився! Ось у чому справа. Поясніть, будь ласка, як, враховуючи всі докази та невирішені скарги, це могло бути можливим? Якщо ваш алгоритм не помилковий.

Автоматичний переклад.
jimjamjim
1 рік тому

Це казино має індекс безпеки (рейтинг) 2,2. Я не дуже розумію, що вас тут турбує, тому що завжди варто перевірити інформацію про казино, перш ніж кудись йти грати. Маючи невирішені скарги, вони отримують чорні бали, а тому їхній рейтинг знижується.

Автоматичний переклад.
jimjamjim
1 рік тому

Ви нарешті отримали своє зняття jimjamjim ?

Автоматичний переклад.
Damrln
1 рік тому

Привіт, я думаю, якби це було так, він би оновив нас. Виходячи з його скарги, яка не була розглянута , я припускаю, що він не отримав відкликання, про що мені дуже шкода. Я був би радий, якби був не правий. Ну, подивимося, чи ми почуємо його.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Нещодавно я грав із superb.bet, час від часу вносив близько £1500, а потім закінчив на £3084. Після того, як мій ліміт ставки було зменшено, я вирішив повністю вивести гроші. На їхньому веб-сайті чітко вказано, що час обробки 24 години до 48 годин. Минуло понад 2 тижні, і статус вилучення все ще очікує на розгляд, а під час спілкування з грубим онлайн-агентом із копіювання та вставлення мені сказали, що це займе 7–21 робочий день. Прочитавши відгуки, вони змушують гравців здаватися, але я не здамся .. Хтось тут отримував гроші .. будь ласка, поділіться.

Автоматичний переклад.
Rehan1979
1 рік тому

За нашою інформацією, це казино знаходиться на ремонті. Таким чином, я б сказав, що це займе досить багато часу; інакше ми, ймовірно, не дізнаємось. Це може бути пов’язано з вашою проблемою. 🤔

Якщо ви грали в ігри казино, спробуйте подати безкоштовну скаргу: https://casino.guru/complaints/create

Ми докладемо всіх зусиль, щоб допомогти вам. Додаткові відомості наведено тут .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

У мене був лише найгірший досвід. Вас утримують тижнями з кепськими виправданнями, щоб отримати виплату. тільки шахрайство. Я сподіваюся, що такі казино скоро закриють, щоб вони більше не завдавали шкоди. Особисто мені не виплачували великої суми

але іншим гравцям, мабуть, гірше. Такі шахрайські казино руйнують всю індустрію

Але в Інтернеті також є чесні та авторитетні казино, які страждають від таких шахрайських казино.

але хто вставляє шахрайську руку в такі казино???????

Особисто я знову став набагато обережнішим

Superb Casino - це суцільне шахрайство. Будь обережний


Автоматичний переклад.
ludwigschett
1 рік тому

Привіт, якою була ситуація в казино, коли ви сказали, що у вас тут були лише погані враження? Ви згадуєте лише про відкликання? Чи можете ви описати трохи більше, щоб інші гравці мали можливість побачити, через що ви пройшли?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хотів, щоб мої виграші виплатили. У мене було щонайменше 20 чи більше чатів у прямому ефірі, і це завжди те саме. Вас обманюють виправданнями, і це триває майже місяць. Я хотів скасувати виплату та грати, доки не програю гроші, тоді принаймні я б їх програв, але я навіть не можу скасувати виплату, як це можна зробити в інших поважних казино. Але давайте будемо чесними, у жодному авторитетному казино виплата не займає 1 місяць. І якщо ви читаєте коментарі в Інтернеті про Superb Casino, то вони схожі на мій досвід. Мене навіть не цікавлять жалюгідні 100 євро, але я ненавиджу, коли мене обманюють. Треба сказати, що це поодинокі випадки, більшість казино в Інтернеті є авторитетними та нормальними. Можливо, ви досягнете чогось, що здивує мене позитивно.

Хороший день


Автоматичний переклад.
ludwigschett
1 рік тому

Ну, кавалерія вже в дорозі — я про твою скаргу .

Найголовніше, про що я хотів би згадати, це необхідність подальших оновлень, коли ми говоримо про процес подання скарг. На жаль, без додаткової інформації ми не зможемо пройти набагато далі, тому, будь ласка, перегляньте її – ви можете зробити це прямо тут і зараз .

Я також хотів би зазначити, що коли йдеться про захист виграшу гравця, я зазвичай вважаю, що набагато безпечніше, коли гравець просто не може скасувати зняття. Але я визнаю, що у вашій ситуації це може здатися іншим 🙁.

Крім того, я б не сказав, що це казино має бути авторитетним. Ви бачили цей індекс безпеки ? Незважаючи на це, члени групи розгляду скарг докладуть усіх зусиль, щоб допомогти.

Мені шкода, що у вас такий досвід.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякую.

З мого боку це просто спроба попередити і я не знала до кого звертатися в таких питаннях. Оспорюваної суми було недостатньо для поліції та для Торгово-промислової палати Австрії також, хоча вони дуже раді мати справу з такими речами. Але, як я вже сказав, сума спору для мене занизька. Мене більше хвилює серйозність інших постачальників казино чи ставок на спорт

до тих, хто серйозно займається своєю справою. Чорні вівці є всюди, особливо в Інтернеті. і я мав справу лише з індексом безпеки щодо казино та Гуру після цього випадку. Я прочитав рекламу Superb у Facebook і просто спробував його, як і багато інших казино.

Я не граю на великі суми грошей, і здебільшого ви програєте гроші, які вклали, але ви знаєте це заздалегідь, і це нормально, інакше краще взагалі не грати, а якщо вам пощастить щось виграти, тоді це не буде виплачено через якісь надумані аргументи.

І це те, що мене хвилює і чому я зареєструвався у вас.

Раніше я навіть не знав про існування такого сайту.

Дякую

Автоматичний переклад.
ludwigschett
1 рік тому

Я дуже ціную ваші зусилля, і я вдячний, що ви прийшли сюди і поділилися цим гірким досвідом.

Крім того, я вважаю, що ви дуже відповідальний гравець; приємно це знати, і я сподіваюся, що ваш здоровий підхід послужить гарним прикладом для решти спільноти.

Сумно знати, що такі казино показують непереборну рекламу в соціальних мережах, на жаль, це сучасна тенденція і частково причина, чому ми докладаємо всіх зусиль до індексу безпеки.

Що ж, ми вчимося на своїх помилках, наша роль — допомогти уникнути небезпеки. Я радий бачити, що у нас спільна мета.

Дякую тобі!



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка!!

І я радий, що взагалі є сайт, де можна обмінюватися думками про приємне і не дуже, і трішки про безпеку населення, яке грає в Інтернеті.

сприяє. Також в Інтернеті є хороші і абсолютно авторитетні казино.

Хороший день

Автоматичний переклад.
ludwigschett
1 рік тому

Так, я вважаю, що це важливо і, звичайно, доцільно, щоб гравці могли підтримувати один одного або попереджати один одного в різних речах про казино, тому я вважаю, що це добре.

Що стосується самих казино, то, звичайно, все має свої переваги і недоліки, і казино можуть бути хорошими і поганими, як і все в цьому світі.

Однак я помітив, що Томас відповів на скаргу, тому було б корисно, якби ви могли надіслати йому відповідь на його запитання, щоб він міг рухатися далі. Чи можливо це?

І тобі гарного дня.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо ви ще не грали і, можливо, не знімали гроші в чудовому казино, не йдіть туди, виведення коштів займає 7-21 банківський день (21), протягом якого ви не можете зняти знову та скасувати виведення теж, так що це абсолютно безглузде місце, але казино є з чого вибирати, тому про такі місця можна забути, я сам зараз 3 тижні чекаю гроші, які звідти зняв!

Автоматичний переклад.
vilmunentero
1 рік тому

Привіт, це означає, що ти ще не отримав гроші протягом 3 тижнів? Чи сказали вам у казино, чому це так довго?

Що стосується самого казино, то воно має досить низький індекс безпеки , тому я буду обережним, вносячи тут депозити в майбутньому.

У будь-якому випадку, дайте мені знати, на якій ви стадії. Я чекаю.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Хеп, я все ще чекаю своїх грошей, і вони пояснюють, що перевірка займає 7-21 робочий день, тому протягом цього часу вони "розслідують", чи грав я в ігри за правилами, з правильними ставками тощо, і т.д., але тепер, коли я прочитав повідомлення гравців інших людей, які виводили кошти в тому ж казино, вони також не змогли зняти гроші, казино хоче, щоб ми відмовилися і забули про це, і це робить той факт, що ви навіть не можете скасувати це зняття, і ще більш дивним є те, що ви не можете зробити новий зняття, доки не буде оброблено попередній, моя ситуація не дуже серйозна, тому що я зняв лише 100 євро, але є інші, які чекають їхні тисячі євро, бажаю їм успіхів у виведенні грошей, я сподіваюся, що ви отримаєте свої гроші, і я знаю, що ви більше ніколи не будете грати в казино Superb, я знову оновлю свою ситуацію через тиждень...

Автоматичний переклад.
1 2...16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого