ФорумКазиноSuperb Casino - загальне обговорення

Superb Casino - загальне обговорення

1 рік тому від jimjamjim
|
33200 переглядів 293 відповідей |
|
1 2...15
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Superb Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Усі вони явно злочинці, і, трохи підвищивши їхній рейтинг, гуру казино сприяє цьому.

Автоматичний переклад.
jimjamjim
1 рік тому

Увімкнення чого?

Я розумію, що це здається дивним, коли казино з невирішеними скаргами має хороший індекс безпеки, але ви повинні мати на увазі, що це зовсім інший випадок.

Вам це звучить як запрошення?

file

в чому справа? Ми фактично запрошуємо гравців переглядати рекомендовані казино замість приєднання до цього.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Рейтинг підвищився! Ось у чому справа. Поясніть, будь ласка, як, враховуючи всі докази та невирішені скарги, це могло бути можливим? Якщо ваш алгоритм не помилковий.

Автоматичний переклад.
jimjamjim
1 рік тому

Це казино має індекс безпеки (рейтинг) 2,2. Я не дуже розумію, що вас тут турбує, тому що завжди варто перевірити інформацію про казино, перш ніж кудись йти грати. Маючи невирішені скарги, вони отримують чорні бали, а тому їхній рейтинг знижується.

Автоматичний переклад.
jimjamjim
1 рік тому

Ви нарешті отримали своє зняття jimjamjim ?

Автоматичний переклад.
Damrln
1 рік тому

Привіт, я думаю, якби це було так, він би оновив нас. Виходячи з його скарги, яка не була розглянута , я припускаю, що він не отримав відкликання, про що мені дуже шкода. Я був би радий, якби був не правий. Ну, подивимося, чи ми почуємо його.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Нещодавно я грав із superb.bet, час від часу вносив близько £1500, а потім закінчив на £3084. Після того, як мій ліміт ставки було зменшено, я вирішив повністю вивести гроші. На їхньому веб-сайті чітко вказано, що час обробки 24 години до 48 годин. Минуло понад 2 тижні, і статус вилучення все ще очікує на розгляд, а під час спілкування з грубим онлайн-агентом із копіювання та вставлення мені сказали, що це займе 7–21 робочий день. Прочитавши відгуки, вони змушують гравців здаватися, але я не здамся .. Хтось тут отримував гроші .. будь ласка, поділіться.

Автоматичний переклад.
Rehan1979
11 міс. тому

За нашою інформацією, це казино знаходиться на ремонті. Таким чином, я б сказав, що це займе досить багато часу; інакше ми, ймовірно, не дізнаємось. Це може бути пов’язано з вашою проблемою. 🤔

Якщо ви грали в ігри казино, спробуйте подати безкоштовну скаргу: https://casino.guru/complaints/create

Ми докладемо всіх зусиль, щоб допомогти вам. Додаткові відомості наведено тут .

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт.

У мене був лише найгірший досвід. Вас утримують тижнями з кепськими виправданнями, щоб отримати виплату. тільки шахрайство. Я сподіваюся, що такі казино скоро закриють, щоб вони більше не завдавали шкоди. Особисто мені не виплачували великої суми

але іншим гравцям, мабуть, гірше. Такі шахрайські казино руйнують всю індустрію

Але в Інтернеті також є чесні та авторитетні казино, які страждають від таких шахрайських казино.

але хто вставляє шахрайську руку в такі казино???????

Особисто я знову став набагато обережнішим

Superb Casino - це суцільне шахрайство. Будь обережний


Автоматичний переклад.
ludwigschett
11 міс. тому

Привіт, якою була ситуація в казино, коли ви сказали, що у вас тут були лише погані враження? Ви згадуєте лише про відкликання? Чи можете ви описати трохи більше, щоб інші гравці мали можливість побачити, через що ви пройшли?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я хотів, щоб мої виграші виплатили. У мене було щонайменше 20 чи більше чатів у прямому ефірі, і це завжди те саме. Вас обманюють виправданнями, і це триває майже місяць. Я хотів скасувати виплату та грати, доки не програю гроші, тоді принаймні я б їх програв, але я навіть не можу скасувати виплату, як це можна зробити в інших поважних казино. Але давайте будемо чесними, у жодному авторитетному казино виплата не займає 1 місяць. І якщо ви читаєте коментарі в Інтернеті про Superb Casino, то вони схожі на мій досвід. Мене навіть не цікавлять жалюгідні 100 євро, але я ненавиджу, коли мене обманюють. Треба сказати, що це поодинокі випадки, більшість казино в Інтернеті є авторитетними та нормальними. Можливо, ви досягнете чогось, що здивує мене позитивно.

Хороший день


Автоматичний переклад.
ludwigschett
11 міс. тому

Ну, кавалерія вже в дорозі — я про твою скаргу .

Найголовніше, про що я хотів би згадати, це необхідність подальших оновлень, коли ми говоримо про процес подання скарг. На жаль, без додаткової інформації ми не зможемо пройти набагато далі, тому, будь ласка, перегляньте її – ви можете зробити це прямо тут і зараз .

Я також хотів би зазначити, що коли йдеться про захист виграшу гравця, я зазвичай вважаю, що набагато безпечніше, коли гравець просто не може скасувати зняття. Але я визнаю, що у вашій ситуації це може здатися іншим 🙁.

Крім того, я б не сказав, що це казино має бути авторитетним. Ви бачили цей індекс безпеки ? Незважаючи на це, члени групи розгляду скарг докладуть усіх зусиль, щоб допомогти.

Мені шкода, що у вас такий досвід.

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Дякую.

З мого боку це просто спроба попередити і я не знала до кого звертатися в таких питаннях. Оспорюваної суми було недостатньо для поліції та для Торгово-промислової палати Австрії також, хоча вони дуже раді мати справу з такими речами. Але, як я вже сказав, сума спору для мене занизька. Мене більше хвилює серйозність інших постачальників казино чи ставок на спорт

до тих, хто серйозно займається своєю справою. Чорні вівці є всюди, особливо в Інтернеті. і я мав справу лише з індексом безпеки щодо казино та Гуру після цього випадку. Я прочитав рекламу Superb у Facebook і просто спробував його, як і багато інших казино.

Я не граю на великі суми грошей, і здебільшого ви програєте гроші, які вклали, але ви знаєте це заздалегідь, і це нормально, інакше краще взагалі не грати, а якщо вам пощастить щось виграти, тоді це не буде виплачено через якісь надумані аргументи.

І це те, що мене хвилює і чому я зареєструвався у вас.

Раніше я навіть не знав про існування такого сайту.

Дякую

Автоматичний переклад.
ludwigschett
11 міс. тому

Я дуже ціную ваші зусилля, і я вдячний, що ви прийшли сюди і поділилися цим гірким досвідом.

Крім того, я вважаю, що ви дуже відповідальний гравець; приємно це знати, і я сподіваюся, що ваш здоровий підхід послужить гарним прикладом для решти спільноти.

Сумно знати, що такі казино показують непереборну рекламу в соціальних мережах, на жаль, це сучасна тенденція і частково причина, чому ми докладаємо всіх зусиль до індексу безпеки.

Що ж, ми вчимося на своїх помилках, наша роль — допомогти уникнути небезпеки. Я радий бачити, що у нас спільна мета.

Дякую тобі!



Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Будь ласка!!

І я радий, що взагалі є сайт, де можна обмінюватися думками про приємне і не дуже, і трішки про безпеку населення, яке грає в Інтернеті.

сприяє. Також в Інтернеті є хороші і абсолютно авторитетні казино.

Хороший день

Автоматичний переклад.
ludwigschett
11 міс. тому

Так, я вважаю, що це важливо і, звичайно, доцільно, щоб гравці могли підтримувати один одного або попереджати один одного в різних речах про казино, тому я вважаю, що це добре.

Що стосується самих казино, то, звичайно, все має свої переваги і недоліки, і казино можуть бути хорошими і поганими, як і все в цьому світі.

Однак я помітив, що Томас відповів на скаргу, тому було б корисно, якби ви могли надіслати йому відповідь на його запитання, щоб він міг рухатися далі. Чи можливо це?

І тобі гарного дня.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Якщо ви ще не грали і, можливо, не знімали гроші в чудовому казино, не йдіть туди, виведення коштів займає 7-21 банківський день (21), протягом якого ви не можете зняти знову та скасувати виведення теж, так що це абсолютно безглузде місце, але казино є з чого вибирати, тому про такі місця можна забути, я сам зараз 3 тижні чекаю гроші, які звідти зняв!

Автоматичний переклад.
vilmunentero
10 міс. тому

Привіт, це означає, що ти ще не отримав гроші протягом 3 тижнів? Чи сказали вам у казино, чому це так довго?

Що стосується самого казино, то воно має досить низький індекс безпеки , тому я буду обережним, вносячи тут депозити в майбутньому.

У будь-якому випадку, дайте мені знати, на якій ви стадії. Я чекаю.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Хеп, я все ще чекаю своїх грошей, і вони пояснюють, що перевірка займає 7-21 робочий день, тому протягом цього часу вони "розслідують", чи грав я в ігри за правилами, з правильними ставками тощо, і т.д., але тепер, коли я прочитав повідомлення гравців інших людей, які виводили кошти в тому ж казино, вони також не змогли зняти гроші, казино хоче, щоб ми відмовилися і забули про це, і це робить той факт, що ви навіть не можете скасувати це зняття, і ще більш дивним є те, що ви не можете зробити новий зняття, доки не буде оброблено попередній, моя ситуація не дуже серйозна, тому що я зняв лише 100 євро, але є інші, які чекають їхні тисячі євро, бажаю їм успіхів у виведенні грошей, я сподіваюся, що ви отримаєте свої гроші, і я знаю, що ви більше ніколи не будете грати в казино Superb, я знову оновлю свою ситуацію через тиждень...

Автоматичний переклад.
1 2...15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого