1 рік тому
Тут ви можете обговорити Superb Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Увімкнення чого?
Я розумію, що це здається дивним, коли казино з невирішеними скаргами має хороший індекс безпеки, але ви повинні мати на увазі, що це зовсім інший випадок.
Вам це звучить як запрошення?
в чому справа? Ми фактично запрошуємо гравців переглядати рекомендовані казино замість приєднання до цього.
Is enabling what?
I understand it would seem weird when a casino with unresolved complaints has a good safety index, yet you should keep in mind that this is completely a different case.
Does this sound like an invitation to you?
What is the matter? We actually invite players to browse recommended casinos instead of joining this one.
Рейтинг підвищився! Ось у чому справа. Поясніть, будь ласка, як, враховуючи всі докази та невирішені скарги, це могло бути можливим? Якщо ваш алгоритм не помилковий.
The rating has increased! That's what's the matter. Please explain how, given all the evidence and unresolved complaints, that could be possible? Unless your algorithm is flawed.
Це казино має індекс безпеки (рейтинг) 2,2. Я не дуже розумію, що вас тут турбує, тому що завжди варто перевірити інформацію про казино, перш ніж кудись йти грати. Маючи невирішені скарги, вони отримують чорні бали, а тому їхній рейтинг знижується.
This casino has a saftey index (rating) of 2.2. I don't really understand what's bothering you here, as it's always a good idea to check the information about a casino before you go somewhere to play. By having unresolved complaints, they get black points and therefore their rating is lowered.
Ви нарешті отримали своє зняття jimjamjim ?
Have you finally received your withdrawal jimjamjim ?
Привіт, я думаю, якби це було так, він би оновив нас. Виходячи з його скарги, яка не була розглянута , я припускаю, що він не отримав відкликання, про що мені дуже шкода. Я був би радий, якби був не правий. Ну, подивимося, чи ми почуємо його.
Hi, I think if that was the case he would have updated us. Based on his complaint, which was unresolved, I assume he didn't get his withdrawal, which I'm very sorry about. I'd be happy if I wasn't right. Well, let's see if we hear from him.
Нещодавно я грав із superb.bet, час від часу вносив близько £1500, а потім закінчив на £3084. Після того, як мій ліміт ставки було зменшено, я вирішив повністю вивести гроші. На їхньому веб-сайті чітко вказано, що час обробки 24 години до 48 годин. Минуло понад 2 тижні, і статус вилучення все ще очікує на розгляд, а під час спілкування з грубим онлайн-агентом із копіювання та вставлення мені сказали, що це займе 7–21 робочий день. Прочитавши відгуки, вони змушують гравців здаватися, але я не здамся .. Хтось тут отримував гроші .. будь ласка, поділіться.
I recently have played with superb.bet , deposit around £1500 with time to time and then ended on £3084. After my stake limit was reduced so decided to make full withdrawal . On their website it clearly says processing time 24H-48H.. Its more than 2 weeks now and still withdrawal status is pending and on chatting with rude online copy and paste agent, i been told it will take 7-21 business days . After reading reviews , they making players to give up but i will not give up ..Did anyone get paid here .. kindly share.
За нашою інформацією, це казино знаходиться на ремонті. Таким чином, я б сказав, що це займе досить багато часу; інакше ми, ймовірно, не дізнаємось. Це може бути пов’язано з вашою проблемою. 🤔
Якщо ви грали в ігри казино, спробуйте подати безкоштовну скаргу: https://casino.guru/complaints/create
Ми докладемо всіх зусиль, щоб допомогти вам. Додаткові відомості наведено тут .
According to our information, this casino is under maintenance. Thus, I would say it will take quite some time; otherwise, we won't probably know. Could be related to your issue. 🤔
In case you played casino games, try to submit a free-of-charge complaint: https://casino.guru/complaints/create
We will do our best to help you out. Further details are listed here.
Привіт.
У мене був лише найгірший досвід. Вас утримують тижнями з кепськими виправданнями, щоб отримати виплату. тільки шахрайство. Я сподіваюся, що такі казино скоро закриють, щоб вони більше не завдавали шкоди. Особисто мені не виплачували великої суми
але іншим гравцям, мабуть, гірше. Такі шахрайські казино руйнують всю індустрію
Але в Інтернеті також є чесні та авторитетні казино, які страждають від таких шахрайських казино.
але хто вставляє шахрайську руку в такі казино???????
Особисто я знову став набагато обережнішим
Superb Casino - це суцільне шахрайство. Будь обережний
Hello.
I've only had the worst experiences. You are held back for weeks with lousy excuses to get a payout. only FRAUD. I hope that such casinos will be closed soon so that they don't cause any more damage. Personally, I have not had a large sum not paid out
but other players probably have it worse. Such fraudulent casinos are destroying the entire industry
But there are also honest and reputable casinos on the internet that then suffer from such fraudulent casinos.
but who puts the fraudulent hand in such casinos???????
Personally, I have become much more cautious again
Superb Casino is a full scam. Be careful
Hallo.
Ich habe auch nur die schlechtesten Erfahrungen machen müssen. Für eine Auszahlung wird man Wochen mit lausigen Ausreden hingehalten. nur BETRUG .Ich hoffe das solche Casinos bald geschlossen werden das Sie nicht noch mehr Schaden anrichten. Ich persönlich habe keinen große Summe nicht ausbezahlt bekommen
aber anderen Spielern geht es vermutlich schlechter. solche Betrugs Casinos machen die ganze Branche kaputt
Es gibt aber auch ehrliche und seriöse Casinos im internet die dann aber durch solche Betrugscasinos leiden.
aber wer legt solchen Casinos das betrügerische Handwerk ???????
Ich für meine Person bin wieder viel Vorsichtiger geworden
Superb Casino ist ein voller Betrug. Vorsicht Vorsicht
Привіт, якою була ситуація в казино, коли ви сказали, що у вас тут були лише погані враження? Ви згадуєте лише про відкликання? Чи можете ви описати трохи більше, щоб інші гравці мали можливість побачити, через що ви пройшли?
Hello, what was the situation in the casino when you say you had only bad experiences here ? Is it just the withdrawal that you mention ? Can you please describe a bit more so that other players have a chance to see what you went through ?
Я хотів, щоб мої виграші виплатили. У мене було щонайменше 20 чи більше чатів у прямому ефірі, і це завжди те саме. Вас обманюють виправданнями, і це триває майже місяць. Я хотів скасувати виплату та грати, доки не програю гроші, тоді принаймні я б їх програв, але я навіть не можу скасувати виплату, як це можна зробити в інших поважних казино. Але давайте будемо чесними, у жодному авторитетному казино виплата не займає 1 місяць. І якщо ви читаєте коментарі в Інтернеті про Superb Casino, то вони схожі на мій досвід. Мене навіть не цікавлять жалюгідні 100 євро, але я ненавиджу, коли мене обманюють. Треба сказати, що це поодинокі випадки, більшість казино в Інтернеті є авторитетними та нормальними. Можливо, ви досягнете чогось, що здивує мене позитивно.
Хороший день
I wanted to have my winnings paid out. I've had at least 20 or more live chats and it's always the same thing. You're fobbed off with excuses and that's been going on for almost a month. I wanted to cancel the payout and play until I lost the money then at least I would have lost it, but I can't even cancel the payout like I can in other reputable casinos. But let's be honest, at no reputable casino does a payout take 1 month. And if you read the comments on the Internet about the Superb Casino then they are similar to my experience. I'm not even interested in the lousy €100 but I hate being cheated to become. I have to say that these are isolated cases, most of the casinos on the Internet are reputable and OK. Maybe you can achieve something that would surprise me positively.
Nice day
Ich wollte einen gewinn von mir auszahlen lasse. habe min.20 oder mehr Livechats geführt und immer das selbe .man wird mit irgendwelchen ausreden abgespeist und das fast schon ein Monat lang. Ich wollte die Auszahlung schon stornieren und so lange spielen bis ich das Geld verspielt habe dann hätte ich es wenigstens verspielt aber ich kann die Auszahlung nicht mal stornieren wie in anderen seriösen Casinos. aber seien wir mal ehrlich ,bei keinem seriösen Casino dauert eine Auszahlung 1 Monat .und wenn man im Internet die Kommentare über das Superb casino liest dann gleichen sie meiner Erfahrung.es geht mir nicht mal um die die lausigen €100 aber ich hasse es betrogen zu werden. Ich muss dazusagen es sind Einzelfälle, die meisten Casinos im Internet sind Seriös und OK. Vielleicht erreichen ja Sie etwas würde mich positiv Überaschen.
SchönenTag
Ну, кавалерія вже в дорозі — я про твою скаргу .
Найголовніше, про що я хотів би згадати, це необхідність подальших оновлень, коли ми говоримо про процес подання скарг. На жаль, без додаткової інформації ми не зможемо пройти набагато далі, тому, будь ласка, перегляньте її – ви можете зробити це прямо тут і зараз .
Я також хотів би зазначити, що коли йдеться про захист виграшу гравця, я зазвичай вважаю, що набагато безпечніше, коли гравець просто не може скасувати зняття. Але я визнаю, що у вашій ситуації це може здатися іншим 🙁.
Крім того, я б не сказав, що це казино має бути авторитетним. Ви бачили цей індекс безпеки ? Незважаючи на це, члени групи розгляду скарг докладуть усіх зусиль, щоб допомогти.
Мені шкода, що у вас такий досвід.
Well, the cavalry is on the way - I'm talking about your complaint.
The most important thing I'd like to mention is the necessity of further updates when we're speaking about the complaint process. Sadly, we won't get much further without additional information, so please take a look at that - you may do so right here and now.
I'd also like to mention that when it comes to the player's winnings protection, I usually deem it much safer when the player just can't cancel the withdrawal. But I admit it may feel different in your situation 🙁.
Additionally, I would not say this casino should be considered a reputable one. Have you seen this its safety index? Despite that, members of the Complaint Team will do their best to help.
I'm sorry you have this kind of experience.
Дякую.
З мого боку це просто спроба попередити і я не знала до кого звертатися в таких питаннях. Оспорюваної суми було недостатньо для поліції та для Торгово-промислової палати Австрії також, хоча вони дуже раді мати справу з такими речами. Але, як я вже сказав, сума спору для мене занизька. Мене більше хвилює серйозність інших постачальників казино чи ставок на спорт
до тих, хто серйозно займається своєю справою. Чорні вівці є всюди, особливо в Інтернеті. і я мав справу лише з індексом безпеки щодо казино та Гуру після цього випадку. Я прочитав рекламу Superb у Facebook і просто спробував його, як і багато інших казино.
Я не граю на великі суми грошей, і здебільшого ви програєте гроші, які вклали, але ви знаєте це заздалегідь, і це нормально, інакше краще взагалі не грати, а якщо вам пощастить щось виграти, тоді це не буде виплачено через якісь надумані аргументи.
І це те, що мене хвилює і чому я зареєструвався у вас.
Раніше я навіть не знав про існування такого сайту.
Дякую
Thanks.
It's just an attempt on my part to warn and I didn't know who to turn to in such matters. The amount in dispute was not enough for the police and for the Austrian Chamber of Commerce too, although they are very happy to deal with such things. But as I said, the amount in dispute is too low for me. I'm more concerned with the seriousness of other providers of casinos or sports betting
towards those who conduct their business seriously. There are black sheep everywhere, especially on the Internet. and I have only been dealing with the security index about casinos and Guru since this case. I read Superb's advertising on Facebook and just tried it out like many other casinos.
I don't play large sums of money and most of the time you lose the money you put in, but you know that beforehand and that's okay, otherwise it's better not to play at all and if you're lucky enough to win something then it won't be paid out from some flimsy arguments.
And that's what excites me and why I registered with you.
I didn't even know such a site existed before.
Thanks
Danke.
Es ist nur ein Versuch meinerseits zu warnen und ich wusste auch nicht an wen man sich in solchen Sachen wenden kann. für die Polizei war mir der Streitwert zu wenig und für die Österreichische Wirtschaftskammer auch obwohl die sich sehr gerne mit solchen Sachen auseinander setzen. aber wie gesagt dafür ist mir der Streitwert zu gering. Es geht mir mehr um Seriosität auch den anderen Anbietern von Casinos oder Sportwetten
gegenüber die ihr Geschäft seriös betreiben. Schwarze Schafe gibt es überall vor allem im Internet. und über den Sicherheitsindex über Casinos und Guru befasse ich mich erst seit diesem Fall. Habe die Werbung von Superb auf Facebook gelesen und habe einfach mal ausprobiert wie viele andere Casinos auch.
ich spiele ja auch keine großen Summen und meistens verliert man ja auch das eingesetzte Geld ,aber das weis man vorher und ist auch in Ordnung sonst ist besser gar nicht zu spielen und wenn man mal das kleine Glück hat etwas zu Gewinnen dann wird es nicht ausbezahlt aus irgendwelchen fadenscheinigen Argumenten.
Und das ist es was mich aufregt und mich bei Ihnen Angemeldet habe.
Hab vorher nicht mal gewusst das es eine solche Seite gibt.
Danke
Я дуже ціную ваші зусилля, і я вдячний, що ви прийшли сюди і поділилися цим гірким досвідом.
Крім того, я вважаю, що ви дуже відповідальний гравець; приємно це знати, і я сподіваюся, що ваш здоровий підхід послужить гарним прикладом для решти спільноти.
Сумно знати, що такі казино показують непереборну рекламу в соціальних мережах, на жаль, це сучасна тенденція і частково причина, чому ми докладаємо всіх зусиль до індексу безпеки.
Що ж, ми вчимося на своїх помилках, наша роль — допомогти уникнути небезпеки. Я радий бачити, що у нас спільна мета.
Дякую тобі!
I really appreciate your efforts, and I'm grateful you came here and shared this bitter experience.
Also, I feel you are a very responsible player; it is great to know that, and I hope your healthy approach will serve as a good example for the rest of the community.
It is sad to know such casinos display irresistible advertisements on social media, sadly, this is a modern trend and partly a reason why we put our effort into the safety index.
Well, we learn from our mistakes, our role is to help avoid danger. I'm glad to see we share a common goal.
Thank you!
Будь ласка!!
І я радий, що взагалі є сайт, де можна обмінюватися думками про приємне і не дуже, і трішки про безпеку населення, яке грає в Інтернеті.
сприяє. Також в Інтернеті є хороші і абсолютно авторитетні казино.
Хороший день
Please !!
And I'm glad that there is a website at all where you can exchange ideas about pleasant and not so pleasant things, and a little bit about the safety of the population playing on the Internet
contributes. There are also good and absolutely reputable casinos on the Internet.
Nice day
Bitte !!
Und ich bin froh das es überhaupt eine Webseite gibt wo man sich über erfreuliche aber auch nicht so erfreuliche Dinge austauschen kann, und so ein wenig zur Sicherheit der im Internet spielenden Bevölkerung
beiträgt. Es gibt nämlich auch gute und absolut seriöse Casinos im Internet.
Schönen Tag
Так, я вважаю, що це важливо і, звичайно, доцільно, щоб гравці могли підтримувати один одного або попереджати один одного в різних речах про казино, тому я вважаю, що це добре.
Що стосується самих казино, то, звичайно, все має свої переваги і недоліки, і казино можуть бути хорошими і поганими, як і все в цьому світі.
Однак я помітив, що Томас відповів на скаргу, тому було б корисно, якби ви могли надіслати йому відповідь на його запитання, щоб він міг рухатися далі. Чи можливо це?
І тобі гарного дня.
Yes I think it's important and certainly appropriate that players can support each other or warn each other in various things about casinos, so I think it's good.
As for the casinos themselves, sure, everything has its advantages and disadvantages, and casinos can be good and bad, just like everything in this world.
However, I noticed that Tomas replied to the complaint, so it would be useful if you could send him the answer to his questions so that he can move on. Would that be possible ?
Have a nice day too.
Якщо ви ще не грали і, можливо, не знімали гроші в чудовому казино, не йдіть туди, виведення коштів займає 7-21 банківський день (21), протягом якого ви не можете зняти знову та скасувати виведення теж, так що це абсолютно безглузде місце, але казино є з чого вибирати, тому про такі місця можна забути, я сам зараз 3 тижні чекаю гроші, які звідти зняв!
If you haven't already played and perhaps withdrawn money from superb casino, then don't go there, withdrawals take 7-21 banking days (21), during which time you can't withdraw again, and you can't cancel a withdrawal either, so it's a completely pointless place, but there are plenty of casinos to choose from so you can forget about such places, I myself have now been waiting for the money I withdrew from there for 3 weeks!
Jos ette jo ole pelanneet ja kenties nostaneetkin rahaa pois superb casinolta,niin älkää menkökään sinne,nostot kestävät 7-21 pankkipäivää(21) sinä aikana ei voi nostaa uudelleen,eikä myöskään perua nostoa, joten aivan turha paikka,casinoita on kuitenkin paljon joista valita niinpä tuollaiset paikat voi unohtaa,itse olen nyt odottanut sieltä nostamaani rahaa 3 viikkoa!
Привіт, це означає, що ти ще не отримав гроші протягом 3 тижнів? Чи сказали вам у казино, чому це так довго?
Що стосується самого казино, то воно має досить низький індекс безпеки , тому я буду обережним, вносячи тут депозити в майбутньому.
У будь-якому випадку, дайте мені знати, на якій ви стадії. Я чекаю.
Hey, does that mean you still haven't received the money for 3 weeks ? Did the casino tell you why it's taking so long ?
As far as the casino itself is concerned, it has a pretty low safety index, so I would be careful in depositing here in the future.
Anyway, let me know what stage you are in. I'll be waiting.
Хеп, я все ще чекаю своїх грошей, і вони пояснюють, що перевірка займає 7-21 робочий день, тому протягом цього часу вони "розслідують", чи грав я в ігри за правилами, з правильними ставками тощо, і т.д., але тепер, коли я прочитав повідомлення гравців інших людей, які виводили кошти в тому ж казино, вони також не змогли зняти гроші, казино хоче, щоб ми відмовилися і забули про це, і це робить той факт, що ви навіть не можете скасувати це зняття, і ще більш дивним є те, що ви не можете зробити новий зняття, доки не буде оброблено попередній, моя ситуація не дуже серйозна, тому що я зняв лише 100 євро, але є інші, які чекають їхні тисячі євро, бажаю їм успіхів у виведенні грошей, я сподіваюся, що ви отримаєте свої гроші, і я знаю, що ви більше ніколи не будете грати в казино Superb, я знову оновлю свою ситуацію через тиждень...
Hep, I'm still waiting for my money and their explanation is that the review takes 7-21 business days, so during that time they "investigate" whether I've played games according to the rules, with the right stakes, etc, etc, but now that I've read other people who made withdrawals at the same Casino the players' messages, they have not been able to make withdrawals either, the casino wants us to give up and forget about it and it makes the fact that you can't even cancel that withdrawal and even more strange is that you can't make a new withdrawal until the previous one has been processed, my situation is not very serious, because I only withdrew 100e but there are others who are waiting for their thousands of euros, good luck to them with their withdrawals, I hope you get your money and I know you will never play at Superb casino again, I will update my situation again in a week...
Hep,odotan yhä rahojani ja heidän selityksensä on se,että tarkastelu kestää siis tuon 7-21 arkipäivää, tuona aikana he siis 'tutkivat" olenko pelannut pelejä sääntöjen mukaan, oikeilla panoksilla etc,etc,mutta nyt kun olen lukenut muiden samassa casinossa noston tehneiden pelaajien viestejä niin ei ole onnistunut heilläkään nostot,casino haluaa meidän luovuttavan ja unohtavan asian ja se tekee kummalliseksi sen faktan,ettei sitä nostoa voi edes perua ja vieläkin kummallisempaa on se,ettei uutta nostoa voi tehdä ennenkuin edellinen on käsitelty,minun tilanteeni ei ole kovin vakava ,koska nostin ainoastaan 100e mutta on muita jotka odottelevat tuhansia eurojansa,onnea heille nostojen kanssa,toivon että saatte rahanne ja tiedän ettette koskaan enää pelaa Superb casinolla,päivittelen tilannettani jälleen viikon kuluttua...
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.