ГоловнаФорумКазиноSuperb Casino - загальне обговорення

Superb Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

 від jimjamjim
|
48 890 переглядів 304 відповідей |
|
1...4 5 6...16

Мені цікаво, як легко вони переходять з одного веб-сайту на інший або ребрендингу себе без страху, і ніхто не вживає жодних заходів проти цих злочинців. Де і коли закінчиться їхній бізнес і чи будуть вони все життя насолоджуватися мародерством і обкраданням людей, ніколи не потраплять за ґрати???

Автоматичний переклад.

Я відчуваю, що вони продовжуватимуть працювати, поки отримають прибуток, тому що все ще є гравці, які грають у таких казино, нічого не перевіряючи. Я вважаю, що якщо гравці будуть приділяти більше уваги і приділяти трохи часу, щоб дізнатися інформацію про казино, вони не будуть робити депозити в подібних.

Автоматичний переклад.

Жодної відповіді від суперслужби, хоча я подав скаргу, їм просто байдуже, і вони самі заберуть гроші. Дякую, Джаро, Ніку та іншим, які розглянули мою скаргу, зараз мою справу закрито, на початку лютого я подам скарга на казино spicyjackpots.

Автоматичний переклад.

Ну, будь ласка. Я бачив, що, як ви сказали, казино не відповіло, тому скаргу було закрито, а казино отримало чорні точки. Я відчуваю, що це трапляється досить часто, і індекс безпеки казино становить 1 , що дуже погано. 🙁

Сподіваюся, що подібна ситуація більше не повториться і вибір наступного казино буде кращим.

Автоматичний переклад.

Хтось насправді отримував виграш від superb? Я чекаю з листопада, і мені постійно розповідають ту саму історію. Мені просто здатися? чи є шанс, що я отримаю свій виграш?

Автоматичний переклад.

Наскільки я бачу, досі багато справ закінчувалося однаково і досі ніхто не похвалився отриманням грошей. Скарги закриті, оскільки казино не відповідає, але гравці ще не отримують гроші. Я хотів би побачити цю зміну, але я вважаю, що це, швидше за все, не відбудеться. 😥

Автоматичний переклад.

Я не розумію, чому одні люди стверджують, що їм заплатили, а інші ні. Був хтось на Trustpilot, якому заплатили 1000 фунтів стерлінгів і він чекав лише 25 днів. Також я не розумію, чому вони просто не закривають мій рахунок, якщо вони не збираються платити?

Автоматичний переклад.
Greebot187

Ну, цілком можливо, що це тому, що не кожен гравець повинен мати однаковий досвід. Можливо, на Trustpilot було б добре запитати, чи є у нього якісь докази, але я просто подумав про це, тому що принаймні інші гравці будуть впевнені, що це справді сталося і він отримав гроші.

Щодо вашого облікового запису, у них немає причин закривати його, навіть якщо вони мали намір не перевести вас у готівку, тому що я думаю, що казино вірять, що гравці можуть повернутися та знову зробити депозит через деякий час. Це лише мої думки. 🤔

Автоматичний переклад.

Лише оновлення. Сьогодні я знову спілкувався з ними в чаті, і вони сказали мені, що отримали велику суму знятих коштів, і не було співробітників, які б їх перевірили. Я вважаю, що це брехня, але вони також сказали, що всі проблеми вирішено, а зняття буде виплачено дуже скоро. Гадаю, час покаже.

Автоматичний переклад.

Я отримав таку ж відповідь і попросив набратися терпіння!! Я чекав з 15 листопада. Не думаю, що я нічого отримаю.

Автоматичний переклад.
Charlie09

Не можу сказати, що я не розумію вашого розчарування. Хоча, водночас, маю сказати, що сподіваюся, що ви помиляєтеся. 🙏🤞

Автоматичний переклад.

Лише оновлення. Сьогодні я знову спілкувався з ними в чаті, і вони сказали мені, що отримали велику суму знятих коштів, і не було співробітників, які б їх перевірили. Я вважаю, що це брехня, але вони також сказали, що всі проблеми вирішено, а зняття буде виплачено дуже скоро. Гадаю, час покаже.

Автоматичний переклад.

Дякуємо за повідомлення!

Так, будемо сподіватися, що повідомлення буде варте очікування! 🤞

Автоматичний переклад.
Rehan1979

Мені виплатили на початку грудня за кілька годин - великий шок! Але подібна сума через кілька тижнів все ще чекає - 22 грудня запитувалося - тепер лютий і ті ж старі виправдання.

Автоматичний переклад.
Rehan1979

Мені виплатили на початку грудня, але до кінця грудня ще чекаю другої спроби зняття коштів. (13 лютого). Зараз я на кінці мотузки.

Автоматичний переклад.
vilmunentero

Не затримуйте дихання, щоб відновити його. Чекаємо з грудня!

Автоматичний переклад.

Все ще чекаю. З кінця червня. Є нульовий шанс, що вони не злочинці.

Автоматичний переклад.

Тепер вони сказали мені, оскільки я вирішив закрити свій рахунок, це може зайняти до 90 днів!!! вони шокують. Я ніколи не побачу цих грошей!!!!

Автоматичний переклад.
Greebot187

Я отримав таку саму відповідь, принаймні їхня брехня послідовна.

Я також отримав багато вибачень і зізнань, що вони діють непрофесійно, але грошей все одно немає.

Автоматичний переклад.

Я щодня спілкуюся в чаті в прямому ефірі, і хоча в кінці я завжди плачу, я повертаюся наступного дня. Я думаю, що нам потрібно продовжувати тиск на них, і хоча я сумніваюся, що коли-небудь отримаю будь-які гроші, я хочу, щоб вони почувалися якомога незручніше.


Автоматичний переклад.
Charlie09

Якщо це повідомлення про відсутність персоналу є правильним, чому я отримав своє відкликання 4 грудня? (протягом кількох годин після запиту). Я був настільки шокований, що продовжував грати там, думаючи, що це буде кожного разу.

Якою помилкою це виявилося!

Всього через 3 тижні я попросив ще одне зняття, і нічого.

Автоматичний переклад.
Stupido

Боже, здається, я їх засмутив. Вони не люблять, коли їм говорять правду, і тепер відключили мене від чату.

Я продовжуватиму надсилати повідомлення щодня.

Автоматичний переклад.

Все ще чекаю. З кінця червня. Є нульовий шанс, що вони не злочинці.

Автоматичний переклад.

Я бачу, що всі довго чекали, і всі скарги були закриті, тому що казино їх проігнорували, що мене дуже засмучує.

Однак чи підтримуєте ви будь-який зв’язок із казино і чи намагаєтесь ви запитати, що не так із вашим виведенням коштів, чи вони вам не відповідають?

Я не хочу бути негативним, але я думаю, що минув деякий час, відколи ви не отримали свої гроші, і я, мабуть, навіть не сподіваюся більше. 😥

Автоматичний переклад.

Тепер вони сказали мені, оскільки я вирішив закрити свій рахунок, це може зайняти до 90 днів!!! вони шокують. Я ніколи не побачу цих грошей!!!!

Автоматичний переклад.

Це занадто довго, щоб закрити рахунок. Я думаю, що в цьому випадку краще не повертатися до казино, тому що я не впевнений, чи отримаєте ви гроші, хоча я хотів би помилятися. мені шкода

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого