ФорумКазиноSuperb Casino - загальне обговорення

Superb Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від jimjamjim
|
34336 переглядів 293 відповідей |
|
1...4 5 6...15
Додати публікацію
10 міс. тому

Мені цікаво, як легко вони переходять з одного веб-сайту на інший або ребрендингу себе без страху, і ніхто не вживає жодних заходів проти цих злочинців. Де і коли закінчиться їхній бізнес і чи будуть вони все життя насолоджуватися мародерством і обкраданням людей, ніколи не потраплять за ґрати???

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я відчуваю, що вони продовжуватимуть працювати, поки отримають прибуток, тому що все ще є гравці, які грають у таких казино, нічого не перевіряючи. Я вважаю, що якщо гравці будуть приділяти більше уваги і приділяти трохи часу, щоб дізнатися інформацію про казино, вони не будуть робити депозити в подібних.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Жодної відповіді від суперслужби, хоча я подав скаргу, їм просто байдуже, і вони самі заберуть гроші. Дякую, Джаро, Ніку та іншим, які розглянули мою скаргу, зараз мою справу закрито, на початку лютого я подам скарга на казино spicyjackpots.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Ну, будь ласка. Я бачив, що, як ви сказали, казино не відповіло, тому скаргу було закрито, а казино отримало чорні точки. Я відчуваю, що це трапляється досить часто, і індекс безпеки казино становить 1 , що дуже погано. 🙁

Сподіваюся, що подібна ситуація більше не повториться і вибір наступного казино буде кращим.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Хтось насправді отримував виграш від superb? Я чекаю з листопада, і мені постійно розповідають ту саму історію. Мені просто здатися? чи є шанс, що я отримаю свій виграш?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Наскільки я бачу, досі багато справ закінчувалося однаково і досі ніхто не похвалився отриманням грошей. Скарги закриті, оскільки казино не відповідає, але гравці ще не отримують гроші. Я хотів би побачити цю зміну, але я вважаю, що це, швидше за все, не відбудеться. 😥

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я не розумію, чому одні люди стверджують, що їм заплатили, а інші ні. Був хтось на Trustpilot, якому заплатили 1000 фунтів стерлінгів і він чекав лише 25 днів. Також я не розумію, чому вони просто не закривають мій рахунок, якщо вони не збираються платити?

Автоматичний переклад.
Greebot187
9 міс. тому

Ну, цілком можливо, що це тому, що не кожен гравець повинен мати однаковий досвід. Можливо, на Trustpilot було б добре запитати, чи є у нього якісь докази, але я просто подумав про це, тому що принаймні інші гравці будуть впевнені, що це справді сталося і він отримав гроші.

Щодо вашого облікового запису, у них немає причин закривати його, навіть якщо вони мали намір не перевести вас у готівку, тому що я думаю, що казино вірять, що гравці можуть повернутися та знову зробити депозит через деякий час. Це лише мої думки. 🤔

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Лише оновлення. Сьогодні я знову спілкувався з ними в чаті, і вони сказали мені, що отримали велику суму знятих коштів, і не було співробітників, які б їх перевірили. Я вважаю, що це брехня, але вони також сказали, що всі проблеми вирішено, а зняття буде виплачено дуже скоро. Гадаю, час покаже.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я отримав таку ж відповідь і попросив набратися терпіння!! Я чекав з 15 листопада. Не думаю, що я нічого отримаю.

Автоматичний переклад.
Charlie09
9 міс. тому

Не можу сказати, що я не розумію вашого розчарування. Хоча, водночас, маю сказати, що сподіваюся, що ви помиляєтеся. 🙏🤞

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Лише оновлення. Сьогодні я знову спілкувався з ними в чаті, і вони сказали мені, що отримали велику суму знятих коштів, і не було співробітників, які б їх перевірили. Я вважаю, що це брехня, але вони також сказали, що всі проблеми вирішено, а зняття буде виплачено дуже скоро. Гадаю, час покаже.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Дякуємо за повідомлення!

Так, будемо сподіватися, що повідомлення буде варте очікування! 🤞

Автоматичний переклад.
Rehan1979
9 міс. тому

Мені виплатили на початку грудня за кілька годин - великий шок! Але подібна сума через кілька тижнів все ще чекає - 22 грудня запитувалося - тепер лютий і ті ж старі виправдання.

Автоматичний переклад.
Rehan1979
9 міс. тому

Мені виплатили на початку грудня, але до кінця грудня ще чекаю другої спроби зняття коштів. (13 лютого). Зараз я на кінці мотузки.

Автоматичний переклад.
vilmunentero
9 міс. тому

Не затримуйте дихання, щоб відновити його. Чекаємо з грудня!

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Все ще чекаю. З кінця червня. Є нульовий шанс, що вони не злочинці.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Тепер вони сказали мені, оскільки я вирішив закрити свій рахунок, це може зайняти до 90 днів!!! вони шокують. Я ніколи не побачу цих грошей!!!!

Автоматичний переклад.
Greebot187
9 міс. тому

Я отримав таку саму відповідь, принаймні їхня брехня послідовна.

Я також отримав багато вибачень і зізнань, що вони діють непрофесійно, але грошей все одно немає.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я щодня спілкуюся в чаті в прямому ефірі, і хоча в кінці я завжди плачу, я повертаюся наступного дня. Я думаю, що нам потрібно продовжувати тиск на них, і хоча я сумніваюся, що коли-небудь отримаю будь-які гроші, я хочу, щоб вони почувалися якомога незручніше.


Автоматичний переклад.
Charlie09
9 міс. тому

Якщо це повідомлення про відсутність персоналу є правильним, чому я отримав своє відкликання 4 грудня? (протягом кількох годин після запиту). Я був настільки шокований, що продовжував грати там, думаючи, що це буде кожного разу.

Якою помилкою це виявилося!

Всього через 3 тижні я попросив ще одне зняття, і нічого.

Автоматичний переклад.
Stupido
9 міс. тому

Боже, здається, я їх засмутив. Вони не люблять, коли їм говорять правду, і тепер відключили мене від чату.

Я продовжуватиму надсилати повідомлення щодня.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Все ще чекаю. З кінця червня. Є нульовий шанс, що вони не злочинці.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я бачу, що всі довго чекали, і всі скарги були закриті, тому що казино їх проігнорували, що мене дуже засмучує.

Однак чи підтримуєте ви будь-який зв’язок із казино і чи намагаєтесь ви запитати, що не так із вашим виведенням коштів, чи вони вам не відповідають?

Я не хочу бути негативним, але я думаю, що минув деякий час, відколи ви не отримали свої гроші, і я, мабуть, навіть не сподіваюся більше. 😥

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Тепер вони сказали мені, оскільки я вирішив закрити свій рахунок, це може зайняти до 90 днів!!! вони шокують. Я ніколи не побачу цих грошей!!!!

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Це занадто довго, щоб закрити рахунок. Я думаю, що в цьому випадку краще не повертатися до казино, тому що я не впевнений, чи отримаєте ви гроші, хоча я хотів би помилятися. мені шкода

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого