Ну, цілком можливо, що це тому, що не кожен гравець повинен мати однаковий досвід. Можливо, на Trustpilot було б добре запитати, чи є у нього якісь докази, але я просто подумав про це, тому що принаймні інші гравці будуть впевнені, що це справді сталося і він отримав гроші.
Щодо вашого облікового запису, у них немає причин закривати його, навіть якщо вони мали намір не перевести вас у готівку, тому що я думаю, що казино вірять, що гравці можуть повернутися та знову зробити депозит через деякий час. Це лише мої думки. 🤔
Well, it's possible that it's probably because not every player has to have the same experience. Maybe on Trustpilot it would be good to ask if he has some proof, but I just thought of that, because at least the other players would be sure that it really happened and he got the money.
Regarding your account, they have no reason to close it even if they had the intention not to cash you out, because I think the casinos believe that players can come back and deposit again after some time. That's just my thoughts. 🤔
Автоматичний переклад.