3 міс. тому
Скільки часу я маю їм дати, перш ніж знову скасувати зняття коштів?
How long should I give them before I cancel my withdrawal again ?
0
Скільки часу я маю їм дати, перш ніж знову скасувати зняття коштів?
How long should I give them before I cancel my withdrawal again ?
Вибачте, я дійсно не розумію вашого запитання. 🤷♀️ Що ви маєте на увазі?
Sorry, I really do not understand your question. 🤷♀️ What do you mean by that?
Минуло 10 днів, як я подав другий запит на зняття коштів.
Скільки часу я повинен дати їм, перш ніж я попрошу їх знову скасувати його та подати інший запит на меншу суму, оскільки здається, що більші зняття не проходять?
It has been 10 days since I put in my 2nd withdrawal request.
How long should I give them before I ask them to cancel it again and put in another request for a smaller amount as it seems larger withdrawals are not going through ?
На жаль, я дійсно не знаю відповіді на це питання. 🤷♀️ Як довго ви чекали першого, будь ласка? Якщо ви можете мені нагадати.
I am sorry to tell you that I really do not know the answer to this. 🤷♀️ How long have you been waiting for the first one, please? If you can remind me.
Перший був 18 січня банківським переказом.
Я попросив їх скасувати та подати запит на візу 14 травня.
The first one was Jan 18th by bank transfer.
I asked them to cancel and put in a visa request on 14th May.
Дякую, що поділились . Чи можете ви, будь ласка, сказати мені, які дані ви вводили для обробки свого зняття коштів через Visa, оскільки вони також просять надати довгий номер картки та CVV, що небезпечно, і ніхто не запитує ці дані під час зняття коштів. Також, будь ласка, поділіться знімком екрана грошей, які ви отримали у своєму банку. Дякую
Thanks for sharing . Can you please tell me what details did u enter to process your withdrawal via visa as they are asking for the long card number and cvv as well which is not safe and no one ask for these details in withdrawls . Also if you kindly share screen shot of money you recieved in your bank . Thanks
Вибачте, але я б не очікував оплати. Як ви знаєте з вашої прямої точки зору, це казино ігнорує скарги гравців, що є яскравим доказом того, наскільки мало вони турбуються.
Отже, запитувати, коли ви повинні знову скасувати зняття, вимагаючи інший спосіб оплати, насправді не має сенсу. Я думаю, це грає на карти казино, що ви вже скасували його.
Що ти думаєш?
I'm sorry to say that, but I would not expect the payment. As you know from your direct perspective, this casino ignores players' complaints which is quite a demonstration of how little they care.
So, asking when you are supposed to cancel the withdrawal again demanding a different payment option really has no point. I imagine it plays to the casino's cards that you canceled it once already.
What do you think?
Ви не бачили?
Деякі люди повідомляють, що вони отримали свої кошти.
Have you not seen ?
Some people are reporting that they have received their funds.
Так, я бачив кілька дописів. Ще немає знімка екрана. Сподіваюся, звичайно, я помиляюся. Я бажаю, щоб у вас були гроші миттєво, усі гравці.
Yes, I saw a few posts. No screenshot yet. I hope I'm wrong of course. I wish you had the money instantly, all of the players.
Тож я скасував його вдруге та подав інший запит на зняття коштів на 300 фунтів стерлінгів замість повної суми.
Цього разу я отримав електронний лист із підтвердженням транзакції, якого я не отримав з перших 2 спроб.
So I cancelled it for a second time and put another withdrawal request in for £300 instead of the full amount.
This time I received a confirmation email of the transaction which I did not receive on the first 2 attempts.
Це чудово, і вітаю.. Ви зможете поділитися своєю контактною інформацією, оскільки я також живу у Великобританії. Мені потрібна ваша допомога в процесі виведення коштів. Дякую
That’s great and congratulations.. Will u be able to share your contact info as I am also based in UK. I need your help the process of withdrawl . Thanks
Тож я скасував його вдруге та подав інший запит на зняття коштів на 300 фунтів стерлінгів замість повної суми.
Цього разу я отримав електронний лист із підтвердженням транзакції, якого я не отримав з перших 2 спроб.
So I cancelled it for a second time and put another withdrawal request in for £300 instead of the full amount.
This time I received a confirmation email of the transaction which I did not receive on the first 2 attempts.
Просто очікує на розгляд, але я подав запит лише вчора, а сьогодні вихідний.
Я оновлю протягом наступних кількох днів.
Just pending but I only put the request in yesterday and it is a bank holiday today.
I will update over the next few days.
Гаразд, ми обов'язково чекаємо на оновлення.👌
Alright, we'll surely wait for the update.👌
У мене також був запит на зняття коштів 27 травня, перші 24 години була можливість скасувати його, після цього він перебуває в статусі очікування.
I also had a withdrawal request on the 27th May , for the first 24 hours there was an option for to cancel it , after that it’s on awaiting status ..
Вони ще не спустошили мій банківський рахунок.
Not yet they havent empty my bank account.
У мене також був запит на зняття коштів 27 травня, перші 24 години була можливість скасувати його, після цього він перебуває в статусі очікування.
I also had a withdrawal request on the 27th May , for the first 24 hours there was an option for to cancel it , after that it’s on awaiting status ..
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.