ФорумКазиноSuperb Casino - загальне обговорення

Superb Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

1 рік тому від jimjamjim
|
33281 переглядів 293 відповідей |
|
1...11 12 13...15
Додати публікацію
RITT
5 міс. тому

На жаль, я дійсно не знаю відповіді на це питання. 🤷‍♀️ Як довго ви чекали першого, будь ласка? Якщо ви можете мені нагадати.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Перший був 18 січня банківським переказом.


Я попросив їх скасувати та подати запит на візу 14 травня.

Автоматичний переклад.
Greebot187
5 міс. тому

Дякую, що поділились . Чи можете ви, будь ласка, сказати мені, які дані ви вводили для обробки свого зняття коштів через Visa, оскільки вони також просять надати довгий номер картки та CVV, що небезпечно, і ніхто не запитує ці дані під час зняття коштів. Також, будь ласка, поділіться знімком екрана грошей, які ви отримали у своєму банку. Дякую

Автоматичний переклад.
RITT
5 міс. тому

Вибачте, але я б не очікував оплати. Як ви знаєте з вашої прямої точки зору, це казино ігнорує скарги гравців, що є яскравим доказом того, наскільки мало вони турбуються.

Отже, запитувати, коли ви повинні знову скасувати зняття, вимагаючи інший спосіб оплати, насправді не має сенсу. Я думаю, це грає на карти казино, що ви вже скасували його.

Що ти думаєш?

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Ви не бачили?


Деякі люди повідомляють, що вони отримали свої кошти.

Автоматичний переклад.
RITT
5 міс. тому

Так, я бачив кілька дописів. Ще немає знімка екрана. Сподіваюся, звичайно, я помиляюся. Я бажаю, щоб у вас були гроші миттєво, усі гравці.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Тож я скасував його вдруге та подав інший запит на зняття коштів на 300 фунтів стерлінгів замість повної суми.


Цього разу я отримав електронний лист із підтвердженням транзакції, якого я не отримав з перших 2 спроб.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Скріншоти. filefile

Автоматичний переклад.
Greebot187
5 міс. тому

Це чудово, і вітаю.. Ви зможете поділитися своєю контактною інформацією, оскільки я також живу у Великобританії. Мені потрібна ваша допомога в процесі виведення коштів. Дякую

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Тож я скасував його вдруге та подав інший запит на зняття коштів на 300 фунтів стерлінгів замість повної суми.


Цього разу я отримав електронний лист із підтвердженням транзакції, якого я не отримав з перших 2 спроб.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Випадково маєте для нас якісь оновлення?🤔

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Скріншоти. filefile

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Дякую тобі за це. Сподіваємось, інші гравці також отримають свої кошти.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Просто очікує на розгляд, але я подав запит лише вчора, а сьогодні вихідний.


Я оновлю протягом наступних кількох днів.

Автоматичний переклад.
RITT
5 міс. тому

Гаразд, ми обов'язково чекаємо на оновлення.👌

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

У мене також був запит на зняття коштів 27 травня, перші 24 години була можливість скасувати його, після цього він перебуває в статусі очікування.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому
  1. file
Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
vilmunentero
5 міс. тому

Вони ще не спустошили мій банківський рахунок.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

У мене також був запит на зняття коштів 27 травня, перші 24 години була можливість скасувати його, після цього він перебуває в статусі очікування.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино і чи було у вас раніше успішне зняття коштів?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Вони ще не спустошили мій банківський рахунок.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Вибачте, що саме ви маєте на увазі?🤔

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Я згадав, що коли я нарешті отримав свої гроші з Superb, надавши їм порожній номер візової картки, мало хто сумнівався, що вони можуть використати цей номер, щоб спорожнити банківський рахунок, тому я сказав, що вони ще не торкалися моїх грошей!

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Обліковий запис був повністю перевірений під час реєстрації, у цьому була хитрість, те, як вони проводили перевірку, виглядало так, ніби це буде справжнє казино.

моє зняття було скасовано 3 рази раніше .. моє перше зняття було ще в жовтні минулого року

Цього разу я здійснив зняття на свою картку, все ще очікуючи.

Автоматичний переклад.
1...11 12 13...15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого