ГоловнаФорумКазиноSuperb Casino - загальне обговорення

Superb Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

 від jimjamjim
|
53 529 переглядів 322 відповідей |
|
1...12 13 14...17

Я згадав, що коли я нарешті отримав свої гроші з Superb, надавши їм порожній номер візової картки, мало хто сумнівався, що вони можуть використати цей номер, щоб спорожнити банківський рахунок, тому я сказав, що вони ще не торкалися моїх грошей!

Автоматичний переклад.

О, тепер я розумію. Дякую за пояснення та за те, що поділилися.

Чи можу я запитати, чи продовжуєте ви грати в цьому казино? Гадаю, ні.🤔

Автоматичний переклад.

Обліковий запис був повністю перевірений під час реєстрації, у цьому була хитрість, те, як вони проводили перевірку, виглядало так, ніби це буде справжнє казино.

моє зняття було скасовано 3 рази раніше .. моє перше зняття було ще в жовтні минулого року

Цього разу я здійснив зняття на свою картку, все ще очікуючи.

Автоматичний переклад.

Розумію. Ви випадково зараз спілкуєтеся з казино?

Чесно кажучи, я не знаю, що б я робив у такому випадку. З одного боку, у них дійсно низький індекс безпеки, і вони не реагують на жодні скарги, але з іншого боку, як ми бачимо з допису вище, вони сплатили частину старих, як я їх можу назвати, боргів. 🤷‍♀️

Повідомте нам, будь ласка, про будь-який подальший розвиток подій, ми дуже хочемо побачити результат цього.

Автоматичний переклад.
Romi

Так, через мільйон років я не повернуся в ту лайно казино, яке хоче бути, сподіваюся, ні хто інший!

Автоматичний переклад.
vilmunentero

Я так і подумав.🙂 У вас є улюблені? Якщо ви, звичайно, хочете поділитися.

Автоматичний переклад.
Romi

Раніше я грав у казино paf, ніколи нічого не вигравав у слотах, але мені вдалося виграти їхній варіант бінго, виграші були досить великими, тому через 10 років я все ще на цьому сайті, але я не рекомендую грати в їхні слот, зараз я граю в основному відеослоти казино, цей сайт дав мені найбільший x, який становив 5347x лише на ставці 20c, хоча я ніколи не вигравав maxwin на жодному сайті після 18 років гри, колись це станеться, я сподіваюся! Як і будь-хто інший, я багато втрачаю, але ніколи не програю більше, ніж можу собі дозволити!

Автоматичний переклад.

Тож запит на зняття коштів у розмірі 300 фунтів стерлінгів, який я подав 26 травня (загалом третій запит), все ще очікує на розгляд.

Автоматичний переклад.
RITT

Схоже, що казино взагалі не обробляє виведення коштів, перевірте скарги

Автоматичний переклад.

Раніше я грав у казино paf, ніколи нічого не вигравав у слотах, але мені вдалося виграти їхній варіант бінго, виграші були досить великими, тому через 10 років я все ще на цьому сайті, але я не рекомендую грати в їхні слот, зараз я граю в основному відеослоти казино, цей сайт дав мені найбільший x, який становив 5347x лише на ставці 20c, хоча я ніколи не вигравав maxwin на жодному сайті після 18 років гри, колись це станеться, я сподіваюся! Як і будь-хто інший, я багато втрачаю, але ніколи не програю більше, ніж можу собі дозволити!

Автоматичний переклад.

Що ж, незважаючи на те, що вам не так пощастило, я радий, що ви поставилися до цього відповідально 👍.

Я хотів би сказати, що азартні ігри є платною розвагою, і багато гравців відчувають, що вони повинні отримати щось більше натомість у вигляді більших виграшів. З моєї точки зору, це не так просто. Спеціально для слотів.

Автоматичний переклад.

Тож запит на зняття коштів у розмірі 300 фунтів стерлінгів, який я подав 26 травня (загалом третій запит), все ще очікує на розгляд.

Автоматичний переклад.

Через велику кількість ігнорованих скарг, в основному щодо запитів на затримку виведення коштів, його індекс безпеки зараз жахливо низький. Мені здається, що вони більше не хочуть платити чи розглядати скарги.

Автоматичний переклад.

Хтось, хто отримав гроші, отримав пораду щодо того, що мені робити?

Автоматичний переклад.
RITT

Вибач, РІТТ, я майже впевнений, що ти зробив усе, що міг, тепер справа за ними, "лайно", я справді сподіваюся, що ти отримаєш свої гроші звідти, схрещую пальці!

Автоматичний переклад.

Що говорить нам історія, коли індекс безпеки казино нижчий і внесено до категорії високого ризику?... вони намагаються покращитися та починають платити чи просто закриваються?

Автоматичний переклад.
SampsoN

Безсумнівно, багато про що говорить те, що в казино були проблеми в минулому, і люди, які не дуже дбали про своїх гравців, і я б обережно довіряв такому казино. Звичайно, я стежитиму за тим, що якщо, наприклад, зміниться власник, це може змінитися з часом, але це не повинно бути правилом.


Так може статися, але я думаю, що в такому випадку потрібно було б щось змінити, наприклад кадри. Я не можу уявити, що б переконало нинішніх людей, які там працюють, почати платити гравцям. Звичайно, гарна репутація важлива, але, як ми бачимо, не кожне казино дбає про неї. 🤷‍♂️

Змінено
Автоматичний переклад.

Тому моє зняття 300 фунтів стерлінгів не пройшло.


Я скасував його та збираюся знову подати інший запит на повну суму.


Мені знову вивести гроші зі спортивного гаманця чи перевести його на гаманець казино, а потім вивести. Чи це не матиме різниці в будь-якому випадку?

Автоматичний переклад.
RITT

О, я хотів би дати тобі пораду, але я не знаю, чи це вплине саме на те, що ти сказав. Єдине, що має значення, це те, чи гроші зрештою прийдуть до вас, але я відчуваю, що ця сага ніколи не закінчиться.

Я думаю, все, що ми можемо зробити, це молитися. 🙏

Автоматичний переклад.

У схожому човні з іншими. Наразі все ще в межах вікна «7–21 день», яке закривається наступного тижня, але я вже змирився з тим, що не отримую свої гроші (і я маю ще £££ на сайті, які я чекаю, щоб їх зняти). Шахраї вищого ґатунку.


Моєю єдиною порадою для себе було б списати це на досвід і використовувати лише ліцензовані веб-сайти.

Автоматичний переклад.

Я помітив, що на сторінці зняття коштів написано «дебетові картки не підтримуються».


Тож цього разу я зняв кошти на свою кредитну картку, але не думаю, що це принесе користь.

Автоматичний переклад.
RITT

Я зняв гроші на свою картку, і як гроші надійшли на мій банківський рахунок, тому я не знаю....

Автоматичний переклад.

У схожому човні з іншими. Наразі все ще в межах вікна «7–21 день», яке закривається наступного тижня, але я вже змирився з тим, що не отримую свої гроші (і я маю ще £££ на сайті, які я чекаю, щоб їх зняти). Шахраї вищого ґатунку.


Моєю єдиною порадою для себе було б списати це на досвід і використовувати лише ліцензовані веб-сайти.

Автоматичний переклад.

Не могли б ви бути більш конкретними, будь ласка, і розповісти нам, коли саме ви подали запит на зняття коштів і чи ваш обліковий запис повністю підтверджено там?

Але це не виглядає добре, якщо ви бачите огляд цього казино.🤷‍♀️

Змінено
Автоматичний переклад.

Я все ще чекаю на зняття коштів, зроблене 27 травня. У чаті вони весь час мають ті самі сценарії, що вони перевіряють, чи дані облікового запису правильні та обліковий запис відповідає їхнім умовам. Вони не мають сорому

Автоматичний переклад.
1...12 13 14...17
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого