Я згадав, що коли я нарешті отримав свої гроші з Superb, надавши їм порожній номер візової картки, мало хто сумнівався, що вони можуть використати цей номер, щоб спорожнити банківський рахунок, тому я сказав, що вони ще не торкалися моїх грошей!
I ment that when i finally got my money out of superb by giving them the hole visacard number,here was few sceptics that they might use that number to empty the bank account,so i said that not yet they havent touched my money!
О, тепер я розумію. Дякую за пояснення та за те, що поділилися.
Чи можу я запитати, чи продовжуєте ви грати в цьому казино? Гадаю, ні.🤔
Oh, now I get it. Thank you for the explanation and for sharing.
May I ask if you continue playing at this casino? I would guess not.🤔
Обліковий запис був повністю перевірений під час реєстрації, у цьому була хитрість, те, як вони проводили перевірку, виглядало так, ніби це буде справжнє казино.
моє зняття було скасовано 3 рази раніше .. моє перше зняття було ще в жовтні минулого року
Цього разу я здійснив зняття на свою картку, все ще очікуючи.
The account was fully verified at the time of registration, that was the trick , the way they were doing verification looked like it will be a genuine casino .
my withdrawal are cancelled 3 times before .. my first withdrawal was back in October last year
This time i made withdrawal to my card , still on awaiting.
Розумію. Ви випадково зараз спілкуєтеся з казино?
Чесно кажучи, я не знаю, що б я робив у такому випадку. З одного боку, у них дійсно низький індекс безпеки, і вони не реагують на жодні скарги, але з іншого боку, як ми бачимо з допису вище, вони сплатили частину старих, як я їх можу назвати, боргів. 🤷♀️
Повідомте нам, будь ласка, про будь-який подальший розвиток подій, ми дуже хочемо побачити результат цього.
I see. Are you in contact with the casino now, by any chance?
To tell you the truth, I am not sure what I would do in such a case. On one hand, they have a really low safety index, and they are not responding to any complaints, but on the other hand, as we can see from the post above, they paid some of the old debts, as I can call them. 🤷♀️
Let us know, please, about any further developments, we really like to see the outcome of this.
Так, через мільйон років я не повернуся в ту лайно казино, яке хоче бути, сподіваюся, ні хто інший!
Yeah,not In a million years would i resume In that shithole of a wannabe casino,hopefully neither does anyone else!
Я так і подумав.🙂 У вас є улюблені? Якщо ви, звичайно, хочете поділитися.
Thought so.🙂 Do you have any favorites? If you would like to share, of course.
Раніше я грав у казино paf, ніколи нічого не вигравав у слотах, але мені вдалося виграти їхній варіант бінго, виграші були досить великими, тому через 10 років я все ще на цьому сайті, але я не рекомендую грати в їхні слот, зараз я граю в основному відеослоти казино, цей сайт дав мені найбільший x, який становив 5347x лише на ставці 20c, хоча я ніколи не вигравав maxwin на жодному сайті після 18 років гри, колись це станеться, я сподіваюся! Як і будь-хто інший, я багато втрачаю, але ніколи не програю більше, ніж можу собі дозволити!
I use to play In paf casino, never won anything in slots but i did manage to win their variant bingo ,the wins was rather big so after 10 years im still up in that site but i dont recommend to play their slots,nowadays i play mostly videoslots casino,that site has given me the biggest x which was 5347x only on 20c bet though,never won maxwin on any site after 18years of playing,it will come someday,i hope! Like anyone else i am down a lot but never lost anymore than i can afford!
Схоже, що казино взагалі не обробляє виведення коштів, перевірте скарги
It seems like the casino doesn't process withdrawals at all, check the complaints
Раніше я грав у казино paf, ніколи нічого не вигравав у слотах, але мені вдалося виграти їхній варіант бінго, виграші були досить великими, тому через 10 років я все ще на цьому сайті, але я не рекомендую грати в їхні слот, зараз я граю в основному відеослоти казино, цей сайт дав мені найбільший x, який становив 5347x лише на ставці 20c, хоча я ніколи не вигравав maxwin на жодному сайті після 18 років гри, колись це станеться, я сподіваюся! Як і будь-хто інший, я багато втрачаю, але ніколи не програю більше, ніж можу собі дозволити!
I use to play In paf casino, never won anything in slots but i did manage to win their variant bingo ,the wins was rather big so after 10 years im still up in that site but i dont recommend to play their slots,nowadays i play mostly videoslots casino,that site has given me the biggest x which was 5347x only on 20c bet though,never won maxwin on any site after 18years of playing,it will come someday,i hope! Like anyone else i am down a lot but never lost anymore than i can afford!
Що ж, незважаючи на те, що вам не так пощастило, я радий, що ви поставилися до цього відповідально 👍.
Я хотів би сказати, що азартні ігри є платною розвагою, і багато гравців відчувають, що вони повинні отримати щось більше натомість у вигляді більших виграшів. З моєї точки зору, це не так просто. Спеціально для слотів.
Well, despite it feels you have not been so lucky, I'm glad you take it responsibely 👍.
I would like to say gambling is paid entertainment, and many players feels they have to get something more in return in the form of bigger winnings. From my perspective, it's not so easy. Specifically for slots.
Через велику кількість ігнорованих скарг, в основному щодо запитів на затримку виведення коштів, його індекс безпеки зараз жахливо низький. Мені здається, що вони більше не хочуть платити чи розглядати скарги.
Due to so many ignored complaints, mostly about delayed withdrawal requests, its Safety Index is now terribly low. To me, it seems they are not willing to pay or address the complaints anymore.
Вибач, РІТТ, я майже впевнений, що ти зробив усе, що міг, тепер справа за ними, "лайно", я справді сподіваюся, що ти отримаєш свої гроші звідти, схрещую пальці!
Sorry RITT,i'm pretty sure you have done all you can do,now it's up to them"shit" i really do hope that you get your money from there,fingers crossed!
Що говорить нам історія, коли індекс безпеки казино нижчий і внесено до категорії високого ризику?... вони намагаються покращитися та починають платити чи просто закриваються?
What does history tell us when a casino's safety index is lower and listed as high risk?...do they try to improve and start paying of just close down?
Безсумнівно, багато про що говорить те, що в казино були проблеми в минулому, і люди, які не дуже дбали про своїх гравців, і я б обережно довіряв такому казино. Звичайно, я стежитиму за тим, що якщо, наприклад, зміниться власник, це може змінитися з часом, але це не повинно бути правилом.
Так може статися, але я думаю, що в такому випадку потрібно було б щось змінити, наприклад кадри. Я не можу уявити, що б переконало нинішніх людей, які там працюють, почати платити гравцям. Звичайно, гарна репутація важлива, але, як ми бачимо, не кожне казино дбає про неї. 🤷♂️
It certainly speaks volumes that the casino had problems in the past and people who didn't care much about their players and I would be wary of trusting such a casino. Of course, I will follow up that if the owner changes, for example, that can change over time, but it doesn't have to be the rule.
So, it can happen, but I think that in such a case something would have to change, for example the personnel. I can't imagine what would convince the current people who work there to start paying players. Of course a good reputation is important, but not every casino cares about it, as we can see. 🤷♂️
Тому моє зняття 300 фунтів стерлінгів не пройшло.
Я скасував його та збираюся знову подати інший запит на повну суму.
Мені знову вивести гроші зі спортивного гаманця чи перевести його на гаманець казино, а потім вивести. Чи це не матиме різниці в будь-якому випадку?
So my withdrawal for £300 did not go through.
I have cancelled it and going to put another request in for the full amount again.
Should I withdraw from Sports wallet again or transfer it to casino wallet and then withdraw. Will it make no difference either way ?
О, я хотів би дати тобі пораду, але я не знаю, чи це вплине саме на те, що ти сказав. Єдине, що має значення, це те, чи гроші зрештою прийдуть до вас, але я відчуваю, що ця сага ніколи не закінчиться.
Я думаю, все, що ми можемо зробити, це молитися. 🙏
Oh, I'd like to give you some advice, but I don't know if it'll do the difference exactly as you said. The only thing that matters is if the money will eventually come to you, but I have a feeling this saga is never-ending.
I guess all we can do is pray. 🙏
У схожому човні з іншими. Наразі все ще в межах вікна «7–21 день», яке закривається наступного тижня, але я вже змирився з тим, що не отримую свої гроші (і я маю ще £££ на сайті, які я чекаю, щоб їх зняти). Шахраї вищого ґатунку.
Моєю єдиною порадою для себе було б списати це на досвід і використовувати лише ліцензовані веб-сайти.
In a similar boat to others. Currently still within the "7-21 day" window - which closes next week - but I'm already resigned to not receiving my money (and I've got more £££ on the site which I'm waiting to withdraw). Scammers of the highest order.
My only advice for myself would be to write it off to experience and only use licensed websites.
Я помітив, що на сторінці зняття коштів написано «дебетові картки не підтримуються».
Тож цього разу я зняв кошти на свою кредитну картку, але не думаю, що це принесе користь.
I have noticed on the withdrawal page it says 'debit cards not supported'.
So this time I have withdrawn to my credit card, not that I think it will do any good.
Я зняв гроші на свою картку, і як гроші надійшли на мій банківський рахунок, тому я не знаю....
I did withdraw in my depit card and thats how the money came to my bank account,so i dont know....
У схожому човні з іншими. Наразі все ще в межах вікна «7–21 день», яке закривається наступного тижня, але я вже змирився з тим, що не отримую свої гроші (і я маю ще £££ на сайті, які я чекаю, щоб їх зняти). Шахраї вищого ґатунку.
Моєю єдиною порадою для себе було б списати це на досвід і використовувати лише ліцензовані веб-сайти.
In a similar boat to others. Currently still within the "7-21 day" window - which closes next week - but I'm already resigned to not receiving my money (and I've got more £££ on the site which I'm waiting to withdraw). Scammers of the highest order.
My only advice for myself would be to write it off to experience and only use licensed websites.
Не могли б ви бути більш конкретними, будь ласка, і розповісти нам, коли саме ви подали запит на зняття коштів і чи ваш обліковий запис повністю підтверджено там?
Але це не виглядає добре, якщо ви бачите огляд цього казино.🤷♀️
Could you be more specific, please, and tell us when exactly you requested the withdrawal and if your account is fully verified there?
It doesn't look good if you see the review of this casino, though.🤷♀️
Я все ще чекаю на зняття коштів, зроблене 27 травня. У чаті вони весь час мають ті самі сценарії, що вони перевіряють, чи дані облікового запису правильні та обліковий запис відповідає їхнім умовам. Вони не мають сорому
I am still waiting for the withdrawal made on 27th May, On chatting they have same scripted lines all the time , that they are checking if account details are correct and the account is within their terms and conditions . They have no shame
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.