7 міс. тому
Варто спробувати, я б сказав. Повідомте нам, як ви вирішили.
It is worth trying, I would say. Let us know how you decide.
0
Варто спробувати, я б сказав. Повідомте нам, як ви вирішили.
It is worth trying, I would say. Let us know how you decide.
Я отримав від них цей електронний лист після запиту на повернення коштів на мій рахунок (що вони й отримали):
Привіт,
Щодо вашого відкликання
З жалем повідомляємо, що через деякі банківські затримки, які ми не можемо контролювати, ваше нещодавнє зняття за допомогою банківського переказу не вдалося завершити. Щоб виправити це, ми раді запропонувати вам негайний засіб. У вас є вибір зняти кошти за допомогою VISA або MASTERCARD. Ці альтернативи тепер активні та сприятимуть швидшій транзакції, забезпечуючи оперативне надходження ваших коштів на ваш рахунок.
З найкращими побажаннями,
Йеннефер
Команда підтримки клієнтів
Чи варто мені спробувати зняти кошти за допомогою дебетової картки чи Crypto?
I have received this email from them after requesting the funds be sent back to my account (which they have been):
Hello,
Regarding your withdrawal
We regret to inform you that due to some banking delays beyond our control, your recent withdrawal via bank transfer could not be completed. To rectify this, we are happy to offer you an immediate remedy. You have the choice to withdraw your funds using eitherVISA or MASTERCARD. These alternatives are now active and will facilitate a more rapid transaction, ensuring that your funds are deposited into your account promptly.
Best Regards,
Yennefer
Customer Support Team
Should I try and withdraw by debit card or Crypto ?
Я думаю, що якщо казино надіслало вам цей електронний лист, то принаймні варто спробувати, і я сподіваюся, що цього разу це буде успішно.
Спробуйте і дайте мені знати, як це відбувається, сподіваюся, це буде позитивно. 😉
I think that if the casino wrote you this email, it is at least worth a try and I hope that this time it will be successful.
Give it a shot and let me know how it goes, hopefully it will be positive. 😉
Так, але шляхом зняття криптовалюти, як інший хлопець тут, який отримав свої кошти, або за допомогою дебетової картки, як вони пропонують?
Yes but by crypto withdrawal like the other guy on here that received his funds or by debit card like they are suggesting?
Що ж, я б спробував картку, як пропонує казино, і якщо це не спрацює, у вас є можливість використовувати криптовалюту. Я не думаю, що ви нічого за це отримаєте, якщо спробуєте це й побачите, чи зможете ви зняти гроші чи ні.
У будь-якому випадку, дайте мені знати, якщо щось зміниться або якщо казино зв’яжеться з вами знову. 😉
Well, I would try the card as suggested by the casino and if that doesn't work, you have the option of using crypto. I don't think you'll get anything for it if you try it and see if you can withdraw or not.
Anyway, let me know if anything changes or if the casino contacts you again. 😉
З нізвідки suberb надіслав мені електронний лист, навіть я не мав жодного зв’язку з січня цього року щодо мого нещодавнього запиту на зняття коштів (десь у листопаді 2023 року), тож я негайно пішов туди та знову зняв ту саму суму 100 євро, яку вони повернули назад на мій рахунок у казино, я все ще не очікую багато чого!
From nowhere suberb send me an email even i hadn't have any contact since january this year regarding my recent withdrawal request(somewhere in nowember 2023) so immediatly i went there and made new withdraw for that same amount 100€ which they had moved back to my casino account,i still dont expect much of it!
Це виглядає як хороша новина, але, як ви сказали, краще нічого не очікувати після попереднього досвіду та подивіться, чи надішле казино зрештою гроші гравцям чи ні.
Звичайно, не забудьте повідомити мене, якщо щось зміниться, казино опрацює ваш запит і гроші надійдуть.
Тримаю кулаки.🤞
It looks like good news but as you said, better not to expect anything after previous experiences and see if the casino will eventually send money to the players or not.
Of course, be sure to let me know if anything changes and the casino has processed your request and the money has arrived.
I'll keep my fingers crossed.🤞
Привіт, я просто хотів повідомити, що через 7 місяців казино suberb нарешті виплатило мої 100 євро, оскільки їхній останній запит на новий вихід прямо на візу зайняв лише тиждень, але я настійно раджу ніколи там не грати, але тепер, коли я отримав свій виграш, є надія для вас, хто перебуває в такій самій ситуації.
Hey,just wanted to announce that after 7months ,suberb casino finally paid my 100e withdraw,since their last request to make new withdraw straight to visa it only took about a week,still,i strongly advice not to ever play there but now when i got my winnings ,there is hope for you whom is in the same situation.
Це фантастична новина.
14 травня я вдруге подав заявку на зняття коштів.
That is fantastic news.
I put my withdrawal in for the 2nd time on 14th May, still pending at the moment.
Привіт, я просто хотів повідомити, що через 7 місяців казино suberb нарешті виплатило мої 100 євро, оскільки їхній останній запит на новий вихід прямо на візу зайняв лише тиждень, але я настійно раджу ніколи там не грати, але тепер, коли я отримав свій виграш, є надія для вас, хто перебуває в такій самій ситуації.
Hey,just wanted to announce that after 7months ,suberb casino finally paid my 100e withdraw,since their last request to make new withdraw straight to visa it only took about a week,still,i strongly advice not to ever play there but now when i got my winnings ,there is hope for you whom is in the same situation.
Чудова новина, я дуже радий, що так вийшло. 7 місяців за 100 євро мені здається забагато, тому я не здивований, що ви дотримуєтесь такої думки.
У будь-якому випадку, можливо, казино захоче покращити свою репутацію, і це може стати сходинкою.
Удачі.
Great news, I am very happy that it turned out this way. 7 months for €100 seems too much to me, so I'm not surprised that you're holding this opinion.
Anyway, maybe the casino will want to improve its reputation and this could be a stepping stone.
Good luck.
Я отримав той самий електронний лист щодо мого зняття, а потім після того, як 3 рази скасовував зняття, я поспішав зробити це знову через картку Visa або Mastercard.
Трохи, коли я вводив свій код сортування та номер рахунку, він не збирався надсилати, оскільки вони також хочуть ваш довгий номер картки, номер випуску та cvv. Тепер вони хотіли дані вашої картки, щоб використати їх в Інтернеті та вкрасти ваші гроші.
хто хоче довгий номер картки та cvv при знятті.
I have recieved same email regarding my withdrawal and then after 3 times cancelled withdrawl I was hurrying to make it again through visa or Mastercard .
Bit when I enter my sort code and account number details , it wasn’t going to submit , as they also want your card long number , issue number and cvv. Now they wanted your card details to use it online and steal your money .
who wants long card number and cvv in withdrawal .
Я також трохи хвилювався з цього приводу, але є кілька букмекерів, які також запитували про це.
Midnite – один із них.
I was a bit worried about this as well but there are a few bookmakers that have also asked for this.
Midnite is one of them.
Мені надійшов той самий електронний лист, але коли я намагаюся зняти кошти за допомогою Visa Add або Master Card, вони хочуть довгий номер вашої картки, дату випуску, CVV. Що знову ж таки ризиковано, і всі знають, що вони злодії. Отримавши дані вашої картки, вони зможуть використовувати їх будь-де в Інтернеті. Я ніколи не бачив, щоб букмейкер запитував довгий номер картки та cvv для зняття коштів. Просто всі будьте обережні
I have recieved same email but when I try making withdrawal via visa add or master card , they want your card long number , issue date , cvv . Which again is risky and as everyone knows they are thieves .Once they get your card details , they can b used anywhere online . I have never seen a booki asking for long card number and cvv for withdrawals. Just everyone be careful
Ну, я поставив повторне зняття 14 травня і ще не отримав його, тепер 24 травня.
Well I put in the re-withdrawal on the 14th May and have not received it yet, now 24th May.
просто оновлення з мого власного випадку. У листопаді минулого року я зняв 600 фунтів стерлінгів і мав такий же досвід, як і всі інші, до цього тижня. Коли я ввійшов, мій баланс знову повернувся на мій обліковий запис. Цього разу замість того, щоб зняти 600, я зняв 300 і грав із 300. Я програв 300, на які грав (я грав на дурні ставки, бо не думав, що це матиме значення у будь-якому випадку), але через 24 години після мого запиту на зняття неймовірно було сказано, що прийнято. Все ще дуже скептично, але я продовжував перевіряти, і він перейшов до завершення через кілька годин. Через годину чи близько того гроші були в моєму банку. Тож через 7 місяців я нарешті повернув гроші. Я відмовився через візу, тож якщо хтось ще сподівається, спробуйте.
just an update from my own case. I withdrew £600 last November and had the same experience as everybody else up until this week. My balance was once again returned to my account when I logged in. This time instead of withdrawing 600 I withdrew 300 and played with 300. I lost the 300 I played with (I was playing silly stakes because I didn’t think it would matter either way) but 24 hours after my withdrawal request, unbelievably it said accepted. Still extremely sceptical but I kept checking and it moved to complete a few hours later. The money was in my bank an hour or so after that. So after 7 months I’ve finally received some money back. I withdrew via visa so if anybody’s still hopeful, give it a go.
Це справді позитивна новина. Отже, ви думаєте, що збираєтеся продовжувати грати в цьому казино?🤔
That is really positive news indeed. So you think you gonna continue playing at this casino?🤔
Скільки часу я маю їм дати, перш ніж знову скасувати зняття коштів?
How long should I give them before I cancel my withdrawal again ?
Вибачте, я дійсно не розумію вашого запитання. 🤷♀️ Що ви маєте на увазі?
Sorry, I really do not understand your question. 🤷♀️ What do you mean by that?
Минуло 10 днів, як я подав другий запит на зняття коштів.
Скільки часу я повинен дати їм, перш ніж я попрошу їх знову скасувати його та подати інший запит на меншу суму, оскільки здається, що більші зняття не проходять?
It has been 10 days since I put in my 2nd withdrawal request.
How long should I give them before I ask them to cancel it again and put in another request for a smaller amount as it seems larger withdrawals are not going through ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.