ГоловнаФорумКазиноSuperb Casino - загальне обговорення

Superb Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

1 рік тому від jimjamjim
|
42 302 переглядів 304 відповідей |
|
1...10 11 12...16
RITT
7 міс. тому

Варто спробувати, я б сказав. Повідомте нам, як ви вирішили.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Варто спробувати, я б сказав. Повідомте нам, як ви вирішили.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я отримав від них цей електронний лист після запиту на повернення коштів на мій рахунок (що вони й отримали):


Привіт,




Щодо вашого відкликання



З жалем повідомляємо, що через деякі банківські затримки, які ми не можемо контролювати, ваше нещодавнє зняття за допомогою банківського переказу не вдалося завершити. Щоб виправити це, ми раді запропонувати вам негайний засіб. У вас є вибір зняти кошти за допомогою VISA або MASTERCARD. Ці альтернативи тепер активні та сприятимуть швидшій транзакції, забезпечуючи оперативне надходження ваших коштів на ваш рахунок.



З найкращими побажаннями,

Йеннефер



Команда підтримки клієнтів






Чи варто мені спробувати зняти кошти за допомогою дебетової картки чи Crypto?

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
RITT
7 міс. тому

Я думаю, що якщо казино надіслало вам цей електронний лист, то принаймні варто спробувати, і я сподіваюся, що цього разу це буде успішно.

Спробуйте і дайте мені знати, як це відбувається, сподіваюся, це буде позитивно. 😉

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Так, але шляхом зняття криптовалюти, як інший хлопець тут, який отримав свої кошти, або за допомогою дебетової картки, як вони пропонують?

Автоматичний переклад.
RITT
7 міс. тому

Що ж, я б спробував картку, як пропонує казино, і якщо це не спрацює, у вас є можливість використовувати криптовалюту. Я не думаю, що ви нічого за це отримаєте, якщо спробуєте це й побачите, чи зможете ви зняти гроші чи ні.

У будь-якому випадку, дайте мені знати, якщо щось зміниться або якщо казино зв’яжеться з вами знову. 😉

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

З нізвідки suberb надіслав мені електронний лист, навіть я не мав жодного зв’язку з січня цього року щодо мого нещодавнього запиту на зняття коштів (десь у листопаді 2023 року), тож я негайно пішов туди та знову зняв ту саму суму 100 євро, яку вони повернули назад на мій рахунок у казино, я все ще не очікую багато чого! file

Автоматичний переклад.
vilmunentero
7 міс. тому

Це виглядає як хороша новина, але, як ви сказали, краще нічого не очікувати після попереднього досвіду та подивіться, чи надішле казино зрештою гроші гравцям чи ні.

Звичайно, не забудьте повідомити мене, якщо щось зміниться, казино опрацює ваш запит і гроші надійдуть.

Тримаю кулаки.🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Привіт, я просто хотів повідомити, що через 7 місяців казино suberb нарешті виплатило мої 100 євро, оскільки їхній останній запит на новий вихід прямо на візу зайняв лише тиждень, але я настійно раджу ніколи там не грати, але тепер, коли я отримав свій виграш, є надія для вас, хто перебуває в такій самій ситуації.

Автоматичний переклад.
vilmunentero
7 міс. тому

Це фантастична новина.


14 травня я вдруге подав заявку на зняття коштів.

Автоматичний переклад.
RITT
7 міс. тому

Сподіваюся, ви теж отримаєте свої гроші!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, я просто хотів повідомити, що через 7 місяців казино suberb нарешті виплатило мої 100 євро, оскільки їхній останній запит на новий вихід прямо на візу зайняв лише тиждень, але я настійно раджу ніколи там не грати, але тепер, коли я отримав свій виграш, є надія для вас, хто перебуває в такій самій ситуації.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Чудова новина, я дуже радий, що так вийшло. 7 місяців за 100 євро мені здається забагато, тому я не здивований, що ви дотримуєтесь такої думки.

У будь-якому випадку, можливо, казино захоче покращити свою репутацію, і це може стати сходинкою.

Удачі.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я отримав той самий електронний лист щодо мого зняття, а потім після того, як 3 рази скасовував зняття, я поспішав зробити це знову через картку Visa або Mastercard.

Трохи, коли я вводив свій код сортування та номер рахунку, він не збирався надсилати, оскільки вони також хочуть ваш довгий номер картки, номер випуску та cvv. Тепер вони хотіли дані вашої картки, щоб використати їх в Інтернеті та вкрасти ваші гроші.

хто хоче довгий номер картки та cvv при знятті. filefile

Автоматичний переклад.
Rehan1979
7 міс. тому

Я також трохи хвилювався з цього приводу, але є кілька букмекерів, які також запитували про це.


Midnite – один із них.

Автоматичний переклад.
RITT
7 міс. тому

Мені надійшов той самий електронний лист, але коли я намагаюся зняти кошти за допомогою Visa Add або Master Card, вони хочуть довгий номер вашої картки, дату випуску, CVV. Що знову ж таки ризиковано, і всі знають, що вони злодії. Отримавши дані вашої картки, вони зможуть використовувати їх будь-де в Інтернеті. Я ніколи не бачив, щоб букмейкер запитував довгий номер картки та cvv для зняття коштів. Просто всі будьте обережні

Автоматичний переклад.
Rehan1979
7 міс. тому

Ну, я поставив повторне зняття 14 травня і ще не отримав його, тепер 24 травня.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

просто оновлення з мого власного випадку. У листопаді минулого року я зняв 600 фунтів стерлінгів і мав такий же досвід, як і всі інші, до цього тижня. Коли я ввійшов, мій баланс знову повернувся на мій обліковий запис. Цього разу замість того, щоб зняти 600, я зняв 300 і грав із 300. Я програв 300, на які грав (я грав на дурні ставки, бо не думав, що це матиме значення у будь-якому випадку), але через 24 години після мого запиту на зняття неймовірно було сказано, що прийнято. Все ще дуже скептично, але я продовжував перевіряти, і він перейшов до завершення через кілька годин. Через годину чи близько того гроші були в моєму банку. Тож через 7 місяців я нарешті повернув гроші. Я відмовився через візу, тож якщо хтось ще сподівається, спробуйте.

Автоматичний переклад.
Greebot187
7 міс. тому

Це справді позитивна новина. Отже, ви думаєте, що збираєтеся продовжувати грати в цьому казино?🤔

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Скільки часу я маю їм дати, перш ніж знову скасувати зняття коштів?

Автоматичний переклад.
RITT
7 міс. тому

Вибачте, я дійсно не розумію вашого запитання. 🤷‍♀️ Що ви маєте на увазі?

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Минуло 10 днів, як я подав другий запит на зняття коштів.


Скільки часу я повинен дати їм, перш ніж я попрошу їх знову скасувати його та подати інший запит на меншу суму, оскільки здається, що більші зняття не проходять?

Автоматичний переклад.
1...10 11 12...16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого