ФорумКазиноStelario Casino - загальне обговорення

Stelario Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від pufabass86
|
6648 переглядів 53 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
Nicola99
3 міс. тому

Так, це цілком розумно, але я не можу сказати вам, що може стояти за цим. Раніше все було добре, і вам завжди досить швидко писали в чаті чи в службу підтримки?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Так, досить багато, але я завжди буду повторювати, що це було так протягом 2 з половиною місяців, але коли я завантажую електронний лист із підтвердженням "виведення завершено", я завжди отримую його, наразі у мене немає роз’яснень, щоб запитати його чи будь-що інше, також тому, що якщо так продовжуватиметься, у мене ніколи не буде проблем

Автоматичний переклад.
Nicola99
3 міс. тому

Мені це ясно. Отже, якщо ви отримуєте гроші, але все одно нічого не змінюється, ви, ймовірно, можете вибрати інше казино, яке буде кращим у спілкуванні, і час від часу повертатися, щоб перевірити, чи не виправлено це в цьому. Але я сподіваюся, що це покращиться.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

file Я думаю, я розумію, моя електронна пошта надіслала мені цей електронний лист служби півтора місяці тому (я додаю знімок екрана) чи знаєте ви, у чому може бути проблема, чи я можу зв’язатися з ними через іншу електронну адресу для підтримки та інших речей , інакше спробую зрозуміти чому

Автоматичний переклад.
Nicola99
3 міс. тому

Я бачу, що цей електронний лист не надійшов, тому, можливо, вони не списали вас через це, але я не можу сказати, чому це відбувається з вами. На їх веб-сайті є інший електронний лист про KYC, тож я можу спробувати ще раз і написати їм. Ви думали про це?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Чесно кажучи я теж писала kyc@stelario , але невдовзі після того, як я отримав той самий електронний лист служби, я не знаю, з того, що я бачу, я думаю, що це проблема з клієнтом електронної пошти, але я не знаю, я думаю, що єдиним способом було б написати їм за допомогою іншого моя електронна адреса, завжди на моє ім’я

Автоматичний переклад.
Nicola99
3 міс. тому

Можна спробувати, але не знаю чи допоможе. Найгірше те, що в казино немає живого чату, тому єдине місце, де ви можете з ними зв’язатися, це їхня електронна пошта. Однак, як ми обидва бачимо, це, здається, не має жодного ефекту. 😕

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

file як ви бачите, живий чат присутній на сайті, тільки він не працює в тому сенсі, що чат не починається, натискання на знак нічого не відбувається, це, безперечно, те, що їх турбує, тому що електронна пошта ok могла бути мною і мій поштовий клієнт, але я не натякаю, що вони мене обманюють, навпаки, завжди був чесним

Автоматичний переклад.
Nicola99
3 міс. тому

Отже, коли ви натискаєте на нього, що відбувається? Взагалі нічого? Я думаю про інший спосіб зв’язатися з казино, але не можу знайти іншого. 😥

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Нічого, але те, що змушує мене думати, що це, можливо, їхня серверна проблема, полягає в тому, що в мене також є smokeace, обліковий запис відкрито приблизно в червні 2024 року, підтверджено та все інше, але з самого початку, коли я відкрив обліковий запис, він зробив те саме (я клацнув і нічого), на stelario замість цього я відкрив його в жовтні 2023 року, але він завжди працював, майже здається, що вони перестали працювати одночасно на обох сайтах

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

У будь-якому випадку я буду тримати вас в курсі, як завжди, дякую, Джаро

Автоматичний переклад.
Nicola99
3 міс. тому

Звичайно, буду радий. Сподіваюся, це скоро вирішиться. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Джаро, я повідомлю вам про проблему електронної пошти.

Я написав їм адресу електронної пошти в домені @gmail.com, і все пройшло добре, вони отримали мої електронні листи, тож я можу сказати, що наразі проблему вирішено

Автоматичний переклад.
Nicola99
2 міс. тому

Мені приємно це чути. Тому, якщо щось зміниться або якщо ви знову захочете поділитися чимось, я буду поруч.

удачі ☘️

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого