ФорумКазиноStelario Casino - загальне обговорення

Stelario Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від pufabass86
|
6811 переглядів 53 відповідей |
|
1 2 3
11 міс. тому

Привіт, мене звуть Крістос, і я відкриваю обліковий запис у казино STELARIO 1 листопада 2023 року.

Після того, як я зробив депозит у розмірі 40 євро (без бонусу), я звернувся до постачальника ножівок і купив супербонус у ITERO за ставку 0,20 і виграв 110 євро, а потім купив ROYAL POTATO за ставку 0,20 і виграв 180-190 євро та втратив частину наприкінці я купив супербонус на ставку BOWERY BOYS 0,20 і виграв 1740 євро, а частину з них програв. Я спробував зняти суму в 600 євро, казино повідомило мене, що я повинен підтвердити себе за допомогою деяких документів, тому я зробив.

Після цього вони надіслали мені електронний лист із проханням зробити селфі, на якому я тримаю посвідчення особи, і я зробив це також після всіх документів (рахунки, на яких вказана моя адреса, рахунок за телефонний зв’язок із моїм ім’ям, моя банківська картка спереду та ззаду і мій ідентифікатор) вони заблокували мене з такої причини: «ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС ЗАБЛОКУВАНО ЧЕРЕЗ ЗАЛЕЖНІСТЬ ІЗАРНИМИ ІГРАМИ» і вони надіслали мені такий ЕЛЕЙКТР:

Шановний Христос Залуміс!


Відділ ризиків казино Stelario провів детальне розслідування вашого логіна SENPAI21. Акаунт SENPAI21 - не пройшов перевірку безпеки казино.

Під час перевірки вашого облікового запису було виявлено порушення правил проекту, а саме:

- Забороняється перераховувати кошти з одного рахунку на інший і використовувати сторонні способи оплати;

У зв'язку з виявленими порушеннями ваш баланс було скасовано, а рахунок закрито без права повторного відкриття.

Згідно з правилами проекту, вам заборонено грати на цьому сайті. Казино не несе відповідальності за відкриття вами нового рахунку або будь-які збитки, які ви можете понести після відкриття нового рахунку.

Ми залишаємо за собою право в будь-який час закрити обліковий запис, створений з порушенням цих правил.

Це рішення є остаточним і перегляду не підлягає.


Тому я доклав усіх зусиль і, повірте, мені дуже важко витримати все, що я тут і прошу вас

Ви можете допомогти, щоб я міг отримати свої гроші?


Дуже дякую.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, мені шкода, що ти потрапив у цю ситуацію. Однак чи відомо вам, що ви переказували кошти з одного рахунку на інший і використовували спосіб оплати третьої сторони?

У цьому випадку, якщо ви не вважаєте, що порушили правила казино або що з вашого боку не було помилки, я рекомендую подати скаргу тут, за цим посиланням.

Наша команда спробує вам допомогти, детально вивчить ситуацію та побачить, куди ми можемо дійти. Ви в ?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я виграв у цьому казино, я зміг верифікувати свій рахунок, тепер у мене проблеми з верифікацією картки! Неможливо, щоб був весь цей безлад, щоб зняти, а замість цього зробити депозит, все дуже просто та швидко! Чи може хтось допомогти мені перевірити дані моєї картки?

Автоматичний переклад.
Spartano96
10 міс. тому

Привіт. Чи можу я запитати, що ви маєте на увазі під «перевіркою моєї картки»? Ви також використовували цю картку, щоб зробити депозит?

Я запитую, тому що казино, щоб переконатися, що гравець є власником облікового запису, зазвичай дозволяють гравцям виводити гроші лише на ті рахунки чи картки, за допомогою яких вони раніше зробили депозит .

Ви можете запитати про це службу підтримки. Крім того, якщо виникли проблеми з вашою карткою, можливо, зверніться до свого платіжного оператора.

Я розумію, що це здається дивним, коли ви бачите, що зробити депозит зазвичай дуже легко, але зняти гроші може забрати багато часу, але це насправді спричинено процесом перевірки, який потрібно виконати, і більшістю казино запускають його, коли запитують зняття коштів. І, як ви кажете, можуть початися всі проблеми чи проблеми. Тому завжди краще співпрацювати з казино та надавати всі документи, які вони вимагають.

Повідомте нас, якщо у вас є відповідь від служби підтримки. Буду чекати ваших новин.

Автоматичний переклад.
Spartano96
5 міс. тому

Я не розумію всіх цих негативних речей, хлопці, я буквально був на stelario протягом 8 місяців, і з їх символічною програмою лояльності я генерую багато грошей, і я говорю більше 2000/3000 на місяць, навіть не роблячи половину обертання, я завжди легко виводив і маю прибуток 3500 і більше, і я маю близько 7200 (1900 000 жетонів), які генерують 70/90 євро на день, я пам’ятаю, що під час верифікації я так сильно лаявся, що мені знадобилося майже 10 днів, але я все перевірив, і вони завжди відправляли гроші без проблем. Тож моя порада: надсилайте все, що вас просять, тому що з мого досвіду це справді чесний безлад, і я все одно знімаю 8 місяців, а не 8 днів.

Автоматичний переклад.
Nicola99
5 міс. тому

Тож добре, що у вас є хороший досвід. Не всі повинні мати його, і іноді перевірка може бути досить болючою. Однак, як тільки гравець пройде його, він стане лише кращим.

Ви граєте тут весь час, правда? Який метод ви використовуєте для виведення коштів? Скільки часу потрібно, щоб надійшли гроші? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Я згоден, я зазвичай використовую банківський переказ (у мене вже буде підтверджено та зібрано 20/30 операцій зняття коштів, або навіть BTC чи електронні гаманці загалом, єдиний недолік полягає в тому, що останні два/три тижні живий чат не працює а електронні листи не працюють). Я відповідаю, але, незважаючи на це, платежі все одно здійснюються, я лише запитав, чому вони не можуть надіслати мені через електронний гаманець, я просто хочу зрозуміти, чому вони не відповідають, тому що навіть перевіряючи, вірите ви мені чи ні Я боровся, але вони завжди відповідали, і врешті-решт у мене більше не було проблем, але зараз їх також немає, але кнопка чату в прямому ефірі не працює, якби вони виправили, все було б ідеально

Автоматичний переклад.
Marioste
5 міс. тому

Як італієць, я гарантую вам, що це не так, завдяки їхній жетонній програмі лояльності я буквально пасивно генерую 2/3 тисячі на місяць без проблем, в основному з казино це стало для мене чистою інвестицією, я знімаю без проблем, вони запитували у мене також багато документів, але коли все було зроблено, вони перевірили мене і завжди надсилали мені гроші через 8 місяців, у мене в історії було 2100 внесених і 4000 знятих, не кажучи вже про те, що я все ще маю 7400, які генерують 70/ 80 євро на день, тож це не шахрайство, і я не розумію, чому я бачу лише негативний досвід, коли у мене не було жодних проблем протягом 8 місяців, за винятком останніх двох тижнів, коли я не відповідаю на електронні листи та живий чат не працює, але, незважаючи на це, я зняв 900 євро, і вони надійшли, без проблем із банківським переказом, я більше не граю та не вношу депозит, але лише тому, що вони все одно генеруються, але це не шахрайство, інакше через 8 місяців Я б не був тут, щоб сказати тобі це

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я згоден, я зазвичай використовую банківський переказ (у мене вже буде підтверджено та зібрано 20/30 операцій зняття коштів, або навіть BTC чи електронні гаманці загалом, єдиний недолік полягає в тому, що останні два/три тижні живий чат не працює а електронні листи не працюють). Я відповідаю, але, незважаючи на це, платежі все одно здійснюються, я лише запитав, чому вони не можуть надіслати мені через електронний гаманець, я просто хочу зрозуміти, чому вони не відповідають, тому що навіть перевіряючи, вірите ви мені чи ні Я боровся, але вони завжди відповідали, і врешті-решт у мене більше не було проблем, але зараз їх також немає, але кнопка чату в прямому ефірі не працює, якби вони виправили, все було б ідеально

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Можливо, вони просто переживають якісь зміни чи вдосконалення, тож ви точно можете повідомити нам, чи це мине через деякий час, чи спілкування стане неможливим. Я вважаю, що це дуже важливо, особливо коли є якісь проблеми. Я, напевно, не хотів би отримати відповідь.

З іншого боку, я щасливий, що все йде добре, ти завжди отримуєш гроші і не маєш ніяких інших труднощів. Зрештою, це, мабуть, найважливіше для гравців.

Тому, якщо з чатом усе гаразд, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Так, я оновлю через пару тижнів, але на даний момент у мене ніколи не було проблем щодо фактора грошей/виведення, за винятком електронного гаманця (btc, eth тощо), який я намагався зняти протягом двох років тижнів, і вони скасовують зняття, запросивши мене (електронною поштою) отримати банківський переказ, я оновлю все за пару тижнів

Автоматичний переклад.
Nicola99
5 міс. тому

Дякую, я точно буду з нетерпінням чекати оновлення.

Що стосується проблеми з виведенням коштів на електронний гаманець, можливо, у них є проблеми з цим способом, і я сподіваюся, що він скоро стане доступним.

Хай буде добре.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт,


Я подав скаргу на казино stelario, у якому мій обліковий запис було відключено адміністратором після того, як я намагався зняти гроші. Вони не відповідають на мої електронні листи і дуже погано ставляться до чату. Я маю більше деталей у скарзі разом із сценарієм живого чату. Хтось знає, скільки часу потрібно для розгляду та відкриття моєї скарги?

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
vanosv89
3 міс. тому

Привіт!

Вашу скаргу розглянуто, і тепер вона доступна прямо тут 👈.

Наскільки я можу припустити, казино, швидше за все, виявило однакові закономірності як для вашого, так і для вашого друга. Коли ви прийшли в гості до друга, щоб показати йому, як вам пощастило, ви підключилися через його Wi-Fi. Незважаючи на нашу віру в те, що однієї IP-адреси недостатньо, щоб позбавити когось виграшу, багатьом казино просто потрібен другий шанс подумати про це. Тому добре, що ви відкрили скаргу.

Я впевнений, що як тільки команда збере від вас необхідну інформацію, представнику казино буде запропоновано представити думку казино щодо ситуації. Однак це займає деякий час.

Поки що повідомте Ніку, щоб переконатися, що він добре розуміє ситуацію. Ми будемо на зв'язку.


Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Привіт, Джаро, поки що все добре, тільки одна дивна річ сьогодні ввечері, зазвичай у їхній програмі лояльності я мав ліміт у 250 000 токенів, які можна вивести, але сьогодні ввечері мені не дозволяли зняти максимум 12 500 (мені потрібно було конвертувати 60 000, що становить приблизно 200 євро) добре, а тепер він дає мені «досягнуто ліміту зняття», теоретично ліміт має бути щоденним, я все одно повідомлю вас, сподіваюся, мені не доведеться подавати жодних скарг і нічого не буде дивно

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Це також дивно, що мій чат не працює?

Автоматичний переклад.
Nicola99
3 міс. тому

Привіт, ти також намагався написати їм про те, що описуєш мені? Я думаю, що вони мають бути готові пояснити вам, як це відбувається.

Що стосується живого чату, чи надсилали ви їм електронний лист, щоб дізнатися, що це може бути? Якщо досі для вас це було нормально, то мені це не здається нормальним.

Тож спробуйте запитати їх про це.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Яро, тоді щодо випуску токенів, я думаю, щоденний ліміт виведення було зменшено, тому що сьогодні я зміг конвертувати ще 12 500 токенів і грати без проблем, у мене був запит на виведення в суботу (свято), але сьогодні вранці платіж надійшов без проблеми, поки що все нормально, я розважаюся в казино і граю нормально, я просто не розумію, чому не працює живий чат і я не відповідаю на електронний лист служби підтримки, але поки у мене немає проблеми з платежами чи будь-чим іншим, я можу вам сказати, що наразі все йде гладко (з особистого досвіду вони завжди були чесними і завжди платили мені, а також відповідали на електронні листи та в чаті, за винятком останніх двох місяців, коли я не я не отримую відповідь на електронний лист, а потім, коли я натискаю спливаюче вікно чату, нічого не відбувається, але я повторюю, у мене немає проблем ні з чим, це була просто моя цікавість, я сподіваюся і не думаю, що у мене виникнуть проблеми з stelario в майбутньому на платіжний фактор і так далі

Автоматичний переклад.
Nicola99
3 міс. тому

Ну, я радий, що зрештою все вирішилося і ти отримав свої гроші. Іноді варто просто трохи потерпіти, адже не все відразу відправляється. Якщо у вас не було жодних проблем у минулому, це робить усе приємніше, тому я зберігаю холоднокровність під час деяких затримок.

Однак, якщо у вас є ще що сказати, сміливо пишіть. У будь-якому випадку, я вірю, що ви й надалі будете тут процвітати і збиратимете лише приємні враження. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

єдине, що я сподіваюся, що коли вони мені знадобляться і підтримка, я сподіваюся, що вона буде активною, а не такою, як зараз, тому що я отримую гроші, але підтримка не відповідає на електронну пошту

Автоматичний переклад.
Nicola99
3 міс. тому

Я не можу вам цього обіцяти, і якщо це важливо для вас, можливо, я спробую зв’язатися з ними, а якщо це неможливо, то, ймовірно, краще знайти інше казино, де це не так. Спілкування також було б важливим для мене, тож я знаю, чому у вас такий підхід. Але ви завжди можете вирішити, чи хочете ви продовжувати грати тут. Якщо вони ігнорують вас, а ви очікуєте, що вони повернуться до вас, коли щось виникне, ви можете бути неприємно здивовані.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Для мене це теж важливо, але я просто хотів би зрозуміти, чи є у них проблеми з системою електронної пошти чи вони не отримують їх.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого