ФорумКазиноStelario Casino - загальне обговорення

Stelario Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від pufabass86
|
2760 переглядів 22 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
5 міс. тому

Привіт, мене звуть Крістос, і я відкриваю обліковий запис у казино STELARIO 1 листопада 2023 року.

Після того, як я зробив депозит у розмірі 40 євро (без бонусу), я звернувся до постачальника ножівок і купив супербонус у ITERO за ставку 0,20 і виграв 110 євро, а потім купив ROYAL POTATO за ставку 0,20 і виграв 180-190 євро та втратив частину наприкінці я купив супербонус на ставку BOWERY BOYS 0,20 і виграв 1740 євро, а частину з них програв. Я спробував зняти суму в 600 євро, казино повідомило мене, що я повинен підтвердити себе за допомогою деяких документів, тому я зробив.

Після цього вони надіслали мені електронний лист із проханням зробити селфі, на якому я тримаю посвідчення особи, і я зробив це також після всіх документів (рахунки, на яких вказана моя адреса, рахунок за телефонний зв’язок із моїм ім’ям, моя банківська картка спереду та ззаду і мій ідентифікатор) вони заблокували мене з такої причини: «ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС ЗАБЛОКУВАНО ЧЕРЕЗ ЗАЛЕЖНІСТЬ ІЗАРНИМИ ІГРАМИ» і вони надіслали мені такий ЕЛЕЙКТР:

Шановний Христос Залуміс!


Відділ ризиків казино Stelario провів детальне розслідування вашого логіна SENPAI21. Акаунт SENPAI21 - не пройшов перевірку безпеки казино.

Під час перевірки вашого облікового запису було виявлено порушення правил проекту, а саме:

- Забороняється перераховувати кошти з одного рахунку на інший і використовувати сторонні способи оплати;

У зв'язку з виявленими порушеннями ваш баланс було скасовано, а рахунок закрито без права повторного відкриття.

Згідно з правилами проекту, вам заборонено грати на цьому сайті. Казино не несе відповідальності за відкриття вами нового рахунку або будь-які збитки, які ви можете понести після відкриття нового рахунку.

Ми залишаємо за собою право в будь-який час закрити обліковий запис, створений з порушенням цих правил.

Це рішення є остаточним і перегляду не підлягає.


Тому я доклав усіх зусиль і, повірте, мені дуже важко витримати все, що я тут і прошу вас

Ви можете допомогти, щоб я міг отримати свої гроші?


Дуже дякую.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, мені шкода, що ти потрапив у цю ситуацію. Однак чи відомо вам, що ви переказували кошти з одного рахунку на інший і використовували спосіб оплати третьої сторони?

У цьому випадку, якщо ви не вважаєте, що порушили правила казино або що з вашого боку не було помилки, я рекомендую подати скаргу тут, за цим посиланням.

Наша команда спробує вам допомогти, детально вивчить ситуацію та побачить, куди ми можемо дійти. Ви в ?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я виграв у цьому казино, я зміг верифікувати свій рахунок, тепер у мене проблеми з верифікацією картки! Неможливо, щоб був весь цей безлад, щоб зняти, а замість цього зробити депозит, все дуже просто та швидко! Чи може хтось допомогти мені перевірити дані моєї картки?

Автоматичний переклад.
Spartano96
4 міс. тому

Привіт. Чи можу я запитати, що ви маєте на увазі під «перевіркою моєї картки»? Ви також використовували цю картку, щоб зробити депозит?

Я запитую, тому що казино, щоб переконатися, що гравець є власником облікового запису, зазвичай дозволяють гравцям виводити гроші лише на ті рахунки чи картки, за допомогою яких вони раніше зробили депозит .

Ви можете запитати про це службу підтримки. Крім того, якщо виникли проблеми з вашою карткою, можливо, зверніться до свого платіжного оператора.

Я розумію, що це здається дивним, коли ви бачите, що зробити депозит зазвичай дуже легко, але зняти гроші може забрати багато часу, але це насправді спричинено процесом перевірки, який потрібно виконати, і більшістю казино запускають його, коли запитують зняття коштів. І, як ви кажете, можуть початися всі проблеми чи проблеми. Тому завжди краще співпрацювати з казино та надавати всі документи, які вони вимагають.

Повідомте нас, якщо у вас є відповідь від служби підтримки. Буду чекати ваших новин.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого