1 рік тому
Тут ви можете обговорити Stelario Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Служба підтримки послалася на моє питання так, що я відправив лист у фінансовий відділ, фінансовий відділ теж не відповів, після чого я задав кілька запитань в службу підтримки, і вони мені просто перестали відповідати, чат залишався відкритим 5 -7 хвилин, а мене просто проігнорували!
The support service referred to my question so that I sent a letter to the financial department, the financial department did not answer either, after which I asked several questions to the support service, and they simply stopped answering me, the chat remained open for 5-7 minutes, and they simply ignored me!
Служба поддержки на мой вопрос сослалась тем чтобы я отослал письмо в финансовый отдел,финансовый отдел не отвечает тоже,после чего я задал несколько вопросов в службе поддержки,и они просто пересталт мне отвечать,чат оставался открытым 5-7 минут,и они просто игнорировали меня!
Зовсім не добре.
Я відчуваю, що це має щось спільне з проблемою вилучення, виходячи зі скарги .
У будь-якому випадку, ти можеш відповісти Томасу? Він запитав - і я теж хотів би знати:
«Чи могли б ви повідомити, чи були ви проінформовані про будь-який альтернативний спосіб зняття своїх виграшів? Чи був ваш рахунок успішно перевірений у минулому?»
Зверніть увагу: варіанти оплати, доступні для депозиту, можуть бути обмежені для зняття коштів, на жаль, це досить часто згадується в скаргах. Ви знаєте, що можете запитати про це заздалегідь? Крім того, ви можете попросити казино перевірити вас, перш ніж надсилати будь-яке зняття.
Багато гравців так роблять.
Not good at all.
I feel it has something in common with the withdrawal issue, based on the complaint.
Anyway, can you answer Tomas? He asked - and I would also like to know:
"Could you please advise if you have been informed about any alternative method to withdraw your winnings? Was your account verified successfully in the past?"
Just a note, payment options available for deposit may be restricted for withdrawals, sadly this is quite often mentioned in complaints. Do you know you can ask about that in advance? As well as you can ask the casino to verify you before you submit any withdrawal.
Many players do that.
Так, я пройшов повну перевірку, і казино не говорило та не пропонувало жодних альтернативних методів, мені довелося подумати самостійно!
Я зробив кілька депозитів через Skrill, після чого подав заявку на виведення, вони підтвердили, що виведення буде зроблено 13.02.2023, але 11.02.2023 я скасував платіж, ще трохи пограв і виграв ще трохи грошей, і 12.02.2023 я знову подав заявку на зняття, тепер я знову очікую виплату 200 і 300 євро!
На дворі 21 століття і виплати відбуваються практично скрізь миттєво, звичайно, якщо казино не бажає неодмінно зберегти ваші кошти !! оскільки казино каже, що у них дуже зайнятий фінансовий відділ, тому вам доведеться довго чекати, я дуже сумніваюся, що вони мають 1000 транзакцій на день, що вони не можуть обробити всі виплати, це повна нісенітниця!
Служба підтримки - це якийсь бот, який відповідає шаблонними відповідями і посилається на електронну пошту фінансового відділу, який в свою чергу теж не відповідає! Служба підтримки в чаті просто перестала відповідати на мої конкретні запитання та ігнорувати мене!
Це казино справжнє пекло для гравців, ні поваги, ні комфорту, я вже мовчу про повернення слотів, які періодично гальмують під час гри і дуже дивно грають, і не важливо від якого провайдера, зауважу, що З'єднання з Інтернетом стабільне!
Зауважу, що багато гравців цього казино стикалися з подібними проблемами, казино веде безвідповідальну політику по відношенню до гравців, я взагалі не впевнений, що вони взагалі комусь платили!
По суті, будь-яке казино є посередником між гравцем і постачальником ігор в казино, завдання казино - надати клієнту послуги і зробити його комфортним проведення часу на своєму сайті, а якщо виникають проблеми з оплатою, це свідчить про що казино навмисно затримує кошти, щоб гравець скасував зняття коштів і все програло, або не платити взагалі, а шукати причини невиплати цих коштів, роблячи запити на нові й нові документи або придумуючи нові причини для не платить! і на жаль, таких як це казино 80% або навіть 90%
Yes, I was fully verified and the casino did not speak or offer any alternative methods, I had to think for myself!
I made a few deposits via Skrill, after which I applied for a withdrawal, they confirmed that the withdrawal would be made on 02/13/2023, but on 02/11/2023 I canceled the payment, and played a little more and won some more money and on 02/12/2023 I applied for a withdrawal again , now again I expect payment of 200 and 300 euros!
In the yard of the 21st century and payments are made almost everywhere instantly, of course, if the casino does not want to keep your funds by all means !! as the casino says that they have a very busy financial department, so you have to wait a long time, I very much doubt that they have 1000 transactions per day that they can't process all payouts, that's complete nonsense!
The support service is some kind of bot that answers with template answers and refers to the email of the financial department, which in turn does not answer either! The support service in the chat simply stopped answering my specific questions and ignoring me!
This casino is a real hell for players, no respect, no comfort, I’m already silent about the return of slots that slow down during the game periodically and play very strangely, and it doesn’t matter which provider, I note that the Internet connection is stable!
I note that many players of this casino faced similar problems, the casino conducts an irresponsible policy towards players, I’m not at all sure that they even paid someone!
In fact, any casino is an intermediary between the player and the provider of casino games, the task of the casino is to provide services to the client and make his time comfortable on their site, and if there are problems with the payment, this indicates that the casino deliberately withholds funds so that the player cancels the withdrawal and that's it lost, or not to pay at all, but to look for reasons for not paying these funds, making requests for new and new documents or coming up with new reasons for not paying! and alas, such as this casino is 80% or even 90%
Да я был полностью верифицирован и ни о каких альтернативных методах казино не говорило и не предлагала,пришлось думать самому!
Я сделал несколько депозитов через Skrill, после чего подал на вывод,они подтвердили что вывод будет сделан 13.02.2023,но в 11.02.2023 я отменил платеж,и еще немного поиграл и выиграл еще немного денег и 12.02.2023 я снова подал на вывод,теперь снова ожидаю выплату 200 и 300 евро!
На дворе 21 век и выплаты производятся почти везде моментально ,конечно если казино не хочет удержать ваши средства всеми методами!!как говорит казино что у них очень загруженный финансовый отдел,поэтому надо долго ждать,я очень сильно сомневаюсь что у них 1000 операций в день что онр не могут обработать все выплаты ,это полная ерунда!
Служба поддержки это какой то бот,который отвечает шаблонными ответами и ссылается на имейл финансового отдела,который в свою очередь тоже не отвечает!на мои конкретные вопросы служба поддержки в чате просто перестала отвечать игнорируя меня!
Это казино сущий ад для игроков,никакого уважения,никакого комфорта,я уже молчу про отдачу слотов,которые тормозят во время игры периодически и очень странно играют,причем не важно какой провайдер,замечу что интернет соединение стабильное!
Замечу что многие игроки данного казино сталкивались с подобными проблемами,казино ведет без ответственную политику в отношении игроков,я вообще не уверен что они хоть кому то выплатили!
По сути любое казино является посредником между игроком и провайдером игр для казино,задача казино поставлять услуги клиенту и делать комфортным его время на их площадке,и если начинаются проблемы с выплатой то это говорит о том что казино намеренно удерживает средства чтобы игрок отменил вывод и все проиграл,либо вовсе чтобы не выплачивать а искать причины для не выплаты данных средств,делая запросы о новых и новых документах или придумывая новые причины для не выплаты!и увы таких как это казино 80% а то и 90%
Перший платіж отримано успішно! Чекаю другого! Дивно, що фінансовий відділ, переглядаючи мій профіль, зробив один платіж, а заплатив другий! Мабуть це було зроблено для того, щоб гравець втратив свої гроші, іншого пояснення я не бачу! Не рекомендую це казино, тільки нерви і проблеми! Я не буду грати в жодне казино з їхнього офісу, а у них їх близько 10, і у двох з них вже була така проблема!
The first payment was received successfully! I'm waiting for the second! It's strange that the financial department, looking through my profile, made one payment but paid the second! Apparently it was done so that the player loses his money, I don't see any other explanation! I don't recommend this casino, only nerves and problems! I won't play in any casino from their office and they have about 10 of them, and two of them already had this kind of problem!
Первый платеж получен успешно!жду второй!странно что финансовый департамент просматривая мой профиль сделал одну выплату но выплатил вторую!видимо сделано для того чтобы игрок проиграл свои деньги,другого объяснения я не вижу!не рекомендую данное казино,одни нервы и проблемы!не буду играть ни в одно казино от их конторы а у них их около 10,и с двумя из них уже были подобного рода проблемы!
Привіт і дякую за обидва оновлення.
Я припускаю, що ви допомогли просвітити багато ідей і порад щодо цього казино. І я сподіваюся, що гравці знайдуть ваші публікації, щоб прийняти життєздатне рішення.
Якщо виникнуть інші проблеми з поточним виведенням коштів, повідомте нас. Я хочу переконатися, що ви отримаєте всю суму.
Hello and thank you for both updates.
I guess that you helped to enlighten many insights and tips about this casino. And I hope players will find your posts to make a viable decision.
In case other issues with the ongoing withdrawals arise, let us know. I want to make sure you'll get the full amount.
Все добре, можете закрити скаргу, друга частина суми успішно програна, казино досягло свого! Я більше не ходжу в це казино і не раджу іншим, я не розумію, чому потрібно 3 дні чекати виплати і все ще обмежено 400 євро, коли казино заповнене, з миттєвою виплатою і без жодних обмежень! про слоти окрема історія, можна говорити що завгодно, але зависання геймплея у всіх іграх є втручання ззовні! якщо справа була в швидкості з'єднання, то чому тоді в іншому казино слоти грають зовсім по-іншому, + повернення рівня гірше, ніж будь-коли, граючи в одну гру більше 10 років, я знаю як вона грає,! при грі на всіх лініях з множником 5 на 60 спінів не випало навіть 5 центів, виграш за 50 центів дає 1,4 євро, це сміх !тепер буду вибирати казино, тільки з хорошою репутацією, і з миттєві виплати, це казино і всі казино цього офісу я додам його в свій чорний список!
Everything is fine, you can close the complaint, the second part of the amount has been successfully lost, the casino has achieved its goal! I don’t go to this casino anymore, and I don’t advise others, I don’t understand why it takes 3 days to wait for a payment and still limited to 400 euros, when the casino is full, with instant payout and without any limits! a separate story about slots, you can say anything, but the freezing of the gameplay in all games has interference from the outside! if it was the speed of the connection, then why then in another casino slots play completely differently, + return the level is worse than ever, playing the same game for more than 10 years, I know how it plays,! when playing on all lines with a multiplier of 5 for 60 spins, not even 5 cents fell out, the prize for 50 cents gives 1.4 euros, this is a laugh !now I will choose a casino, only with a good reputation, and with instant payouts, this casino and all the casinos of this office, I will add it to my black list!
Все хорошо,можете закрывать жалобу,втора часть суммы успешно прогигранно,казино добилось своей цели!в данное казино болььше ни ногой,и другим не советую,непонимаю зачем ждать по 3 дня выплату и еще лимитированую в 400 евро,когда полно казино,с моментальной выплатой и без всяких лимитов!отдельная история про слоты,можете утверждать что угодно,но зависание геймплея причем во всех играх,имеет вмешательство из вне!если бы это была скорость соеденения,то в почему тогда в другом казино слоты играют совершенно иначе,+ отдача на уровне хуже некуда,играя в одну и ту же игру более 10 лет,я знаю как она играет,!при игре по всем линиям с множителем 5 за 60 спинов не выпало даже 5 центов,призовая по 50 центов дает 1.4 евра,это смех!теперь буду выбирать казино,только с хорошей репутацией,и с моментальными выплатами,это казино и все казино этой конторы,внесу в свой черный список!
Привіт,
Я повідомив про це Томаша. Мені особисто шкода, що все так закінчилося. 🙁
Hello,
I informed Tomas about that. I'm personally sorry it ended like that. 🙁
Мій досвід був дуже поганим, я вніс депозит після перевірки моїх документів, і під час зняття вони попросили мене надати документи, які я надіслав, і вони не хотіли прийняти, на мою думку, це шахрайство, і я ніколи більше не побачу цих грошей ...
My experience was very bad, I deposited after verifying my documents, and at the time of withdrawing they asked me for documents that I sent and they did not want to accept, in my opinion it is a scam and I will never see that money again ...
Molto male la mia esperienza , ho depositato dopo aver verificato i miei documenti , e all momento di prelevare mi hanno chiesto documenti che ho mandato e non vogliono accettare, secondo me e una truffa e non vedro mai piu quei soldi...
Я вам так скажу, що ті казино, які роблять перевірку особистості на самому початку, відразу після реєстрації, більш-менш чесні! А ті, де кажуть, що ви робите депозит і проходите верифікацію пізніше, ви навіть не повинні починати грати в таких казино! Вимагають купу незрозумілих документів, або селфі на фоні їхнього сайту, де видно інформацію про вас, так це дурниця, а якщо зі смартфона грати, то як зробити селфі, хахаха
I’ll tell you this, those casinos that do identity verification at the very beginning immediately after registration are more or less honest! And those that say you make a deposit and you pass verification later, you shouldn’t even start playing in such casinos! They ask for a bunch of incomprehensible documents, or a selfie on the background of their site, where you can see information about you, so this is nonsense, but if you play from a smartphone, how do you take a selfie, hahaha
Я вам скажу так,те казино кто делает верификацию личности в самом начале сразу же после регистрации те более менее честные!а те которые говорят вы внесите депозит а верификацию вы пройдете потом,в такие даже не стоит начинать играть!просят кучу не понятных документов,или селфи на фоне их сайта,где видно информацию о вас,так это же бред,а если вы играете со смартфона,как вам сделать селфи,хахаха
Мій досвід був дуже поганим, я вніс депозит після перевірки моїх документів, і під час зняття вони попросили мене надати документи, які я надіслав, і вони не хотіли прийняти, на мою думку, це шахрайство, і я ніколи більше не побачу цих грошей ...
My experience was very bad, I deposited after verifying my documents, and at the time of withdrawing they asked me for documents that I sent and they did not want to accept, in my opinion it is a scam and I will never see that money again ...
Molto male la mia esperienza , ho depositato dopo aver verificato i miei documenti , e all momento di prelevare mi hanno chiesto documenti che ho mandato e non vogliono accettare, secondo me e una truffa e non vedro mai piu quei soldi...
Привіт, мені прикро чути про ваш випадок. Чи намагалися ви запитати, в чому проблема з документами, які ви надіслали, і чому казино не хоче їх приймати? Як довго ця ситуація триває?
Чи можете ви повідомити нам, щоб ми мали кращий огляд і спробували вам допомогти?
Hi, I'm sorry to hear about your case. Did you try to ask what is the problem with the documents you sent and why the casino doesn't want to accept them ? How long has this situation been going on ?
Can you let us know so we can have a better overview and try to help you ?
Я вам так скажу, що ті казино, які роблять перевірку особистості на самому початку, відразу після реєстрації, більш-менш чесні! А ті, де кажуть, що ви робите депозит і проходите верифікацію пізніше, ви навіть не повинні починати грати в таких казино! Вимагають купу незрозумілих документів, або селфі на фоні їхнього сайту, де видно інформацію про вас, так це дурниця, а якщо зі смартфона грати, то як зробити селфі, хахаха
I’ll tell you this, those casinos that do identity verification at the very beginning immediately after registration are more or less honest! And those that say you make a deposit and you pass verification later, you shouldn’t even start playing in such casinos! They ask for a bunch of incomprehensible documents, or a selfie on the background of their site, where you can see information about you, so this is nonsense, but if you play from a smartphone, how do you take a selfie, hahaha
Я вам скажу так,те казино кто делает верификацию личности в самом начале сразу же после регистрации те более менее честные!а те которые говорят вы внесите депозит а верификацию вы пройдете потом,в такие даже не стоит начинать играть!просят кучу не понятных документов,или селфи на фоне их сайта,где видно информацию о вас,так это же бред,а если вы играете со смартфона,как вам сделать селфи,хахаха
Привіт! Я не вважаю доцільним об’єднувати всі казино разом, і казино не відповідає за перевірку гравців після того, як вони внесли депозит. Звичайно, якщо гравець просить це і казино дозволяє йому підтвердити себе, це позитивно.
У будь-якому разі я бачу, що ви, ймовірно, не мали хорошого досвіду й потрапили в подібну ситуацію, чи не так?
Сподіваємося, що подібних проблем не виникне в майбутньому і ви будете накопичувати тільки позитивний досвід.
Hi, I don't think it's entirely appropriate to lump all casinos together and it's not the casino's responsibility to verify players after they deposit. Of course, if the player asks for it and the casino allows him to verify himself, that's a positive thing.
Anyway, I see that you probably didn't have a good experience and got into a similar situation, did you ?
Hopefully, similar problems will not arise in the future and you will collect only positive experiences.
Я чекаю, щоб зняти кошти в Stelario Casino, вони змушують мене підтвердити мій рахунок із запитом на малоймовірні документи, після того, як ми надіслали величезну кількість документів, вони продовжують вимагати від мене іншу особисту інформацію, яку також важко знайти.
Здається, вони роблять все можливе, щоб не сплатити ваше зняття.
Чи може хтось мені допомогти?
I'm waiting to make a withdrawal from Stelario Casino, they're making me verify my account with a request for unlikely documents, after having sent a huge amount of documents, they continue to ask me for other private information that is also difficult to find.
They seem to go out of their way not to pay your withdrawal.
Can someone help me?
Sto aspettando di fare un prelievo da Stelario Casinó, mi stanno facendo verificare l’account con una richiesta di documenti improbabili, dopo aver mandato una quantità di documenti enorme, continuano a chiedermi altre informazioni private ed anche difficili da trovare.
Sembra che facciano di tutto per non pagare il tuo prelievo.
Qualcuno puó aiutarmi?
Привіт!
Незважаючи на те, що ви думаєте чи очікуєте, я б сказав, що найпростіший спосіб пройти перевірку – це співпрацювати з казино. Проходження верифікації – головний крок до успішного виведення коштів.
Чи можу я знати, які малоймовірні документи вас просили надати?
Дайте мені знати, будь ласка.
Hello!
Despite what you might think or expect, I would say the easiest way to pass the verification is to cooperate with the casino. Passing the verification is the main step to get closer to successful withdrawal.
May I know which unlikely documents you were asked to provide?
Let me know, please.
Привіт, вони запитували різні типи документів, як-от:
банківський договір із зазначенням дати та податкового коду.
місце проживання та інше.
Зараз я пройшов перевірку, і схоже, що вони платять.
Я буду тримати вас в курсі
Hi, they requested different types of documents, such as:
bank contract with date and tax code.
residence and other things.
I've currently passed the verification and it looks like they are paying.
I'll keep you updated
Ciao hanno richiesto diversi tipi di documenti, del tipo:
contratto della banca con data e codice fiscale.
residenza ed altre cose.
Al momento ho superato la verifica e sembra che stiano pagando.
Ti tengo aggiornato
Податковий код звучить трохи дивно, але контакти банку, підтвердження адреси (місця проживання) та ваше посвідчення особи зазвичай вимагає кожне надійне казино. Оскільки ви сказали, що вас уже перевірили, я сподіваюся, що незабаром кошти надійдуть на ваш рахунок.
Будь ласка, повідомте нам, чи вийшло 🙂
The tax code sounds a bit odd, but bank contacts, proof of address (residence) and your ID is usually requested by every reliable casino. Since you say you've already been verified, I hope the withdrawal will reach your account soon.
Please, let us know if it worked out 🙂
Привіт, мене звуть Крістос, і я відкриваю обліковий запис у казино STELARIO 1 листопада 2023 року.
Після того, як я зробив депозит у розмірі 40 євро (без бонусу), я звернувся до постачальника ножівок і купив супербонус у ITERO за ставку 0,20 і виграв 110 євро, а потім купив ROYAL POTATO за ставку 0,20 і виграв 180-190 євро та втратив частину наприкінці я купив супербонус на ставку BOWERY BOYS 0,20 і виграв 1740 євро, а частину з них програв. Я спробував зняти суму в 600 євро, казино повідомило мене, що я повинен підтвердити себе за допомогою деяких документів, тому я зробив.
Після цього вони надіслали мені електронний лист із проханням зробити селфі, на якому я тримаю посвідчення особи, і я зробив це також після всіх документів (рахунки, на яких вказана моя адреса, рахунок за телефонний зв’язок із моїм ім’ям, моя банківська картка спереду та ззаду і мій ідентифікатор) вони заблокували мене з такої причини: «ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС ЗАБЛОКУВАНО ЧЕРЕЗ ЗАЛЕЖНІСТЬ ІЗАРНИМИ ІГРАМИ» і вони надіслали мені такий ЕЛЕЙКТР:
Шановний Христос Залуміс!
Відділ ризиків казино Stelario провів детальне розслідування вашого логіна SENPAI21. Акаунт SENPAI21 - не пройшов перевірку безпеки казино.
Під час перевірки вашого облікового запису було виявлено порушення правил проекту, а саме:
- Забороняється перераховувати кошти з одного рахунку на інший і використовувати сторонні способи оплати;
У зв'язку з виявленими порушеннями ваш баланс було скасовано, а рахунок закрито без права повторного відкриття.
Згідно з правилами проекту, вам заборонено грати на цьому сайті. Казино не несе відповідальності за відкриття вами нового рахунку або будь-які збитки, які ви можете понести після відкриття нового рахунку.
Ми залишаємо за собою право в будь-який час закрити обліковий запис, створений з порушенням цих правил.
Це рішення є остаточним і перегляду не підлягає.
Тому я доклав усіх зусиль і, повірте, мені дуже важко витримати все, що я тут і прошу вас
Ви можете допомогти, щоб я міг отримати свої гроші?
Дуже дякую.
Hello my name is Christos and i start and account at STELARIO casino at November 1st 2023.
After i did make a 40euro deposit (no bonus incuded) i procced to the hacksaw provider and bought the super bonus at ITERO at 0.20 stake and won 110 euro i then bought ROYAL POTATO at 0.20 stake and won 180-190 euros and lost some of them at the end i bought the super bonus at BOWERY BOYS 0.20 stake and won 1740 euros and lost some of them i did tried to make a withdraw the amount of 600 euros the casino informed me that i must verify myself with some documents and so i did.
After that they did send me an email asking for a selfie of me holding my ID and so i did that also and after all of the document (bills that shows my address, a phone bill with my name, my bank card in front and back and my ID) they blocked me with the following reason "THE ACCOUNT HAS BEEN BLOCK FOR GAMBLING ADDICION" and they send me the following EMAIL :
Dear Christos Zaloumis,
The Stelario Casino Risk Department has conducted a detailed investigation into your SENPAI21 login. Account SENPAI21 - did not pass the casino security check.
During the verification of your account, a violation of the project rules was discovered, namely:
- It is prohibited to transfer funds from one account to another and use third party payment methods;
Due to the identified violations, your balance was canceled and your account was closed without the right to reopen.
According to the rules of the project, you are prohibited from playing on this site. The Casino is not responsible for your opening a new account or any losses you may incur after opening a new account.
We reserve the right to close an account created in violation of these rules at any time.
This decision is final and cannot be revised.
So i did make all the effort and believe me its very hard for me to endure all that i am here and ask you
can you please help so i can retrieve my money?
Thank you a lot.
Чи порушили ви їхні положення та умови, зробивши депозит за допомогою способу оплати, відмінного від того, який ви зареєстрували в казино, чи того, який був не на ваше ім’я? чи він був лише на ваше ім’я, який ви могли перевірити пізніше до зробити запит на зняття?
У дописі не згадуються проблеми залежності від азартних ігор, будь ласка, поясніть, щоб краще зрозуміти вашу проблему. Онлайн-казино можуть бути поганими своїми правилами та умовами, і коли ви реєструєтеся, ви погоджуєтеся, що вони можуть закрити ваш обліковий запис і конфіскувати ваш виграш, якщо захочуть, навіть не вказуючи поважної причини.
Did you violate their terms and conditions by depositing with a payment method other than the one you registered with the casino or one that wasn't in your name?or was it one only in your name that you could verify at a later date prior to making a withdrawal request?
In the post it doesn't mention closed to gambling addiction problems, please clarify so that your problem can be better understood. Online casinos can be slimy with their terms and conditions and when you sign up you agree that they can close your account and confiscate your winnings if they want to without even giving a valid reason.
Я зробив депозит через картку Visa на МОЄ ім’я, і коли настав час зняття, єдиним варіантом, який вони мали, був БАНКІВСЬКИЙ ПЕРЕКАЗ з IBAN, і я це зробив.
тут ви можете перевірити, що воно говорить щоразу, коли я намагаюся підключитися
I did deposit via Visa card with MY name and when the withrdraw time came the only option they had is BANK TRANFER with IBAN and i did it.
here you can check what it says everytime i try to connect
Можна подати скаргу тут і перевірити, чи зможуть вони допомогти. Мені здається, що вони чомусь шукають спосіб заплатити вам. Чи оцінено це казино тут, і якщо так, чи має воно хорошу репутацію? Це складно, але згідно з їхніми умовами, вони (казино) залишають за собою право закрити ваш рахунок і конфіскувати ваш виграш, якщо вони того захочуть, навіть не вказуючи поважної причини. Подивіться, що порадить команда Casino Guru.
The option is to launch a complaint here and see if they can help. It appears to me that they are looking for a way ou of paying you for some reason. Has this casino web rated on here and if so do they have a good reputation? It's a difficult one but in their terms and conditions they ( casinos) reserve the right to close your account and confiscate your winnings if they want to without even giving a valid reason. See what the Casino Guru team advise.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.