ГоловнаФорумКазиноSportaza Casino - загальне обговорення

Sportaza Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від marcusitu1232
|
15 775 переглядів 89 відповідей |
|
12 3 45
Romi
9 міс. тому

Я впевнений в казино! Це сталося двічі, однаково, і не на зайнятій картці, яку я використовую для багатьох речей! Вибачте, але це витончене шахрайство підручника!

Автоматичний переклад.
GolDj
9 міс. тому

Що ж, з моєї точки зору, все ще немає нічого твердого, що пов’язувало б цю ситуацію безпосередньо з казино. Мені дуже прикро це говорити, звичайно, у мене немає причин вам не вірити.

Сподіваюся, ти більше ніколи не опинишся в такому місці. Мені просто цікаво, чи стикалися інші гравці з чимось подібним. 🤔

Але знаєте що?

Це нудний збіг, але всього кілька годин тому я замовив деякі речі в аптечному інтернет-магазині. Я оплатив наперед віртуальною карткою Visa, спливаюче повідомлення, яке я мушу натиснути та натиснути «підтвердити», щоб завершити платіж, з’явилося вдруге через 2 хвилини після того, як надійшло перше повідомлення, І в той же час, Я отримав електронний лист із підтвердженням про успішний платіж.

Звучить так само, чи не так? 🤔

Я скасував другий запит на авторизацію, але все одно моє замовлення в порядку - статус "оплачено".

Якось дивно. Незважаючи на це, я вагаюся звинуватити аптечний інтернет-магазин у шахрайстві. У будь-якому випадку, вибачте, що турбую вас своєю маленькою візовою пригодою.

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Тож ви можете переконатися, що це шахрайство також добре відоме та поширене в інших секторах. Мене дивує, що ви майже називаєте цю плату звичайною і звичною для віз! Для мене це ганьба і щось дуже неприйнятне! І це не зовсім те саме. Мої заряди були в ту ж хвилину. Ви не могли втекти. І я можу перевірити з історії платежів, що вони були подвійні плати за ту саму хвилину. Уникнути цього шахрайства практично неможливо. І так, я б звинуватив аптечний інтернет-магазин і їхню систему оплати. Хто б ще стягував ту саму суму одночасно, коли ви намагалися замовити в нього? Я хочу, щоб інші люди були в курсі; нікого б не хвилювало... шахрайство повсюди, але принаймні мені подобається, щоб люди були якось захищені та обізнані!

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, після кількох перемог на сайті Sportaza я вирішив зробити виведення через біткоіни. Відкликання було та опрацьовується. Сьогодні я збираюся повторно зняти кошти в біткойнах, і з’являється чек із повідомленням, що я не можу зняти кошти за допомогою біткойнів, не зробивши депозит через біткойни. Тож запитання, яке я поставив собі, було: «чому вони змусили мене взяти моє перше зняття коштів?». З багатьох відгуків стає зрозуміло, що Sportaza використовує хитрощі, щоб уникнути підхоплення. Найкраще ще попереду. Тому я пишу в службу підтримки, пояснюючи проблему, і перший оператор каже мені, що проблем не буде і що моє перше зняття коштів буде оброблено правильно. Читаючи нескінченні негативні відгуки, я вирішив знову звернутися до служби підтримки, поставивши їм те саме запитання. Відповідь була протилежною. Тобто виведення коштів буде заблоковано, оскільки я ніколи не вносив кошти за допомогою біткойнів. Без слів дозволяють зняти гроші, а потім анулювати. Цікаво, це законно?

Крім того, перший оператор також міг збрехати, сказавши мені, що зняття буде успішним.


Іншого разу оператори Sportaza були неправдиві, точніше вони відповіли інакше, намагаючись мене обдурити.

Коли ставили постійні запитання щодо мого першого зняття коштів, яке так і не було оброблено, мені сказали звернутися до фінансового відділу. Я ніколи раніше цього не робив, але одного разу я зайшов у чат служби підтримки та попросив поговорити з фінансовим відділом. Оператор відповідає, що фінансового відділу немає. 🤯Тому я знову пишу іншому оператору, який повідомляє про існування фінансового відділу...

Як усе це можливо?


Однак у підсумку цього було б достатньо, щоб я отримав свій виграш.



Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
alebonco9
9 міс. тому

По правді кажучи, це не дивно, що в багатьох казино є правило щодо використання того самого методу депозиту для виведення коштів. Ви завжди повинні намагатися зв’язатися зі службою підтримки електронною поштою, коли у вас виникне якась проблема. Можливо, ви пробували надіслати їм електронний лист, щоб змінити спосіб оплати? Або скасувати зняття коштів і подати запит на нове, використовуючи той самий метод, який використовувався під час депозиту? Мабуть, це було б найкраще. Ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Будь ласка, дайте нам знати, коли у вас з’являться якісь оновлення щодо цього, і якщо потрібно, ми обов’язково спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Тож ви можете переконатися, що це шахрайство також добре відоме та поширене в інших секторах. Мене дивує, що ви майже називаєте цю плату звичайною і звичною для віз! Для мене це ганьба і щось дуже неприйнятне! І це не зовсім те саме. Мої заряди були в ту ж хвилину. Ви не могли втекти. І я можу перевірити з історії платежів, що вони були подвійні плати за ту саму хвилину. Уникнути цього шахрайства практично неможливо. І так, я б звинуватив аптечний інтернет-магазин і їхню систему оплати. Хто б ще стягував ту саму суму одночасно, коли ви намагалися замовити в нього? Я хочу, щоб інші люди були в курсі; нікого б не хвилювало... шахрайство повсюди, але принаймні мені подобається, щоб люди були якось захищені та обізнані!

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

привіт! Я пропустив вашу відповідь. Мої вибачення.

Я хотів сказати, що зловживання карткою, на жаль, дуже поширене явище в наші дні, і одержувач просто не обов’язково має бути пов’язаний із зловживанням. Як це було, наприклад, у моєму випадку. Неправильна відповідь від моєї банківської програми та шлюзу Visa була причиною проблеми.

Але я бачу, що ви більш ніж переконані, тому я не візьму цього від вас. У будь-якому випадку, що ви плануєте робити?

Банківська виписка звучить мені досить зрозуміло. Як щодо спроби візової компанії для зміни?



Автоматичний переклад.
8 міс. тому


file

file

file

file

Вони знаходять багато виправдань за затримку виведення коштів, потім стягують плату дивним неіснуючим компаніям, тому ви навіть не можете оскаржити операції officehut file

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
john117master
8 міс. тому

Привіт, це означає, що ви ще не отримали свої гроші? Які виправдання має казино? Чи пробували ви запитати, чому є затримка виведення коштів і як довго вона триває?

У будь-якому випадку, я бачу, що ви подали скаргу , тому я твердо вірю, що якщо ви не зможете зняти свої гроші, наша команда зможе вам допомогти.

Я тримаю кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Я завжди отримую однакову відповідь, мені доводиться чекати від 3 до 5 робочих днів, у передостанньому чаті він сказав мені, що вони вживуть заходів сьогодні, сьогодні кажуть, що свято, побачивши, що звинувачення здійснюються в Нікосії Кіпр I довелося пояснити, що на Кіпрі існує багато релігій: греко-православні, католицькі мусульмани. Сьогодні для греко-православних не Великодній понеділок, і в будь-якому випадку я не думаю, що їхня система працює лише в будні, а 24 години. Дивно, але місто Палермо з’являється в стенограмах чату. У мене були сотні нагод збільшити цю суму вдесятеро, але я не хочу скидати їхній 3-5-денний відмова

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
john117master
8 міс. тому

Я бачу, тому буде важливо почекати і подивитися, як це все розвиватиметься. Деякі казино не працюють цілодобово, тому, можливо, вони працюють лише в робочі дні або надсилають гроші лише в ці дні.

У мене ще одне запитання, ви грали в автомати чи завантажували гроші зі спортивних ставок? 🤔

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Це казино - одне велике шахрайство. Також у мене з картки списують платежі, які я не робив, але, на жаль, допомога від банку абсолютно божевільна і вони взагалі не намагаються вирішити проблему. Ще одна проблема – спілкування зі Спорзатою. На лист ніхто не відповідає і як тут вже було написано - фінансовий відділ один раз є, потім його немає. Одне велике шахрайство, як на мене. Категорично не рекомендується.

Автоматичний переклад.
barborasp
8 міс. тому

Привіт, чи можете ви розповісти мені трохи більше про те, що сталося? Ви вносили тут депозит і знадобилося більше грошей, ніж у вас було насправді? Коли ви намагаєтеся отримати допомогу від банку, що вам кажуть? Розкажіть мені трохи більше про те, що відбувається, і ми побачимо, що можна зробити, і чи зможемо ми вам допомогти.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я чекав кілька днів на зняття (2 зняття по 500 євро), сьогодні я запросив третє зняття в 11:30 ранку.

Раптом я отримав 3 електронні листи про те, що 3 зняття було здійснено, але лише 2 з 3 знятих коштів надійшли на мій банківський рахунок.

Я спілкувався з ними через чат, і вони сказали мені, що 3 зняття було оброблено правильно, в чому, мабуть, винен мій банк. Я розмовляю зі своїм банком, і, логічно, їм нічого мені сказати, вони не блокують депозити.

У чаті постійно відбивають мене, кажуть, що все зробили правильно...

Тепер постає питання, де ті 500 євро?

Автоматичний переклад.
galiangay
7 міс. тому

Чи можу я запитати, чи проблема все ще не вирішена? Якщо вам потрібна наша допомога, не соромтеся написати нам. Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я подав скаргу на казино Sportaza тут, але sporataza не дав мені вибрати зі списку. Будь ласка, допоможіть.

Автоматичний переклад.
barborasp
6 міс. тому

Будь ласка,спробуйте скористатися цим посиланням і повідомте нам, як усе пройшло та чи змогли ви подати скаргу.

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Я зміг зняти майже все, я все ще там з 500 євро, вони не дозволяють мені їх забрати, вони роблять зняття, але через 5 днів воно повертається на рахунок, попередні зняття були зроблені на рахунок, і не було проблеми, тепер мене бідолашну не пускають на інший рахунок і теж нічого, зараз спробував картку з якої зробив депозит... але схоже теж нічого.

Автоматичний переклад.
galiangay
6 міс. тому

Як довго ви чекаєте на ці 500 євро? Якщо ви побачите, що це нікуди не приведе, повідомте нам, і я впевнений, що наша група розгляду скарг із задоволенням допоможе вам.

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Ну легко вже місяць....

Автоматичний переклад.
galiangay
6 міс. тому

Гаразд. Тому, якщо ви бажаєте, щоб наша команда втрутилася в цю справу, надішліть скаргу тут 👈 і повідомте нам, якщо вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого