ГоловнаФорумКазиноSportaza Casino - загальне обговорення

Sportaza Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від marcusitu1232
|
15 802 переглядів 89 відповідей |
|
1 2 3...5
Jaro
11 міс. тому

Спочатку я подав запит на зняття коштів, який очікував близько 10 днів. Пізніше компанія зв’язалася зі мною та повідомила, що зняття коштів буде здійснено лише після перевірки мого облікового запису. Коли я надсилав запит на підтвердження облікового запису, я зіткнувся з проблемами в посібнику з перевірки компанії, що призвело до додаткових 4 днів очікування. Після вирішення цієї проблеми я відправив документи і чекав ще 6 днів. Потім компанія знову зв’язалася зі мною, повідомивши, що мою банківську виписку було підроблено, хоча я завантажив її безпосередньо з банківської системи. Нарешті я зміг верифікувати свій обліковий запис, вважаючи, що проблему вирішено і що оплата буде лише питанням часу. Однак сьогодні останній робочий день і оплата ще не здійснена. Яке жахливе казино!

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я хотів би висловити своє глибоке незадоволення послугами, які надає ця букмекерська контора. З того моменту, як я вирішив зареєструватися, я зіткнувся з низкою проблем, які, на жаль, перевищили будь-який розумний термін.

23 числа цього місяця я отримав неприємний сюрприз, натрапивши на віртуальне середовище, повне проблем, які, окрім компрометації мого досвіду користувача, призвели до шкоди моєму психічному здоров’ю. Затримка з підтвердженням мого облікового запису та подальшим виведенням мого виграшу стала справжнім ударом по довірі, яку я спочатку поклав на цю платформу.

Стрес, викликаний цією ситуацією, невимірний, і відсутність зобов’язань з боку Casino Sportaza очевидна. Варто зазначити, що, досліджуючи букмекерські контори, я натрапив на класифікацію, яка вказує на те, що вони найгірші в секторі, згідно з оглядами сайтів, що спеціалізуються на казино.

Я не можу не згадати про затримку виведення коштів, яка лише підсилює моє розчарування. Я прошу, щоб відповідальна команда негайно вжила заходів для вирішення цих проблем і відновила мою довіру до чесності цієї букмекерської контори. Інакше я буду змушений шукати надійніші альтернативи, які будуть задоволені користувачами.

Автоматичний переклад.
emanuelcrente
10 міс. тому

Дякуємо, що докладніше описали свою ситуацію. Відповідно до того, що я дізнався, через деякий час ви пройшли перевірку, яка, звичайно, має бути успішною, перш ніж спробувати отримати свої гроші.

Однак я бачу, що ви все ще не можете отримати свої гроші, що досить дивно. Чи дало вам казино причину, оскільки ви вже підтвердили?

У будь-якому разі ваш випадок стосується спортивних ставок чи ви грали в якісь автомати?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому


Надобраніч. Вони просто вибачаються і зневажливо заявляють, що платіж прострочений. Я брав участь в іграх казино та спортивних ставках, але тричі скасовував зняття коштів через надмірні затримки, що викликало у мене терпіння. Вчора я скасував виведення 1000 реалів, оскільки у мене більше немає терпіння мати справу з цим казино.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому


Надобраніч. Вони просто вибачаються і зневажливо заявляють, що платіж прострочений. Я брав участь в іграх казино та спортивних ставках, але тричі скасовував зняття коштів через надмірні затримки, що викликало у мене терпіння. Вчора я скасував виведення 1000 реалів, оскільки у мене більше немає терпіння мати справу з цим казино.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Не кажучи вже про те, що на веб-сайті справжній безлад; Він постійно завершує сеанс самостійно, без жодних дій з мого боку. Будь ласка, уникайте цього казино будь-якою ціною, це жахливий досвід. Сьогодні у мене болить голова через величезне розчарування, викликане веб-сайтом Sportaza.

Автоматичний переклад.
emanuelcrente
10 міс. тому

Тож, якщо я не помиляюся, тепер ви надаєте перевагу втратити гроші? Я вважаю, що це повинно бути боляче, але з іншого боку, ці гроші ваші, правда? Чи є шанс, що ви переглянете варіанти?

Знову налаштуйте зняття коштів і зосередьтеся на скарзі. Зайве говорити, що казино з таким показником має бути здатне співпрацювати набагато краще, якщо ви запитаєте мене.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Шановна спільнота,


Я коротко поясню свою проблему. У мене є рахунок, на який я поклав 10 000 євро і наразі заробив плюс 85 000 євро за допомогою ставок і казино (переважно BJ). Оскільки я вже грав там раніше, мій статус VIP був 5, і я міг виплачувати 1500 євро на день або 20 000 євро.


Після виплати 35 000 євро мій VIP-статус тепер зменшено до 1, незважаючи на мій дуже високий оборот (близько 1 000 000 євро тільки в казино з початку року) file

Це означає, що тепер я можу платити максимум 7000 євро на місяць (500 євро на день), що, на мій погляд, не виправдано, враховуючи продажі. Відповідні фрагменти в положеннях та умовах залишають багато свободи для букмекерської контори, але, на мій погляд, було б необхідне більш детальне пояснення VIP-статусу, оскільки, як і в моєму випадку, вони явно за рахунок клієнта.


file


Тож моє запитання: чи варто було б вам скаржитися? Надішліть відгук і подякуйте за надану послугу.

Автоматичний переклад.
TOMK2015
10 міс. тому

Привіт, я бачу, що ваш пост здебільшого стосується ліміту зняття коштів.

Однак, оскільки в казино діють Правила та умови, і ваш VIP-статус більше не на рівні 5, я боюся, що казино має право на такі дії.

Звичайно, я розумію, що це неприємно і з таким лімітом знімати буде складно, але, напевно, ми мало що з цим зробимо.

У будь-якому випадку, казино також повідомило вам, чому змінився ваш VIP-статус, а також ваш ліміт?

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Ні, ні, я погоджуюся, що це займає більше часу (7000 євро на місяць – це не мала сума) – єдине, що мене напружує, це поганий досвід із цим власником (поки я отримую свої гроші, я не байдуже), але це, ймовірно, стосується багатьох людей, таких як букмекерські контори/казино, оскільки є багато негативних коментарів про всіх операторів казино, незалежно від того, чи майже все вони роблять правильно.


Щодо вашого запитання, ні, я не отримав пояснення, незважаючи на запитання електронною поштою. Єдиний фактор, який змінився протягом кількох тижнів, це те, що я не зробив депозит (обіг відносно високий – як у казино, так і в ставках).

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
TOMK2015
9 міс. тому

Привіт. Я розумію ваше занепокоєння, але, на мій погляд, казино справді може дати вам пояснення щодо зміни вашого VIP-рівня.🤷‍♀️ Принаймні досі немає проблем із виведенням коштів, чи не так? Сподіваємося, що так і залишиться, і, будь ласка, повідомте нам, якщо щось зміниться.

Тож як взагалі досягти такого високого VIP-рівня? Це просто внесення депозитів, чи є й інші способи? 🤔 Крім того, якщо ви зацікавлені, ви можете написати відгук користувача про свій досвід у цьому казино, тож, можливо, це допоможе іншим гравцям дізнатися, з чим вони можуть зіткнутися, граючи там. Для цього просто натисніть/торкнітьсяцього посилання . 😉

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Хороший день.

file

Я отримав цю заяву, це не може бути правдою, що я грав менше, скоріше більше (продажі в BJ інколи сягали 6-значних цифр на день, принаймні у вихідні, але це було лише невеликим зростанням і падінням), і я зміню це на основі стратегії платформи (прихований мотив полягає в тому, що якщо ви утримаєте гравців на веб-сайті достатньо довго з їхніми виграшами, вони знову зіграють свої виграші).


Я припускаю, що система «розпізнала», що я як гравець депозит = зняття, а отже, VIP LVL 1. Я отримав рівень 5 після депозиту приблизно 25 000 євро (без зняття). Після цього я вніс ще 10 000 євро -> від удачі та прибл. з моменту зняття = €35 000 VIP LVL 1.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
TOMK2015
9 міс. тому

Привіт. Якщо я правильно зрозумів із перекладу цього електронного листа, на мою думку, що вони означали, зниження вашого рівня VIP пов’язане з тим, що ви більше не вносите депозит. Однак намагайтеся не дозволяти їм впливати на ваше рішення. Чи збираєтеся ви спробувати надіслати форму для більшого ліміту зняття, як вони рекомендували? 🤔


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

правильно. Я збираюся попросити VIP-сервіс збільшити мій ліміт, але я був би здивований, якби це спрацювало (але спробувати варто).

Автоматичний переклад.
TOMK2015
9 міс. тому

привіт Мені це здається нормальним, тобі слід спробувати, якщо це спрацює, щоб ти міг швидше зняти гроші. Повідомте нам, будь ласка, як це відбувається.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Після запиту мій баланс, ймовірно, завеликий... це означає, що якщо я багато програю, я можу подати запит на додаткову виплату або змінити ліміт виплат.

Автоматичний переклад.
TOMK2015
9 міс. тому

Гей, вибачте, що вам доводиться через усе це пройти, насправді. Тож ви просто наберетеся терпіння й чекатимете, поки вся сума повільно виведеться з вашого рахунку в казино? Сподіваюся, у вас все вийде. Якщо вам потрібна допомога, просто дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Будьте дуже обережні з цим казино. Я тут більше не граю! Коли ви намагаєтеся внести гроші за допомогою картки, вони стягують з вас подвійну суму. Перший платіж проходить автоматично (оскільки банк уже знає це джерело), а другий платіж зазвичай має якесь дивне ім’я компанії, яка стягує з вас плату та просить підтвердження. Оскільки ви щойно попросили депозит у розмірі 50 євро, ви отримаєте сповіщення про прийняття, а оскільки ви щойно попросили його, натисніть прийняти! Лише після цього я побачив, що перше стягнення в розмірі 50 євро пройшло і що є друге одночасне стягнення в розмірі 50 євро, яке ви схвалили, оскільки думали, що це з казино, але це не так, це з місця шахрайства ! Оскільки ви натиснули підтвердження у своєму банку, ви не можете повернути гроші! Коли ви запитуєте казино, яка друга плата, казино не знає! Але зарядка при цьому та сама сума! Це занадто добре, щоб бути правдою. Це велика афера; будьте дуже обережні з цим сайтом!!! Я б взагалі не радив тобі грати! Вони знайшли дуже хитрий спосіб обдурити людей! Можливо, цей метод шахрайства існує в інших казино, тому будьте обережні з цією тактикою!

Автоматичний переклад.
GolDj
9 міс. тому

Привіт і дякую, що поділилися своїм досвідом, який справді неприємний. Прочитавши весь пост, я не можу бути впевнений, чи все це може бути виною саме цього казино, чесно кажучи. 🤔 Насправді це здається мені дуже витонченим шахрайством. Це пов’язано з тим, що найкраще зловживати карткою в той момент, коли ви дійсно платите нею, як це було саме у вашому випадку. Ви намагалися зв'язатися з цим у своєму банку? Можливо, варто спробувати повідомити про нецільове використання картки, тому що якщо ви дійсно підтвердили це в онлайн-банкінгу, то важко буде довести, що це не був намір. Ви знаєте, що я маю на увазі? Поговоріть про це зі своїм банком і повідомте нам, будь ласка, як усе пройшло, тому що я дійсно хотів би знати результат.

Автоматичний переклад.
Romi
9 міс. тому

Я поспілкувався з банком, повідомив про це та негайно скасував свою картку!! Я розповів їм всю історію! Проте банк нічого не може зробити, щоб повернути мені гроші! Тому що я натиснув «Схвалити» для стягнення плати! І тоді я зрозумів, наскільки це велике та витончене шахрайство! Слава Богу, для мене це була невелика сума... але я хочу попередити інших гравців, щоб вони ще раз перевіряли, коли вони отримують сповіщення зі своєї картки, а не відразу, навіть якщо це точно та сама секунда і точно така сама сума, не натискайте підтвердити, перевірте тричі!!! Незважаючи на те, як перевірити, тому що коли ви намагаєтесь стягнути плату в додатку, ви бачите лише сторінку підтвердження і не можете бачити свій баланс або чи вже є інше стягнення на даний момент! Це дуже витончене шахрайство! Це казино треба було закрити ще вчора! Це надто серйозно!

Автоматичний переклад.
GolDj
9 міс. тому

Мені дуже шкода, що ви нічого не можете з цим вдіяти. На жаль, сьогодні навколо нас дуже багато так званих шахрайств. Ви праві, що всі повинні бути дуже обережними, і дякую вам за турботу. Що стосується провини казино в цьому конкретному випадку, я б не був у цьому впевнений і не хочу вказувати на це без жодних доказів. Тому я сподіваюся, що всі гравці вживатимуть найкращих заходів обережності та будуть обережні, як ви сказали.

Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого