3 р. тому
Тут ви можете обговорити Sportaza Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я виграв ставку 500, і вони кажуть, що вивести гроші можна, лише зробивши депозит на ту саму суму, якої немає.
Hi I won a bet of 500 and they say that you can only withdraw if you make a deposit of the same amount that doesn't exist.
Oii Ganhei uma aposta de 500 e eles fala que so da pra sacar se fizer um deposito do mesmo valor isso nao exite.
Я вже чув про цей стан в іншому казино, але мені здається, що це дивно. Існує дуже поширене правило, що коли ви використовуєте бездепозитний бонус і виграєте, вам потрібно внести мінімальний депозит, використовуючи будь -який спосіб оплати. Це тому, що вам потрібно мати принаймні один спосіб оплати, зареєстрований у системі казино, щоб вони могли надіслати вам виграш за допомогою цього методу.
Внесення такої ж суми не повинно бути необхідним. Особливо, якщо вони намагаються змусити вас зробити ставку на внесену суму через правила боротьби з відмиванням грошей.
I already heard about this condition in a different casino, but I think it's strange. There's a very common rule that when you use a no deposit bonus and you win, you need to make a minimum deposit using any payment method. It's because you need to have at least one payment method registered in the casino's system so they can send you the winnings using the method.
Depositing the same amount shouldn't be necessary . Especially if they try to force you to wager the deposited amount due to anti money-laundering rules.
Хіба це не більше про гру, в яку ви граєте, ніж про казино?
Isn't it more about the game that you play than about the casino?
Про sportaza, це дуже шахрайське казино, яке коли-небудь бачили,
Я знімаю через 8 днів, повідомляється, що вилучення скасовано, дуже поганий сервіс kyc, він не працює на зняття,
Це казино просто краде ваші гроші, у мене є скарги, і я надсилаю електронний лист уряду Кюракау,
About sportaza, it's very scam casino ever seen,
I withdraw after 8 days it say ur withdraw has ben canceled, very bad kyc service it not working on withdraw,
This casino just steal ur money, I have complaints, and I send email to curacaw government,
Привіт.
У мене така ж проблема.
Як я можу поскаржитися на це казино?
Вони продовжують скасовувати моє зняття коштів, навіть якщо це той самий метод, за допомогою якого я вніс депозит. Схоже на повне шахрайство.. Як їм дозволено працювати..
Hi.
I have the same problem.
How can I complain about this casino?
They keep cancelling my withdrawal even though its the same method as I deposited with.. Looks like a total scam.. How are they allowed to operate..
Здравствуйте,
опишіть, будь ласка, що сталося?
Ви вже пройшли KYC?
Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, ви можете подати скаргу тут .
Hello,
would you care to describe what has happened, please?
Have you already passed KYC?
If you feel like you need help, you can submit the complaint here.
Я часто перезавантажував і грав у казино sportaza.
На жаль, я зняв лише один раз.
7 грудня в грі wild chash 50 із безкоштовними іграми я виграв 30 євро, але мені їх так і не зарахували.
Я одразу повідомив, надіслав усі скріншоти виграшів, зробив усе можливе, але щоразу мені кажуть, що оцінюють мою ситуацію.
Місяць за 30 євро? Я знаю, що їх небагато, але зараз це принципово 🤬🤬🤬
I have often reloaded and played on sportaza casino.
Unfortunately I have only withdrawn once.
On December 7th with the wild chash 50 game with free games I had won 30 euros but it was never credited to me.
I immediately reported, sent all the screenshots of the winnings, did everything possible, but every time they tell me they are evaluating my situation.
A month for 30 euros? I know they are few but now it's a matter of principle 🤬🤬🤬
Ho ricaricato spesso e giocato su il casino sportaza.
Purtroppo ho prelevato solo una volta.
Il 7 dicembre con il gioco wild chash 50 con i free games avevo vinto 30 euro ma non mi sono mai stati accreditati.
Ho fatto subito segnalazione,ho mandato tutti gli screenshot delle vincite,ho fatto tutto ciò che era possibile,ma ogni volta mi dicono che stanno valutando la mia situazione.
Un mese per 30 euro?lo so che sono pochi ma ora è una questione di principio 🤬🤬🤬
Привіт,
тож ця оцінка займає більше місяця?
Ви навіть знаєте, чи ваш обліковий запис уже підтверджено? Ви на зв'язку з казино?
Я вважаю, що зараз саме час подати скаргу, ви можете прочитати про те, що для цього потрібно прямо тут , і подати скаргу, натиснувши це посилання .
Сподіваюся, команда розгляду скарг допоможе не лише принципом 🤞
Hi there,
so this evaluation is taking over a month?
Do you even know whether your account has been already verified? Are you in touch with the casino?
I think that now it's the right time to submit a complaint, you can read about what it takes right here, and submit the complaint by clicking this link.
I hope the complaint team will help not only with the principle 🤞
Привіт,
менші суми можна зняти навіть без повної верифікації, крім того, вас можуть попросити ще раз верифікувати себе, якщо початкова верифікація відбулася далеко в минулому - тому я прошу. Дякуємо за це оновлення.
А як щодо скарги, яку я запропонував? Я ще не бачив жодного, тому я думаю, що ви повинні надіслати його, інакше ми не зможемо спробувати допомогти.
Будь ласка, врахуйте це.
Hi there,
smaller sums can be withdrawn even without full verification, furthermore, you may be asked to verify yourself again if the initial verification took place far in the past - that's why I ask. Thank you for this update.
So what about the complaint I suggested? Have not seen any yet, so I think you should submit one, otherwise, we can't try to help.
Please consider it.
Адміністратор Sportaza ADM закрив мій рахунок без будь-якої причини, мій баланс становив 8 тисяч реалів, але коли я попросив перше зняття, вони попросили перевірити документи (що тривало майже 15 дис), і коли все було правильно та перевірено, на мій подив, я закрив рахунок. Я надіслав кілька листів
а мені навіть не відповіли. Нікому не рекомендую.спортаса краде ваші гроші
I had my account closed by the Sportaza ADMs for no reason at all, my balance was 8 thousand reais but when I asked for the first withdrawal they asked for document verification (which lasted almost 15 diss) and when everything was right and verified, to my surprise I had the account closed. I sent several emails
and they didn't even answer me. I don't recommend it to anyone.sportasa steals your money
Tive minha conta fechada pelos ADM da Sportaza sem motivo nenhum, meu saldo era de 8 mil reais porém quando pedi o primeiro saque eles pediram verificação de documento (o que durou quase 15 diss) e quando estava tudo certo e verificado, pra minha surpresa tive a conta fechada .mandei vários e-mails
e nem se quer me responderam. não recomendo para ninguém .sportasa rouba seu dinheiro
Привіт,
Тепер, коли скаргу подано, було б добре оновити Петронелу, щоб вона могла продовжити вирішення проблеми. Для цього натисніть це посилання .
Ми вважаємо, що казино повинні мати можливість інформувати гравців, чому виграші анулюються - принаймні. У випадку (не кажучи, що це просто так) гравець зробив деякі помилки, йому або їй слід надати пояснення, щоб уникнути такої ж помилки в майбутньому.
Сподіваюся, ми з’ясуємо, що здається не так.
Hello,
Now that the complaint has been submitted it would be good to update Petronela so she can progress further with the issue. To do that, tap or click this link.
We believe casinos should be able to inform players why the winnings are voided - at least. In case (not saying this is just the case) the player has made some mistakes, he or she should be provided with some explanation to avoid the same mistake in the future.
I hope we will find out what seems to be wrong.
Привіт. Я намагаюся підтвердити свій обліковий запис з 27.04.2023, але нічого, вони не відповідають на електронні листи та ніколи не приймають документи, вони завжди виправдовуються. Я не знаю, як це зробити, будь ласка, допоможіть мені вивести мої виграші.
Hello I have been trying to verify my account since 04/27/2023 but nothing they do not respond to emails and never accept documents they always make excuses I don't know how to do it please help me withdraw my winnings.
Buongiorno io è dal 27/04/2023 che provo a verificare il mio account ma nulla non rispondono a email e non accettano mai documenti prendono sempre scuse non so come fare aiutatemi per favore a prelevare le mie vincite.
Привіт.
Як я з’ясував, ви знайомі зі скаргою. Ну, я б зробив це знову.
Скористайтеся цим посиланням, щоб створити іншу скаргу . Бажаю удачі!🤞🤞🤞
Hello.
As I found out, you are familiar with the complaint option. Well, I would do that again.
Use this link to create another complaint. I wish you luck!🤞🤞🤞
Cassiano потребує багато часу для перевірки, не кажучи вже про те, що на веб-сайті багато проблем, я намагався зняти кошти майже місяць, але Cassiano ускладнює це...
Cassiano takes a long time to verify, not to mention there are a lot of problems on the website, I've been trying to make a withdrawal for almost a month, but Cassiano makes it difficult...
O Cassiano demora fazer a verificação, sem falar que a muito problemas no site, estou quase um mês tentando efetuar um saque, mas o Cassiano dificultar...
Привіт, просто щоб переконатися, це означає, що вам досі не вдалося отримати гроші, так?
Яку причину вам назвало казино, що ви не можете зняти гроші протягом місяця? Підтвердження вашого облікового запису успішно завершено чи ще ні?
У будь-якому випадку, я б рекомендував подати скаргу тут, за цим посиланням, тому що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес зняття коштів або KYC, а місяць – це досить багато, на мій погляд.
Якщо вам потрібна інформація про те, що ви можете очікувати від скарги, ви можете прочитати більше про це в цьому посібнику . ⬅️
Дайте мені знати, як ви вирішили. Я буду чекати.
Hi, so just to make sure, that means you still haven't managed to get the money out yes ?
What reason did the casino give you for not being able to withdraw for a month ? Has your account verification been successfully completed or not yet ?
Anyway, I would recommend to file a complaint here on this link because we give casinos 14 days to resolve withdrawal or KYC process and a month is quite a lot in my opinion.
If you need information about what you can expect from a complaint you can read more about it in this guide. ⬅️
Let me know how you decide. I'll be waiting.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.