ФорумКазиноSportaza Casino - загальне обговорення

Sportaza Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

3 р. тому від marcusitu1232
|
12303 переглядів 77 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
1 місяць тому

ЦЕЙ БУДИНОК НЕ ОПЛАЧУЄ, НАМАГАЮСЯ ОТРИМАТИ ЗАПЛАТУ З 18.07.2024 І НІЧОГО. АБСУРД! ВОНИ ЗАВЖДИ ВИПРАВДУЮТЬСЯ І ПРОСЯТЬ ВАС СКАСУВАТИ ЗНЯТТЯ ТА ЗМІНИТИ ЗАСОБИ ЗНЯТТЯ, І ВОНИ НЕ ПЛАТЯТЬ! НЕ ДЕПОЗИТ

Автоматичний переклад.
Rafaaziildo
1 місяць тому

Привіт,

Ви маєте повне право, на мою думку, засмучуватися через казино. Скоро мине місяць, який, мабуть, буде для вас справді важким! Я помітив, що ви намагалися подати скаргу, але, на жаль, вона була неймовірно розпливчастою щодо проблеми, яка виникла в казино.

Бажано пройти ту саму процедуру ще раз, уточнивши те, що сталося. Простіше кажучи, опишіть обставини. Чим більше деталей ви додасте, тим краще.

Було б прикро залишитися без допомоги лише через те, що ми не надали важливих деталей. Ви не дзвоните?


Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

БУДИНОК ПРОСТО НЕ ПЛАТИТЬ, І ВОНИ ПРИГАДУЮТЬ, ЩО Є ПРОБЛЕМА ЗІ СПОСОБОМ ОПЛАТИ... ПОТІМ ВОНИ КАЖУТЬ ВАМ СКАСУВАТИ ТА ЗНЯТИ ІНШИМ ШЛЯХОМ, І СТАВАЄТЬСЯ ТЕ ЖЕ!

Автоматичний переклад.
Rafaaziildo
1 місяць тому

Це саме те, що я хотів вам сказати, якщо можливо, спробуйте інший метод, але я бачу, що він не мав успіху. Чи запитали ви в казино, яку альтернативу вам слід використати, щоб воно запрацювало? Я б, напевно, спробував це.

Якщо це також не спрацює, наша команда спробує втрутитися та допомогти вам. Я сподіваюся, що врешті-решт це вийде, хоча я не хочу нічого обіцяти.

Я буду тримати кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я все це пробував і поки що нічого, тому я намагаюся звернутися до вас... якщо ви можете мені допомогти, я буду дуже вдячний!

Автоматичний переклад.
Rafaaziildo
1 місяць тому

Звичайно, ми з радістю вам допоможемо. Не могли б ви відповісти на всі запитання, які вам поставила Вероніка?

Це найкраще, що ви можете зробити, щоб отримати належну відповідь. Будь ласка, переконайтеся, що вона знає всі подробиці.

Дякую, я дуже сподіваюся, що ця боротьба скоро закінчиться найкращим чином!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я чекав на зняття протягом тижня, хоча мені сказали, що це займе від 3 до 5 робочих днів. Минуло 7 днів, і вони дали мені виправдання про довгий список вилучень. Мені соромно, що вони так граються з народними грошима, але я не збираюся сидіти на місці. Я думаю про те, щоб подати офіційну скаргу на веб-сайті міністерства уряду в департамент регулювання азартних ігор, а з іншого боку я збираюся піти в поліцію, щоб повідомити про них, щоб вони розпочали розслідування через відділ боротьби з гральним бізнесом. Цього не можна допустити. Якщо мені хтось напише, я просто на вухах.

Автоматичний переклад.
Jt195
1 місяць тому

Чесно кажучи, немає нічого незвичайного в тому, що онлайн-казино може відчувати перевантаження зняттям коштів.

Важливо подумати, щоб вони заплатили в кінці. Тож спробуйте запастися терпінням і повідомте нам, як це відбувається. Якщо 14-денний термін мине, а ви все ще не отримаєте своїх грошей, наша команда розгляду скарг розгляне це, якщо ви бажаєте.

Майте також на увазі, що вихідні не зараховуються. Зазвичай вони не продовжують виплати, знаєте.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Скарга полягає в тому, що я йду в поліцію, щоб повідомити про це. Сьогодні є 5 РОБОЧИХ днів, і мені не виведено кошти, які не було оброблено. Вони граються з вашими грошима.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file


Вони щойно закрили мій рахунок і залишили мої 500 євро. Терміново прошу вашої допомоги.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file

Я прошу першочергово допомогти з цією проблемою. Вони закрили мій рахунок і залишили мої гроші.

Автоматичний переклад.
Jt195
1 місяць тому

Мені прикро це чути. Я припускаю, що вони не надали вам жодної причини закриття облікового запису? У такому випадку я рекомендую вам подати скаргу на нашому веб-сайті, щоб наша команда могла почати її розгляд.


Автоматичний переклад.
Daniel
1 місяць тому

Ідеальний Деніел, я прийду до цього.

Автоматичний переклад.
Jt195
1 місяць тому

Я сподіваюся, що наша команда зможе якнайшвидше розібратися з проблемою у вашій скарзі та вирішити її.

У вас є якісь оновлення щодо вашої справи зараз?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ні, мені ще не заплатили.

Автоматичний переклад.
Jt195
1 місяць тому

Гаразд, тоді подивимося, як буде наша команда.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я написав Томасу кілька днів тому і надіслав йому всю документацію, але він мені нічого не сказав.

Автоматичний переклад.
Jt195
1 місяць тому

Знаєте, зазвичай наші спеціалісти розглядають десятки скарг одночасно. Тому ми розробили таймери, щоб гравець міг бачити, скільки часу залишилося до наступної фази скарги.

Я думаю, що це не дуже зручно, але я хотів би запевнити вас, що всі фахівці зі скарг роблять усе можливе, щоб розглянути кожну скаргу без затримок, яких можна уникнути. Спробуйте втриматися, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого