ГоловнаФорумКазиноSpinBetter Casino - загальне обговорення

SpinBetter Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

3 р. тому від chja83
|
33 731 переглядів 182 відповідей |
|
1...4 5 6...10
avirex
10 міс. тому

Привіт. Я бачу, що ви говорите тут про спортивний бонус, про який ми, на жаль, не маємо жодного огляду, оскільки ми не включаємо спорт до наших оглядів онлайн-казино. Тому ми жодним чином не зможемо допомогти вам із цією проблемою. Звичайно, завжди краще прочитати всі бонусні умови заздалегідь, і я бачу, коли ви подивитеся на наш огляд тут 👈, що там є попередження: «Казино має несправедливі бонусні умови та використовує їх проти гравці". Це означає, що навіть коли мова заходить про ігри в казино, гравці мали деякі проблеми з умовами бонусів. На жаль, бонус є добровільним у кожному казино, і гравець може вирішити грати з ним чи ні, тому немає нічого особливого, що стосується умов бонусу.

Автоматичний переклад.
avirex
9 міс. тому

Шановний авірекс ,


Дякуємо за звернення до нас і вітаємо з успішним виконанням вимог щодо ставок! Ми раді почути, що ви отримали бонус у розмірі 50 доларів США, як зазначено в правилах. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання або вам потрібна допомога, не зволікайте, звертайтеся до нас знову.


З найкращими побажаннями,

Команда SpinBetter

Автоматичний переклад.
SpinBetter Casino
7 міс. тому

я знову грав тут

тепер я зробив депозит через Jeton і спробував зняти

але отримав відмову

не може зняти жодними методами

можна вибрати зараз


я вже надіслав електронний лист

Робити щось!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

занести це шахрайське казино в чорні списки

цей на це заслуговує

Автоматичний переклад.
avirex
7 міс. тому

Спробуймо поки що не забігати, я бачу, як розвивається скарга, яку ми маємо відкрито, і будемо сподіватися, що вона закінчиться добре. Тепер настала черга казино реагувати, і ми повинні думати позитивно. Принаймні скаргу не залишили без уваги, і якщо вони намагаються вирішити проблему, то це хороший знак.

Однак чи повідомили вони вас про це, чи зв’язуються з вами, коли ви сказали, що надіслали електронний лист на адресу, яку вони запитували кілька днів тому?

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

так

і вони надіслали мені електронний лист у відповідь із таким змістом

«Наразі ваш обліковий запис майже порожній, тому неважливо, чи помітили ми ваш електронний лист про недоступність виведення коштів, чи ні»


Автоматичний переклад.
avirex
7 міс. тому

Хм, мабуть, це не найрозумніша відповідь від казино, і я б не хотів, щоб вони сказали, що ви повинні їм написати. Я точно не очікував би такої відповіді і вважав би це непрофесійним з їхнього боку. Тому мені цікаво знати, як вони збираються впоратися з цим і що вони збираються сказати.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Мені цікаво, що в цій ситуації будь-хто може зійти з рук, окрім як ігнорувати тут

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Шановний авірекс ,


Дякую за повідомлення. Щоб допомогти нашим фахівцям розібратися в проблемі та надати вам необхідну допомогу, надайте номер свого рахунку або електронну адресу, яку ви використовували для зв’язку з нами.


З найкращими побажаннями,

Команда підтримки

Автоматичний переклад.
SpinBetter Casino
7 міс. тому

я зробив претензію тут

так що ви можете це дізнатися

більш за все ви вже надіслали мені електронний лист


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Мені цікаво, що в цій ситуації будь-хто може зійти з рук, окрім як ігнорувати тут

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Побачимо, я думаю, що казино досить активне, тому я вірю, що це можна вирішити. Давайте подивимося, як розвивається ваша скарга. Якщо у вас є якісь оновлення, повідомте нас. 😉

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Шановний авірекс ,


Дякую за повідомлення. Щоб допомогти вам, нам потрібна ваша електронна адреса або номер облікового запису SpinBetter. Я не бачу, де ви надали цю інформацію в цій розмові.


З найкращими побажаннями,

Команда підтримки

Автоматичний переклад.
SpinBetter Casino
7 міс. тому

я написав тут тему скарги

не ця тема

подивись на це

має відповідати лише одній електронній пошті

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Шановний авірекс ,


Перепрошую, але ми не можемо допомогти вам із вашим запитом без необхідної інформації. Будь ласка, надайте номер свого облікового запису SpinBetter або адресу електронної пошти.


Дякую за розуміння.


З найкращими побажаннями,

Команда підтримки SpinBetter

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Найбільший шахрайський сайт, який я коли-небудь бачив, вони не закриють ваш обліковий запис після багатьох запитів. Ніколи не грав тут на 1 пенні. Тому я б порадив ніколи не грати тут.

Автоматичний переклад.
rebel
6 міс. тому

Привіт, чи можу я знати, яку причину вказало вам казино, щоб ви не хотіли закривати свій рахунок? Ви надсилали їм електронні листи чи пробували спілкуватись у чаті? Я вважаю, що до такого прохання слід поставитися серйозно, тому мені дуже прикро.

Якщо ви вважаєте, що вам нічого не допоможе, і ви не можете зв’язатися з казино щодо цієї проблеми, ви можетеподати нам скаргу тут, і наша команда спробує вам допомогти.

Що ти думаєш ?

Автоматичний переклад.
rebel
6 міс. тому

Хороший день,

Будь ласка, надайте свій ідентифікатор SpinBetter або адресу електронної пошти, щоб наші спеціалісти могли вам ефективно допомогти.

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Я надсилав листи кілька разів, вони просто намагалися уникнути блокування. Я зареєструвався, побачив відгуки на сайті (Trustpilot) і більше не захотів грати. Добре, що я цього не зробив, тому що ці хлопці — покидьки зі спільноти гравців. Після того, як я написав 3 рази, вони майже не відповіли та сказали, що так, вам слід підтвердити свій обліковий запис??? WTF?? Просто дивно, що люди можуть лікувати це шлях. Потім вони сказали, що ви повинні видалити свій валютний рахунок. Це те, що вони зробили, і я можу надати скріншоти. Дякую за ваш час.


Автоматичний переклад.
SpinBetter Casino
6 міс. тому

Це мій номер рахунку 879859225, хоча він уже був відомий. Я хочу, щоб ви виключили це назавжди. Я ніколи не грав на вашому сайті, а ви, хлопці, навіть не намагаєтеся допомогти?????

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я надсилав листи кілька разів, вони просто намагалися уникнути блокування. Я зареєструвався, побачив відгуки на сайті (Trustpilot) і більше не захотів грати. Добре, що я цього не зробив, тому що ці хлопці — покидьки зі спільноти гравців. Після того, як я написав 3 рази, вони майже не відповіли та сказали, що так, вам слід підтвердити свій обліковий запис??? WTF?? Просто дивно, що люди можуть лікувати це шлях. Потім вони сказали, що ви повинні видалити свій валютний рахунок. Це те, що вони зробили, і я можу надати скріншоти. Дякую за ваш час.


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Сподіваюся, незабаром ситуація проясниться. Дякуємо, що надали номер рахунку офіційному представнику казино. Подивимося, що буде далі. У будь-якому випадку, схоже, що ви не будете користуватися їхнім сайтом у майбутньому, а також ви навіть не грали там, тож, принаймні, зараз це не «проблема грошей».

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого