Привіт, у чому конкретно вам потрібна допомога? Ви чекаєте на зняття чи що відбувається?
Я також хотів би вам порадити, що якщо вам потрібні гроші, це точно не найрозумніше йти грати в казино, тому що це має перевагу перед гравцем, який зазвичай програє тут свої гроші.
У будь-якому випадку, розкажіть мені більше, і ми побачимо, чи зможемо допомогти. 🙂
Hi, what specifically do you need help with please ? Are you waiting for a withdrawal or what's going on ?
I would also like to advise you that if you need money, it is definitely not the wisest thing to go to the casino to play, because it has an advantage over the player, who usually loses his money here.
Anyway, tell me more and we'll see if we can help. 🙂
Добрий ранок
Я зробив запит на зняття з 20 квітня, і він все ще обробляється. Кожен день мені кажуть, що готове буде добудовано, але нічого. Це перший запит на зняття коштів, і жодних підтверджуючих документів у мене не запитували
Good morning
I have made a withdrawal request since 4/20 and it is still being processed. Every day they tell me that the ready will be completed but nothing. This is the first withdrawal request and I have not been asked for any confirmation documents
Καλημέρα σας
Έχω κάνει αίτημα ανάληψης από 20/4 και ακόμα ειναι σε επεξεργασία. Κάθε μέρα μου λένε ότι το έτοιμα θα ολοκληρωθεί αλλά τίποτα. Ειναι το πρώτο αίτημά ανάληψης και δεν μου έχουν ζητήσει καθόλου έγγραφα επιβεβαιωσης
Чудово, я перемістив ваші дописи під цим казино, де ви можете прочитати, що ви точно не самотні, точніше, ви були не самотні. Інші гравці теж чекають на гроші, але оскільки минуло близько тижня, я думаю, що все було не так вже й погано, і найголовніше, що ви отримали гроші. Який спосіб оплати ви використовували? Казино не потребувало підтвердження від вас на основі ваших слів? 🙂
Great, I've moved your posts under that casino, where you can read that you're certainly not alone, or rather you weren't alone. The other players are waiting for the money too, but since it's been about a week I think it wasn't that bad and the most important thing is that you got the money. What payment method did you use ? The casino didn't need verification from you based on what you said ? 🙂
Одне запитання, у мене була активна скарга протягом тижня, і чи звертаєтеся ви до казино, якщо виникають проблеми?
One question, I have had an active complaint for a week and do you contact the casinos if there are problems?
Una pregunta yo tengo una queja activa desde hace un semana y algo vosotros os ponéis en contacto con los casinos ante problemas ?
Я зняв гроші в п'ятницю, сподіваюся отримати гроші
I made a withdrawal on Friday there are hopes of getting the money
Ho fatto un prelievo venerdì ci sono speranze di prendere i soldi
Ну, мені ставлять тисячі задач на перевірку, а я надіслала всякі документи і немає можливості...
Well, they give me thousands of problems for verification and I have sent all kinds of documents and there is no way...
Pues a mí me ponen miles de pegas por la verificación y he mandando de todo tipo de documentos y no hay manera …
Одне запитання, у мене була активна скарга протягом тижня, і чи звертаєтеся ви до казино, якщо виникають проблеми?
One question, I have had an active complaint for a week and do you contact the casinos if there are problems?
Una pregunta yo tengo una queja activa desde hace un semana y algo vosotros os ponéis en contacto con los casinos ante problemas ?
Так, якщо казино не зможе вирішити ситуацію з вами протягом прийнятного часу і наша команда отримає від вас необхідну інформацію, ми зв’яжемося з казино.
Звичайно, іноді вони ігнорують нас, і тому не кожна скарга завжди вирішується так, як хотілося б гравцям, але я бачу, що це конкретне казино намагається вирішити проблеми, тому я вважаю, що це хороший знак.
Тож не хвилюйтеся, ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам.
Yes, if the casino is unable to resolve the situation with you within a reasonable time and our team obtains the necessary information from you, then we will contact the casino.
Of course, sometimes they ignore us and that's why not every complaint is always resolved the way the players would like, but I see that this particular casino is trying to solve the issues, so I think that's a good sign.
So don't worry, we'll do our best to help you.
Гаразд, у мене все ще активна скарга, але їх це не хвилює, вони не перевіряють мене та все одно не хочуть мені платити.
Ok, I still have the complaint active but they don't care, they don't verify me and they still don't want to pay me.
Vale yo tengo la queja aún activa pero es que les da igual no me verifican y siguen igual no me quieren pagar
Чи спілкувалися ви з казино, і вони сказали вам, чому вони не хочуть перевіряти вас? Або ви ще чекаєте, поки перевірять усі документи.
Ви можете зняти лише після успішного проходження верифікації, тому гроші, ймовірно, не надійдуть раніше.
Сподіваюся, що це скоро закінчиться і ви залишитеся задоволені. 😕
Have you been in contact with the casino and have they told you why they don't want to verify you ? Or are you still waiting for them to check all the documents.
You can only withdraw after you have successfully passed the verification, so the money probably won't arrive until then.
I hope it will be over soon and you will be satisfied. 😕
Він не сказав мені, чому я надсилаю дані, і вони завжди скасовують їх, і я надсилав усілякі транзакції зі свого облікового запису на всі переміщення, фотографії мого обличчя та моє посвідчення особи, але вони завжди повертали їх, і я надсилав електронні листи та нічого. Вони не відповідають, і агенти чату кажуть мені, що немає потреби підтверджувати, що гроші незабаром будуть перераховані, кожен інший...
He has not told me why I send the data and they always cancel it and I have sent all kinds of transactions from my account to all the movements, photos of my face and my ID but they always take them back and I have sent emails and nothing They don't answer and the chat agents tell me that there is no need to verify that the money will be deposited soon, each one a different thing...
No me ha dicho el porqué yo mando los datos y siempre me los cancelan y he mandando de todo tipo hasta transacciones de mi cuenta de todos los movimientos fotos de mi cara de mi DNI pero siempre me los echan para atrás y he mandando correos y nada no contestan y los agentes del chat me dicen que no hace falta verificarme que el dinero se me ingresará pronto cada uno una cosa diferente …
О, але якщо їм не потрібно підтверджувати ваш обліковий запис, вам, ймовірно, поки що не потрібно надсилати документи, лише якщо казино попросить вас це зробити.
Однак я відчуваю, що це затягнулося деякий час, і ви досі не отримали відповідної відповіді, чому так довго потрібно відкликати.
Отже, що потрібно зараз — це почекати, і якщо нічого не станеться, команда зв’яжеться з казино, і, сподіваюся, ми зможемо все вирішити.
Oh, but if they don't need to verify your account, you probably don't need to send the documents yet, only if the casino asks you to do so.
However, I have a feeling that it's been dragging on for a while and you still haven't received any relevant answer why it takes so long to withdraw.
So what will be needed now is to hold on and if nothing happens then the team will contact the casino and hopefully we can sort it all out.
Сподіваюся, тепер я знову відправив документи в п’ятницю... Маллорес знову попросив мене зробити фото для селфі. Вони затверджені на вихідні. Будемо сподіватися, що завтра їх приймуть і все піде добре, і вони виплатять мені мої зняття.
Hopefully now I have sent the documents again on Friday... Mallores asked me again for a selfie photo. They have been approved for the weekend. Let's hope that tomorrow they are accepted and everything goes well and they pay me my withdrawals.
Ojalá ahora he eh enviado el viernes los documentos otra vez… y a Mallores me pedía otra vez una foto selfie llevan el finde semana en aprobación esperemos que mańana estén aceptados y todo vaya bien y me paguen mis retiros
Схоже, все рухається вперед!
Ми тут, щоб отримати нові новини, тримаємо за вас кулі! 🤞🤞
Sounds like things are moving forward!
We're here for further news, crossing our fingers for you! 🤞🤞
Сподіваюся, вибір казино знову не помилився😅 Я вніс 50 євро і програв, активував бонус 50 євро, кинув і виграв 2000 євро. Зараз є 3 запити на зняття коштів (500 євро), які очікують на розгляд. Подивимося, що вийде. Це повільно! Заявки ще не прийнято. Давайте почекаємо ще кілька днів, а потім я піду і запитаю після 😎
I hope the casino choice didn't go wrong again😅 I deposited 50e and lost and activated the 50e bonus and rolled and won 2000e. There are now 3 withdrawal requests (500e) pending. Let's see what happens. It's slow! No requests have been accepted yet. Let's wait a few more days and then I'll go and ask after 😎
Toivottavasti ei taas mennyt kasinovalinta pieleen😅 talletin 50e ja hävisin ja aktivoin 50e bonuķsen ja kierrätin ja voitin 2000e. Nyt on 3 nostopyyntöä (500e) vireillä. Katsotaan kuinka käy. Hidasta on! Vielä ei ole mitään pyyntöä hyväksytty. Odotellaan vielä muutama päivä ja sitten käyn kyselemään perään😎
Чи може хтось допомогти мені зробити нагадування в цьому казино jekpotfrenzy Я подав запит на зняття 500 євро за виграш на сьогоднішній день Мені ще не зараховано запит, зроблений 26 квітня минулої п’ятниці об 11 58 хвилин
Can anyone help me to make a reminder to this jekpotfrenzy casino I requested a withdrawal of 500 euros for a winning to date I still have not been credited the request made on April 26 last Friday at 11 58 minutes
Qualcuno mi può aiutare a fare un sollecito a questo casino jekpotfrenzy ho fatto richiesta di un prelievo di 500 euro per una vincita ad oggi ancora non mi e stato accreditato la richiesta lo fatta il 26 aprile scorso venerdì alle 11 58 minuti
У мене проблема з jekpotfrenzy, я надішлю вам знімок екрана і з 26 квітня, якщо ви читаєте, що вони мені не платять
I'm having the problem with jekpotfrenzy I'll send you the screenshot and from April 26th if you read that they don't pay me
Io sto avendo il problema con jekpotfrenzy ti mando lo screenshot e dal 26 aprile se leggi che non mi pagano
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.