ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

9 міс. тому від Miikkuli
|
73885 переглядів 697 відповідей |
|
1...12 13 14...35
7 міс. тому

Його розглядають із учорашнього дня, але я все перевірив, і він говорить мені, що мій обліковий запис підтверджено, але я не знаю, чому їм потрібно так багато часу, щоб прийняти платіж, який мені буде здійснено. я не розумію У мене вже є дві незавершені позиції по 500 євро, і мені ще залишилося вкласти 900, чому? Це не залишає зняття 500 євро кожні 24 години. Я не розумію правил Spinanga, і це викликає у мене недовіру. Правда в тому, що це мої гроші.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ну, оскільки це ще час, я б не став скептично налаштований одразу. Якраз перед вами гравець написав, що він отримав гроші через 5 днів, тож якщо вони перевірять, ви, швидше за все, не отримаєте їх відразу, а тільки коли вам скажуть, що вони закінчили розслідування і все добре . Тому постарайтеся поцікавитися, як йдуть справи, і наберіться терпіння. Подивимося, що придумає казино. 😉

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Дякуємо, сподіваємося, що все буде добре 👍

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Mastercard

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Дякуємо, сподіваємося, що все буде добре 👍

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ми теж!

Будьте уважні та не забувайте тримати нас тут у курсі. Про всяк випадок, якщо ми можемо вам бути корисними. 😉

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Mastercard

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Дякую! Я також радий бачити, що п’ятий день приніс прорив!

Чи можете ви сказати, після свого досвіду, що це гідне місце для проживання та гри?

Автоматичний переклад.
andrzej1406
7 міс. тому

Згоден, я сьогодні там гроші програв і повна каша...

Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Привіт, добрий день, з 19 числа я виводив кошти, мій рахунок верифіковано, все правильно, а сьогодні мені кажуть, що я не всі документи відправив, мені здається, я не знаю, це жарт , я підтвердив свій обліковий запис, і вони знову відправляють мене, щоб відрізати більше днів, здається, вони не збираються платити мені гроші, які в мене є, а це 1900 євро... Я сподіваюся, що тепер вони все перевірять, тому що все є добре замовлено, і вони зроблять вилучення

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

filefile

Я сподіваюся, що вони підтвердять це та надішлють мені мої кошти, чому...

Автоматичний переклад.
adrianeec
7 міс. тому

Чи правильно я розумію, що деяких документів бракувало, чи вони вимагали ще якісь додаткові? Іноді казино може вимагати перевірити деякі інші документи, особливо коли мова йде про вилучення великих коштів.

Будь ласка, інформуйте нас про будь-які новини з вашим підтвердженням, і якщо вам потрібна наша допомога, просто повідомте нас.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Добре, якщо ці два ще потрібно підтвердити file

Сподіваюся, вони швидко їх підтвердять і дадуть мені гроші

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я трохи стурбований, я надіслав купу документів, які вони просять перевірити, і це звучить як шахрайство для мене, все це займає багато часу, а люди в чаті нічого вам не говорять, і в рулетку я отримав вийшов з гри, коли я виграв ще один приз

Автоматичний переклад.
adrianeec
7 міс. тому

Насправді ми зазвичай даємо казино 14 повних днів на обробку платежу, особливо коли мова йде про перше зняття коштів. Вони повинні ретельно перевіряти всі документи, і це іноді може спричинити затримку. Тому запасіться терпінням і подивіться, як піде перевірка ваших документів, і, як я вже казав вам, ми завжди тут, щоб допомогти.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Чому це казино має такий високий рейтинг, коли майже всі відгуки негативні?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я надіслав тисячу документів, і жоден із них не є дійсним, вони завжди відхиляють їх, і всі вони в порядку у форматі PDF, оскільки кожен працівник служби підтримки запитує іншу річ, завтра я отримаю свої гроші, рахунок не перевірено, це це шахрайство, я був там із четверга, і вони не дозволили мені перевірити це за допомогою всієї інформації, яку я їм надіслав. Я не знаю, навіщо потрібні такі дані, як інформація про те, де я живу, реєстрація та всі місячні транзакції, якщо це лише переказ, який в інших казино був миттєвим. Мене хвилює ситуація, тому що мені потрібно зібрати 1500 євро, і я не бачу виходу.


Я хотів би, щоб ви зв’язалися з нами, допомогли мені вирішити цю проблему або повідомили про це


Дякую

Автоматичний переклад.
adrianeec
7 міс. тому

Вони не пропонують рішень, це шахрайство, мені потрібно, щоб вони вжили заходів щодо цього казино

filefilefile

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Чому це казино має такий високий рейтинг, коли майже всі відгуки негативні?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ми фактично не включаємо відгуки користувачів до індексу безпеки. Якщо вам цікаво, прочитайте цю статтю про те, як ми переглядаємо всі онлайн-казино.

Можливо, у вас є досвід роботи в цьому казино?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я надіслав тисячу документів, і жоден із них не є дійсним, вони завжди відхиляють їх, і всі вони в порядку у форматі PDF, оскільки кожен працівник служби підтримки запитує іншу річ, завтра я отримаю свої гроші, рахунок не перевірено, це це шахрайство, я був там із четверга, і вони не дозволили мені перевірити це за допомогою всієї інформації, яку я їм надіслав. Я не знаю, навіщо потрібні такі дані, як інформація про те, де я живу, реєстрація та всі місячні транзакції, якщо це лише переказ, який в інших казино був миттєвим. Мене хвилює ситуація, тому що мені потрібно зібрати 1500 євро, і я не бачу виходу.


Я хотів би, щоб ви зв’язалися з нами, допомогли мені вирішити цю проблему або повідомили про це


Дякую

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я дуже сподіваюся, що наша команда зможе допомогти вам вирішити цю проблему у вашій скарзі .

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Будемо сподіватися, що це буде вирішено

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я новачок, будь ласка, допоможіть мені

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Гуру казино

Автоматичний переклад.
1...12 13 14...35
Перейти на сторінкуіз 35 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого