ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

9 міс. тому від Miikkuli
|
74036 переглядів 697 відповідей |
|
1...11 12 13...35
7 міс. тому

Сьогодні мені зарахували обидві суми

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, сьогодні прийшов мій перший платіж. Подивимося, коли прибудуть наступні 3

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Хтось знає, що відбувається з монетними бонусами? Ви їх отримуєте чи ні? Скільки разів їх треба крутити? Я не з’їв 500, а отримав 900

Автоматичний переклад.
fragkakistr19
7 міс. тому

Я радий, що щось рухається. Мабуть, казино має період виплат 2 тижні, тому що більшість гравців отримають свої гроші протягом цього часу. Важливо те, що ви його отримали, і, сподіваюся, наступне зняття відбудеться незабаром. Я буду тут, якщо щось трапиться або це займе більше часу. 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Сьогодні мені зарахували обидві суми

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Що ж, це мене радує, чесно кажучи. Очевидно, що казино працює трохи повільніше, але важливо те, що поступово всі отримують свої гроші. Ви більше не чекаєте зняття коштів?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, сьогодні прийшов мій перший платіж. Подивимося, коли прибудуть наступні 3

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Оскільки інші гравці також пишуть, що вони отримали деякі зняття, тож все може бути на правильному шляху, і я переконаний. Але я поки що не збираюся кидати зброю і сподіваюся, що з іншими також не буде проблем.

Дай мені знати, як справи. 😉

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Отже, 3 з 4 платежів надійшли. Це зайняло лише 4 тижні.

Автоматичний переклад.
webse1984
7 міс. тому

Це чудово. Я бачив вашу скаргу, де ви згадали, що всі зняття коштів надійшли. Це так і ви не чекаєте іншого виведення?

Я б сказав, що 4 тижні достатньо, але найголовніше, що ви все отримали.

У будь-якому випадку, ти залишишся тут і знову будеш грати в цьому казино або краще пропустиш? 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ні, я ще не отримав четвертий платіж. Але запитали. Напишу коли виплатять.


Автоматичний переклад.
webse1984
7 міс. тому

Ми чекатимемо ваших оновлень.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, подивіться, я прийшов, щоб попередити людей про свій поганий досвід роботи з ними, окрім того факту, що вони платять вічно, а потім час від часу євро або близько того комісійних за поповнення, крім того, ви розблоковуєте бонуси, які зникають і вони кажуть, що ти їх витратив. Ти також намагаєшся виконувати завдання зі ставками, і вони також їх тобі не додають, потім ти ретельно розмовляєш у прямому ефірі, і вони просто перекладають гроші від одного до іншого, поки вони витрачають ваш час і не допомогти вам взагалі, правда в тому, що я не рекомендую цього, вітаю

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
javiliyo741
7 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас не найкращий досвід у цьому казино, і ви описали досить багато речей.

Що стосується бонусів, у вашій історії їх немає, і там ви повинні побачити, чи грали ви в них чи ні.

Коли ви говорите, що їм потрібно багато часу, щоб вивести готівку, скільки це часу?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я просив зняти кошти протягом 4 днів, і все ще нічого.

Лише автоматичні повідомлення, наберіться терпіння.

Мій обліковий запис не потребує перевірки.

Я не знаю що робити.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Сьогодні мені зарахували обидві суми

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Через скільки часу?

Автоматичний переклад.
kopel87
7 міс. тому

Привіт, я бачу, ти чекаєш кілька днів, але, чесно кажучи, я б ще не боявся. Здається, що казино платить гравцям відповідно до досвіду, який ви можете прочитати тут, але іноді це займає у них час. Також хотів би зазначити, що ми даємо їм 14 днів, щоб урегулювати такий процес.

Щодо верифікації, якщо казино не вимагає її, вам не доведеться її робити, тому постарайтеся зберігати спокій і терпіння та подивіться, що станеться. Якщо казино не зможе вирішити проблему, ми будемо тут, і ви зможете зв’язатися з нами. 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, доброго дня, сьогодні я виграв 1900 євро, і я в дурні. Це казино надійне. Чому я ніколи не бачив цього ліміту в 500 євро і що у мене стільки процедур, щоб все погоджувати? Я в дурні.

Автоматичний переклад.
adrianeec
7 міс. тому

Привіт, тепер я не знаю, чи є у вас хороший досвід, коли ви говорите, що казино надійне, чи негативний, коли ви говорите, що ви облажалися.

Однак ви виграли гроші і тепер чекаєте на зняття коштів? Ви проходите якусь перевірку чи ні, коли говорите про процедури затвердження?

Будь ласка, дайте мені знати, як це, щоб я мав кращий огляд.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Просто мені зарахували.

На 5 робочий день..!

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Його розглядають із учорашнього дня, але я все перевірив, і він говорить мені, що мій обліковий запис підтверджено, але я не знаю, чому їм потрібно так багато часу, щоб прийняти платіж, який мені буде здійснено. я не розумію У мене вже є дві незавершені позиції по 500 євро, і мені ще залишилося вкласти 900, чому? Це не залишає зняття 500 євро кожні 24 години. Я не розумію правил Spinanga, і це викликає у мене недовіру. Правда в тому, що це мої гроші.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Просто мені зарахували.

На 5 робочий день..!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Чудові новини, і насправді не знадобилося багато часу, щоб сказати вам правду. Який спосіб ви використовували для зняття грошей? 🙂

Автоматичний переклад.
1...11 12 13...35
Перейти на сторінкуіз 35 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого