ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

9 міс. тому від Miikkuli
|
69127 переглядів 683 відповідей |
|
1...10 11 12...35
Додати публікацію
7 міс. тому

Я не думаю, що буде проблема, чому б вона?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ну, я сподіваюся, що ні. Щоб ви знали, ми тут, щоб допомогти.🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, чекаю, я маю на увазі команду зі Спінанга, а не вас із негативними речами, не розумію неправильно.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Нічого страшного.👍

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Тож сьогодні я отримав відповідь, і це дійсно має бути файл PDF. Я його зараз відправив. Я повідомлю всім, як воно буде

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Це чудово, ви отримали інформацію. Ми чекатимемо тут, точно.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Доброго вечора.. У мене є обліковий запис у spinanaga вже кілька місяців.. Я роблю ставки лише на спорт.. Мої перші 2 зняття не мали проблем. Через картку Visa я отримав гроші протягом 4 днів.. Тепер я запитав 2 зняття коштів минулого вівторка.. Загалом 430 євро.. Сьогодні, через 9 днів, я все ще отримую ту саму відповідь, що потрібно набратися терпіння та що вони незабаром будуть завершені.. Я починаю боятися, що втрачу свої гроші..

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Доброго ранку, у мене є рахунок у spinanaga, я маю прибуток 250 євро, і вони не обробляють зняття, я розмовляю з ними, і вони всі кажуть мені, що ви праві, ми направили це до відділу та багато інших речей і що вони скоро прогресуватимуть, але вони продовжують писати те саме й не відповідають на електронні листи, я подав запит на зняття з 27 березня, а зараз 4 квітня, що я можу зробити

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Доброго ранку, у мене є рахунок у spinanaga, я маю прибуток 250 євро, і вони не обробляють зняття, я розмовляю з ними, і вони всі кажуть мені, що ви праві, ми направили це до відділу та багато інших речей і що вони скоро прогресуватимуть, але вони продовжують писати те саме й не відповідають на електронні листи, я подав запит на зняття з 27 березня, а зараз 4 квітня, що я можу зробити

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Точно так само 2 зняття коштів у мене теж з 27 березня, і нічого... У мене були зняття коштів раніше, але не було проблем.. Якщо у вас є якісь оновлення, дайте мені знати, будь ласка

Автоматичний переклад.
fragkakistr19
7 міс. тому

Це перші M зняття коштів, у вас були проблеми на початку?? Єдиний страх полягає в тому, що вся проблема не шахрайство, ми побачимо, і я розповім вам, коли вона прогресуватиме

Автоматичний переклад.
tolissabata
7 міс. тому

Спочатку ні.. Я зробив 2 зняття по 250 євро в січні, і гроші надійшли нормально за 4 робочі дні через візу.. Ні в документах для зняття нічого не вимагалося

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Доброго вечора.. У мене є обліковий запис у spinanaga вже кілька місяців.. Я роблю ставки лише на спорт.. Мої перші 2 зняття не мали проблем. Через картку Visa я отримав гроші протягом 4 днів.. Тепер я запитав 2 зняття коштів минулого вівторка.. Загалом 430 євро.. Сьогодні, через 9 днів, я все ще отримую ту саму відповідь, що потрібно набратися терпіння та що вони незабаром будуть завершені.. Я починаю боятися, що втрачу свої гроші..

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Каліспера. Вибачте за цю затримку, і, як ви бачите в цій темі, на жаль, є багато гравців у дуже схожій ситуації. Сподіваюся, незабаром вся ситуація зміниться. Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Доброго ранку, у мене є рахунок у spinanaga, я маю прибуток 250 євро, і вони не обробляють зняття, я розмовляю з ними, і вони всі кажуть мені, що ви праві, ми направили це до відділу та багато інших речей і що вони скоро прогресуватимуть, але вони продовжують писати те саме й не відповідають на електронні листи, я подав запит на зняття з 27 березня, а зараз 4 квітня, що я можу зробити

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт. Можу тільки порадити постаратися трохи потерпіти. Якщо ви також бачите тут інші публікації, на жаль, з цим казино щось відбувається. Однак нам не вдалося з’ясувати причину всіх затриманих вилучень. Будь ласка, тримайте нас в курсі ваших, і, сподіваємось, ми зможемо допомогти.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Хлопці, завантаження завершилося за 2 робочих дні

Автоматичний переклад.
Apostolos
7 міс. тому

Молодець, друже, який спосіб оплати ти використовуєш?

Автоматичний переклад.
fragkakistr19
7 міс. тому

біткойн

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Хлопці, завантаження завершилося за 2 робочих дні

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Це дійсно чудово чути. Отже, біткойн міг бути причиною того, що ви його отримали так швидко, ви вважаєте?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

10 день а моїх виведень нікуди.. І в чаті те саме кажуть.. Бог доклав руку куди я вплуталася..

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ми з другом М те ж саме з 27 числа, вони говорять те саме, що я почав говорити їм, що повідомлю про них, і нічого не відбувається, я не бачу, щоб ми витрачали свої гроші

Автоматичний переклад.
tolissabata
7 міс. тому

Випадково я теж питаю з 27.. Не знаю, що сказати.. Читаю тут 12-13 днів.. Якщо до понеділка, вівторка не отримаємо, ми в біда..

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

10 день а моїх виведень нікуди.. І в чаті те саме кажуть.. Бог доклав руку куди я вплуталася..

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ви коли-небудь чули про Casino Guru Resolution Center ? У нас є спеціальна команда, яка допоможе гравцям у вашій ситуації.

Я думаю, ви можете скористатися його послугами, якщо казино не заплатить вам протягом 14 повних днів.

Як це звучить для вас?


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ми з другом М те ж саме з 27 числа, вони говорять те саме, що я почав говорити їм, що повідомлю про них, і нічого не відбувається, я не бачу, щоб ми витрачали свої гроші

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

І я маю таку саму рекомендацію для вас.

Якщо вони не надішлють вам гроші протягом 14 повних днів з моменту подання запиту на зняття коштів, повідомте нам про це 🙏. Ми можемо принаймні спробувати допомогти вам через нашу спеціальну групу розгляду скарг.

Додаткова інформація тут 👈

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Гроші від зняття коштів, які я зробив вранці 27 березня, щойно надійшли. Сподіваюся, інші гроші, які я зробив того ж дня вдень, також надійдуть завтра, щоб розплутати...

Автоматичний переклад.
1...10 11 12...35
Перейти на сторінкуіз 35 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого