Тож сьогодні я отримав відповідь, і це дійсно має бути файл PDF. Я його зараз відправив. Я повідомлю всім, як воно буде
So today I got an answer and it really has to be a PDF file. I've sent it off now. I'll let everyone know how it goes
So heute hab ich Antwort bekommen und es muss wirklich eine PDF Datei sein. Die hab ich jetzt losgeschickt. Ich sag allen bescheid wie es weiter geht
Доброго вечора.. У мене є обліковий запис у spinanaga вже кілька місяців.. Я роблю ставки лише на спорт.. Мої перші 2 зняття не мали проблем. Через картку Visa я отримав гроші протягом 4 днів.. Тепер я запитав 2 зняття коштів минулого вівторка.. Загалом 430 євро.. Сьогодні, через 9 днів, я все ще отримую ту саму відповідь, що потрібно набратися терпіння та що вони незабаром будуть завершені.. Я починаю боятися, що втрачу свої гроші..
Good evening.. I have an account with spinanaga for a few months now.. I only bet on sports.. My first 2 withdrawals had no problem.. Via visa card I received the money within 4 days.. Now I have requested 2 withdrawals last Tuesday.. In total 430 euros.. Today 9 days later I still get the same answer to be patient and that they will be completed soon.. I am starting to fear that I will lose my money..
Καλησπερα.. Εχω λογαριασμο εδώ και κάποιους μήνες στο spinanaga.. Στοιχηματίζω μόνο σε αθλήματα.. Οι πρωτες 2 αναλήψεις μου δεν είχαν προβλημα.. Μέσω κάρτας visa έλαβα τα χρήματα εντός 4 ημερών.. Τώρα έχω ζητήσει 2 αναλήψεις την προηγουμενη τριτη.. Στο συνολο 430 ευρώ.. Σήμερα 9 μέρες μετά ακόμα λαμβάνω την ίδια απάντηση να κάνω υπομονή και ότι θα ολοκληρωθουν συντομα.. Αρχίζω να φοβάμαι ότι θα χάσω τα χρήματα μου..
Доброго ранку, у мене є рахунок у spinanaga, я маю прибуток 250 євро, і вони не обробляють зняття, я розмовляю з ними, і вони всі кажуть мені, що ви праві, ми направили це до відділу та багато інших речей і що вони скоро прогресуватимуть, але вони продовжують писати те саме й не відповідають на електронні листи, я подав запит на зняття з 27 березня, а зараз 4 квітня, що я можу зробити
Good morning, I have an account with spinanaga, I have a profit of 250 euros and they do not process the withdrawal, I talk to them and they all tell me that you are right, we forwarded it to the department and many other things and that they will soon progress but they keep writing the same things and they do not respond to emails, I have requested a withdrawal since march 27 and it's april 4 what can i do
Καλημέρα εχω κανει λογαριασμό στην spinanaga έχω κέρδος 250 ευρώ και δεν επεξεργάζονται την ανάληψη μιλάω μαζί τους και όλο μου λένε έχετε δίκιο το προωθήσαμε στο τμήμα και άλλα πολλά και ότι σύντομα θα προχωρηση αλλα τίποτα γράφουν συνέχεια τα ίδια και στα email δεν απαντανε έχω ζητήσει ανάληψη από τις 27 Μαρτίου και είναι 4 απριλιου τι μπορώ να κανω
Доброго ранку, у мене є рахунок у spinanaga, я маю прибуток 250 євро, і вони не обробляють зняття, я розмовляю з ними, і вони всі кажуть мені, що ви праві, ми направили це до відділу та багато інших речей і що вони скоро прогресуватимуть, але вони продовжують писати те саме й не відповідають на електронні листи, я подав запит на зняття з 27 березня, а зараз 4 квітня, що я можу зробити
Good morning, I have an account with spinanaga, I have a profit of 250 euros and they do not process the withdrawal, I talk to them and they all tell me that you are right, we forwarded it to the department and many other things and that they will soon progress but they keep writing the same things and they do not respond to emails, I have requested a withdrawal since march 27 and it's april 4 what can i do
Καλημέρα εχω κανει λογαριασμό στην spinanaga έχω κέρδος 250 ευρώ και δεν επεξεργάζονται την ανάληψη μιλάω μαζί τους και όλο μου λένε έχετε δίκιο το προωθήσαμε στο τμήμα και άλλα πολλά και ότι σύντομα θα προχωρηση αλλα τίποτα γράφουν συνέχεια τα ίδια και στα email δεν απαντανε έχω ζητήσει ανάληψη από τις 27 Μαρτίου και είναι 4 απριλιου τι μπορώ να κανω
Точно так само 2 зняття коштів у мене теж з 27 березня, і нічого... У мене були зняття коштів раніше, але не було проблем.. Якщо у вас є якісь оновлення, дайте мені знати, будь ласка
Exactly the same 2 withdrawals me too since March 27th and nothing...I had withdrawals there before but had no problem.. If you have any update let me know please
Ακριβώς το ίδιο 2 αναλήψεις και εγώ από τις 27 Μαρτίου και τίποτα...ειχα ξανά κάνει αναλήψεις εκεί αλλά δεν είχα θέμα.. Αν έχεις κάποιο νεότερο ενημέρωσε με σε παρακαλω
Це перші M зняття коштів, у вас були проблеми на початку?? Єдиний страх полягає в тому, що вся проблема не шахрайство, ми побачимо, і я розповім вам, коли вона прогресуватиме
It's the first M withdrawals, did you have any problem at the beginning?? The only fear is that the whole issue is not a scam, we will see and I will tell you when it progresses
Είναι η πρώτες Μ αναλήψεις εσύ είχες κάποιο θέμα στην αρχή ;; Απλά ο φόβος είναι μην είναι απάτη το όλο θεμα θα δούμε θα σου πω όταν προχωρήση
Спочатку ні.. Я зробив 2 зняття по 250 євро в січні, і гроші надійшли нормально за 4 робочі дні через візу.. Ні в документах для зняття нічого не вимагалося
No at first none.. I made 2 withdrawals of 250 euros each in January and the money came in normally in 4 working days via visa.. Neither documents for withdrawal asked for anything
Οχι στην αρχή κανένα.. Εκανα 2 αναλήψεις από 250 ευρώ η κάθε μια τον Ιανουάριο και τα χρήματα μπήκαν κανονικα σε 4 εργάσιμες μεσω visa.. Ουτε έγγραφα για ανάληψη ζήτησαν τιποτα
Доброго вечора.. У мене є обліковий запис у spinanaga вже кілька місяців.. Я роблю ставки лише на спорт.. Мої перші 2 зняття не мали проблем. Через картку Visa я отримав гроші протягом 4 днів.. Тепер я запитав 2 зняття коштів минулого вівторка.. Загалом 430 євро.. Сьогодні, через 9 днів, я все ще отримую ту саму відповідь, що потрібно набратися терпіння та що вони незабаром будуть завершені.. Я починаю боятися, що втрачу свої гроші..
Good evening.. I have an account with spinanaga for a few months now.. I only bet on sports.. My first 2 withdrawals had no problem.. Via visa card I received the money within 4 days.. Now I have requested 2 withdrawals last Tuesday.. In total 430 euros.. Today 9 days later I still get the same answer to be patient and that they will be completed soon.. I am starting to fear that I will lose my money..
Καλησπερα.. Εχω λογαριασμο εδώ και κάποιους μήνες στο spinanaga.. Στοιχηματίζω μόνο σε αθλήματα.. Οι πρωτες 2 αναλήψεις μου δεν είχαν προβλημα.. Μέσω κάρτας visa έλαβα τα χρήματα εντός 4 ημερών.. Τώρα έχω ζητήσει 2 αναλήψεις την προηγουμενη τριτη.. Στο συνολο 430 ευρώ.. Σήμερα 9 μέρες μετά ακόμα λαμβάνω την ίδια απάντηση να κάνω υπομονή και ότι θα ολοκληρωθουν συντομα.. Αρχίζω να φοβάμαι ότι θα χάσω τα χρήματα μου..
Каліспера. Вибачте за цю затримку, і, як ви бачите в цій темі, на жаль, є багато гравців у дуже схожій ситуації. Сподіваюся, незабаром вся ситуація зміниться. Будь ласка, тримайте нас в курсі.
Kalispera. I am sorry for this delay, and as you can see in this thread, there are many players in very similar situation, unfortunately. I hope the whole situation will change soon. Please keep us updated.
Доброго ранку, у мене є рахунок у spinanaga, я маю прибуток 250 євро, і вони не обробляють зняття, я розмовляю з ними, і вони всі кажуть мені, що ви праві, ми направили це до відділу та багато інших речей і що вони скоро прогресуватимуть, але вони продовжують писати те саме й не відповідають на електронні листи, я подав запит на зняття з 27 березня, а зараз 4 квітня, що я можу зробити
Good morning, I have an account with spinanaga, I have a profit of 250 euros and they do not process the withdrawal, I talk to them and they all tell me that you are right, we forwarded it to the department and many other things and that they will soon progress but they keep writing the same things and they do not respond to emails, I have requested a withdrawal since march 27 and it's april 4 what can i do
Καλημέρα εχω κανει λογαριασμό στην spinanaga έχω κέρδος 250 ευρώ και δεν επεξεργάζονται την ανάληψη μιλάω μαζί τους και όλο μου λένε έχετε δίκιο το προωθήσαμε στο τμήμα και άλλα πολλά και ότι σύντομα θα προχωρηση αλλα τίποτα γράφουν συνέχεια τα ίδια και στα email δεν απαντανε έχω ζητήσει ανάληψη από τις 27 Μαρτίου και είναι 4 απριλιου τι μπορώ να κανω
Привіт. Можу тільки порадити постаратися трохи потерпіти. Якщо ви також бачите тут інші публікації, на жаль, з цим казино щось відбувається. Однак нам не вдалося з’ясувати причину всіх затриманих вилучень. Будь ласка, тримайте нас в курсі ваших, і, сподіваємось, ми зможемо допомогти.
Hello. I can only advise to try to be little patient. If you see other posts here, as well, unfortunately there is something going on with this casino. We were not able to find out the reason of all the delayed withdrawals, though. Please keep us informed about yours, and hopefully we will be able to help.
Молодець, друже, який спосіб оплати ти використовуєш?
Well done mate, what payment method do you use?
Μπράβο φίλε τι μέθοδο πληρωμης χρησιμοποιείς;
10 день а моїх виведень нікуди.. І в чаті те саме кажуть.. Бог доклав руку куди я вплуталася..
10th day and my withdrawals are nowhere.. And in the chat they say the same thing.. God put his hand where I got involved..
10η ημέρα και οι αναλήψεις μου πουθενά.. Και στο chat να λένε όλο τα ίδια και τα ίδια.. Ο θεος να βάλει το χέρι του εκεί που εμπλεξα..
Ми з другом М те ж саме з 27 числа, вони говорять те саме, що я почав говорити їм, що повідомлю про них, і нічого не відбувається, я не бачу, щоб ми витрачали свої гроші
Friend M and me the same since the 27th they say the same I have started to tell them that I will report them and nothing happens I don't see us spending our money
Φίλε Μ και εμένα τα ίδια από τις 27 λένε τα ίδια έχω αρχίσει να τους λέω ότι θα τους καταγγειλω και δεν γίνεται τίποτα δεν βλέπω να περνούμε τα χρήματα μας
Випадково я теж питаю з 27.. Не знаю, що сказати.. Читаю тут 12-13 днів.. Якщо до понеділка, вівторка не отримаємо, ми в біда..
Coincidentally, I have also asked since the 27th.. I don't know what to say.. I've been reading here for 12-13 days.. If we don't get it by Monday, Tuesday, we're in trouble..
Συμπτωματικά και εγώ από τις 27 εχω ζητήσει.. Δεν ξέρω τι να πω.. Διαβάζω εδώ μέσα για 12-13 μέρες.. Αν δεν τα παρουμε μέχρι Δευτέρα τρίτη μπλεξαμε..
10 день а моїх виведень нікуди.. І в чаті те саме кажуть.. Бог доклав руку куди я вплуталася..
10th day and my withdrawals are nowhere.. And in the chat they say the same thing.. God put his hand where I got involved..
10η ημέρα και οι αναλήψεις μου πουθενά.. Και στο chat να λένε όλο τα ίδια και τα ίδια.. Ο θεος να βάλει το χέρι του εκεί που εμπλεξα..
Ви коли-небудь чули про Casino Guru Resolution Center ? У нас є спеціальна команда, яка допоможе гравцям у вашій ситуації.
Я думаю, ви можете скористатися його послугами, якщо казино не заплатить вам протягом 14 повних днів.
Як це звучить для вас?
Have you ever heard about the Casino Guru Resolution Center? We have a special team to help out players in your situation.
I think you could use its services if the casino fails to pay you within 14 full days.
How does that sound to you?
Ми з другом М те ж саме з 27 числа, вони говорять те саме, що я почав говорити їм, що повідомлю про них, і нічого не відбувається, я не бачу, щоб ми витрачали свої гроші
Friend M and me the same since the 27th they say the same I have started to tell them that I will report them and nothing happens I don't see us spending our money
Φίλε Μ και εμένα τα ίδια από τις 27 λένε τα ίδια έχω αρχίσει να τους λέω ότι θα τους καταγγειλω και δεν γίνεται τίποτα δεν βλέπω να περνούμε τα χρήματα μας
І я маю таку саму рекомендацію для вас.
Якщо вони не надішлють вам гроші протягом 14 повних днів з моменту подання запиту на зняття коштів, повідомте нам про це 🙏. Ми можемо принаймні спробувати допомогти вам через нашу спеціальну групу розгляду скарг.
Додаткова інформація тут 👈
And I have the very same recommendation for you too.
If they fail to send you the money within 14 full days since the withdrawal request was submitted, please let us know 🙏. We can at least try to help you through our special Complaint Team.
Further details are here 👈
Гроші від зняття коштів, які я зробив вранці 27 березня, щойно надійшли. Сподіваюся, інші гроші, які я зробив того ж дня вдень, також надійдуть завтра, щоб розплутати...
The money from the withdrawal I made on the morning of March 27 just came in.. I hope the other one I made the same day in the afternoon will also come in tomorrow to untangle...
Μόλις μπήκαν τα χρήματα απ την ανάληψη που έκανα στις 27 Μαρτίου ξημερώματα.. Μακάρι να μπει και αυριο η άλλη που είχα κάνει την ίδια μέρα το απόγευμα να ξεμπερδευω...
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.