ГоловнаФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

 від Miikkuli
|
122 137 переглядів 848 відповідей |
|
1...9 10 11...43

Доброго вечора, щойно отримав гроші!

Автоматичний переклад.

Тепер це ідеальна новина. Зрештою, очікування було того варте, і ви не перший, хто отримав гроші через довгий час. Казино, ймовірно, має багато справ, оскільки це займає принаймні 2 тижні. Важливо те, що ви нарешті отримали гроші і можете бути щасливими і не мати жодних турбот.

Я чесно в захваті. 🙂 ☘️🤗

Автоматичний переклад.
Jaro

Я сподіваюся, що так і буде, і під час наступного завантаження у мене не виникне проблем

Автоматичний переклад.

Так, я написав електронний лист, але не отримав відповіді щодо того, що може бути не так із процесом трансакції. Це не перша моя виплата в казино, поки що завжди виходило. Тільки в цьому казино ви граєте на час.

Автоматичний переклад.

Так, тоді нам доведеться набратися терпіння, тому що наша команда все розслідує, і ми побачимо, що вони дізнаються, якщо казино нічого вам не скаже. На жаль, більше нічого робити. 😥

Автоматичний переклад.

Так, я вже відправив їм усе, що можна було, більше нічого не можна. Я ніколи раніше не відчував нічого подібного; історія транзакцій і «підтвердження електронного гаманця» також були відхилені, хоча все було видно. Але я вже відкрив тут скаргу.


Автоматичний переклад.

Я вважаю гарним кроком, якщо ви не знаєте, як діяти, і ви надали все необхідне. Ми побачимо, чи зможемо вам допомогти, і я сподіваюся, що так. Якщо у вас є щось нове, обов’язково дайте мені знати.

У будь-якому випадку, казино повідомило вам, чому його відхилили? 🤔

Автоматичний переклад.

Пане Джаро, я отримую свої гроші без жодної перевірки, тому що їх не вимагає компанія, просто для кредиту знадобилося 13-14 днів. Чи потрібно мені це робити, оскільки мені кажуть, що компанія не підтверджує? Дякую за ваш час, дуже хороша компанія

Автоматичний переклад.

Вітаю, якщо казино не скаже вам, що потрібна перевірка, вам не потрібно це робити. Але з іншого боку, це обов’язкова річ майже в кожному казино. Однак іноді казино запитують це у гравця пізніше, тож, можливо, ви пройдете цей процес, але не зараз. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Немає нічого. Я надсилаю їм багато електронних листів і багато разів пишу з різними хлопцями в чаті, і вони кажуть: «Ми надсилаємо вам електронний лист», тому що вони не бачать, що не так. Але я ніколи не став електронною поштою або не відповідаю. Це так важко, я чекаю відповіді 22 дні після процесу вилучення та 11-12 днів після першого процесу перевірки, і надсилаю їм усе, що їм потрібно. Не знаю, що не так 🙁

Автоматичний переклад.
Lutze333

Те саме для мене. Смішно, це тому, що ми з Німеччини?

Автоматичний переклад.
webse1984

Я зробив депозит через посилання на стример і знаю від кількох людей там, що деякі з них навіть не потребували перевірки або не мали жодних проблем, хоча вони також походять з DE. Те, що це займає багато часу, начебто там нормально, але не так довго і особливо не з такими проблемами. Сподіваюся, це прояснило, прочитавши тут речі, насправді всі все одно отримують свої гроші, будемо сподіватися, що ми теж це отримаємо..

Автоматичний переклад.

Моя історія транзакцій завжди не підтверджується. Я надсилав банківські виписки незліченну кількість разів, потім сама транзакція з мого банку, банківської картки і все завжди мовчки відхиляється. Я не отримую електронних листів про те, що щось не так, або про те, що саме вони хочуть.

Автоматичний переклад.
webse1984

Як один депозит? А вознесіння?

Автоматичний переклад.
webse1984

Я теж зробив там депозит у Crypto, Mifinity та Bank і тепер надіслав їм усі історії, звіти та транзакції (також окремо) з січня, хоча я зробив депозит лише в лютому/березні. Ну, давайте подивимося, чи зможемо ми отримати наші гроші і чи зможуть нам тут допомогти.

Автоматичний переклад.
Lutze333

І відколи ти намагаєшся її отримати?

Автоматичний переклад.
Apostolos

Заявка на виведення була зроблена 22 дні тому, верифікація була активована 12 днів тому

Автоматичний переклад.

Я сподіваюся, що так і буде, і під час наступного завантаження у мене не виникне проблем

Автоматичний переклад.

Обов’язково інформуйте нас, якщо виникнуть проблеми.

Автоматичний переклад.

Я не думаю, що буде проблема, чому б вона?

Автоматичний переклад.

Немає нічого. Я надсилаю їм багато електронних листів і багато разів пишу з різними хлопцями в чаті, і вони кажуть: «Ми надсилаємо вам електронний лист», тому що вони не бачать, що не так. Але я ніколи не став електронною поштою або не відповідаю. Це так важко, я чекаю відповіді 22 дні після процесу вилучення та 11-12 днів після першого процесу перевірки, і надсилаю їм усе, що їм потрібно. Не знаю, що не так 🙁

Автоматичний переклад.

Просто спробуйте бути терплячими, і наша команда зробить усе можливе, щоб допомогти вам.

Автоматичний переклад.

Моя історія транзакцій завжди не підтверджується. Я надсилав банківські виписки незліченну кількість разів, потім сама транзакція з мого банку, банківської картки і все завжди мовчки відхиляється. Я не отримую електронних листів про те, що щось не так, або про те, що саме вони хочуть.

Автоматичний переклад.

Чи має документ правильний формат? Зазвичай казино просять документи у форматі .pdf. Насправді було багато разів, коли це було причиною відмови в документі. Казино повинно мати можливість отримати пояснення щодо цього для гравця, але, на жаль, у багатьох випадках вони просто не надають жодного. Спробуйте перевірити формат і повідомте нам, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Romi

Так, чекаю, я маю на увазі команду зі Спінанга, а не вас із негативними речами, не розумію неправильно.

Змінено
Автоматичний переклад.
Romi

Є зображення або PDF-файл. Тому цього не може бути, тому що перевірку особи та підтвердження адреси вже схвалено.

Автоматичний переклад.

Тож сьогодні я отримав відповідь, і це дійсно має бути файл PDF. Я його зараз відправив. Я повідомлю всім, як воно буде

Автоматичний переклад.
1...9 10 11...43
Перейти на сторінкуіз 43 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого