ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

9 міс. тому від Miikkuli
|
69249 переглядів 683 відповідей |
|
1...9 10 11...35
Додати публікацію
7 міс. тому

Доброго вечора, щойно отримав гроші!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Тепер це ідеальна новина. Зрештою, очікування було того варте, і ви не перший, хто отримав гроші через довгий час. Казино, ймовірно, має багато справ, оскільки це займає принаймні 2 тижні. Важливо те, що ви нарешті отримали гроші і можете бути щасливими і не мати жодних турбот.

Я чесно в захваті. 🙂 ☘️🤗

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Я сподіваюся, що так і буде, і під час наступного завантаження у мене не виникне проблем

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, я написав електронний лист, але не отримав відповіді щодо того, що може бути не так із процесом трансакції. Це не перша моя виплата в казино, поки що завжди виходило. Тільки в цьому казино ви граєте на час.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, тоді нам доведеться набратися терпіння, тому що наша команда все розслідує, і ми побачимо, що вони дізнаються, якщо казино нічого вам не скаже. На жаль, більше нічого робити. 😥

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, я вже відправив їм усе, що можна було, більше нічого не можна. Я ніколи раніше не відчував нічого подібного; історія транзакцій і «підтвердження електронного гаманця» також були відхилені, хоча все було видно. Але я вже відкрив тут скаргу.


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я вважаю гарним кроком, якщо ви не знаєте, як діяти, і ви надали все необхідне. Ми побачимо, чи зможемо вам допомогти, і я сподіваюся, що так. Якщо у вас є щось нове, обов’язково дайте мені знати.

У будь-якому випадку, казино повідомило вам, чому його відхилили? 🤔

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Пане Джаро, я отримую свої гроші без жодної перевірки, тому що їх не вимагає компанія, просто для кредиту знадобилося 13-14 днів. Чи потрібно мені це робити, оскільки мені кажуть, що компанія не підтверджує? Дякую за ваш час, дуже хороша компанія

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вітаю, якщо казино не скаже вам, що потрібна перевірка, вам не потрібно це робити. Але з іншого боку, це обов’язкова річ майже в кожному казино. Однак іноді казино запитують це у гравця пізніше, тож, можливо, ви пройдете цей процес, але не зараз. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Немає нічого. Я надсилаю їм багато електронних листів і багато разів пишу з різними хлопцями в чаті, і вони кажуть: «Ми надсилаємо вам електронний лист», тому що вони не бачать, що не так. Але я ніколи не став електронною поштою або не відповідаю. Це так важко, я чекаю відповіді 22 дні після процесу вилучення та 11-12 днів після першого процесу перевірки, і надсилаю їм усе, що їм потрібно. Не знаю, що не так 🙁

Автоматичний переклад.
Lutze333
7 міс. тому

Те саме для мене. Смішно, це тому, що ми з Німеччини?

Автоматичний переклад.
webse1984
7 міс. тому

Я зробив депозит через посилання на стример і знаю від кількох людей там, що деякі з них навіть не потребували перевірки або не мали жодних проблем, хоча вони також походять з DE. Те, що це займає багато часу, начебто там нормально, але не так довго і особливо не з такими проблемами. Сподіваюся, це прояснило, прочитавши тут речі, насправді всі все одно отримують свої гроші, будемо сподіватися, що ми теж це отримаємо..

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Моя історія транзакцій завжди не підтверджується. Я надсилав банківські виписки незліченну кількість разів, потім сама транзакція з мого банку, банківської картки і все завжди мовчки відхиляється. Я не отримую електронних листів про те, що щось не так, або про те, що саме вони хочуть.

Автоматичний переклад.
webse1984
7 міс. тому

Як один депозит? А вознесіння?

Автоматичний переклад.
webse1984
7 міс. тому

Я теж зробив там депозит у Crypto, Mifinity та Bank і тепер надіслав їм усі історії, звіти та транзакції (також окремо) з січня, хоча я зробив депозит лише в лютому/березні. Ну, давайте подивимося, чи зможемо ми отримати наші гроші і чи зможуть нам тут допомогти.

Автоматичний переклад.
Lutze333
7 міс. тому

І відколи ти намагаєшся її отримати?

Автоматичний переклад.
Apostolos
7 міс. тому

Заявка на виведення була зроблена 22 дні тому, верифікація була активована 12 днів тому

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я сподіваюся, що так і буде, і під час наступного завантаження у мене не виникне проблем

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Обов’язково інформуйте нас, якщо виникнуть проблеми.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я не думаю, що буде проблема, чому б вона?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Немає нічого. Я надсилаю їм багато електронних листів і багато разів пишу з різними хлопцями в чаті, і вони кажуть: «Ми надсилаємо вам електронний лист», тому що вони не бачать, що не так. Але я ніколи не став електронною поштою або не відповідаю. Це так важко, я чекаю відповіді 22 дні після процесу вилучення та 11-12 днів після першого процесу перевірки, і надсилаю їм усе, що їм потрібно. Не знаю, що не так 🙁

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Просто спробуйте бути терплячими, і наша команда зробить усе можливе, щоб допомогти вам.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Моя історія транзакцій завжди не підтверджується. Я надсилав банківські виписки незліченну кількість разів, потім сама транзакція з мого банку, банківської картки і все завжди мовчки відхиляється. Я не отримую електронних листів про те, що щось не так, або про те, що саме вони хочуть.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Чи має документ правильний формат? Зазвичай казино просять документи у форматі .pdf. Насправді було багато разів, коли це було причиною відмови в документі. Казино повинно мати можливість отримати пояснення щодо цього для гравця, але, на жаль, у багатьох випадках вони просто не надають жодного. Спробуйте перевірити формат і повідомте нам, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Так, чекаю, я маю на увазі команду зі Спінанга, а не вас із негативними речами, не розумію неправильно.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Є зображення або PDF-файл. Тому цього не може бути, тому що перевірку особи та підтвердження адреси вже схвалено.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Тож сьогодні я отримав відповідь, і це дійсно має бути файл PDF. Я його зараз відправив. Я повідомлю всім, як воно буде

Автоматичний переклад.
1...9 10 11...35
Перейти на сторінкуіз 35 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого