ФорумКазиноSnatch Casino - загальне обговорення

Snatch Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

2 р. тому від caiods20221
|
43989 переглядів 305 відповідей |
|
1...11 12 13...16
millassemmelhack
5 міс. тому

Привіт. Вибачте, але я все ще не розумію, у чому саме проблема. Ваш обліковий запис повністю перевірено, і казино все ще потребує деяких додаткових документів від вас. Це так? Іноді причиною неприйняття документів може бути їх неправильний формат або навіть погана якість.

Чи можу я запитати, коли саме ви почали весь цей процес? Якщо ви вважаєте, що наша група розгляду скарг може чимось допомогти, повідомте нам, і ми розглянемо цю проблему та, сподіваємось, незабаром знайдемо її вирішення.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

ось що дивно, мене схвалили першим. але все одно мені не дозволено знімати гроші, оскільки вони хочуть отримати додаткову інформацію про мене, яку я повинен завантажити та показати. file

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

намагається завантажити фотографії, але це не працює. але, як я розумію, вам цікаво, чому я почав весь процес.

Як я вже пояснював, я показав усе, що потрібно, фотографії нові, але вони не дозволяють мені зняти свої гроші, чи це не шахрайське казино, і як я можу отримати допомогу

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

зараз не можу нічого завантажити на цей форум.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт всім,


Мені потрібна допомога, щоб якомога швидше отримати мій поточний баланс. Я почав знімати свої виграші майже два тижні тому, але досі вони були готові переказати лише двічі 500 євро з великими труднощами. Зараз мій баланс становить 6500 євро, і я не хочу, щоб він чекав місяцями, щоб виплатити мені весь баланс. Звичайно, мій обліковий запис повністю підтверджено.

Чому вони це роблять? Як прискорити процес? Відповідно до їхніх положень і умов вони повинні отримувати 1500 євро на день. Заздалегідь спасибі.

Автоматичний переклад.
millassemmelhack
5 міс. тому

Якщо вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг, будь ласка, надішліть скаргу, і вони краще розберуться у вашій проблемі. Для цього скористайтеся цим посиланням . Якщо у вас є додаткові запитання або вам потрібна допомога, ми готові допомогти.

Крім того, форум зараз працює для вас? Деякий час були деякі технічні проблеми.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт всім,


Мені потрібна допомога, щоб якомога швидше отримати мій поточний баланс. Я почав знімати свої виграші майже два тижні тому, але досі вони були готові переказати лише двічі 500 євро з великими труднощами. Зараз мій баланс становить 6500 євро, і я не хочу, щоб він чекав місяцями, щоб виплатити мені весь баланс. Звичайно, мій обліковий запис повністю підтверджено.

Чому вони це роблять? Як прискорити процес? Відповідно до їхніх положень і умов вони повинні отримувати 1500 євро на день. Заздалегідь спасибі.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт. Можливо, казино дало вам якісь пояснення з цього приводу? Якщо максимальна сума готівки становить 1500 євро на день, як ви кажете, вони повинні це дотримуватися. Однак я бачу в нашому огляді цього казино наступне:

file

Спробуйте зв’язатися зі службою підтримки казино, і якщо вам знадобиться втрутитися наша команда зі скарг, повідомте нам про це.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Привіт Ромі,


Дякуємо за вашу швидку відповідь. Згідно з поточними положеннями та умовами Snatch (з їх веб-сайту), гравці запитують лише 3 рази по 500 євро кожні 24 години. Однак вони взагалі не здійснюють платежі протягом 24 годин. Підтримка люб’язна, але посилається на їхній фінансовий департамент і каже, що вони працюють над цим, але без точного пояснення. Тому вони насправді не надають справжньої підтримки. Ви думаєте, що варто почати скаржитися через Casino Guru? Ціную вашу допомогу.

З повагою,

Олівер

Автоматичний переклад.
oliviermagical
5 міс. тому

Чи можу я попросити вас про послугу? Чи не могли б ви опублікувати URL-адресу, за якою ми можемо знайти цей новий термін щодо максимального зняття коштів?🙏 Наша команда обробки даних обов’язково це перевірить.

Будь ласка, коли саме ви подали запит на зняття? Фактично наша команда розгляду скарг може втрутитися лише після 14-денного терміну.🤔

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Ось, це з веб-сайту Snatch. file

https://snatchcasino.com/en/page/terms-and-conditions

Наразі 3 вилучення очікують на розгляд, найстаріший від 22/05. Однак, якщо я чекаю два тижні зі своєю скаргою, як довго я отримаю загальний баланс у 6500 євро? Я хотів би мати свої кошти якнайшвидше, навіть за їхнім правилом я вже мав би їх мати.

Змінено Romi 5 міс. тому
Причина: Просто зробив посилання пасивним.
Автоматичний переклад.
oliviermagical
5 міс. тому

Дякую тобі. Я негайно повідомлю нашу команду обробки даних.👌

Ти правий. Ви все ж пробували отримати пояснення від казино? Дуже хотілося б знати причину цієї затримки.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Без пояснень взагалі. У мене є кілька скріншотів із спілкування зі службою підтримки. Я можу поділитися тут, в основному вони просять мене набратися терпіння та просять не вимагати більше зняття коштів, доки не буде виконано 3 незавершені лол. Я запитав їх

щоб сказати мені, як довго я отримаю 6500 євро, вони сказали, що, можливо, тиждень 😂 вони навіть не можуть переказати 1000 євро на тиждень. Чи варто тоді розпочинати процес подання скарги?

Автоматичний переклад.
oliviermagical
5 міс. тому

Немає необхідності публікувати скріншоти тут. Я сподіваюся, що незабаром вони справді зможуть виплатити вам гроші.

Якщо ви подасте свою скаргу зараз, її все одно буде призупинено, доки не мине 14 днів, тому я рекомендую вам трохи почекати, і, сподіваюся, скарга не знадобиться. Що ти сказав?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Звичайно, я можу почекати, щоб поскаржитися, але тоді я б попросив, щоб усі мої баланси були перераховані мені, щоб мені не довелося возитися з 500 євро на день. Вони вже порушили свій термін&co. Як ви думаєте, чи захочуть вони перерахувати всі мої кошти з рахунку в процесі подання скарги?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

filefile

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Якщо я можу втрутитися, згідно з відповіддю казино, вимоги чітко сформульовані. Ви надали відповідні документи, будь ласка?

Згідно з електронним листом, це скріншот даних вашого банківського рахунку (онлайн-банкінг) або виписка з банківського рахунку, де вказано вашу повну адресу. Я припускаю, що всі документи, які ви надали, мають містити ту саму адресу, інакше це може спричинити проблему.

Крім того, коли ви їх надали? Оскільки проходження остаточної перевірки може зайняти деякий час. Ваші зняття залишаються в режимі очікування, доки ця додаткова перевірка не завершиться.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Звичайно, я можу почекати, щоб поскаржитися, але тоді я б попросив, щоб усі мої баланси були перераховані мені, щоб мені не довелося возитися з 500 євро на день. Вони вже порушили свій термін&co. Як ви думаєте, чи захочуть вони перерахувати всі мої кошти з рахунку в процесі подання скарги?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Вибачте, але я справді не маю відповіді на ваше запитання. Гадаю, нам потрібно почекати, щоб побачити результат.🤷‍♀️

Я все ще сподіваюся, що вам не потрібно буде подавати скаргу, і я тримаю кулаки за це.🤞

Автоматичний переклад.
oliviermagical
5 міс. тому

Так

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Так

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Тепер вони написали мені це

Повідомляємо, що адміністрація нашого казино залишає за собою право проводити виплати за індивідуальним графіком. Встановіть мінімальну та максимальну суму для однієї операції, а також час для цієї операції. Вони можуть відрізнятися залежно від методу виведення коштів, рівня вашого облікового запису або інших відповідних факторів.

Фінансовий відділ обробляє всі ваші зняття на основі стану вашого рахунку та вашої безпосередньої діяльності.

500 євро буде завершено 31.05.2024

360 євро буде виконано 05.06.2024

Автоматичний переклад.
1...11 12 13...16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого