Привіт. Вибачте, але я все ще не розумію, у чому саме проблема. Ваш обліковий запис повністю перевірено, і казино все ще потребує деяких додаткових документів від вас. Це так? Іноді причиною неприйняття документів може бути їх неправильний формат або навіть погана якість.
Чи можу я запитати, коли саме ви почали весь цей процес? Якщо ви вважаєте, що наша група розгляду скарг може чимось допомогти, повідомте нам, і ми розглянемо цю проблему та, сподіваємось, незабаром знайдемо її вирішення.
Hello. I'm sorry, but I still do not understand what the issue is exactly. Your account is fully verified, and the casino still needs some additional documentation from you. Is that right? Sometimes the reason for not accepting documents could be that they are in the wrong format or even of bad quality.
May I ask, when exactly have you started this whole process? If you feel that our complaint team could be of any help, please let us know, and we will look into this issue and hopefully find a solution for it soon.