ФорумКазиноSnatch Casino - загальне обговорення

Snatch Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

1 рік тому від caiods20221
|
19513 переглядів 212 відповідей |
|
1...10 11
Додати публікацію
crusty335
1 тиждень тому

Я розумію, і ти добре вчинив, що одразу це знайшов. Отже, ви намагалися запитати в казино, де могла бути зроблена помилка, коли наступні два вилучення ще не надійшли? Як давно їх у вас ще не було?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Тепер я кілька разів пробував у чаті в прямому ефірі, і вони продовжували говорити, що можуть виплатити, як хочуть. Тепер я надсилаю їм електронний лист до служби підтримки, щоб перевірити їх. Я повідомлю вам, яка буде реакція. Але наразі у них немає гідних причин не виплачувати виплати в межах своїх умов…

Автоматичний переклад.
crusty335
1 тиждень тому

Сьогодні я отримав ще 500 євро, тому, здається, вони виплатять усі запити, але це займає набагато більше часу, ніж зазначено в їхніх умовах. Не той сервіс, який ви хочете бути чесним, для цього все ж я раджу грати в іншому казино. Я дам останню відповідь того дня, коли отримаю останню виплату, щоб усі знали, скільки часу це зайняло.

Автоматичний переклад.
crusty335
1 тиждень тому

Я радий, що ви отримали більше грошей, але з того, що ви пишете, мені цікаво, якою ціною. Я не думаю, що якщо ви просите виводити кошти ввічливо, а не кожні 5 хвилин, казино має відповісти таким чином, щоб вони могли надіслати вам їх у будь-який час. Я б не сказав, що це професійно.

Тому я чекаю, поки ви отримаєте останню суму, і сподіваюся, що це буде якомога швидше. Тоді я думаю, що ти будеш робити грубу лінію за цим казино.

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Мій баланс понад 400 євро зараз скасовано. Я грав з бонусом, і тепер запитується наступне: це було зроблено таким чином, щоб наш гравець міг використовувати бонуси КАРТИ щодня, оскільки ми дозволяємо лише один активний бонус за раз! У мене був лише один активний бонус. ОБЕРЕЖНО, ЦЕ КАЗИНО ШРАДУЄ. ДЕПОЗИТ ВЧОРА

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Я отримав 35 безкоштовних обертань електронною поштою. У 35 я виграв 179,00 євро і мав поставити майже 6000,00 євро. Мені це вдалося. Коли я досяг необхідних вимог щодо ставок, на моєму рахунку все ще було понад 2700,00 євро. Мій виграш негайно забрали, а натомість я отримав 50,00 справжніми грошима. Вони поклали в кишеню 2650,00 євро. Це шахрайське казино не отримає від мене ні цента більше. Я можу лише попередити всіх не робити депозитів у Snatch. Ні в інших 2 казино в цій групі. Всі вони обманюють і набивають лише власні кишені. Виплати відбуваються рідко. Для кожної виплати наводяться сумнівні причини, але виплата не здійснюється.

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Мій баланс понад 400 євро зараз скасовано. Я грав з бонусом, і тепер запитується наступне: це було зроблено таким чином, щоб наш гравець міг використовувати бонуси КАРТИ щодня, оскільки ми дозволяємо лише один активний бонус за раз! У мене був лише один активний бонус. ОБЕРЕЖНО, ЦЕ КАЗИНО ШРАДУЄ. ДЕПОЗИТ ВЧОРА

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Гаразд, відповідно до того, що ви сказали, у вас був лише один активний бонус, так? Чи є у вас історія бонусів, де ви можете її переглянути? Чи змогли ви завершити його та виконати всі умови? Казино взяло ваші гроші чи повернуло їх на ваш рахунок гравця?

У будь-якому разі я бачив, що ви змогли подати скаргу , тож наша команда спробує з’ясувати, що сталося. Вероніка вже відповіла вам, тому ви також можете надіслати їй відповіді на її запитання.

Сподіваюся, ця ситуація вирішиться.

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Я отримав 35 безкоштовних обертань електронною поштою. У 35 я виграв 179,00 євро і мав поставити майже 6000,00 євро. Мені це вдалося. Коли я досяг необхідних вимог щодо ставок, на моєму рахунку все ще було понад 2700,00 євро. Мій виграш негайно забрали, а натомість я отримав 50,00 справжніми грошима. Вони поклали в кишеню 2650,00 євро. Це шахрайське казино не отримає від мене ні цента більше. Я можу лише попередити всіх не робити депозитів у Snatch. Ні в інших 2 казино в цій групі. Всі вони обманюють і набивають лише власні кишені. Виплати відбуваються рідко. Для кожної виплати наводяться сумнівні причини, але виплата не здійснюється.

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Привіт, мені здається, що бонус, з яким ви грали, мав максимальний виведення. У вас є скріншот із вимогами до бонусу чи ви читали його в положеннях та умовах? Безкоштовні обертання зазвичай підпадають під таку умову, і якщо вам вдасться виграти, ви можете зняти лише певну суму, а не решту, на жаль. Чи можете ви надіслати мені правила безкоштовних обертань? Можливо, ми разом з’ясуємо, де була проблема.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 дн. тому

Ні, я більше не знаю. З тих пір я не відвідував цей сайт. Я просто хотів попередити про це інших. Проблем у цьому казино було ще більше. Я вже верифікував свій акаунт 6 разів. 3 рази безпосередньо на сайті та 3 рази електронною поштою. Кожного разу в кінці всіх наданих документів прямо на сайті казино говорилося: «Ваш обліковий запис підтверджено, ви отримаєте електронний лист для підтвердження». Цей лист не надійшов навіть після 6 перевірки. Кожного разу, коли я хотів зняти кошти, він писав: Ваш рахунок не перевірено! Кожного разу я знову перевіряв і в кінці отримував таку інформацію: Ваш обліковий запис підтверджено. Ось так зібралося 6x. У живому чаті завжди отримував одне і те ж дурне виправдання: можливо, зараз відділ перевантажений і мені доведеться чекати. Це було пів року тому. І, як я вже сказав, на сьогоднішній день я не отримав електронного листа. Перш за все, на мій погляд, це казино є чистим шахрайством, і я можу лише попередити всіх, щоб не робити депозити там.

Автоматичний переклад.
erdmannharry
5 дн. тому

Дуже важливо заздалегідь прочитати умови кожного бонусу або безкоштовних обертань, щоб уникнути всіх проблем. Як сказав Джаро, немає нічого незвичайного в тому, що коли мова заходить про деякі бонуси, завжди існує максимальний набір для зняття, особливо для безкоштовних обертань або бездепозитних бонусів.

Крім того, що спадає на думку, коли ви говорите, що ваш електронний лист для підтвердження не надійшов, так це те, що ви перевірили та вся інформація правильна. Про всяк випадок, знаєте. На мою думку, служба підтримки повинна вирішити цю проблему.

У будь-якому разі, тепер, коли ви переїхали в інше місце, вам, ймовірно, нецікаво намагатися вирішити проблему там, чи не так? Сподіваюся, інші гравці прочитають ваші дописи та візьмуть до уваги деяку інформацію.

Автоматичний переклад.
Romi
5 дн. тому

Повторюю ще раз, загалом я надсилав усі необхідні документи 6 разів. 3 рази електронною поштою та 3 рази безпосередньо на веб-сайті казино. Щоразу після подачі документів сайт казино повідомляв: Ваш обліковий запис перевірено! І навіть якби щось не так з документами, мене б повідомили електронною поштою. Але я ніколи не отримував електронного листа від цього казино щодо перевірки. Ці перевірки були півроку тому. І сам по собі цей факт абсолютно сумнівний.

Так, я знайшов казино з високою репутацією, де всі зняття коштів обробляються миттєво й миттєво, а мої виграші з’являються на моєму рахунку протягом 3-4 годин. Я називаю це авторитетним і точно не шахрайським казино, як це казино Snatch і його дочірні казино.

Все одно дякую за ваші відповіді.

Автоматичний переклад.
erdmannharry
5 дн. тому

Дякую, що поділився. Я дуже радий, що ви знайшли правильне казино для себе, і бажаю вам завжди щастити.🍀

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Велике спасибі.

Автоматичний переклад.
1...10 11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого