Дуже важливо заздалегідь прочитати умови кожного бонусу або безкоштовних обертань, щоб уникнути всіх проблем. Як сказав Джаро, немає нічого незвичайного в тому, що коли мова заходить про деякі бонуси, завжди існує максимальний набір для зняття, особливо для безкоштовних обертань або бездепозитних бонусів.
Крім того, що спадає на думку, коли ви говорите, що ваш електронний лист для підтвердження не надійшов, так це те, що ви перевірили та вся інформація правильна. Про всяк випадок, знаєте. На мою думку, служба підтримки повинна вирішити цю проблему.
У будь-якому разі, тепер, коли ви переїхали в інше місце, вам, ймовірно, нецікаво намагатися вирішити проблему там, чи не так? Сподіваюся, інші гравці прочитають ваші дописи та візьмуть до уваги деяку інформацію.
It is really important to read the terms of every bonus or free spins beforehand to avoid all the issues. As Jaro said, it is nothing unusual that when it comes to some bonuses, there is always a maximum withdrawal set, especially for the free spins or no deposit bonuses.
Also, what comes to mind when you say that your verification email did not come is if you have checked and all the information is correct. Just in case, you know. The customer support should solve this kind of issue in my opinion, for sure.
Anyway, now that you have moved somewhere else, it probably doesn't interest you to try to fix the issue there, right? Hopefully, some other players will read your posts and take some information into consideration.
Автоматичний переклад.