ФорумКазиноSnatch Casino - загальне обговорення

Snatch Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

2 р. тому від caiods20221
|
42436 переглядів 293 відповідей |
|
1...10 11 12...15
Додати публікацію
crusty335
6 міс. тому

Я розумію, і ти добре вчинив, що одразу це знайшов. Отже, ви намагалися запитати в казино, де могла бути зроблена помилка, коли наступні два вилучення ще не надійшли? Як давно їх у вас ще не було?

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Тепер я кілька разів пробував у чаті в прямому ефірі, і вони продовжували говорити, що можуть виплатити, як хочуть. Тепер я надсилаю їм електронний лист до служби підтримки, щоб перевірити їх. Я повідомлю вам, яка буде реакція. Але наразі у них немає гідних причин не виплачувати виплати в межах своїх умов…

Автоматичний переклад.
crusty335
6 міс. тому

Сьогодні я отримав ще 500 євро, тому, здається, вони виплатять усі запити, але це займає набагато більше часу, ніж зазначено в їхніх умовах. Не той сервіс, який ви хочете бути чесним, для цього все ж я раджу грати в іншому казино. Я дам останню відповідь того дня, коли отримаю останню виплату, щоб усі знали, скільки часу це зайняло.

Автоматичний переклад.
crusty335
6 міс. тому

Я радий, що ви отримали більше грошей, але з того, що ви пишете, мені цікаво, якою ціною. Я не думаю, що якщо ви просите виводити кошти ввічливо, а не кожні 5 хвилин, казино має відповісти таким чином, щоб вони могли надіслати вам їх у будь-який час. Я б не сказав, що це професійно.

Тому я чекаю, поки ви отримаєте останню суму, і сподіваюся, що це буде якомога швидше. Тоді я думаю, що ти будеш робити грубу лінію за цим казино.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Мій баланс понад 400 євро зараз скасовано. Я грав з бонусом, і тепер запитується наступне: це було зроблено таким чином, щоб наш гравець міг використовувати бонуси КАРТИ щодня, оскільки ми дозволяємо лише один активний бонус за раз! У мене був лише один активний бонус. ОБЕРЕЖНО, ЦЕ КАЗИНО ШРАДУЄ. ДЕПОЗИТ ВЧОРА

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я отримав 35 безкоштовних обертань електронною поштою. У 35 я виграв 179,00 євро і мав поставити майже 6000,00 євро. Мені це вдалося. Коли я досяг необхідних вимог щодо ставок, на моєму рахунку все ще було понад 2700,00 євро. Мій виграш негайно забрали, а натомість я отримав 50,00 справжніми грошима. Вони поклали в кишеню 2650,00 євро. Це шахрайське казино не отримає від мене ні цента більше. Я можу лише попередити всіх не робити депозитів у Snatch. Ні в інших 2 казино в цій групі. Всі вони обманюють і набивають лише власні кишені. Виплати відбуваються рідко. Для кожної виплати наводяться сумнівні причини, але виплата не здійснюється.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Мій баланс понад 400 євро зараз скасовано. Я грав з бонусом, і тепер запитується наступне: це було зроблено таким чином, щоб наш гравець міг використовувати бонуси КАРТИ щодня, оскільки ми дозволяємо лише один активний бонус за раз! У мене був лише один активний бонус. ОБЕРЕЖНО, ЦЕ КАЗИНО ШРАДУЄ. ДЕПОЗИТ ВЧОРА

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Гаразд, відповідно до того, що ви сказали, у вас був лише один активний бонус, так? Чи є у вас історія бонусів, де ви можете її переглянути? Чи змогли ви завершити його та виконати всі умови? Казино взяло ваші гроші чи повернуло їх на ваш рахунок гравця?

У будь-якому разі я бачив, що ви змогли подати скаргу , тож наша команда спробує з’ясувати, що сталося. Вероніка вже відповіла вам, тому ви також можете надіслати їй відповіді на її запитання.

Сподіваюся, ця ситуація вирішиться.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я отримав 35 безкоштовних обертань електронною поштою. У 35 я виграв 179,00 євро і мав поставити майже 6000,00 євро. Мені це вдалося. Коли я досяг необхідних вимог щодо ставок, на моєму рахунку все ще було понад 2700,00 євро. Мій виграш негайно забрали, а натомість я отримав 50,00 справжніми грошима. Вони поклали в кишеню 2650,00 євро. Це шахрайське казино не отримає від мене ні цента більше. Я можу лише попередити всіх не робити депозитів у Snatch. Ні в інших 2 казино в цій групі. Всі вони обманюють і набивають лише власні кишені. Виплати відбуваються рідко. Для кожної виплати наводяться сумнівні причини, але виплата не здійснюється.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, мені здається, що бонус, з яким ви грали, мав максимальний виведення. У вас є скріншот із вимогами до бонусу чи ви читали його в положеннях та умовах? Безкоштовні обертання зазвичай підпадають під таку умову, і якщо вам вдасться виграти, ви можете зняти лише певну суму, а не решту, на жаль. Чи можете ви надіслати мені правила безкоштовних обертань? Можливо, ми разом з’ясуємо, де була проблема.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Ні, я більше не знаю. З тих пір я не відвідував цей сайт. Я просто хотів попередити про це інших. Проблем у цьому казино було ще більше. Я вже верифікував свій акаунт 6 разів. 3 рази безпосередньо на сайті та 3 рази електронною поштою. Кожного разу в кінці всіх наданих документів прямо на сайті казино говорилося: «Ваш обліковий запис підтверджено, ви отримаєте електронний лист для підтвердження». Цей лист не надійшов навіть після 6 перевірки. Кожного разу, коли я хотів зняти кошти, він писав: Ваш рахунок не перевірено! Кожного разу я знову перевіряв і в кінці отримував таку інформацію: Ваш обліковий запис підтверджено. Ось так зібралося 6x. У живому чаті завжди отримував одне і те ж дурне виправдання: можливо, зараз відділ перевантажений і мені доведеться чекати. Це було пів року тому. І, як я вже сказав, на сьогоднішній день я не отримав електронного листа. Перш за все, на мій погляд, це казино є чистим шахрайством, і я можу лише попередити всіх, щоб не робити депозити там.

Автоматичний переклад.
erdmannharry
6 міс. тому

Дуже важливо заздалегідь прочитати умови кожного бонусу або безкоштовних обертань, щоб уникнути всіх проблем. Як сказав Джаро, немає нічого незвичайного в тому, що коли мова заходить про деякі бонуси, завжди існує максимальний набір для зняття, особливо для безкоштовних обертань або бездепозитних бонусів.

Крім того, що спадає на думку, коли ви говорите, що ваш електронний лист для підтвердження не надійшов, так це те, що ви перевірили та вся інформація правильна. Про всяк випадок, знаєте. На мою думку, служба підтримки повинна вирішити цю проблему.

У будь-якому разі, тепер, коли ви переїхали в інше місце, вам, ймовірно, нецікаво намагатися вирішити проблему там, чи не так? Сподіваюся, інші гравці прочитають ваші дописи та візьмуть до уваги деяку інформацію.

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Повторюю ще раз, загалом я надсилав усі необхідні документи 6 разів. 3 рази електронною поштою та 3 рази безпосередньо на веб-сайті казино. Щоразу після подачі документів сайт казино повідомляв: Ваш обліковий запис перевірено! І навіть якби щось не так з документами, мене б повідомили електронною поштою. Але я ніколи не отримував електронного листа від цього казино щодо перевірки. Ці перевірки були півроку тому. І сам по собі цей факт абсолютно сумнівний.

Так, я знайшов казино з високою репутацією, де всі зняття коштів обробляються миттєво й миттєво, а мої виграші з’являються на моєму рахунку протягом 3-4 годин. Я називаю це авторитетним і точно не шахрайським казино, як це казино Snatch і його дочірні казино.

Все одно дякую за ваші відповіді.

Автоматичний переклад.
erdmannharry
6 міс. тому

Дякую, що поділився. Я дуже радий, що ви знайшли правильне казино для себе, і бажаю вам завжди щастити.🍀

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Велике спасибі.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

У мене оновлення! Я отримав усі свої гроші протягом 2 тижнів після відкриття скарги на askgamblers. Тож справу вирішено. Це справді не правильний спосіб поводження з людьми. Як азартні гравці ми багато втрачаємо в довгостроковій перспективі, і в той момент, коли ми виграємо, ми маємо право отримати гроші, як зазначено в умовах. Це казино пропонує хороші бонуси з обмеженими виплатами, і якщо вони знайдуть щось, що ви зробили не так, вони не платять! тому переконайтеся, хлопці, якщо ви спробуєте це казино, що ви читаєте всі маленькі літери. Для мене справа вирішилася з хорошим кінцем. На щастя.

Автоматичний переклад.
crusty335
5 міс. тому

Це справді гарне та позитивне оновлення, дякую. Я радий, що ви змогли це вирішити. Якщо вам колись знадобиться допомога, наша команда з розгляду скарг також буде рада допомогти вам. Також, якщо ви бажаєте, ви можете написати відгук про це казино, описавши свій досвід тут 👈🙂.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Казино Snach передало всі витрати в казино, оскільки у них виникли проблеми з поданням замало інформації. Взяв картку і показав на своєму рахунку, поштовий індекс, паспорт, картку на моїй кредитній картці. Підтвердження особи на всьому.

що не працює

Змінено Radka 5 міс. тому
Причина: зробив посилання Outlook пасивним
Автоматичний переклад.
millassemmelhack
5 міс. тому

мені шкода; Мені досить важко зрозуміти суть. У вас виникла проблема? Можливо, з процесом перевірки? Що, здається, не працює?

Вибачте за стільки запитань, але я хотів би зрозуміти або навіть допомогти, якщо це можливо.


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

привіт, я подав усі перевірки, які хоче казино, я подав їх, і все це від сьогодні та вчора, тому інформація свіжа

намагаючись зняти гроші file

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я надав їм evertong з поштового індексу, банківську інформацію, паспорт, рахунок, фото з моєї кредитної картки, але вони не задоволені. і надсилає мені назад із наданими мною фотографіями file

Змінено Radka 5 міс. тому
Причина: конфіденційну інформацію видалено
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

filefile

Автоматичний переклад.
1...10 11 12...15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого