2 р. тому
Тут ви можете обговорити Snatch Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я отримав 200-відсотковий бонус і виграв 1800 євро, тепер я чекаю виплати 32 години. У чаті мені сказали, що виплата через skrill займає від 1 години до 24 годин. досі нічого не надійшло, а потім мені надіслали електронний лист, туди я надіслав близько 20 листів. Фінансова сторона працює 9 годин на день, тому я маю отримати свої гроші завтра, якщо вони нарешті завершать мою заявку за 27 годин. Це схоже на шахрайське казино. Solcasino завжди виплачував мені гроші миттєво. Ніколи мені не доводилося чекати так довго, як у цьому казино
I claimed the 200 percent bonus and won 1800 euros now I'm waiting 32 hours for my payout. In the live chat I was told that the payout via skrill takes from 1 hour to 24 hours. still nothing arrived and then I was referred to an email there I sent around 20 mail. The finance side work 9 hours a day, so I should get my money tomorrow if they have finally completed my application in 27 hours. It feels like a scam casino. Solcasino has always paid me my money instantly. I never had to wait as long as at this casino
ich hbae den 200 prozent Bonus in anspruch genommen und 1800 euro gewonne jetzt warte ich 32 h auf meien auszahlung. Im live chat wurde mir gesagt das die auszahlung via skrill von 1 h bis 24 h dauert. noch immer nichts angekommen und danach wurde ich auf eine email verwiesen dort habe ich um die 20 mail geschickt. Die von der finanzseite arbeiten 9 stunden am Tag also soltte ich morgen mein geld bekommen wenn sie 27h meinen antrag endlich erledigt haben. Es fühlt sich an wie ein scam casino. Solcasino hat mir bis jeztzt immer instant mein geld ausbezahlt. so lange warten wie bei diesem casino musste ich ncohc nie
Привіт,
Щоб переконатися, ваш обліковий запис повністю підтверджено? Але я б дав казино принаймні кілька робочих днів.
Казино має дуже хорошу репутацію , і я б не назвав це "шахрайством" так рано, швидше за все, це питання часу, якщо ви виконали всі вимоги.
Hello,
just to be sure, has your account been fully verified, please? I would give the casino at least a few working days, though.
The casino has a very good reputation, and I would not call it a "scam" so early, it's most likely a matter of time if you have met all requirements.
Неможливо вивести з казино. Обліковий запис було перевірено перед грою після того, як перевірка запиту на зняття почалася знову. Звертаючись за допомогою до чату, завжди посилайтеся на електронний лист, який я не отримав із проханням надати додаткові документи. Я надіслав усі документи, чекаю 8 днів. Ні, я не розумію систему рейтингу гуру
Unable to withdraw from the casino. Account was verified prior to playing after a withdraw request verification started again. When asking chat for help always refer to an email I didn't receive asking for more documents. I have sent all documents waiting 8 days no I don't unberstand guru rating system
Ну, я розумію, що це справді жах, але все ж оператор чату зазвичай не відповідає за KYC, тому я можу зрозуміти відповідь. Що мене хвилює, так це те, що ви не отримали електронний лист, не хочу вас більше турбувати, я впевнений, що ви перевірили папку електронної пошти зі спамом, рекламні акції, кошик, кошик тощо, чи не так?
Я б спробував використати ту саму електронну адресу, що й ви, для надсилання цих документів.
Можливо, казино все ще перевіряє ваші документи, у будь-якому випадку ми надаємо казино 14 повних днів, щоб завершити KYC і надіслати виграш.
Іноді казино просто потрібно більше часу, щоб перевірити всі облікові записи та гравців, якщо ситуація не зміниться навіть через 14 днів, найкращим кроком буде подати скаргу .
Вибачте, зараз я можу надати кращий варіант.
Well, I understand that it must be truly a horror, but still, the chat operator is usually not responsible for the KYC, so I can understand the answer. What makes me worried is that you have not received the email, don't want to bother you further, I'm sure that you have checked your email spam folder, promotions, bin, trash, and so on, right?
I'd try to use the same email as you did for sending those documents.
Mabe the casino is still checking your documents, anyway, we allow casinos 14 full days to complete the KYC and send the winnings.
Sometimes the casinos simply need more time to go through all of the accounts and players, if the situation keeps the same even after 14 days, the best step would be to submit a complaint.
Sorry, I can provide a better option at the moment.
Я рада за вас, дякую за інформацію!
Тож казино виплачує виграші, і процедура зайняла прибл. 10 днів. Ну, могло бути краще.
I'm happy for you, thanks for the information!
So the casino pays out the winnings and the procedure took approx. 10 days. Well, could be better.
Всім привіт, щодо цього казино, вони досі не можуть вирішити питання не чесного зняття коштів з рахунку після відіграшу бонусу, більше всього я не розумію, чому ці шахраї мають такий рейтинг? Читайте відгуки там тільки суцільні мінуси і негативні висловлювання.
Hello everyone, regarding this casino, they still can't solve the issue of not honestly withdrawing funds from the account after wagering the bonus, most of all I don't understand why these scammers have such a rating? Read the reviews there are only solid minuses and negative statements.
Привіт, ми розрахували оцінку, як описано тут .
Чи зазнавали поганого поводження з боку казино? Було б добре поділитися тим, що з вами трапилося повністю. Можливо, ми навіть зможемо вам допомогти.
Hello, we calculated the score as explained here.
Have you been mistreated by the casino? Would be nice to share what has happened to you in full. We may be even able to help you.
Привіт, я вже подав скаргу, Нік розуміє ситуацію і ми чекаємо відповіді від казино, хоча минуло 3 тижні) тому щодо висновків та іншого ви можете судити навіть по тому, що це казино відповідає навіть тут дуже повільно. Я розумію, що гроші не повернуть, але хочу, щоб вони мали рейтинг якомога нижче або взагалі потрапили в чорний список, так як вони не парні і в будь-якому випадку будуть обманювати гравців, в оглядах більше 90% якихось негативних висловлювань що казино обманює, списує гроші з рахунку гравців, скасовує висновки, довго відкладати перевірку просто неможливо. І ви хочете сказати, що вони хороше казино?
Hi, I have already filed a complaint, Nick understands the situation and we are waiting for a response from the casino, although it has been 3 weeks) so as for the conclusions and other things, you can judge even the fact that this casino responds even here just very slowly. I understand that the money will not be returned, but I want them to have a rating as low as possible or even get blacklisted, since they are not even and will deceive players in any case, in reviews more than 90% of some negative statements that the casino cheats, writes off money from the players' account, cancel the conclusions, it is simply impossible to delay verification for a long time. And you want to say that they are a good casino?
Вибачте, що я пропустив вашу скаргу .
Що ж, ми сприймаємо таку інформацію дуже серйозно - якщо ви можете довести все, що ви заявили, будь ласка, зробіть це. Бажано використовуючи цю електронну адресу: data@casino.guru. За потреби ми відповідно змінимо рейтинг, так ми робимо і зі скаргами. Нечесним казино нараховуються чорні бали, це може вплинути на рейтинг на основі серйозності проблеми.
Будь ласка, зрозумійте, що ми не можемо зробити це без надійних доказів, тому ми цінуємо кожну співпрацю з гравцями. 👍
I'm sorry I missed your complaint.
Well, we take such information very seriously - if you can prove all that you stated, kindly do so. Preferably by using this email: data@casino.guru. We will change the rating accordingly, if necessary, that's what we do also with complaints. Unfair casinos are awarded black points, this can affect the rating based on the severity of the issue.
Kindly understand that we can't do that without solid proof, so we appreciate every cooperation with players. 👍
Я попросив зняти кошти з перевіркою перед початком гри, і вони не відповідають на електронні листи, навіть не повідомляючи, де ми зараз. У чаті сказано, що це процедура. 4 дні в цій ситуації. Сума виведення (1000€)
I asked withdrawal with verification done before start playing and they don’t respond to emails not even to tell me where we are now.The live chat says that it the procedure.4 days in this situation. Withdraw amount (1000€)
Будь ласка, перевірте вашу скаргу та дайте відповідь.
Зазначу лише, що ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису гравця та продовження виведення коштів. Сподіваюся, що незабаром казино почне з вами співпрацювати. 🤞
Kindly check your complaint and respond.
I'll just mention that we allow casinos 14 full days to verify the player's account and proceed with the withdrawal. Hoping the casino starts to cooperate with you soon. 🤞
Привіт, чому ти так люто захищаєш це казино? Ви не бачите відгуків? 90+% суцільний негатив і обман від казино і так, це афера чистої води, вони використовують будь-які способи, щоб не платити гроші, починаючи від підміни вусів в правилах закінчуючи затримками в тижні.
Hi, why are you so fiercely defending this casino? Don't you see the reviews? 90+% solid negativity and deception from the casino and yes, this is a scam of pure water, they use any way not to pay money, starting with the substitution of mustaches in the rules ending with delays in weeks.
Привіт,
Зауважте, що ми не можемо просто змінювати рейтинг казино щоразу, коли будь-який гравець публікує будь-які звинувачення, але ми завжди перевіряємо всі докази, які гравці можуть надати нам, щоб переконатися, що рейтинг точний. Я не захищаю казино, я просив вас надіслати нам докази, які ми можемо пройти. Ви можете це зробити, будь ласка?
«Що ж, ми сприймаємо таку інформацію дуже серйозно. Якщо ви можете довести все, що ви заявили, будь ласка, зробіть це. Бажано, використовуючи цю електронну адресу: data@casino.guru. Ми відповідно змінимо рейтинг, якщо це необхідно, це те, що ми також робимо Нечесним казино нараховуються чорні бали, це може вплинути на рейтинг залежно від серйозності проблеми.
Будь ласка, зрозумійте, що ми не можемо зробити це без надійних доказів, тому ми цінуємо кожну співпрацю з гравцями. 👍"
Ваша скарга розглядається, якщо Нік виявить, що казино діяло несправедливо, він вирішить результат.
Детальніше про наслідки читайте тут .
Крім того, оцінка відгуків користувачів відокремлена від оцінок казино просто тому, що ми не можемо дослідити кожен відгук і переконатися, що надана інформація правдива, як ми можемо зробити, наприклад, зі скаргами.
Зараз це звучить вам краще? 🙂
Hello,
kindly note that we can't just change the casino rating every time any player post any accusations, but we always care to inspect every proof players can provide us with to make sure that the rating is accurate. I'm not defending the casino, I asked you to send us proofs we can go through. Can you do that, please?
"Well, we take such information very seriously - if you can prove all that you stated, kindly do so. Preferably by using this email: data@casino.guru. We will change the rating accordingly, if necessary, that's what we do also with complaints. Unfair casinos are awarded black points, this can affect the rating based on the severity of the issue.
Kindly understand that we can't do that without solid proof, so we appreciate every cooperation with players. 👍"
Your complaint is running, if Nick finds that the casino acted unfairly that he will decide the outcome.
Read more about the consequences here.
Furthermore, the user review rating is separated from the casino's ratings simply because we can't investigate every review and make sure that provided pieces of information are true - as we can do with complaints, for instance.
Does it sound better to you, now? 🙂
привіт, я повністю з вами згоден, і я, звичайно, надіслав усі докази, які в мене були, найцікавіше те, що від них не прийшло жодного листа, і я не один це кажу, відразу натякає, що гравець не міг зібрати докази. Особисто я хочу, щоб це казино взагалі зникло, тому що з такими правилами та політикою просто немає реального способу виграти та отримати виграш.
hi, I completely agree with you and I certainly sent all the evidence that I had, the most interesting thing is that not a single letter came from them and I'm not the only one saying this, immediately suggests that the player could not collect evidence. Personally, I want this casino to disappear altogether, because with such rules and policies, there is simply no real way to win and get a win.
Привіт,
згідно з таймером скарги, здається, ми можемо очікувати оновлення незабаром. Особисто я дуже хочу побачити пояснення від казино.
Hi there,
according to the complaint timer, seems like we can expect an update soon. I'm personally eager to see the casino's explanation.
привіт, бачите, таймер для відповіді від казино подовжується вже вкотре, і відповідь така Інтернет від них) це багато говорить про те, що це казино жодним чином не може бути високо оцінено, оскільки вони просто ігнорувати вас і гравців.
hello, you see, the timer for the answer from the casino is being extended for the umpteenth time, and the answer is so Internet from them) this says a lot about the fact that this casino in no way can be highly rated, as they simply ignore you and the players.
Привіт,
це стандартна процедура, хоча я погоджуюся, що казино з такою репутацією має відповісти або надати пояснення іншим способом, якщо не через скаргу.
Я вважаю, що відтепер ми знову повинні чекати, на жаль, мені більше нічого додати.
Hi there,
this is a standard procedure, although I agree that the casino with such a reputation should respond or provide an explanation another way if not via the complaint.
I guess that from now on we should wait again, sadly I have nothing more to add at this point.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.