ФорумКазиноSnatch Casino - загальне обговорення

Snatch Casino - загальне обговорення

2 р. тому від caiods20221
|
42392 переглядів 293 відповідей |
|
1 2...15
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Snatch Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я отримав 200-відсотковий бонус і виграв 1800 євро, тепер я чекаю виплати 32 години. У чаті мені сказали, що виплата через skrill займає від 1 години до 24 годин. досі нічого не надійшло, а потім мені надіслали електронний лист, туди я надіслав близько 20 листів. Фінансова сторона працює 9 годин на день, тому я маю отримати свої гроші завтра, якщо вони нарешті завершать мою заявку за 27 годин. Це схоже на шахрайське казино. Solcasino завжди виплачував мені гроші миттєво. Ніколи мені не доводилося чекати так довго, як у цьому казино

Автоматичний переклад.
Samir91
1 рік тому

Привіт,

Щоб переконатися, ваш обліковий запис повністю підтверджено? Але я б дав казино принаймні кілька робочих днів.

Казино має дуже хорошу репутацію , і я б не назвав це "шахрайством" так рано, швидше за все, це питання часу, якщо ви виконали всі вимоги.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Неможливо вивести з казино. Обліковий запис було перевірено перед грою після того, як перевірка запиту на зняття почалася знову. Звертаючись за допомогою до чату, завжди посилайтеся на електронний лист, який я не отримав із проханням надати додаткові документи. Я надіслав усі документи, чекаю 8 днів. Ні, я не розумію систему рейтингу гуру

Автоматичний переклад.
Anastasiosk
1 рік тому

Ну, я розумію, що це справді жах, але все ж оператор чату зазвичай не відповідає за KYC, тому я можу зрозуміти відповідь. Що мене хвилює, так це те, що ви не отримали електронний лист, не хочу вас більше турбувати, я впевнений, що ви перевірили папку електронної пошти зі спамом, рекламні акції, кошик, кошик тощо, чи не так?

Я б спробував використати ту саму електронну адресу, що й ви, для надсилання цих документів.

Можливо, казино все ще перевіряє ваші документи, у будь-якому випадку ми надаємо казино 14 повних днів, щоб завершити KYC і надіслати виграш.

Іноді казино просто потрібно більше часу, щоб перевірити всі облікові записи та гравців, якщо ситуація не зміниться навіть через 14 днів, найкращим кроком буде подати скаргу .

Вибачте, зараз я можу надати кращий варіант.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Справу впорядковано, дякую

Автоматичний переклад.
Anastasiosk
1 рік тому

Я рада за вас, дякую за інформацію!

Тож казино виплачує виграші, і процедура зайняла прибл. 10 днів. Ну, могло бути краще.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Всім привіт, щодо цього казино, вони досі не можуть вирішити питання не чесного зняття коштів з рахунку після відіграшу бонусу, більше всього я не розумію, чому ці шахраї мають такий рейтинг? Читайте відгуки там тільки суцільні мінуси і негативні висловлювання.

Автоматичний переклад.
gidrofas555
1 рік тому

Привіт, ми розрахували оцінку, як описано тут .

Чи зазнавали поганого поводження з боку казино? Було б добре поділитися тим, що з вами трапилося повністю. Можливо, ми навіть зможемо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, я вже подав скаргу, Нік розуміє ситуацію і ми чекаємо відповіді від казино, хоча минуло 3 тижні) тому щодо висновків та іншого ви можете судити навіть по тому, що це казино відповідає навіть тут дуже повільно. Я розумію, що гроші не повернуть, але хочу, щоб вони мали рейтинг якомога нижче або взагалі потрапили в чорний список, так як вони не парні і в будь-якому випадку будуть обманювати гравців, в оглядах більше 90% якихось негативних висловлювань що казино обманює, списує гроші з рахунку гравців, скасовує висновки, довго відкладати перевірку просто неможливо. І ви хочете сказати, що вони хороше казино?

Автоматичний переклад.
gidrofas555
1 рік тому

Вибачте, що я пропустив вашу скаргу .

Що ж, ми сприймаємо таку інформацію дуже серйозно - якщо ви можете довести все, що ви заявили, будь ласка, зробіть це. Бажано використовуючи цю електронну адресу: data@casino.guru. За потреби ми відповідно змінимо рейтинг, так ми робимо і зі скаргами. Нечесним казино нараховуються чорні бали, це може вплинути на рейтинг на основі серйозності проблеми.

Будь ласка, зрозумійте, що ми не можемо зробити це без надійних доказів, тому ми цінуємо кожну співпрацю з гравцями. 👍

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я попросив зняти кошти з перевіркою перед початком гри, і вони не відповідають на електронні листи, навіть не повідомляючи, де ми зараз. У чаті сказано, що це процедура. 4 дні в цій ситуації. Сума виведення (1000€)

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Справу впорядковано, дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Anastasi eimai stin idia katastasi ti egine telika sta dwsane?

Автоматичний переклад.
chrisfunnies
1 рік тому

Будь ласка, перевірте вашу скаргу та дайте відповідь.

Зазначу лише, що ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису гравця та продовження виведення коштів. Сподіваюся, що незабаром казино почне з вами співпрацювати. 🤞

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, чому ти так люто захищаєш це казино? Ви не бачите відгуків? 90+% суцільний негатив і обман від казино і так, це афера чистої води, вони використовують будь-які способи, щоб не платити гроші, починаючи від підміни вусів в правилах закінчуючи затримками в тижні.

Автоматичний переклад.
gidrofas555
1 рік тому

Привіт,

Зауважте, що ми не можемо просто змінювати рейтинг казино щоразу, коли будь-який гравець публікує будь-які звинувачення, але ми завжди перевіряємо всі докази, які гравці можуть надати нам, щоб переконатися, що рейтинг точний. Я не захищаю казино, я просив вас надіслати нам докази, які ми можемо пройти. Ви можете це зробити, будь ласка?

«Що ж, ми сприймаємо таку інформацію дуже серйозно. Якщо ви можете довести все, що ви заявили, будь ласка, зробіть це. Бажано, використовуючи цю електронну адресу: data@casino.guru. Ми відповідно змінимо рейтинг, якщо це необхідно, це те, що ми також робимо Нечесним казино нараховуються чорні бали, це може вплинути на рейтинг залежно від серйозності проблеми.

Будь ласка, зрозумійте, що ми не можемо зробити це без надійних доказів, тому ми цінуємо кожну співпрацю з гравцями. 👍"

Ваша скарга розглядається, якщо Нік виявить, що казино діяло несправедливо, він вирішить результат.

Детальніше про наслідки читайте тут .

Крім того, оцінка відгуків користувачів відокремлена від оцінок казино просто тому, що ми не можемо дослідити кожен відгук і переконатися, що надана інформація правдива, як ми можемо зробити, наприклад, зі скаргами.

Зараз це звучить вам краще? 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

привіт, я повністю з вами згоден, і я, звичайно, надіслав усі докази, які в мене були, найцікавіше те, що від них не прийшло жодного листа, і я не один це кажу, відразу натякає, що гравець не міг зібрати докази. Особисто я хочу, щоб це казино взагалі зникло, тому що з такими правилами та політикою просто немає реального способу виграти та отримати виграш.

Автоматичний переклад.
gidrofas555
1 рік тому

Привіт,

згідно з таймером скарги, здається, ми можемо очікувати оновлення незабаром. Особисто я дуже хочу побачити пояснення від казино.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

привіт, бачите, таймер для відповіді від казино подовжується вже вкотре, і відповідь така Інтернет від них) це багато говорить про те, що це казино жодним чином не може бути високо оцінено, оскільки вони просто ігнорувати вас і гравців.

Автоматичний переклад.
gidrofas555
1 рік тому

Привіт,

це стандартна процедура, хоча я погоджуюся, що казино з такою репутацією має відповісти або надати пояснення іншим способом, якщо не через скаргу.

Я вважаю, що відтепер ми знову повинні чекати, на жаль, мені більше нічого додати.

Автоматичний переклад.
1 2...15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого