ФорумКазиноSnatch Casino - загальне обговорення

Snatch Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

2 р. тому від caiods20221
|
43539 переглядів 304 відповідей |
|
1...12 13 14...16
millassemmelhack
5 міс. тому

Привіт,

Отже, по суті, ви змусили їх написати, як вони плануватимуть ваші виплати? Мені цікаво, чи дотримаються вони своїх термінів! Схрещуємо пальці 🤞.


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт,

Отже, по суті, ви змусили їх написати, як вони плануватимуть ваші виплати? Мені цікаво, чи дотримаються вони своїх термінів! Схрещуємо пальці 🤞.


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

вони знайдуть якусь причину, щоб не здійснювати транзакцію

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Тепер вони написали мені це

Повідомляємо, що адміністрація нашого казино залишає за собою право проводити виплати за індивідуальним графіком. Встановіть мінімальну та максимальну суму для однієї операції, а також час для цієї операції. Вони можуть відрізнятися залежно від методу виведення коштів, рівня вашого облікового запису або інших відповідних факторів.

Фінансовий відділ обробляє всі ваші зняття на основі стану вашого рахунку та вашої безпосередньої діяльності.

500 євро буде завершено 31.05.2024

360 євро буде виконано 05.06.2024

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Тож це насправді звучить для мене багатообіцяюче. Що ви скажете?🤔 Давайте просто сподіватися, що вони зроблять, як кажуть, і ви незабаром зможете отримати свої гроші. Намагайтеся залишатися позитивним і не робити висновків. Обов'язково тримаю кулаки і чекаю хороших новин.🤞

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

дуже дивне казино, тепер воно, очевидно, працює, щоб вивести гроші.

Привіт, Камілла Семмелхак,

Щиро вітаю!

Наш фінансовий відділ обробив ваш платіж на зняття 500 євро.

Якщо у вас виникли запитання, зв’яжіться з нами в онлайн-чаті або електронною поштою kyc@snatchcasino.com .

З повагою,

Команда фінансового відділу Snatch Casino.


Змінено Radka 5 міс. тому
Причина: просто зробив посилання пасивним
Автоматичний переклад.
millassemmelhack
5 міс. тому

З іншого боку, ви забули, що виконали всі вимоги, і я припускаю, що ви незабаром отримаєте гроші. Я думаю, ти був чудовий.

Казино, з іншого боку, можливо, трохи неорганізоване? 😀

Просто дайте нам знати, коли отримаєте гроші, щоб переконатися, що все добре.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
millassemmelhack
5 міс. тому

писали кілька разів і надсилали фото. Вони возяться з номерами рахунків, які не мої, вони знову і знову просять одне й те саме. Я продовжую ту саму тему, за винятком того, що вони бачать, якої довжини поперечний міст. але тут у вас невелика частина довгого діалогу


чогось не вистачає? Чи всі документи я подав? було сказано, що це затверджено.

SE13800000082727017247323962

занадто багато зетів. привіт, я подав усі перевірки, які хоче казино, я подав їх, і все це від сьогодні та вчора, тому інформація свіжа

намагаюся зняти гроші та цікавлюсь, чи правильні мої дані.

Автоматичний переклад.
millassemmelhack
5 міс. тому

«Вони возяться з номерами рахунків, які не мої». - Не могли б ви пояснити це далі, будь ласка? Я не впевнений, що правильно це розумію.🤷‍♀️

Я думав, що у своєму попередньому дописі ви сказали, що ваше відкликання оброблено. Чи я помиляюся?

Автоматичний переклад.
millassemmelhack
5 міс. тому

Я думаю, вони не пропустять номер вашого рахунку. Ви коли-небудь отримували від них переказ? Ви перевірили свої банківські реквізити у своєму профілі в Snatch?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я знову спілкувався зі службою підтримки, і вони сказали, що мені не варто хвилюватися, незабаром кошти будуть оброблені. Однак я надішлю текстове повідомлення їхній службі підтримки електронною поштою та попрошу розклад. Зараз у мене величезний баланс, тому я хочу знати, скільки часу потрібно буде зняти все.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Як мені сумно зараз вони file вказати неправильний номер, який вони дали, це неправильно, але сьогодні я отримав 500 євро, тому я сказав їм, що це неправильно. але це не нормально, вони псують весь ігровий досвід

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ось, це з веб-сайту Snatch. file

https://snatchcasino.com/en/page/terms-and-conditions

Наразі 3 вилучення очікують на розгляд, найстаріший від 22/05. Однак, якщо я чекаю два тижні зі своєю скаргою, як довго я отримаю загальний баланс у 6500 євро? Я хотів би мати свої кошти якнайшвидше, навіть за їхнім правилом я вже мав би їх мати.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт. Наша команда обробки даних виправила інформацію про максимальний кеш-аут у цьому казино відповідно до нових умов. Ще раз дякую за інформацію.

Можливо, у вас є якісь оновлення щодо вашого вилучення?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Зараз все гаразд

Автоматичний переклад.
millassemmelhack
5 міс. тому

Не могли б ви бути конкретнішими, будь ласка? Ви вирішили там проблему?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Зараз все гаразд

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт!

Не могли б ви оновити скаргу? Ми дуже хочемо дізнатися, чи проблему вирішено і чи ви отримали гроші. Тільки це підтвердження утримує вашу ручку від регулярного закриття.

Будь ласка, скористайтеся цим посиланням 👈, щоб це зробити. Дякую 🤔

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

file Я грав з бонусом (з депозитом), коли я помітив, що бонус був розіграний (сума грошей змінилася в грі), я подивився, і тепер я міг продовжувати грати на реальні гроші. Тоді я виграв 1500 євро, джекпот. Я подав запит на зняття, але отримав лише 500 євро, тому що бонус нібито не був розіграний. Це може бути гарантією, тому що тоді я міг би запросити гарантоване зняття коштів. Як не дивно, я знайшов гарантовані 1500 євро в історії гри, шукав її кілька разів. Тепер я попросив ще 450 євро (новий виграш) і чекав три дні, але не отримав жодної відповіді на свої запити. Серйозне буває інше


Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Це нова перемога, на яку я чекаю


file

Автоматичний переклад.
efreu
4 міс. тому

Привіт, трохи дивно, але я б сказав, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів. Судячи з того, що ви описуєте, ви все ще на початку, тому, якщо нічого не зміниться, казино не спілкуватиметься з вами, тоді обов’язково повідомте про це.

Чи правильно я розумію, що виграші ще не надійшли?

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Привіт, я тільки починаю. Я отримав 500 євро з 1500, а вони залишають собі 1000 євро. Я не можу там отримати відповіді на свої запитання, на жаль. Тим часом я виграв ще 450 євро, які сьогодні надійшли на мій рахунок. Я теж вважаю це дуже дивним, і я був розлючений.

Дякую за швидку відповідь, я не думаю, що отримаю 1000 євро, що, на мою думку, є неправильним.

Вітаю Ельку

Автоматичний переклад.
efreu
4 міс. тому

Якщо казино не зв’яжеться з вами, і ви не отримаєте жодних пояснень, чому ви не отримали свої гроші, і ви навіть не отримаєте їх, і ви не знаєте, що робити, тоді ви можете подати скаргу.

Мені цікаво, чи це гарна ідея грати зараз, коли у вас є певні проблеми, але я бачу, що ви вже отримали трохи грошей, тож мені цікаво, чи справді проблема не в тому, що ви застосували бонус і він мав певний максимальний виграш і тому ти отримав тільки те, що отримав.

Чи не могли б ви зробити скріншот, як виглядав бонус, тому що якщо ви його активували, мені, мабуть, буде зрозуміло, чому виникла така ситуація.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я грав з бонусом, але використав його, тому що інакше я б не зміг виграти, оскільки гра не працює з бонусними грошима. В історії гри немає абсолютно нічого, тому що ви можете побачити, чи граєте ви на реальні гроші чи на бонусні гроші. Я просто напишу їм і скажу, що хочу отримати копію виграшу.

Автоматичний переклад.
1...12 13 14...16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого