ГоловнаФорумКазиноSmokace Casino - загальне обговорення

Smokace Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

1 рік тому від Gretche70
|
24 200 переглядів 194 відповідей |
|
1...8 9 10
Jaro
4 міс. тому

Не відповідайте на прямі запитання. Ви вже справляєте погане враження на мене та інших гравців.

Я не збираюся отримувати від вас відповідь, тому що мені більше не цікаво читати ваші відповіді.

Будьте впевнені, що я не зупинюся на цьому, ще й тому, що в мене вже є хтось, хто хоче допомогти мені юридично.

Звичайно, ми оцінимо все, навіть надану вами інформацію. Тому що ми не можемо не помітити жодної деталі.

вітаю

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

filefile

Шановний Джаро, я вже надіслав тобі скріншоти з доказом того, що це казино не дозволяє тобі зберігати свої виграші, якщо у тебе є активний баланс. Я просив вас переслати їх Ніку.

Smokace може заблокувати ваш рахунок за запитом тільки при нульовому балансі, тобто коли він не приносить користі!!

У будь-якому випадку, вище я знову надсилаю вам два найбільш релевантних знімка екрана.

Навіть якби я згадав про азартні ігри в електронних листах, які надіслав у казино, вони б не призупинили мій обліковий запис.

Крім того, якщо ви самостійно виключите себе через проблеми з азартними іграми, багато казино більше не дозволять вам зняти кошти, доки не закінчиться термін самовиключення. На практиці я б більше не зміг увійти до свого облікового запису та ввести нові зняття (у мене був баланс 30 000 євро!)

Я просто дотримувався процедури, зазначеної в пункті 4 їхніх положень та умов, і це те, що має договірну цінність між казино та гравцем.

Я хотів призупинити ігрову діяльність, але мати можливість продовжувати ввійти в обліковий запис, щоб зняти гроші. Перегляньте вкладений електронний лист

filefile

Я думав, що після всіх доказів, які я вам надіслав, ситуація зрозуміла, але, здається, ви навмисне ходите навколо даху, щоб не зрозуміти. Не ви, а ті, хто розглядає скарги.

Я розумію, що Нік не хоче йти проти афілійованого казино, але тоді не витрачайте час людей. Здається випадковим, що майже всі казино з вашим логотипом на сайті не мають невирішених скарг.

Автоматичний переклад.
carsix79
4 міс. тому

Я думав, ви надіслали ці знімки екрана на запит на повторне відкриття. Я не працював у вихідні, тому не бачив вашої відповіді, але я знову надіслав ці знімки екрана нашій команді, і вони сказали мені, що завтра під час телефонного дзвінка вони розберуться з цим далі. Тож я думаю, що може бути якийсь шанс на повторне відкриття. Тож дякую, що надіслали те, що було потрібно, і я сподіваюся, що зможемо допомогти.

Я ще хотів би запитати. Коли відбулася ця розмова, у вас є побачення?

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Я говорив у чаті напередодні або в той самий день, коли надіслав електронний лист до служби підтримки, тобто 4 чи 5 серпня, тому що я хотів знати, чому я більше не можу вставляти нові проблеми та чому ті, які я вже вставив, не були ще виплачується.

І в будь-якому випадку казино вже знало про мої проблеми з азартними іграми, оскільки, щойно я здійснив перше зняття коштів, воно заблокувало мій рахунок із таким повідомленням:

file

і тому він дотримувався такої стратегії:

- Блокування платежів і зняття коштів на 14 днів із розслідуванням підробленої ігрової сесії

-залишайте ігрову діяльність відкритою з потенційною можливістю втрати вже отриманого виграшу

-ненадання перерви в грі після мого повторного прохання

- постійне блокування ігрового облікового запису після того, як я втратив усе (баланс і зняття) через переривання зв'язку через електронну пошту.



Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

file

Це переконливий доказ того, що вони не допускають призупинення або самовиключення облікового запису з активним балансом та/або незавершеними зняттями.

Приємно те, що вгорі пишуть, що гравець може заблокувати обліковий запис у будь-який момент і що кошти будуть виплачені, звернувшись до служби підтримки по електронній пошті.

Потім внизу говорять навпаки.

А потім вони вихваляються застосуванням НАЙКРАЩИХ систем відповідальної гри

filefilefile

Автоматичний переклад.
carsix79
4 міс. тому

Так, це досить безглузде написання і суперечить цим твердженням, які ви позначили на першому скріншоті. Але принаймні я знаю, що в казино це зазначено в Умовах і положеннях, і тому вони вам сказали.

У всякому разі, мені потрібно знати, коли відбулася розмова, про яку я запитував. Це дуже важливо для мене, коли ми будемо говорити про це завтра. Чи можете ви відповісти мені на це, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Я вже відповів вам, але пост чекає на публікацію.

Я використовував чат напередодні або в той самий день, коли надіслав електронний лист із запитом про призупинення облікового запису. Тож 4 чи 5 серпня.

Я поскаржився, що виведені кошти не оплачуються, і я не можу ввести нові (у мене було 30 000 євро на балансі). Тоді я попросив застосувати самовиключення з ігрової діяльності, щоб не втратити виграш, і мені сказали, що це неможливо, оскільки у мене активний баланс.

Чесно кажучи, я не читав розділ «Блокування облікових записів», який щойно переслав вам, тому що думав, що вся інформація міститься в розділі «Відповідальна гра». Я дотримувався цих інструкцій, припускаючи, що мій запит буде прийнято.

Зрозуміло, що мета казино — створити плутанину, а не захистити гравців.

Тепер виникає питання: чи може казино відмовити гравцеві у перерві лише тому, що у нього є активний баланс? Чи чітко пояснюють це положення та умови?

У цьому випадку гравець не має інструментів для захисту свого виграшу. Чи відповідає це вашим стандартам відповідальної гри?

Якщо це справедливо для вас і не можна віднести до шахрайської тактики, тоді я розпускаю руки і здаюся.


Автоматичний переклад.
carsix79
4 міс. тому

Захистіть свій власний виграш, не піддаючись спокусі втратити те, що ви виграли. Якщо вони закриють ваш рахунок, вони можуть використати це як привід для анулювання ваших виграшів, тому будьте обережні, приймаючи це рішення. Просто залиште його, поки він не буде на вашому банківському рахунку!!

Автоматичний переклад.
nigeljc59
4 міс. тому

Ви маєте рацію, насправді я попросив призупинити ігрову діяльність із можливістю вставити нові зняття коштів, як це передбачено їхніми положеннями та умовами, але мені в цьому відмовили.


Автоматичний переклад.
carsix79
4 міс. тому

Ви побачите, що ми обидва повернемо наші виграші. Навіть якщо хтось будь-що заважає

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я говорив у чаті напередодні або в той самий день, коли надіслав електронний лист до служби підтримки, тобто 4 чи 5 серпня, тому що я хотів знати, чому я більше не можу вставляти нові проблеми та чому ті, які я вже вставив, не були ще виплачується.

І в будь-якому випадку казино вже знало про мої проблеми з азартними іграми, оскільки, щойно я здійснив перше зняття коштів, воно заблокувало мій рахунок із таким повідомленням:

file

і тому він дотримувався такої стратегії:

- Блокування платежів і зняття коштів на 14 днів із розслідуванням підробленої ігрової сесії

-залишайте ігрову діяльність відкритою з потенційною можливістю втрати вже отриманого виграшу

-ненадання перерви в грі після мого повторного прохання

- постійне блокування ігрового облікового запису після того, як я втратив усе (баланс і зняття) через переривання зв'язку через електронну пошту.



Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Хммм, я думав, що цей скріншот ви побачили в кінці, коли ви все втратили.

Що стосується того факту, що вони, можливо, проводили перевірку вашої ігрової сесії, це зовсім не повинно бути фальшивкою. Це нормально, якщо ви виграєте таку велику суму.

Але ми побачимо, що станеться сьогодні, і чи буде ваша скарга повторно відкрита. Я не хочу нічого обіцяти, щоб не обдурити вас.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

У мене також проблеми з цим казино! Smokeace! Я намагався зняти гроші з минулого тижня, але не можу! Щоразу вони запитують ту саму інформацію, яку я вже надсилав, або нову інформацію! Вони хочуть, щоб я надав навіть інформацію з банківського рахунку, який навіть не є моїм! Я зробив там лише 2 депозити! Один 20/06, коли я зіграв внесену суму та втратив увесь баланс! І ще 6 серпня! Я навіть надіслав їм інформацію про депозит 20/06! Я не міг надіслати жодного відбитка того, що був 6 серпня! Тому що банк не дозволяє робити скріншоти! Але я надіслав інші документи, які підтверджують правдивість наданої мною інформації! Але вони завжди ускладнюють! Мені зрозуміло, що це не конференція! Це шахрайство! Щоб не платити, не робити висновок! Мені потрібна ваша допомога! Я бачив тут на форумі, що в когось теж була така проблема, банк не дозволяв знімок екрана! Якби ви могли підійти та допомогти мені! Як вам вдалося вирішити цю проблему з казино? Наперед дякую за допомогу!!!

Автоматичний переклад.
Vivi523
4 міс. тому

Привіт, мені шкода, що ваша ситуація така складна.

Я хочу почати з того, що Томас розглянув вашу скаргу. Повідомлення, яке ініціює етап збору командою інформації від гравця, є досить загальним.

Ви можете отримати доступ до скарги тут 👈

Причина, по якій казино просить вас підтвердити банківський рахунок, який вам не належить, повинна мати гарне та обґрунтоване пояснення, але її все одно потрібно вивчити.

Щодо проблеми зі знімком екрана, деякі банківські програми захищені від запису та знімків екрана.

Вимоги казино можуть здатися нерозумними для тих, хто не звик до цих заходів безпеки. Мені добре знайоме це почуття.

Ви спробуєте вирішити цю проблему зі мною? Давай щось спробуємо.

На мій погляд, найкраще було б зв’язатися зі своїм банківським консультантом або будь-яким іншим, хто його називає у вашій країні, і попросити будь-яку виписку, яку ви намагалися отримати через додаток.

Ви можете спробувати? Взагалі кажучи, комплаєнс — це найпростіший спосіб дії, навіть якщо ми не згодні з запитом. Мій особистий досвід показав, що протидія казино під час процедури KYC лише спричиняє більше затримок. 🙁 Звичайно, я не стверджую, що це ваша обставина.

У будь-якому випадку, дайте мені знати, що ви думаєте про звернення до банку, будь ласка.


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я надіслав заяву, і вони її прийняли, я надіслав картку, але вони ще не відповіли, чи можете ви зв’язатися з ними?

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Попросіть банк надіслати вам pdf-файл транзакції депозиту та завантажити його в чат або електронну пошту, що не надто складно

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я надіслав заяву, і вони її прийняли, я надіслав картку, але вони ще не відповіли, чи можете ви зв’язатися з ними?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, можливо, їм потрібно ще щось перевірити. Чи прокоментувало казино картку? Я б намагався бути терплячим і зберігати холоднокровність, тому що у них є час, щоб розібратися. Ми спеціально даємо казино 14 днів для KYC і зняття коштів.

Крім того, що стосується будь-якого зв’язку з казино, ви повинні подати нам скаргу, я бачу, що це не ваш випадок. Але я б спробував дати їм ще трохи часу і подивитися, чи піде це далі. Якщо ні, то ви можете подати скаргу, і ми спробуємо допомогти. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Що ж, я сподіваюся, що це не проблема електронної пошти, тому що я отримав службовий електронний лист, живий чат не працює, інакше я б надіслав документи туди, я хотів би зрозуміти, чи можна отримати їх контакт через вас

Автоматичний переклад.
Nicola99
4 міс. тому

Якщо ви подали скаргу, але нічого не було вирішено, ми зв’яжемося з казино. Але не раніше, ніж мине 14 днів. Звичайно, якщо електронна пошта не працює, на неї, ймовірно, не найпростіше покладатися. Дайте трохи часу, і якщо казино не зв’яжеться з вами, а ваші документи не будуть схвалені або відхилені, зв’яжіться з нами, і ми подивимося, що можемо зробити.

Угода?

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Ідеально, без проблем, у мене є всі документи, я повідомлю вам, якщо щось зміниться

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

file jaro, я думаю, мені потрібно, щоб ти зв’язався з казино, тому що моя електронна пошта, я не знаю чому, але з їхньою електронною поштою вона не працює, і вона не надсилає мені повідомлення, чи є у вас спосіб, за допомогою якого я можу їх надіслати документи?

Автоматичний переклад.
1...8 9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого