ФорумКазиноSmokace Casino - загальне обговорення

Smokace Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

1 рік тому від Gretche70
|
21690 переглядів 190 відповідей |
|
1...7 8 910
Jaro
3 міс. тому

Щодо вашої відповіді, яку я тільки зараз прочитав, я пропоную вам прочитати моє останнє речення

«Я попросив їх призупинити ігрову діяльність, але вони не хотіли цього робити. Тепер я впевнений, що ви підтримаєте їх, незважаючи на докази того, що вони діяли в тіньовий спосіб, щоб я втратив усе».


Як бачите, я мав рацію, і, як ви писали раніше, поведінка казино неправильна.

«Мене також трохи бентежить той факт, що ви розповідаєте їм про період роздумів, поки вони вам не заплатять, а з іншого боку вони кажуть, що не можуть закрити ваш рахунок. Мені це не здається нормальним».


Таким чином, казино може за власною ініціативою заблокувати ігровий рахунок після отримання виграшу, тоді як якщо я попрошу це для захисту виграного балансу, я не зможу цього зробити!


А тим часом мою скаргу збентежено викинули у кошик.

Я все опублікую.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ніде в їхніх умовах не сказано, що вони не можуть призупинити обліковий запис з активним балансом також тому, що це було б абсурдом і безглуздим. Якщо я хочу призупинити обліковий запис із активним балансом, як ще це зробити? У всіх казино, де я просив перерву, він був застосований без проблем!

Тим часом великий Нік закрив мою скаргу як необґрунтовану після того, як я йому все чітко пояснив.

Дайте мені можливість, щоб скаргу розглянув інший оператор, тому що те, що зробив Нік, виходить за межі будь-якої логіки.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я був би радий, якщо б ваше прохання було задоволено, але я не ставлю скарги, я просто адмін на форумі, тому не маю жодних повноважень у цій сфері.

Проте особисто я, напевно, спробував би написати скаргу в інстанцію, тому що те, що ви говорите, мені не здається зовсім нелогічним. Думаєте, спробуєте?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

божевільний! Ця відповідь говорить сама за себе.

Ми отримали офіційну відповідь, що ви не маєте наміру захищати інтереси гравців, коли йдеться про Smokace.

Соромно

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Справа зовсім не в тому, яке це казино, якби ви робили це в будь-якому іншому казино, вийшло б так само. Ви повинні взяти до уваги те, що вам сказали.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

І, звичайно, це справді абсурдне прохання просити допомоги відновити вашу історію ігор.

Звичайно, ви не зобов'язані нічого робити.

Але оскільки ви кажете, що допомагаєте гравцям вирішувати проблеми з казино, очікується, що ви допоможете їм відновити їхню історію. Дуже простий випадок, враховуючи вашу команду з багаторічним досвідом.

Але я більше не хочу сперечатися з тими, хто явно обходить запитання, не відповідаючи на них.

На щастя, все це відкрито, і решта учасників сайту матимуть можливість сформувати власну думку з цього приводу

Автоматичний переклад.
Aleauzzass
3 міс. тому

Так, але ви повинні розуміти, що це має на чомусь базуватися. Коли ви йдете до офісу, щоб попросити документ із їхньої системи, вони також повинні знати, для чого він потрібен, і вони не просто дають його вам. Ми не маємо повноважень примусово виконувати будь-що на основі будь-чого з казино.

Звичайно, справа не в сварці, а в спробі зрозуміти, як йдуть справи. Кожен має налагодити певні процедури.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Гаразд, скажемо так:

Незабаром після того, як ви закрили мою скаргу, казино Smokace закрило мій обліковий запис на підставі «проблем з азартними іграми».

Безпідставно, оскільки після конфіскації я більше ніколи не платив у казино. Але через місяць вони все одно вирішили закрити рахунок з цієї причини і не надавши та не повідомивши мені обґрунтування з цього приводу.

Перше, що потрібно уточнити.

Другий пункт, який слід уточнити, безпосередньо пов’язаний з першим, – це відновлення історії моєї гри.


То чи прийнятніше як виступ?

Можеш хоча б спробувати мені допомогти?


я чекаю

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Антилефонний орган викидає скарги, як і ваш Нік, тому надсилати скарги марно. Оскільки ви не вважаєте мою скаргу нелогічною, було б цікаво зрозуміти, чому Нік не вважав її обґрунтованою.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Гаразд, скажемо так:

Незабаром після того, як ви закрили мою скаргу, казино Smokace закрило мій обліковий запис на підставі «проблем з азартними іграми».

Безпідставно, оскільки після конфіскації я більше ніколи не платив у казино. Але через місяць вони все одно вирішили закрити рахунок з цієї причини і не надавши та не повідомивши мені обґрунтування з цього приводу.

Перше, що потрібно уточнити.

Другий пункт, який слід уточнити, безпосередньо пов’язаний з першим, – це відновлення історії моєї гри.


То чи прийнятніше як виступ?

Можеш хоча б спробувати мені допомогти?


я чекаю

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ви можете відкрити скаргу та перевірити, чи зможе команда вам допомогти чи ні, виходячи з ваших слів. Я не займаюся скаргами і не хочу говорити гравцям у певних випадках, що ми обов’язково їм допоможемо, коли це не обов’язково. Це мають оцінити наші експерти. Ми не можемо довільно почати щось вирішувати без скарги.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Ще одне неправдиве твердження.

Як ви думаєте, я ще не намагався відкрити іншу скаргу щодо цього питання?

Ви справді думаєте, що він просто хлопець, який любить говорити і скаржитися, і все?

І вгадайте, як пройшов мій запит відкрити скаргу?

Відхилено. Ви сказали мені, що я не можу відкрити скаргу, подібну до тієї, яку я вже відкрив.

Які явища. Хто знає, чи рано чи пізно прекрасний замок Casinò Guru завалиться

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Читаючи багато скарг, можна виявити кілька сумнівних моментів щодо вашої системи.

Перш за все, коли ви обмінюєтеся електронними листами між вами та казино з гравцем, який безпосередньо задіяний і повинен залишатися в невіданні. Я справді цього не розумію.

Якщо я є потерпілою стороною, докази мають бути надіслані мені, а не третій стороні.

Потім, коли мова заходить про відповідальну гру, ви завжди зосереджуєтеся на тому самому параметрі, що для того, щоб подати запит на призупинення облікового запису, ви повинні заявити, що ви є проблемним гравцем.

Ви знаєте, що деякі казино більше не обробляють зняття коштів із самовиключеного облікового запису?? І ви більше не можете увійти, щоб зробити нові зняття??

У моєму випадку мені просто довелося призупинити свою ігрову діяльність згідно з їхніми положеннями та умовами, щоб мати можливість вводити нові зняття коштів після завершення гіпотетичного розслідування моєї ігрової сесії (тоді ми всі знаємо, і ви також, що це було просто шахрайство тактика казино!).

Тож я хотів би повторно відкрити нову скаргу на основі цих елементів, але я абсолютно не хочу, щоб скаргу розглядав Нік!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

filefilefilefile

Це незаперечний доказ того, що казино не дозволяє переривати гру з активним балансом, навіть якщо ви просите самовиключення через проблеми з азартними іграми, як заявив Нік.

Так що ж нам робити?

Ми даємо казино право?

Гравець не має інструменту відповідальної гри, щоб не втратити свій виграш. Це є грабіжницьким і незаконним, оскільки воно не поважає те, що вони пишуть в T&C, які представляють ігровий контракт.

Якщо ми порушуємо хоча б одну кому в їхніх умовах, вони конфіскують наші виграші, поки вони можуть робити все, що заманеться.

Я вражений тим, що ви спонсоруєте це казино та створюєте йому чудову репутацію. Слава!

Я чекаю повторного розгляду скарги на основі цих доказів.

Я готовий дати 20% винагороди в разі успіху.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Привіт, Джаро, не міг би ти переслати моє останнє повідомлення зі знімками екрана Ніку, щоб попросити його повторно відкрити скаргу?

Уже звернувшись з проханням про повторний розгляд скарги, я не можу додати нові докази.

дякую

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ще одне неправдиве твердження.

Як ви думаєте, я ще не намагався відкрити іншу скаргу щодо цього питання?

Ви справді думаєте, що він просто хлопець, який любить говорити і скаржитися, і все?

І вгадайте, як пройшов мій запит відкрити скаргу?

Відхилено. Ви сказали мені, що я не можу відкрити скаргу, подібну до тієї, яку я вже відкрив.

Які явища. Хто знає, чи рано чи пізно прекрасний замок Casinò Guru завалиться

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Цілком ймовірно, що ви вважаєте, що всі знають про ваші обставини, і що будь-яка інформація, якої бракує або є неоднозначною, є неправдивою. Я думаю, що я це розумію, тому що я зазвичай відчуваю те саме, коли розмовляю з оператором мобільного зв’язку.

Тим не менш, я хотів пояснити, що, як адміністратори, ми не беремо участі в процесі, включаючи запити на повторне відкриття, і маємо мало спільного зі скаргами. Крім того, нам не відомо про будь-які відповідні обміни інформацією Skype або електронною поштою. Будь ласка, постарайтеся це запам’ятати. Джаро докладає всіх зусиль, щоб бути в курсі ваших проблем, ідей і думок навіть за таких обставин, але це важко без особистого доступу до кожної справи. Проте ми намагаємося не відставати навіть від найскладніших скарг, оскільки, наскільки ми розуміємо, гравці просто хочуть розглядати такі скарги.

Це все, що я хотів, щоб ти знав.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, Джаро, не міг би ти переслати моє останнє повідомлення зі знімками екрана Ніку, щоб попросити його повторно відкрити скаргу?

Уже звернувшись з проханням про повторний розгляд скарги, я не можу додати нові докази.

дякую

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, carsix79. Минув деякий час.

Я б сказав, що Яро дуже стурбований цією ситуацією.

Учора ми мали коротку розмову щодо вашої відхиленої скарги та запиту на повторне відкриття.

Хоча я не можу сказати, що вся команда спільноти повністю зрозуміла кожен інцидент, описаний у скаргах, ми все одно хочемо поговорити з командою скарг про процедуру та результат. Я прошу вашого терпіння, оскільки нам потрібно запланувати онлайн-зустріч, щоб продовжити це.

Якщо пощастить, у нас буде щось нове, що можна додати наступного тижня.

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Привіт Радка,

Коли я кажу «ще одне неправдиве твердження», я кажу це з повним знанням фактів.

Хочеш трохи прикладу?

Казино та Браніслав стверджують, що мій баланс був зменшений одразу після перерахування бонусу. Навіть після перегляду моєї історії ігор, яку бачили всі, крім відповідної особи.

Однак, на жаль для казино і для вас, транзакції зберігаються в блокчейні, і вони говорять чітко.

Дивлячись на транзакції, після перерахування бонусу стає зрозуміло, що заяви казино та Браніслава не відповідають дійсності (у мене є скріншоти). Просто тому, що якби було зменшення балансу, я б не зміг робити ставки на певну суму (бонусна покупка). Але у мене є скріншоти, які говорять самі за себе.

По-друге, коли ви граєте з активним бонусом, жетони не збираються. Оскільки казино переводить їх на реальний баланс, жетони починають збирати.

Таке просте міркування для розуміння.

Тепер, після того, як ви врешті-решт відповіли на мої запитання та твердження, я запитую вас. Чому ваш колега надав недійсну інформацію?

Повторюю, на жаль, транзакції, написані на блокчейні, говорять чітко

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Це було б дуже вдячно.

Я чітко та повністю продемонстрував, що не можу самостійно виключити чи призупинити обліковий запис, оскільки казино відмовляється робити це з активним балансом, навіть якщо я написав це у формі, вказаній Ніком.

Я просто покладався на те, що написано в ігровому контракті, який повинен поважати гравець, а також казино.

Я б не втратив 33 000 євро, якби вони виконали мій запит, як зазначено в Умовах і положеннях.

Казино також хвалиться тим, що серйозно ставиться до відповідальної гри, але потім слідує протилежне, а в моєму випадку – шахрайство. Жарт також полягає в тому, що після моїх програшів вони закрили мій обліковий запис через проблеми з азартними іграми, і я продовжую отримувати від них рекламні листи.

Я також не хочу, щоб інші гравці постраждали від безвідповідальних дій Smokace.

Автоматичний переклад.
carsix79
3 міс. тому

Carsix, я італійський користувач, чи можемо ми обговорити в Instagram, якщо він у вас є? Я хотів би поговорити з кимось, хто, можливо, мав більше досвіду, ніж я

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

file

Ось що ви знову додали. Повторне розгляд скарги відхилено навіть незважаючи на докази моїх доказів.

«Нова інформація, яку ви нам надали, недостатня для зміни обставин, за яких скаргу було закрито, і не виправдовує її повторного розгляду. Ми повторно розглядатимемо скаргу, лише якщо матимемо нову інформацію, яка вказує на те, що скаргу закрито несправедливо».

Отже, ви не врахували докази, які я вам надіслав, чи просто заперечуєте докази?

Я навіть збирався повірити твоїм словам, але це був звичайний фарс.

Отже, офіційно, що ви на боці казино, яке порушує свої Умови та положення та не застосовує самовиключення з ігор з активним балансом. Ганьба!!

Той факт, що Джаро більше не відповідав, може бути тому, що ви змусили його замовкнути після того, як він наважився погодитися зі мною щодо фактів?

Це точно може вписатися у ваші методи.

Однак я чекаю вашої чіткої та остаточної заяви про те, що Smokace не застосовує самовиключення (навіть у разі проблем з азартними іграми) з активним балансом, який порушує його T & C.

Мені справді цікаво дізнатися, яка ваша неупереджена позиція, якщо вона у вас є.




Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт Радка,

Коли я кажу «ще одне неправдиве твердження», я кажу це з повним знанням фактів.

Хочеш трохи прикладу?

Казино та Браніслав стверджують, що мій баланс був зменшений одразу після перерахування бонусу. Навіть після перегляду моєї історії ігор, яку бачили всі, крім відповідної особи.

Однак, на жаль для казино і для вас, транзакції зберігаються в блокчейні, і вони говорять чітко.

Дивлячись на транзакції, після перерахування бонусу стає зрозуміло, що заяви казино та Браніслава не відповідають дійсності (у мене є скріншоти). Просто тому, що якби було зменшення балансу, я б не зміг робити ставки на певну суму (бонусна покупка). Але у мене є скріншоти, які говорять самі за себе.

По-друге, коли ви граєте з активним бонусом, жетони не збираються. Оскільки казино переводить їх на реальний баланс, жетони починають збирати.

Таке просте міркування для розуміння.

Тепер, після того, як ви врешті-решт відповіли на мої запитання та твердження, я запитую вас. Чому ваш колега надав недійсну інформацію?

Повторюю, на жаль, транзакції, написані на блокчейні, говорять чітко

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Якщо у вас є будь-які відповідні докази, які Браніслав міг не помітити, ви можете спробувати повторно відкрити скаргу. Але кожна скарга для нас така ж важлива, як і гравці. Я думаю, що він достатньо старався і знайшов усе, що йому було потрібно, щоб дійти висновку. Він подивився на кожен окремий доказ, і це, звичайно, не сприйняли легковажно. Крім того, комунікація з казино була, безумовно, важливою, і саме на її основі все закінчилося так, як було. Отже, як я вже сказав, якщо у вас є все необхідне, ви можете спробувати ще раз, але якщо ні, я боюся, що я більше не зможу вам допомогти.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

file

Ось що ви знову додали. Повторне розгляд скарги відхилено навіть незважаючи на докази моїх доказів.

«Нова інформація, яку ви нам надали, недостатня для зміни обставин, за яких скаргу було закрито, і не виправдовує її повторного розгляду. Ми повторно розглядатимемо скаргу, лише якщо матимемо нову інформацію, яка вказує на те, що скаргу закрито несправедливо».

Отже, ви не врахували докази, які я вам надіслав, чи просто заперечуєте докази?

Я навіть збирався повірити твоїм словам, але це був звичайний фарс.

Отже, офіційно, що ви на боці казино, яке порушує свої Умови та положення та не застосовує самовиключення з ігор з активним балансом. Ганьба!!

Той факт, що Джаро більше не відповідав, може бути тому, що ви змусили його замовкнути після того, як він наважився погодитися зі мною щодо фактів?

Це точно може вписатися у ваші методи.

Однак я чекаю вашої чіткої та остаточної заяви про те, що Smokace не застосовує самовиключення (навіть у разі проблем з азартними іграми) з активним балансом, який порушує його T & C.

Мені справді цікаво дізнатися, яка ваша неупереджена позиція, якщо вона у вас є.




Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт! Я поговорив із нашою командою про всю ситуацію, а також запитав про важливі речі щодо вашої справи.

Ми дійшли висновку, що для повторного відкриття вам потрібно надіслати наступне. Ви написали у своїй скарзі, що «Навіть у чаті я запитав, чи можна самовиключитися та мати доступ до облікового запису, щоб вводити нові запити на зняття коштів, і відповідь була НІ!»

Отже, якщо у вас є докази того, що ви повідомили казино, чи можна самовиключити та зняти гроші, ми розглянемо вашу справу далі. Це досить релевантна інформація, тому вам було відмовлено у повторному відкритті, оскільки ви не подали нічого подібного. Чи є у вас якась інформація про цю конкретну справу, про яку ви повідомили казино? Якщо так, ви можете опублікувати знімок екрана з чату або електронною поштою.

Автоматичний переклад.
1...7 8 910
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого