1 рік тому
де це нісенітниця все пояснила!
where is it nonsense explained everything!
wo ist es blödsinn? habe alles begründet!
0
де це нісенітниця все пояснила!
where is it nonsense explained everything!
wo ist es blödsinn? habe alles begründet!
Отже, ви думаєте, що тут відбувається те саме, що з фараоном? Здається, зараз тут все добре
So you think the same thing is going on here as with pharaoh? Everything seems to be going well here now
also du glaubst hier geht das gleiche ab wie bei pharao ? scheint doch jetzt alles zu laufen hier
подивіться вище. Я перерахував усі паралелі
це також схвалено, гроші не надходять, хоча їх вивільняють, і вам потрібно чекати, поки ви зможете виділити наступні гроші....
лише тому, що вказано в списку "затверджено, очікує на розгляд...", і все це не випадково
look above. I have listed all parallels
that is also approved, money does not come although released and you have to wait until you can release the next money....
alone as it is listed with "approved, pending..." all no coincidence
schau mal weiter oben. habe alle paralellen aufgelistet
auch das genehmigt wird, geld nicht kommt obwohl freigegeben und man warten muss bis man nächstes geld freigeben kann....
alleine wie es aufgelistet ist mit "genehmift, ausstehend..." alles kein zufall
XD хлопець, він штовхає фільм, ха-ха, інше казино просто не має ліцензії, і більше немає грошей, і все
XD boy he's pushing a film haha the other casino just doesn't have a license and no more money that's all
XD junge er schiebt nen film haha das andere casino hat einfach keine lizenz und kein geld mehr das ist alles
точно 😉
всі паралелі випадкові😉
exactly 😉
all parallels are coincidental 😉
genau 😉
alle paralellen sind zufall 😉
Ви можете провести свої паралелі в кожному казино. Абсолютно всі вони просто заради грошей і точно не є серйозною компанією. Вам може пощастити, що гроші взагалі течуть
you can draw your parallels at every casino. They are absolutely all just out for money and are definitely not a serious company. You can be lucky that money flows at all
deine parallelen kannst du bei jedem casino ziehen. Die sind absolut alles nur auf Geld aus und sind ganz sicher kein seröses Unternehmen. Kannst glücklich sein das überhaupt Geld fließt
оптом у них речі тільки ідентичні😉
in bulk, things are only identical for them 😉
in der masse sind die sachen nur bei denen identisch 😉
Чому моє звільнення не було підтверджено, хоча минуло більше 7 днів, тобі справді варто найняти більше працівників, якщо все казино божеволіє через те, що ти хворий.
Why hasn't my discharge been confirmed even though it's been more than 7 days, you really should hire more workers if the whole casino is going crazy because you're sick.
Miksei minun kotiutustani ole vahvistettu vaikka mennyt jo yli 7päivää, teidän todellakin pitäisi palkata enemmän työntekijöitä jos koko kasino menee sekaisin siitä kun olet kipeänä.
мій платіж надійшов вчора, який із трьох це був? Інших двох також знову відправили?
my payment arrived yesterday, which of the three was that? Were the other two also sent out again?
meine Zahlung ist ja gestern schon angekommen , welche von den drein war das jetzt ? Wurden denn die anderen beiden auch neu rausgeschickt ?
Я вказував вам КІЛЬКА РАЗІВ, що зрештою вони перестануть відповідати, і ви більше не побачите грошей!!!!!!!!
Це той же трюк, що і в «Дикому фараоні». Перегляньте, будь ласка, мою скаргу!
Мене схвалили на 10 000 євро (із 37 000 євро) і я так і не приїхав! Так що це абсолютно нічого не означає!
Я вас кілька разів попереджав шукати альтернативи!!!!!
Думаєш, це випадковість, що так багато паралелей? Як наївно!!!
I have pointed out to you SEVERAL TIMES that eventually they will stop responding and you will see no more money!!!!!!!!
It is the same trick as in Wild Pharaoh. Please look at my complaint!
I was approved for 10,000 euros (out of 37,000 euros) and never arrived! So that means absolutely nothing!
I warned you several times to look for alternatives!!!!!
You think it's a coincidence that there are so many parallels? How naive!!!
Ich habe euch MEHRMALS daraus hingewiesen, dass sie irgendwann nicht mehr reagieren und ihr kein Geld mehr sehen werdet!!!!!!!!
Es ist die gleiche Masche wie bei Wild Pharao. Schaut gerne meine Beschwerde an!
Bei mir wurden 10.000 EURO genehmigt (von 37.000 Euro) und sind nie angekommen! Also sagt das rein gar nix aus!
Ich habe euch mehrmals gewarnt euch alternativen zu suchen!!!!!
Ihr denkt es ist ein Zufall, dass so viele paralellen da sind? Wie naiv!!!
Він там.
Ви помилилися...
Я хотів би побачити попередній екран усієї електронної пошти - точно так, як я писав раніше, щоб було видно відправника, дату та інші деталі + друга версія з Scatterhall. Обидва знімки екрана показують усі деталі в одному місці, тому їх можна легко порівняти. Чесно кажучи, було б схвалено лише те, що казино використовувало ту саму серію або постачальника платежів - нічого більше. Я прочитав вашу скаргу, будьте певні, якщо я не помиляюся, ви самі написали, що не можете надати доказів того, що ви отримали підтвердження від Дикого фараона, коли мали справу зі Скаттерхоллом, чи не так? Отже, який сенс? Що ще я повинен побачити у вашій скарзі?
Стенограма, вставлена в повідомлення на форумі, не є доказом – я сам можу вставити неправильно складений електронний лист. Те саме стосується обрізаного принтскрін, я можу створити його сам у редакторі зображень.
У моїх книгах один частково обрізаний скріншот нічого не доводить.
Хоча я визнаю, що між цими двома казино є дивовижна схожість. Кілька тижнів тому я особисто попросив нашу групу даних дослідити ці подібності. Зрештою, нам просто сказав представник казино, що зв’язку немає.
Більше я нічого не можу зробити.
Кожен гравець із затримкою платежу чи іншими проблемами може подати скаргу.
He there.
You got it wrong...
I would like to see the prescreen of the whole email - exactly as I wrote before, so the sender, date, and other details are visible + the second version from the Scatterhall. Both screenshots showing all details in one place, so both can be easily compared. Honestly, it would only approve that the casino used the same series or payment provider - nothing more. I read your complaint be sure of that, if I'm not mistaken you wrote yourself you can't provide evidence showing you got confirmation from the Wild Pharao while dealing with the Scatterhall, right? So, what's the point? What else am I supposed to see in your complaint?
The transcript inserted in the forum post is not a piece of evidence - I can insert a falsely composed email myself. The same goes for the cropped printscreen, I can create one myself in the picture creator.
One partially cropped screenshot does not prove anything, in my books.
Though I admit there are amazing similarities between those two casinos. A few weeks ago, I asked our data team personally, to investigate those similarities. In the end, we were simply told by the casino representative there is no connection.
Nothing else I can do.
Every player with delayed payment or other issues is welcomed to submit a complaint.
Тоді, будь ласка, всі напишіть і відкрийте негативний квиток, інакше все буде марно, і казино збереже рейтинг і так буде продовжуватися. Поки я завжди отримував гроші. Подивимося, як це виглядає з останнім платежем.
Then please all write and open a negative ticket, otherwise it will all be of no use and the casino will keep the rating and it will continue like this. So far I have always received the money. Let's see how it looks with the last payment.
Dann bitte alle ein negatives Ticket schreiben und eröffnen, sonst bringt das alles nichts und das Casino behält die Bewertung bei und das geht so weiter. Bisher habe ich das Geld immer erhalten. Mal schauen wie es mit der letzten Zahlung aussieht.
https://casinoguru-de.com/wild-pharao-casino-the-player-account-was-banned
Я не говорю про речі, в яких нічого не знаю. Спочатку вони платили, але потім припинили ВСІ платежі від усіх гравців.
подивіться на казино та скарги. в якийсь момент кожна скарга просто ігнорувалась. це 1:1 та сама система!!!! і я попереджав вас про це тижнями!
https://casinoguru-de.com/wild-pharao-casino-the-player-account-was-banned
I don't talk about things I don't know anything about. In the beginning they paid out, but then they stopped ALL payments from all players.
look at the casino and the complaints. at some point every complaint was simply ignored. it is 1:1 the same system!!!! and I've been warning you all about it for weeks!
https://casinoguru-de.com/wild-pharao-casino-das-konto-des-spielers-wurde-gesperrt
ich rede nicht von sachen von denen ich keine ahnung habe. Am anfang haben sie ja auch ausgezahlt aber dann haben sie von allen spielern ALLE zahlungen gestoppt.
schau dir das casino an und den beschwerden. irgendwann wurde einfach jede beschwerede ignoriert. es ist 1:1 das gleiche system!!!! und ich warne euch alle seit wochen davor!
Ваша скарга на Wild Pharao була проігнорована самим казино. Це трапляється, коли ви граєте в казино з уже поганою репутацією. Вибачте, ми завжди радимо гравцям, що чим нижча репутація, тим менша ймовірність вирішення будь-якої скарги. Це саме приклад WP.
Your complaint against Wild Pharao was ignored by the casino itself. It happens when you play in a casino with an already bad reputation. I'm sorry, we always advise players that the lower the reputation gets, the lower chance any complaint will be resolved. This is exactly the WP example.
Подивіться на останні сторінки обговорення на "wildpharao"!! Якби я побачив це заздалегідь, я б, можливо, довше думав про те, щоб зробити депозит взагалі 😅
Take a look at the last pages of the discussion at "wildpharao"!! If I had seen that beforehand, I might have thought longer about making a deposit at all 😅
Guckt euch mal die letzten Seiten der Diskussion bei "wildpharao" an!! Hätte ich das vorher gesehen, hätte ich womöglich länger überlegt überhaupt einzuzahlen 😅
Привіт!
Просто подумав, що інших може зацікавити обговорення, яке ви згадали про Дикого фараона - посилання тут .
Hello there!
Just thought others might be interested in the discussion you mentioned about the Wild Pharao - link here.
Натомість було б добре поділитися своїми занепокоєннями щодо Goldwin тут, у цій темі - якщо можна запитати 🙂
Would be good to share your concerns about the Goldwin here in this thread instead - if I may ask 🙂
Ось у чому питання. Як німецький гравець, наші гроші або наші виграші безпечні чи захищені? питання до всіх.
That's the question. As a German player, is our money or our winnings safe or protected? question to everyone.
Ist halt die Frage. Ist unser Geld bzw. unsere Gewinne als deutsche Spieler sicher bzw geschützt ? Frage an alle.
раніше хтось писав, що нібито виявив, що скаттер не має дійсної ліцензії. думав, що ти маєш на увазі це 😅, але коментар знову зник
someone wrote earlier that he supposedly found out that scatter doesn't have a valid license. thought you were referring to it 😅 but comment is gone again
da hat vorhin wer geschrieben, dass er angeblich herausgefunden hätte, dass scatter keine gültige lizenz hat. dachte du beziehst dich darauf 😅 aber kommentar ist wieder weg
Користувачі можуть видаляти свої публікації, хоча ми не рекомендуємо цього. Деякі дискусії можуть легко втратити сенс і стати безладом. Якщо ви можете вказати мені ім’я автора, я перевірю нашу систему – з цим немає проблем.
Users can delete their posts though we do not recommend it. Some discussions can easily lose sense and become a mess. If you can point me to the writer's name, I'll check our system - no problem with that.
Усі казино надсилають електронні листи, що їхні методи оплати не працюють приблизно на 30 днів, що? В тому числі Macropay і Sofort..... Можливо це не через Scatterhall і Spinpirate
The casinos are all emailing that their payment methods are down for about 30 days wtf? Including Macropay and Sofort..... Maybe it's not because of Scatterhall and Spinpirate
Die Casinos schreiben gerade alle eine Mail das ihre Zahlungsmethoden einen Ausfall für ungefähr 30 Tage haben wtf ? Darunter auch Macropay und Sofort..... Vielleicht liegt es doch nicht an Scatterhall und Spinpirate
Кілька великих казино нещодавно зіткнулися з проблемами зі своїми постачальниками платежів. Як наслідок, їхні теми поступово почали містити лише інформацію про відкладені платежі. Я пам’ятаю, як хтось згадав ту саму «відмовку», що казино повідомило про технічну проблему — для мене це звучить як реальність.
Several bigger casinos were recently facing issues with their payment providers. As a result, their threads slowly began to contain only delayed payment information. I recall somebody mentioning the same "excuse" the casino informed about a technical issue - sounds like reality to me now.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.