так, але що саме там має бути, ха-ха
yes but what exactly is supposed to be there haha
ja aber was genau da stehen soll haha
Я вже написав. «Від гуру казино»
I have already written. "From Casino Guru"
habe ich geschrieben bereits. "From Casino Guru"
Любі друзі,
Сподіваюся, це повідомлення застало вас добре. Я хотів використати момент, щоб вибачитися за мою нещодавню відсутність на нашому каналі зв’язку. Я був хворий і не міг дивитися на ваші повідомлення. Прошу вибачення за можливі незручності.
Я хотів запевнити вас, що ваші платежі було оброблено минулого тижня, і ви повинні були отримати електронний лист із підтвердженням цього. Однак нам повідомили, що виникла проблема із застряганням платежів у NodaPay. Прийміть наші вибачення за цю затримку.
Будьте певні, ми повторно надіслали всі платежі через наш банк, і все продовжуватиметься за розкладом. Ми цінуємо вашу лояльність і цінуємо ваше розуміння в цьому питанні.
Ще раз прийміть мої вибачення та бажаю вам удачі в наших казино.
З найкращими побажаннями,
Скаттерхолл
Dear all,
I hope this message finds you well. I wanted to take a moment to apologise for my recent absence from our communication channel. I was out ill and unable to attend to your messages. I apologise for any inconvenience this may have caused.
I wanted to assure you that your payments were processed last week, and you should have received an email confirming this. However, we have been informed that there was an issue with the payments getting stuck with NodaPay. Please accept our apologies for this delay.
Rest assured, we have resent all payments via our bank, and everything will continue as scheduled. We value your loyalty and appreciate your understanding in this matter.
Once again, please accept my apologies, and I wish you the best of luck at our casinos.
Best regards,
Scatterhall
Привіт,
це також стосується Spinpirate? Там також не надходять на рахунок вже підтверджені платежі
Hello,
does this also apply to Spinpirate? Payments that have already been confirmed do not arrive on the account there either
Hallo,
gilt das auch für Spinpirate? Dort kommen schon bestätigte Auszahlung auch nicht auf dem Konto an
так ці платежі були відправлені знову? І якнайшвидше одужуйте, звичайно!
so these payments were sent again? And get well soon, of course!
also wurden diese Zahlungen erneut gesendet? Und gute Besserung natürlich!
Ви дійсно думаєте, що більше не можете отримати гроші? Чи можете ви просвітити мене про дикого фараона? що сталося в цьому казино?
lg
Do you really think you can't get the money anymore? can you enlighten me about the wild pharaoh thing? what happened at this casino?
lg
Meinste echt man kriegt das Geld nicht mehr ? kannst du mich über die wild pharao sache aufklären ? was war bei diesem casino ?
lg
Так, і будьте впевнені, що незабаром він надійде до вас
Yes it does and please rest assured it will arrive with you soon
так, обидва платежі надіслано вам і незабаром ви отримаєте. Дякую, я майже повернувся до 100%
yes both payments re sent to you and should be with you soon and thank you, I am almost back to 100% fit
Казино більше не має грошей на ліцензію і взагалі визнано банкрутом
The casino has no more money for the license and generally noted as bankrupt
Das Casino hat kein Geld mehr für die Lizenz und generell als Pleite vermerkt
Я можу все прояснити, мій рахунок щойно отримав платіж!
Помічник @scatterhall каже правду, оскільки платіж надійшов не через nodapay, а від Xenum 😉
тому незабаром ви всі зможете побачити свої входи 👍✅
I can give you the all clear, my account has just received a payment!
@scatterhall assistant is telling the truth as the payment didn't come via nodapay but from Xenum 😉
so you will all be able to see your entrances shortly 👍✅
Ich kann euch Entwarnung geben , bei mir ist gerade eben eine Zahlung am Konto eingegangen !
@scatterhall Assistent sagt die Wahrheit da die Zahlung nicht über nodapay sondern von Xenum gekommen ist 😉
also ihr werdet alle in kürze eure Eingänge sehen können 👍✅
Я багато разів наголошував на цьому!
I have pointed this out many times!
darauf habe ich zig mal hingewiesen!
дикий фараон також. Я опублікував у той час
neither did wildpharaoh. I posted at the time
hatte wildpharao auch nicht. hatte ich damals gepostet
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.