Я хотів би висловити свою думку, якщо ви не проти.
Це нормально, коли казино надсилають один і той самий «шаблон» кожному зацікавленому гравцеві. Більше ніяких «власних» електронних листів, хоча для операторів чату це, мабуть, важко. Тільки подивіться, скільки гравців скаржиться тут зараз, чи зможете ви придумати оригінальну версію тільки для всіх нас тут? Я кажу, що не міг 😀.
Зрештою, ми живемо в епоху автоматичних електронних листів із забороною відповіді та чат-ботів. Не ідеально, погоджуюсь.
I'd love to mention my opinion if you don't mind.
It's normal for the casinos to send the same "template" to every concerned player. No "custom" emails anymore, though for the live chat operators, it must be hard. Just take a look at how many players complain here now, would you be able to think up an original version just only for all of us here? I say I could not 😀.
We live in an age of automatic do-not-reply emails and chatbots, after all. Not ideal, I agree.