ФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 28)

1 рік тому від Fabi84
|
121356 переглядів 1846 відповідей |
|
1...27 28 29...93
Додати публікацію
1 рік тому

Я отримав точно таку ж відповідь від служби підтримки 😀

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хотів би висловити свою думку, якщо ви не проти.

Це нормально, коли казино надсилають один і той самий «шаблон» кожному зацікавленому гравцеві. Більше ніяких «власних» електронних листів, хоча для операторів чату це, мабуть, важко. Тільки подивіться, скільки гравців скаржиться тут зараз, чи зможете ви придумати оригінальну версію тільки для всіх нас тут? Я кажу, що не міг 😀.

Зрештою, ми живемо в епоху автоматичних електронних листів із забороною відповіді та чат-ботів. Не ідеально, погоджуюсь.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

що про це каже підтримка? напишіть лист до служби підтримки з темою From Casino Guru

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, це було саме так:

https://casino.guru/forum/casinos/scatterhall-casino---general-discussion/8#post-49081

Сподіваюся, це трохи допоможе. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

який саме предмет ти маєш на увазі?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Перегляньте цю публікацію:

https://casino.guru/forum/casinos/scatterhall-casino---general-discussion/8#post-49081

Досить непогана інструкція 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

@scatterhall Ще раз... У мене відкрита скарга, і я чекаю більше тижня на своє наступне зняття. Поясніть, будь ласка: чому така затримка?

І чому ви реагуєте на коментарі гравців у цій темі та платите їм замість того, щоб віддавати перевагу затриманим платежам, які є предметом поточної скарги? Оскільки невирішені скарги призведуть до чорних точок і негативно вплинуть на рейтинг казино.

І, звичайно, кожен повинен платити, просто я не бачу логіки в тому, чому казино діє так.




Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,

Чи могли б ви вказати, які великі казино мають проблеми з платіжним постачальником. Я ще не чув про це.

Автоматичний переклад.
PrinceNaseem
1 рік тому

привіт Мені найбільше проблем завдано IceCasino та Vulkan Vegas. Використовуйте ці імена в браузері CG, щоб відфільтрувати всі відповідні теми або почати із загальних обговорень:

https://casino.guru/forum/casinos/icecasino---general-discussion/13

Також зверніть увагу на список пов’язаних тем:

file

https://casino.guru/forum/casinos/vulkan-vegas-casino---general-discussion/17

file

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Чи можете ви перевірити статус моїх останніх вилучень? Я також не отримав жодного з них.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хм, мої гроші також ще не прийшли 🙁, хоча, мабуть, усі їх уже отримали

Автоматичний переклад.
DerKoenig
1 рік тому

Можливо, через наші банки їх потім розміщують.

Автоматичний переклад.
nightm4
1 рік тому

насправді не тому, що депозити бронюються відразу після їх надходження

Автоматичний переклад.
DerKoenig
1 рік тому

Це нормально, вони завжди йдуть негайно, і досвід показує, що вони завжди виділяють деякий час, коли приходять.

Автоматичний переклад.
Nousut
1 рік тому

Шановний Нусут!

Дякую, що звернулися до мене. Я хотів би повідомити вам, що мені завжди знадобиться ім’я користувача гравця, особливо якщо воно відрізняється від імені користувача в Guru. Ця інформація потрібна мені для ретельного дослідження та вирішення проблеми.


Ще раз дякую за вашу допомогу, і щойно я отримаю правильне ім’я користувача, я зможу ретельно все перевірити та працювати над вирішенням проблеми.


З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Привіт,


Ви також можете перевірити це для мене?


Ім'я користувача: The King

Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

Шановна ТіноЕліна

Так, усі платежі були надіслані вам, оскільки деякі платежі були повторно надіслані лише вчора ввечері, вони мають бути з вами сьогодні.

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Додайте com в кінці мого ніка і ви знайдете користувача.

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Чи скоро буде оброблено мою виплату? Ім'я користувача: esche88

Автоматичний переклад.
PrinceNaseem
1 рік тому

Привіт принце Насіме,

Я розумію, що у вас виникла проблема з часом відповіді та обробкою платежу. Мені прикро, що у вас виникли затримки та незручності. Я хочу переконатися, що ваші проблеми будуть розглянуті належним чином.

Будь ласка, зверніть увагу, що час обробки банківських переказів може відрізнятися залежно від кількох факторів, зокрема від місця розташування та банківської політики. Тому передача може тривати довше, ніж очікувалося.

Сподіваюся, ця інформація допоможе, і я ще раз перепрошую за будь-які незручності, які ви могли зазнати. Будь ласка, зв’яжіться зі мною, якщо у вас виникнуть запитання чи занепокоєння.

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
esche1488
1 рік тому

Шановний esche1488,

Вибачте за затримку обробки вашого платежу. Я радий повідомити вам, що платіж оброблено та надіслано вам. Ви маєте незабаром отримати кошти, якщо ще не отримали.

Ще раз вибачте за будь-які незручності чи розчарування, які могла спричинити ця затримка. Якщо у вас виникли запитання або сумніви, зв’яжіться зі мною.

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Я чекав на отримання схваленої виплати з минулої п’ятниці. Це приблизно 70 євро. Будь ласка, подбайте про це! Це ненормально....

Автоматичний переклад.
nightm4
1 рік тому

Привіт nightm4,

Разом з іншими платежами він застряг у Nodapay. Проте я хочу поділитися з вами гарною новиною. Наша команда вже вжила заходів і повторно надіслала всі платежі гравцям, включаючи ваші.

Будь ласка, зверніть увагу, що час обробки банківських переказів може відрізнятися залежно від кількох факторів, зокрема від місця розташування та банківської політики. Тому передача може тривати довше, ніж очікувалося.

Дякуємо вам за те, що ви є частиною нашої спільноти, і ми сподіваємося й надалі надавати вам бездоганний і приємний досвід.

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл


Автоматичний переклад.
1...27 28 29...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого