який коментар чи яка ліцензія?
which comment or which license?
welcher kommentar bzw welche lizenz?
раніше хтось писав, що нібито виявив, що скаттер не має дійсної ліцензії. думав, що ти маєш на увазі це 😅, але коментар знову зник
someone wrote earlier that he supposedly found out that scatter doesn't have a valid license. thought you were referring to it 😅 but comment is gone again
da hat vorhin wer geschrieben, dass er angeblich herausgefunden hätte, dass scatter keine gültige lizenz hat. dachte du beziehst dich darauf 😅 aber kommentar ist wieder weg
Усі казино надсилають електронні листи, що їхні методи оплати не працюють приблизно на 30 днів, що? В тому числі Macropay і Sofort..... Можливо це не через Scatterhall і Spinpirate
The casinos are all emailing that their payment methods are down for about 30 days wtf? Including Macropay and Sofort..... Maybe it's not because of Scatterhall and Spinpirate
Die Casinos schreiben gerade alle eine Mail das ihre Zahlungsmethoden einen Ausfall für ungefähr 30 Tage haben wtf ? Darunter auch Macropay und Sofort..... Vielleicht liegt es doch nicht an Scatterhall und Spinpirate
😧😧
можеш надіслати скріншот? Мені було б дуже цікаво!
😧😧
can you send a screenshot? I'd be really interested!
😧😧
kannst du vlt einen screenshot schicken? würd mich echt interessiern!
О, перечитайте... але ви думаєте, що це не має нічого спільного з виплатою? Уже отримав пошту від кількох
Oh read over... but do you think that has nothing to do with the payout? Already got the mail from several
Oh überlesen... aber meinst du das hat keine Zusammenhänge mit der Auszahlung? Bekam die Mail jetzt schon von mehreren
Не можу уявити, але точно скажу завтра
I can't imagine, but I can say for sure tomorrow
Kann ich mir nicht vorstellen aber kann ich morgen genau sagen
Мені також було б цікаво почути заяву представника. На жаль, він більше не відповідає на листи
I would also be interested to hear a statement from the representative. Unfortunately, he no longer responds to emails
wäre auch auf eine Äußerung des Vertreters gespannt. Er antwortet auch nicht mehr auf E-Mails leider
на чому саме? вони означали технічні проблеми
on what exactly? they meant technical problems
auf was genau ? die meinten doch technische Probleme
Як ми повідомляли вам, у нас виникли деякі системні проблеми, які призвели до відставання в обробці виплат. Проте будьте впевнені, що наша команда старанно працює над вирішенням проблеми та якнайшвидшим відновленням усіх завдань.
Ми дійсно докладаємо всіх зусиль, щоб це сталося якнайшвидше, і я сподіваюся, що ваш платіж буде на вашому рахунку в найкоротший термін.
Якщо вам знадобиться ще щось, зв’яжіться з нами. Гарного дня!
As we informed you we have experienced some system issues that have caused a backlog in our payout processing. However, please be assured that our team is working diligently to resolve the issue and get everything back on track as soon as possible.
We are really trying our best to make that happen as soon as possible and I hope your payment will be in your account in shortest possible time.
If you need anything else feel free to contact us. Have a nice day!
Я отримав точно таку ж відповідь від служби підтримки 😀
I got exactly the same answer from live support 😀
exakt die gleiche antwort hab ich vom live support auch erhalten 😀
Очікування зараз з 03/08 було знято, знято на іншому сайті годину тому, і зараз воно в обліковому записі! Отже, щось не так
Waiting now since 03/08 there was withdrawn, withdrawn at another site an hour ago and it's in the account now! So something is terribly wrong
Warte jetzt seit dem 8.03 da wurde ausgezahlt , vor einer Stunde bei einer anderen Seite ausgezahlt und es ist jetzt auf dem Konto ! Also irgendwas stimmt da ganz gewaltig nicht
Тож я знаю сайти, тому що це цілком нормально, що на гроші доводиться чекати 5 днів. Це завжди залежить від банку. Але так, дуже смішно
So I know sites because it is quite normal that you have to wait 5 days for your money. It always depends on the bank. But yeah very funny
Also ich kenne Seiten da ist das ganz normal das man 5 Tage auf sein Geld warten muss. Kommt auch immer auf die Bank drauf an. Aber ja sehr komisch
що про це каже підтримка? напишіть лист до служби підтримки з темою From Casino Guru
what does support say about it? write a mail to the support with the subject From Casino Guru
was sagt der support dazu ? schreib am besten eine mail an den support mit dem betreff From Casino Guru
який саме предмет ти маєш на увазі?
which subject do you mean exactly?
welchen Betreff meinst du genau ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.