ФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 24)

1 рік тому від Fabi84
|
122047 переглядів 1846 відповідей |
|
1...23 24 25...93
Додати публікацію
topgk
1 рік тому

коментар через ліцензію знову видалили?! 😅

Автоматичний переклад.
Chasiti
1 рік тому

який коментар чи яка ліцензія?

Автоматичний переклад.
topgk
1 рік тому

раніше хтось писав, що нібито виявив, що скаттер не має дійсної ліцензії. думав, що ти маєш на увазі це 😅, але коментар знову зник

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Усі казино надсилають електронні листи, що їхні методи оплати не працюють приблизно на 30 днів, що? В тому числі Macropay і Sofort..... Можливо це не через Scatterhall і Spinpirate

Автоматичний переклад.
DerKoenig
1 рік тому

😧😧

можеш надіслати скріншот? Мені було б дуже цікаво!

Автоматичний переклад.
Chasiti
1 рік тому

https://prnt.sc/xIaQO1VjsFlX

Автоматичний переклад.
DerKoenig
1 рік тому

Методи депозиту

Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

О, перечитайте... але ви думаєте, що це не має нічого спільного з виплатою? Уже отримав пошту від кількох

Автоматичний переклад.
DerKoenig
1 рік тому

Не можу уявити, але точно скажу завтра

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я б хотів хоча б заяви від Скаттерхолла

Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

Мені також було б цікаво почути заяву представника. На жаль, він більше не відповідає на листи

Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

на чому саме? вони означали технічні проблеми

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як ми повідомляли вам, у нас виникли деякі системні проблеми, які призвели до відставання в обробці виплат. Проте будьте впевнені, що наша команда старанно працює над вирішенням проблеми та якнайшвидшим відновленням усіх завдань.

Ми дійсно докладаємо всіх зусиль, щоб це сталося якнайшвидше, і я сподіваюся, що ваш платіж буде на вашому рахунку в найкоротший термін.

Якщо вам знадобиться ще щось, зв’яжіться з нами. Гарного дня!

Автоматичний переклад.
DerKoenig
1 рік тому

Я отримав точно таку ж відповідь від служби підтримки 😀

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Очікування зараз з 03/08 було знято, знято на іншому сайті годину тому, і зараз воно в обліковому записі! Отже, щось не так

Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

Тож я знаю сайти, тому що це цілком нормально, що на гроші доводиться чекати 5 днів. Це завжди залежить від банку. Але так, дуже смішно

Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

що про це каже підтримка? напишіть лист до служби підтримки з темою From Casino Guru

Автоматичний переклад.
topgk
1 рік тому

який саме предмет ти маєш на увазі?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefile

та сама відповідь як завжди!!!

Я навіть не згадував про системні проблеми 🤒

Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

Я чую це вже 3 дні

Автоматичний переклад.
1...23 24 25...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого