ФорумКазиноRuby Slots Casino - загальне обговорення

Ruby Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від leannehill
|
11207 переглядів 132 відповідей |
|
1 2 3...7
Додати публікацію
dawnrutherfordadams
1 рік тому

Саме тому ви зробили все можливе, подавши скаргу, це займе деякий час, тому може бути досить важко зберігати спокій, але справа в тому, що ми з’ясуємо, що сталося, і докладемо максимум зусиль, щоб вирішити проблему. 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякую. Дуже рідко можна виграти в цих казино, тому, коли ви робите останнє, що ви хочете, це щоб вас обдурили. Вони заробляють на нас стільки грошей, а потім не платити, коли ми виграємо, просто нудить. Від них буквально хочеться блювати, коли я чую слова «рубінові слоти».

Автоматичний переклад.
dawnrutherfordadams
1 рік тому

Мені здається, я розумію ваші справжні почуття, просто тримайтеся. Згідно з таймером скарг, я очікую певного прогресу досить скоро.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Казино відповіло тим самим змішуванням коштів bs. Якби вони це пояснили, цьому казино ніколи б не довелося виплачувати виграші. Я все ще сподіваюся, що гуру казино може допомогти, але ми побачимо.

Світанок

Автоматичний переклад.
adamsdawn61
1 рік тому

Привіт,

Я побачив, що. Ну досить цікаво змішано. Тим не менш, Пітеру потрібно переконатися, як було отримано кешбек-бонус. Будь ласка, дайте йому відповідь , коли матимете можливість. Дякую.

Я перевірю це пізніше. 🤞


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не впевнений, як було отримано бонус за повернення готівки, але я знаю, що я виконав усі необхідні умови гри.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,

Я намагаюся відповісти на запитання Пітерса щодо бонусу повернення готівки, але це не дає мені можливості або місця для відповіді. Зазвичай це дає мені область для введення відповіді, але це не так.

Світанок

Автоматичний переклад.
adamsdawn61
1 рік тому

Привіт Дон,

Можливо тому, що це не той профіль, під яким створили скаргу🤔. Я помітив, що ви раптово змінили профіль, тому я б спробував інший.

Будь ласка, дайте мені знати, чи це працює.

Пітер намагається зіставити інформацію про те, як саме працюють ці липкі та нелипкі бонуси. Наскільки я можу судити, це потребує додаткових пояснень від казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не розумію, чому вони не дозволяють мені відповісти на моїй сторінці скарги. Там сказано, що я маю 5 днів, щоб відповісти, але мені не дають. Будь ласка, скажіть мені, що мені не доведеться починати все спочатку. Тепер я дуже розчарований.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

У мене немає інших профілів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене немає інших профілів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я вважаю, що друковані екрани – найкращий спосіб пояснити:

filefilefile

Скарга була подана під обліковим записом "dawnrutherfordadams"

Отже, я просто хочу переконатися, що ви використовуєте правильний обліковий запис для відповіді, оскільки на вашому сайті немає оновлень, оскільки ви почали використовувати другий обліковий запис тут, на форумі.

Це було два тижні тому, ось зі скарги :

file

Якщо вам важко, зв’яжіться з Пітером за цією електронною адресою:

peter.m@casino.guru

Будь ласка, дайте мені знати, якщо вам вдасться відповісти.

Автоматичний переклад.
dawnrutherfordadams
1 рік тому

Я намагався всіма можливими способами відповісти на запитання Пітера, але веб-сайт просто не дозволяє мені. Будь ласка, допоможіть

Автоматичний переклад.
adamsdawn61
1 рік тому

У цьому випадку надайте знімок екрана, щоб ми могли спробувати визначити проблему.

Я надав вам адресу електронної пошти, ви повідомили його електронною поштою, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Здається, гуру казино завжди на боці казино, про яке йдеться.

Не витрачайте час, думаючи, що цей сайт допоможе вам.

Все, що він робить, це марнування вашого часу, і ви не отримаєте те, про що просите.

Зірвав 2700,00 доларів, і мені цікаво, як ці гроші розподіляються?

Що таке гуру казино?

Автоматичний переклад.
dawnrutherfordadams1
1 рік тому

Привіт,

Немає для нас ніякої вигоди. Будьте розсудливі - ми просто нікому не можемо допомогти.

Кожен може переглянути свою скаргу тут.

Я розумію ваше розчарування, але, на жаль, як зазначено вище, я не зможу допомогти вам із цією справою. Я рекомендую вам завжди перевіряти всі доступні баланси в казино, і якщо ви в чомусь не впевнені, звертайтеся до служби підтримки казино. Платформа, яку використовує казино, є складною та досить заплутаною. Однак цього разу ми не можемо штрафувати. Мені б хотілося більше допомогти.

Саме тому ми додали спеціальне попередження для всіх платформ RTG:

file

https://casino.guru/Ruby-Slots-Casino-review#tab=js-tab-detail-homepage


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тож я розіграв бонус за реєстрацію в казино Ruby Slots, виграв 100 доларів, тепер вони хочуть, щоб я вніс 10 доларів, щоб підтвердити свою інформацію, щоб я міг завершити процес зняття коштів. Це законно, я не зрозумів, оскільки я вперше граю онлайн? наперед дякую

Автоматичний переклад.
chanelleswart1
1 рік тому

Привіт,

Те, що ви описуєте, для мене схоже на депозит підтвердження. В даному випадку це звична справа, особливо у випадку бездепозитних бонусів. Щоб мати право на отримання отриманих виграшів, спершу потрібно перевірити бажані варіанти оплати – це робиться шляхом внесення меншої суми. Просто переконайтеся, що ви внесли достатню суму, щоб відповідати можливо застосованим вимогам щодо ставок для депозиту - прочитайте правила, знайдіть термін AML (правило боротьби з відмиванням грошей)

Оскільки ви, здається, новачок у азартних іграх, я рекомендую вам переглянути розділ посібника, щоб уникнути непотрібних ризиків 🙂

https://casino.guru/casino-bonuses

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Який жарт. Я пішов зняти свій допустимий виграш у 100 доларів і навіть не можу розпочати процес підтвердження. Вони також хочуть, щоб я НАДІСЛАВ ЇМ 10 доларів зі свого гаманця BTC, якщо я коли-небудь зможу перейти до кроку 2. LOL......Я ніколи не надішлю ні копійки в казино, які не мають легкого миттєвого виведення коштів.

Автоматичний переклад.
captainaj2012
9 міс. тому

Гм, це дивно...

Я розумію необхідність так званого верифікаційного депозиту, АЛЕ це не має сенсу, коли використовується криптовалюта... Можливо, було надано якесь відповідне пояснення?

🤔🤦‍♀️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Виникли проблеми зі зняттям з Ruby Slots (Coindraw), якщо хтось має оновлення/інформацію про цей lmk (сума 750,00!!!

Автоматичний переклад.
1 2 3...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого