Привіт,
Я вважаю, що друковані екрани – найкращий спосіб пояснити:
Скарга була подана під обліковим записом "dawnrutherfordadams"
Отже, я просто хочу переконатися, що ви використовуєте правильний обліковий запис для відповіді, оскільки на вашому сайті немає оновлень, оскільки ви почали використовувати другий обліковий запис тут, на форумі.
Це було два тижні тому, ось зі скарги :
Якщо вам важко, зв’яжіться з Пітером за цією електронною адресою:
peter.m@casino.guru
Будь ласка, дайте мені знати, якщо вам вдасться відповісти.
Hello,
I guess that the print screens are the best way to explain:
The complaint was submitted under the account "dawnrutherfordadams"
So, I just want to make sure that you're using the proper account for the reply because there is no update from your site since you started using the second account here on the forum.
It was two weeks ago, this is from the complaint:
In case you struggle, use this email to contact Peter, please:
peter.m@casino.guru
Let me know if you manage to reply, please.
Автоматичний переклад.