ГоловнаФорумКазиноRuby Slots Casino - загальне обговорення

Ruby Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від leannehill
|
22 366 переглядів 132 відповідей |
|
12 3 4...7
luera7883
1 рік тому

Навіть не знаю, що тобі порадити, друже

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Виникли проблеми зі зняттям з Ruby Slots (Coindraw), якщо хтось має оновлення/інформацію про цей lmk (сума 750,00!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я перемістив вашу публікацію під певне казино.

У будь-якому разі, як довго у вас триває проблема зняття коштів? Ваш обліковий запис повністю перевірено?

Автоматичний переклад.
dawnrutherfordadams1
1 рік тому

Це правда, мені було цікаво те саме, оскільки гроші законно викрадають, а облікові записи людей видаляють, але ви ніколи не побачите «доказів» проти себе, але вони є

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я навчився в цьому та інших казино нижчого рівня і тепер граю лише на кону, де я отримую миттєві виплати та виграю тисячі. Більшість інших збанкрутують. Карма - це &!t(h.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це правда, мені було цікаво те саме, оскільки гроші законно викрадають, а облікові записи людей видаляють, але ви ніколи не побачите «доказів» проти себе, але вони є

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, у вас є проблеми з цим конкретним казино? Вони закрили ваш обліковий запис без причини чи щось подібне? Або ви просто реагуєте на думку, що ми перебуваємо в змові з казино?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я навчився в цьому та інших казино нижчого рівня і тепер граю лише на кону, де я отримую миттєві виплати та виграю тисячі. Більшість інших збанкрутують. Карма - це &!t(h.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Що ж, я радий, що у вас все добре, але якщо у вас є що сказати про Stake Casino, ви можете зробити це тут, у цій темі: https://casino.guru/forum/casinos/stake-casino-us- --general-discussion , яка присвячена цьому, тому ми не будемо кудись переходити, оскільки це тема про казино Ruby Slots.

Що скажете, чи можете ви поділитися своїм досвідом?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я виграв. Через 3 дні, і зараз вони все одно припинили роботу. Більше не можна досягти rubyslots.

Автоматичний переклад.
brmasucci
1 рік тому

Хтось може потрапити на rubyslots?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви були належним чином попереджені.

Автоматичний переклад.
captainaj2012
1 рік тому

Чесно кажучи, занадто багато Ruby цього та Ruby того. Швидше за все я зробив помилку. Ваш коментар мені нічого не дає. Я думаю, що цей сайт є трохи підозрілим у тому, як вони захищають ці казино. Практично всі відповіді гуру зводяться до того, що ми повинні чекати довше, навіть якщо в казино неправдиві положення та умови говорять про 48 годин або 2-4 робочих дні тощо. Брехня. Це чудова ідея для корисного сайту для читання, але а) не потрібна і б) служить чудовою рекламою для поганих казино. Я граю в азартні ігри. Усі справжні азартні гравці мають криву сторону, чи не так?

Автоматичний переклад.
brmasucci
1 рік тому

І наш гуру дає слотам Ruby 7.1 для безпеки. Кому, в біса, тут можна щось вірити? Форуму також не довіряю. Деякі азартні гравці вже виснажені і будуть розтягувати правду. Звичайно, азартні гравці наполягають, що їх скривдили.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Резервне копіювання та доступне. Я 24-й у черзі чату. Лол

Автоматичний переклад.
1 рік тому

І наш гуру дає слотам Ruby 7.1 для безпеки. Кому, в біса, тут можна щось вірити? Форуму також не довіряю. Деякі азартні гравці вже виснажені і будуть розтягувати правду. Звичайно, азартні гравці наполягають, що їх скривдили.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Отже, це все через те, що казино перестало працювати? Гм, я думаю, ми обидва вважаємо, що неможливо знизити індекс безпеки казино, оскільки воно знаходиться на техобслуговуванні або має проблеми з сервером, чи не так? 🙏

Наскільки я можу судити, казино працює.

Ну, ми можемо вам чимось допомогти? Я маю на увазі, в чому справа?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це просто питання відсутності будь-якого спілкування. Я надіслав запит на зняття коштів і одразу отримав повідомлення "ми отримали ваш запит на зняття коштів". Гадаю, не так давно, а саме 11/7. Але я не можу позбутися відчуття, що вони не заплатять. Вони стверджують, що потрібно кілька днів чекати на зняття, але за допомогою криптовалюти вони кажуть, що ви отримаєте платіж «набагато, набагато швидше. Мої гроші, чесно виграні, я виводжу готівку, а потім вони переривають зв’язок, як це. Мені не подобається». запитую " мої власні гроші. Грати онлайн весело та зручно, але онлайн вб’є власну індустрію, змусивши переможців благати та благати власні гроші. Великі гравці можуть залишитися. Поширення онлайн-казино означає, що вони прості операції під ключ, якими може володіти будь-хто. Якщо ви виграєте як власник, чудовий бізнес! Якщо ви починаєте втрачати гроші як власник, просто не платіть своїм переможцям, як повинні платити професійні та надійні казино. Це моя проблема. Зводиться до відсутності зв'язку із сумнівно шахрайськими казино.

Автоматичний переклад.
brmasucci
1 рік тому

Я знаю, що ви відчуваєте, і я співчуваю вам, коли ви говорите, що ніхто не відповідає. Так ви чекаєте грошей тиждень, га? Я хотів би зазначити, що ми надаємо казино 14 днів, тому, якщо нічого не вирішиться, ви можете подати нам безкоштовну скаргу щодо функції.

Однак у вас також є повністю підтверджений обліковий запис? Будь ласка, дай мені знати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякуємо за ваш пост. Так, перевірку успішно завершено.

Автоматичний переклад.
brmasucci
1 рік тому

Дякуємо за вашу відповідь, тому, як я вже сказав, якщо казино не зможе вирішити проблему зняття грошей протягом 14 днів, я пропоную вам подати скаргу.

Але, окрім повторюваної відповіді, чи отримали ви від казино будь-яку іншу відповідь, яка була б більш актуальною, чи вона залишилася незмінною?

У будь-якому випадку, вам доведеться трохи потерпіти, і ми побачимо, як піде ситуація. Якщо у вас є щось нове, чи можна було б повідомити нам?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Спілкування з Ruby зводиться до автоматичної відповіді електронною поштою з їхньої поштової скриньки служби підтримки про те, що вони отримали мій запит. Я спілкувався зі службою підтримки вчора чи напередодні. Я залишив 100 доларів і подав запит на зняття 685 доларів. Я запитав, чи можу я зіграти на 100 доларів. Вона перевірила мій обліковий запис і бачить мій запит на зняття коштів і запис, який видаляє бонус. Вона сказала, що все виглядає добре, не соромтеся грати, але дотримуйтеся правил бонусів. Я зробив. Одним словом, чекаю.

Автоматичний переклад.
brmasucci
1 рік тому

Тож принаймні якась відповідь, яка не мала такого кінця. Якщо у вас буде розмова, я точно зроблю кілька скріншотів, якщо виникнуть труднощі.

Що ж, подивимося, як воно піде, оскільки казино сказало, що все виглядає добре. Дайте мені знати, якщо щось зміниться. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Просто оновлення. Я надіслав електронний лист на адресу підтримки. Електронний лист обіцяє відповідь протягом 72 годин (погана підтримка). Вони ніколи не відповідають. У кожному електронному листі я запитую, чи мали вони можливість переглянути моє зняття, щоб схвалити чи відхилити. Це все, що я зараз хочу. Ось я знову відчуваю, що маю благати про оновлення. Яке погане казино, напевно, кероване дітьми. Ні оплати, ні підтримки. Це дуже погано. Я думав, що казино має шанс бути законним. Я вважаю, що казино Ruby Slots — це добре організоване шахрайство.


Я опублікую через кілька днів або якщо щось трапиться, що сумнівно. Якщо їм потрібно на 685,00 доларів США більше, ніж мені... просто залиште їх, але принаймні заперечуйте та візьміть назад. Я втомився. Я повертатимусь до звичайних казино, доки індустрія онлайн-казино не стане законною. Ruby Slots, тримайтеся подалі від них.

Автоматичний переклад.
12 3 4...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого