1 рік тому
Навіть не знаю, що тобі порадити, друже
I don't even know what to advise you, my friend
Дори не знам какво да те посъветвам, приятелю
0
Навіть не знаю, що тобі порадити, друже
I don't even know what to advise you, my friend
Дори не знам какво да те посъветвам, приятелю
Привіт, я перемістив вашу публікацію під певне казино.
У будь-якому разі, як довго у вас триває проблема зняття коштів? Ваш обліковий запис повністю перевірено?
Hi, I've moved your post under particular casino.
Anyway, how long has your withdrawal problem been going on ? Has your account been fully verified ?
Це правда, мені було цікаво те саме, оскільки гроші законно викрадають, а облікові записи людей видаляють, але ви ніколи не побачите «доказів» проти себе, але вони є
So true I was wondering the same thing cause money legitimately gets stolen and people's accounts get deleted but you will never see the "evidence" against you but it's there
Я навчився в цьому та інших казино нижчого рівня і тепер граю лише на кону, де я отримую миттєві виплати та виграю тисячі. Більшість інших збанкрутують. Карма - це &!t(h.
I have learned from this and other inferior casinos and now only play at stake where I get instant payouts and have won thousands. Most others will go out of business. Karma's a &!t(h.
Це правда, мені було цікаво те саме, оскільки гроші законно викрадають, а облікові записи людей видаляють, але ви ніколи не побачите «доказів» проти себе, але вони є
So true I was wondering the same thing cause money legitimately gets stolen and people's accounts get deleted but you will never see the "evidence" against you but it's there
Привіт, у вас є проблеми з цим конкретним казино? Вони закрили ваш обліковий запис без причини чи щось подібне? Або ви просто реагуєте на думку, що ми перебуваємо в змові з казино?
Hi, do you have any problem with this particular casino ? Did they close your account for no reason or something like that? Or are you just reacting to the opinion that we are in cahoots with the casinos ?
Я навчився в цьому та інших казино нижчого рівня і тепер граю лише на кону, де я отримую миттєві виплати та виграю тисячі. Більшість інших збанкрутують. Карма - це &!t(h.
I have learned from this and other inferior casinos and now only play at stake where I get instant payouts and have won thousands. Most others will go out of business. Karma's a &!t(h.
Що ж, я радий, що у вас все добре, але якщо у вас є що сказати про Stake Casino, ви можете зробити це тут, у цій темі: https://casino.guru/forum/casinos/stake-casino-us- --general-discussion , яка присвячена цьому, тому ми не будемо кудись переходити, оскільки це тема про казино Ruby Slots.
Що скажете, чи можете ви поділитися своїм досвідом?
Well, I'm glad you're doing well, but if you have something to say about Stake Casino, you can do it here in this thread: https://casino.guru/forum/casinos/stake-casino-us---general-discussion which is dedicated to it, so we won't go elsewhere since this is a thread about Ruby Slots Casino.
What do you say, can you share your experience there ?
Чесно кажучи, занадто багато Ruby цього та Ruby того. Швидше за все я зробив помилку. Ваш коментар мені нічого не дає. Я думаю, що цей сайт є трохи підозрілим у тому, як вони захищають ці казино. Практично всі відповіді гуру зводяться до того, що ми повинні чекати довше, навіть якщо в казино неправдиві положення та умови говорять про 48 годин або 2-4 робочих дні тощо. Брехня. Це чудова ідея для корисного сайту для читання, але а) не потрібна і б) служить чудовою рекламою для поганих казино. Я граю в азартні ігри. Усі справжні азартні гравці мають криву сторону, чи не так?
Honestly, there are too many Ruby this and Ruby that. I likely made a mistake. You're comment does nothing for me. I think this site is a little suspect in the way they defend these casinos. Practically all of the gurus responses are that we should wait longer even though the casinos crooked terms and conditions say 48 hours or 2-4 business days, etc. Lies. This is a great concept for a helpful site to read but a) shouldn't be needed and b) serves as great advertising for bad casinos. I gamble. All real gamblers have a crooked side right?
І наш гуру дає слотам Ruby 7.1 для безпеки. Кому, в біса, тут можна щось вірити? Форуму також не довіряю. Деякі азартні гравці вже виснажені і будуть розтягувати правду. Звичайно, азартні гравці наполягають, що їх скривдили.
And our guru gives Ruby slots a 7.1 for safety. Who the hell can we believe anything here? Can't trust the forum either. Some gamblers are already jaded and will stretch the truth. Of course the gamblers are insisting they've been wronged.
І наш гуру дає слотам Ruby 7.1 для безпеки. Кому, в біса, тут можна щось вірити? Форуму також не довіряю. Деякі азартні гравці вже виснажені і будуть розтягувати правду. Звичайно, азартні гравці наполягають, що їх скривдили.
And our guru gives Ruby slots a 7.1 for safety. Who the hell can we believe anything here? Can't trust the forum either. Some gamblers are already jaded and will stretch the truth. Of course the gamblers are insisting they've been wronged.
Отже, це все через те, що казино перестало працювати? Гм, я думаю, ми обидва вважаємо, що неможливо знизити індекс безпеки казино, оскільки воно знаходиться на техобслуговуванні або має проблеми з сервером, чи не так? 🙏
Наскільки я можу судити, казино працює.
Ну, ми можемо вам чимось допомогти? Я маю на увазі, в чому справа?
So, this was all because the casino went offline? Uhm, I guess we both feel it is not possible to lower the casino's safety index because it is under maintenance or experiencing server issues, right? 🙏
As far as I can tell, the casino is up and running.
Well, is there anything we can help you with? I mean, what's the matter?
Це просто питання відсутності будь-якого спілкування. Я надіслав запит на зняття коштів і одразу отримав повідомлення "ми отримали ваш запит на зняття коштів". Гадаю, не так давно, а саме 11/7. Але я не можу позбутися відчуття, що вони не заплатять. Вони стверджують, що потрібно кілька днів чекати на зняття, але за допомогою криптовалюти вони кажуть, що ви отримаєте платіж «набагато, набагато швидше. Мої гроші, чесно виграні, я виводжу готівку, а потім вони переривають зв’язок, як це. Мені не подобається». запитую " мої власні гроші. Грати онлайн весело та зручно, але онлайн вб’є власну індустрію, змусивши переможців благати та благати власні гроші. Великі гравці можуть залишитися. Поширення онлайн-казино означає, що вони прості операції під ключ, якими може володіти будь-хто. Якщо ви виграєте як власник, чудовий бізнес! Якщо ви починаєте втрачати гроші як власник, просто не платіть своїм переможцям, як повинні платити професійні та надійні казино. Це моя проблема. Зводиться до відсутності зв'язку із сумнівно шахрайськими казино.
It's just a matter of no communication whatsoever. I requested a withdrawl, received an immediate "we received your withdrawal request". I guess not too long ago, which is 11/7. But I can't shake the feeling that they won't pay. Waiting days for withdrawal is what they claim but using crypto, they say you'll receive payment "much, much faster. My money, won fair and square, I cash out, then they cut communications like this. I don't like" requesting " my own damn money. Playing online is fun and convenient but online is going to kill it's own industry by making winners plead and beg for their own money. Big players can stay. The proliferation of the online casino must mean they're simple turnkey operations anybody can own. If you win as an owner, great business! If you begin to lose money as an owner, simply don't pay your winners as professional and trustworthy casinos have to pay. That's my problem. Comes down to lack of communication from questionably crooked casinos.
Я знаю, що ви відчуваєте, і я співчуваю вам, коли ви говорите, що ніхто не відповідає. Так ви чекаєте грошей тиждень, га? Я хотів би зазначити, що ми надаємо казино 14 днів, тому, якщо нічого не вирішиться, ви можете подати нам безкоштовну скаргу щодо функції.
Однак у вас також є повністю підтверджений обліковий запис? Будь ласка, дай мені знати.
I know how you must feel and I sympathize with you when you say no one is answering. So you've been waiting for money for a week, huh? I would like to point out that we give casinos 14 days, so if nothing is resolved, you can file a free feature-complaint with us.
However, do you also have a fully verified account ? Please let me know.
Дякуємо за вашу відповідь, тому, як я вже сказав, якщо казино не зможе вирішити проблему зняття грошей протягом 14 днів, я пропоную вам подати скаргу.
Але, окрім повторюваної відповіді, чи отримали ви від казино будь-яку іншу відповідь, яка була б більш актуальною, чи вона залишилася незмінною?
У будь-якому випадку, вам доведеться трохи потерпіти, і ми побачимо, як піде ситуація. Якщо у вас є щось нове, чи можна було б повідомити нам?
Thank you for your reply, so as I said if the casino can't resolve the withdrawal in 14 days then I suggest you file a complaint.
But besides the repetitive answer, did you get any other response from the casino which is more relevant or is it still the same ?
Anyway, you will have to be patient for a bit longer and we will see where the situation goes. If you have something new, would it be possible to let us know ?
Спілкування з Ruby зводиться до автоматичної відповіді електронною поштою з їхньої поштової скриньки служби підтримки про те, що вони отримали мій запит. Я спілкувався зі службою підтримки вчора чи напередодні. Я залишив 100 доларів і подав запит на зняття 685 доларів. Я запитав, чи можу я зіграти на 100 доларів. Вона перевірила мій обліковий запис і бачить мій запит на зняття коштів і запис, який видаляє бонус. Вона сказала, що все виглядає добре, не соромтеся грати, але дотримуйтеся правил бонусів. Я зробив. Одним словом, чекаю.
Communications with Ruby amounts to an auto reply email from their support mailbox saying they received my inquiry. I chatted with support yesterday or the day before. I left $100 and requested a $685 withdrawal. I asked if I could play with the $100. She checked my account and sees my withdrawal request and an entry that removes the bonus. She said it all looks good, feel free to play but stay within the bonus rules. I did. In a nutshell, I'm waiting.
Тож принаймні якась відповідь, яка не мала такого кінця. Якщо у вас буде розмова, я точно зроблю кілька скріншотів, якщо виникнуть труднощі.
Що ж, подивимося, як воно піде, оскільки казино сказало, що все виглядає добре. Дайте мені знати, якщо щось зміниться. 🙂
So at least some answer that didn't have the same ending. I'd definitely take some screenshots if you have a conversation, in case there are some difficulties.
Well, let's see how it goes, since the casino said it all looks fine. Let me know if anything changes. 🙂
Просто оновлення. Я надіслав електронний лист на адресу підтримки. Електронний лист обіцяє відповідь протягом 72 годин (погана підтримка). Вони ніколи не відповідають. У кожному електронному листі я запитую, чи мали вони можливість переглянути моє зняття, щоб схвалити чи відхилити. Це все, що я зараз хочу. Ось я знову відчуваю, що маю благати про оновлення. Яке погане казино, напевно, кероване дітьми. Ні оплати, ні підтримки. Це дуже погано. Я думав, що казино має шанс бути законним. Я вважаю, що казино Ruby Slots — це добре організоване шахрайство.
Я опублікую через кілька днів або якщо щось трапиться, що сумнівно. Якщо їм потрібно на 685,00 доларів США більше, ніж мені... просто залиште їх, але принаймні заперечуйте та візьміть назад. Я втомився. Я повертатимусь до звичайних казино, доки індустрія онлайн-казино не стане законною. Ruby Slots, тримайтеся подалі від них.
Just an update. I sent email to support address. The email promises a response within 72 hours (poor support). They never reply. I ask in each email if they've gotten the chance to look at my withdrawal to approve or disapprove. That's all I want now. Here I go again feeling like I have to beg for an update. What a rotten casino probably run by kids. No pay, no support. That's too bad. I thought the casino had a chance to be legitimate. I feel the Ruby Slots casino is a well organized fraud.
I'll post in a few days or if anything happens, which is doubtful. If they need $685.00 more than I do...... just keep it but at least deny it and take it back. I'm tired. I'll be heading back to brick and morter casinos until this online casino industry is legitimate. Ruby Slots, stay away from them.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.