3 р. тому
Тут ви можете обговорити Ruby Slots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, ви пробували їхню підтримку чи чат, будь ласка?
Hello, have you tried their support or chat, please?
Мені теж не шкода - не можу пройти повз цільову сторінку "Зачарований сад 2" з поточними бонусами 🙁. Я навіть не можу прокрутити сторінку вниз.
I'm sorry me neither - can't pass the "Enchanted Garden 2" landing page with the current bonuses 🙁. I'm not even able to scroll the page down.
Привіт,
чи можете ви вказати, з якою тактикою затримки ви стикаєтесь?
Hello,
can you specify what sort of delay tactics you are facing?
Немає підтримки клієнтів. Немає відповіді на електронні листи. Інформація про ідентифікацію очікує на розгляд протягом тижнів (селфі та DL). Немає перевірки кредитних карток тощо. Я звільнився. Їхня тактика схожа на тактику Raging Bull. Шахрайство.
No customer support. No response to emails. ID information pending for weeks (selfie and DL). No verification of credit cards, etc. I quit. Their tactics are similar to those at Raging Bull. Scam.
Якщо казино ставиться до вас так, вам слід подати скаргу.
Більш детальну інформацію можна знайти в цій статті .
If this is the way how the casino treats you, you should consider submitting a complaint.
More details can be found in this article.
Казино Ruby Slots - це шахрайство. Вони винні мені 2700 доларів і не хочуть виплатити мої виграші. Вони забрали мої депозити, але не платять, коли ти виграєш. Я ХОЧУ СВОЇ ГРОШІ
Ruby slots casino is a scam. They owe me $2700 and won't pay me my winnings. They took my deposits but won't pay when you win. I WANT MY MONEY
Привіт,
Чи можете ви пояснити, чому ви відчуваєте, що казино не хоче платити?
Чи можете ви пояснити, що сталося?
Hello,
can you explain what makes you feel that the casino does not want to pay?
Can you explain what has happened?
Я пояснював знову і знову. Вони забрали мої гроші з мого рахунку після відмови в моєму запиті на зняття. Вони зробили це після того, як я надав усі необхідні документи, аж до останнього дня, коли вони мали схвалити або відхилити запит. Казино вигадало якусь історію про змішування коштів, оскільки я зробив депозит, маючи на своєму рахунку 5 доларів. Це були всі мої гроші. Казино - це купа брехунів і злодіїв. Якби не вони, я мав би свої 2700 доларів. Я не багата людина, це неправильно.
I've explained over and over. They have taken my money from my account after denying my withdraw request. They did this after I provided all the documents requested, right up until the last day they had to approve or deny request. The casino made up some story about mixing funds because I made a deposit while still having $5 in my account. It was all my money. The casino are a bunch of liars and thieves. If they weren't, I would have my $2700. I am not a rich person, this is not right.
Так правда, а потім вигадує байки і не заплатить. Вони винні мені 2700 доларів. Тепер гроші зникли, а на мій рахунок поклали 30 доларів. Вони злодії, і вони можуть взяти свої 30 доларів і засунути їх, куди сонце не світить.
So true, and then makes up b.s. stories and will not pay. They owe me $2700. Now, the money has disappeared and they put $30 in my account. They are thieves and they can take their $30 and shove it where the sun doesn't shine.
Привіт,
оскільки це перші 3 дописи на форумі, я не був проінформований про вашу ситуацію, тому запитав. Сподіваюся, все гаразд 🙂
Я відчуваю, що ви розчаровані, але спробуйте бути спокійним і зачекайте, доки ваша скарга не просуватиметься далі.
На 688 відкритих скарг припадає 13 осіб, тому я можу відповісти на ваші запитання: «То скільки мені тепер чекати? Чи можете ви мені допомогти чи ні?»
Так, ми докладемо всіх зусиль. Будь ласка, зверніть увагу на таймер:
Крістіна має 5 днів для відповіді. Я можу уявити, що це не те, що вам подобається чути, тому, будь ласка, прочитайте про процес подання скарги тут , щоб зрозуміти, що означає мати справу з ним.
Сподіваюся, ми вам допоможемо в кінці.
Hello,
since those are the first 3 posts on the forum I was not informed about your situation, so I asked. I hope it is ok 🙂
I feel you are frustrated, but try to be calm and wait till your complaint advances further.
There are 13 persons for 688 opened complaints, so if I may answer your questions: "So, how long do I have to wait now? Can you help me or not?"
Yes, we will do our best. Kindly mind the timer though:
Kristina has 5 days to respond. I can imagine that this is not what you like to hear, so please, read about the complaint process here, to understand what it means to deal with one.
I hope we will help you in the end.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.