ФорумКазиноRuby Slots Casino - загальне обговорення

Ruby Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

3 р. тому від leannehill
|
19704 переглядів 132 відповідей |
|
1...6 7
Додати публікацію
Jaro
7 міс. тому

Ти так думаєш????? 🙃🤔 Я не…🤥

Автоматичний переклад.
ruthzange
7 міс. тому

Я не хочу бути налаштованим скептично, у казино є ще кілька днів, щоб відповісти, і я б не хотів, щоб вона була негативною. І тому я вірю, що зрештою все вирішиться. Як то кажуть, надія вмирає останньою, і це завжди хороший знак, коли казино реагує, тому що деякі можуть ні, і скаргу одразу закриють як нерозглянуту. 🤔🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я поважаю ваш оптимізм, але я б майже побився об заклад, що казино не відповідає..... 🙁

І як можливо, що ви оцінюєте ці казино (Ruby Slots, Raging Bull і Palace of Chance) з індексом безпеки «Високий» .....??? Очікування 3 місяці на зняття не орієнтоване на клієнта.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
ruthzange
7 міс. тому

Давайте не будемо забігати наперед і подивимось, як усе обернеться.

Звичайно, на ваше запитання: якщо ви хочете побачити, як наша команда перевіряє казино, ви можете знайти всю відповідну інформацію в цьому посібнику «Як ми перевіряємо онлайн-казино ».

Я розумію, що так довго чекати неприємно, і я згоден з вами, і, можливо, я б знайшов інше казино, як би це не вийшло.

Тож чекаємо на всю постанову.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

мої виграші на зняття було схвалено та запитувано з 28.02.2024 Я досі не отримав свої виграші.

Автоматичний переклад.
Cij196207
7 міс. тому

Отже, чудово, що ви подали скаргу, яка тепер вимагає вашої уваги.

Сподіваємось, Команда не лише визнає, звідки походить проблема, але й допоможе вам отримати гроші.

Говорячи про скаргу, будь ласка, вирішіть її зараз, ви можете зробити це, натиснувши це посилання 👈


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

ТРИМАЙТЕСЯ ПОДАЛЕК ВІД RUBY SLOTS

ШАХРАЙНЕ КАЗИНО

ЗБЕРІГАЙТЕ СВОЮ БАНКІВСЬКУ ІНФОРМАЦІЮ!!!!!!!!!

ЖОДНІ ЗНЯТТЯ НЕ БУДУТЬ ВІДПРАВЛЕНІ!!!!!


Автоматичний переклад.
Cij196207
7 міс. тому

Ви їх не отримаєте, вони скажуть вам, що вам потрібно надіслати інформацію іншого облікового запису. Ось що сталося зі мною. Я використовував лише один обліковий запис (той, який я використовував у слотах Ruby), щоб робити онлайн-покупки, і зберігав у ньому стільки грошей, щоб залишати його відкритим. У той самий день вони сказали мені, що мені потрібен інший обліковий запис, а рахунок, який я використовував для Ruby Slots, втратив 50 доларів.

Вважайте себе щасливим і тримайтеся подалі від цього сайту.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Просто щоб оновити свою проблему з Ruby Slots, я подав запит на відкликання 28 лютого 2024 року та отримав схвалення 14.03.2024 Численні представники служби підтримки клієнтів/електронні листи щоразу, коли я з ними спілкувалися, сказали щось інше. Сьогодні представник служби підтримки клієнтів Отур Фрідман сказав мені, що мій обліковий запис ще не схвалено. Я зробив знімок, де було зазначено, що платіж схвалено, і дату схвалення, і відправив йому це в чаті, а потім він змінив свою точку зору і почав говорити мені, що посилив моє зняття коштів і що це займе 24-48 годин. Я просто сподіваюся, що поки вони будуть чесними, це виглядає не надто добре. Якщо вони не надішлють Його, повірте мені, я буду казати і молитися за них щодня, тому що карма НЕГАРНА!

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
7 міс. тому

ТРИМАЙТЕСЯ ПОДАЛЕК ВІД RUBY SLOTS

ШАХРАЙНЕ КАЗИНО

ЗБЕРІГАЙТЕ СВОЮ БАНКІВСЬКУ ІНФОРМАЦІЮ!!!!!!!!!

ЖОДНІ ЗНЯТТЯ НЕ БУДУТЬ ВІДПРАВЛЕНІ!!!!!


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Мені дуже шкода через цю тривалу ситуацію з казино. Я уважно прочитав вашу скаргу , де я міг зрозуміти проблему всієї ситуації, і виправте мене, будь ласка, якщо я не правий. Проблема в тому, що казино не може надіслати гроші на банківський рахунок Country Club, чи не так? Де причину цього пояснили, власне, казино. Отже, чи пробували ви скористатися іншим банківським рахунком, чи не бажаєте цього з певних причин? Це правильно, будь ласка? Я, звичайно, розумію, що ця ситуація справді засмучує вас, але все ж я не з’ясував причину, чому ви не змогли використати інший обліковий запис. Чи не могли б ви мені допомогти зрозуміти? Чекатиме на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Просто щоб оновити свою проблему з Ruby Slots, я подав запит на відкликання 28 лютого 2024 року та отримав схвалення 14.03.2024 Численні представники служби підтримки клієнтів/електронні листи щоразу, коли я з ними спілкувалися, сказали щось інше. Сьогодні представник служби підтримки клієнтів Отур Фрідман сказав мені, що мій обліковий запис ще не схвалено. Я зробив знімок, де було зазначено, що платіж схвалено, і дату схвалення, і відправив йому це в чаті, а потім він змінив свою точку зору і почав говорити мені, що посилив моє зняття коштів і що це займе 24-48 годин. Я просто сподіваюся, що поки вони будуть чесними, це виглядає не надто добре. Якщо вони не надішлють Його, повірте мені, я буду казати і молитися за них щодня, тому що карма НЕГАРНА!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

привіт Вибачте за ситуацію, але вам доведеться пройти через це казино. Я вважаю, що ви правильно зробили, що подали скаргу разом із нашою командою. Вони чекають, поки ви відповісте на ще кілька запитань, тож, якщо можливо, ви можете оновити їх, будь ласка? Це, безсумнівно, допоможе прискорити вирішення цього вашого питання.

Щоразу, коли у вас будуть якісь новини з казино, повідомте нас. Ми чекатимемо на вашу відповідь тут.

Автоматичний переклад.
Cij196207
6 міс. тому

Чекаю з січня! Їхнім останнім виправданням для невиплати було те, що вони не мали дійсного підтвердження зняття, яким би воно не було. Тож 26 березня я знову надіслав їм останню виписку з банківського рахунку, де вказана вся моя інформація, наприклад номер банківського рахунку, BIC-код, адреса. Вони сказали, що як тільки отримають, то продовжать отримувати мою виплату...... З тих пір знову: звук тиші.

Автоматичний переклад.
ruthzange
6 міс. тому

Хм, мені це здається дивним, особливо коли казино відповіло на вашу скаргу, але нічого не відбувається. Я не думаю, що один документ так важко перевірити за кілька днів.

Однак ми також чекаємо відповіді від казино на скаргу, тому я сподіваюся, що ця сага буде вирішена якомога швидше.

Якщо у вас є якісь новини, дайте нам знати, поки що нам залишається почекати. 😕

Автоматичний переклад.
1...6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого