Я не хочу бути налаштованим скептично, у казино є ще кілька днів, щоб відповісти, і я б не хотів, щоб вона була негативною. І тому я вірю, що зрештою все вирішиться. Як то кажуть, надія вмирає останньою, і це завжди хороший знак, коли казино реагує, тому що деякі можуть ні, і скаргу одразу закриють як нерозглянуту. 🤔🤷♂️
I don't want to be skeptical, the casino has a few more days to respond and I would hate to see it go negative. And that's why I believe that everything will be resolved in the end. As they say, hope dies last, and it's always a good sign when a casino responds, because some might not and the complaint would be closed as unresolved right away. 🤔🤷♂️
Я поважаю ваш оптимізм, але я б майже побився об заклад, що казино не відповідає..... 🙁
І як можливо, що ви оцінюєте ці казино (Ruby Slots, Raging Bull і Palace of Chance) з індексом безпеки «Високий» .....??? Очікування 3 місяці на зняття не орієнтоване на клієнта.
I respect your optimism but I'd almost bet you that the casino doesn't respond..... 🙁
And how is it possible that you rate these casino's (Ruby Slots, Raging Bull and Palace of Chance) with a safety index of 'High' ..... ??? Waiting for 3 months on withdrawal is not customer oriented.
Давайте не будемо забігати наперед і подивимось, як усе обернеться.
Звичайно, на ваше запитання: якщо ви хочете побачити, як наша команда перевіряє казино, ви можете знайти всю відповідну інформацію в цьому посібнику «Як ми перевіряємо онлайн-казино ».
Я розумію, що так довго чекати неприємно, і я згоден з вами, і, можливо, я б знайшов інше казино, як би це не вийшло.
Тож чекаємо на всю постанову.
Let's not get ahead of ourselves and see how it all turns out.
Of course, to your question, if you would like to see how our team reviews casinos, you can find all the relevant information in this guide- How we review online casinos.
I understand that such a long wait is not nice and I agree with you and I would probably find another casino no matter how it turned out.
So let's wait for the whole resolution.
мої виграші на зняття було схвалено та запитувано з 28.02.2024 Я досі не отримав свої виграші.
my withdrawal winnings have been approved and requested since 02/28/2024 I still have not received my winnings.
Отже, чудово, що ви подали скаргу, яка тепер вимагає вашої уваги.
Сподіваємось, Команда не лише визнає, звідки походить проблема, але й допоможе вам отримати гроші.
Говорячи про скаргу, будь ласка, вирішіть її зараз, ви можете зробити це, натиснувши це посилання 👈
Thus, it's great you submitted the complaint, which now requires your attention.
Hopefully, not only will the Team recognize where the issue comes from, but it will also help you get the money.
Speaking of the complaint, please address it now, you may do so by tapping/clicking this link 👈
Ви їх не отримаєте, вони скажуть вам, що вам потрібно надіслати інформацію іншого облікового запису. Ось що сталося зі мною. Я використовував лише один обліковий запис (той, який я використовував у слотах Ruby), щоб робити онлайн-покупки, і зберігав у ньому стільки грошей, щоб залишати його відкритим. У той самий день вони сказали мені, що мені потрібен інший обліковий запис, а рахунок, який я використовував для Ruby Slots, втратив 50 доларів.
Вважайте себе щасливим і тримайтеся подалі від цього сайту.
You wont receive them, they will tell you at this point you need to send in another account information. That is what happened to me. I only used one account (the one I used on Ruby slots) to make online purchases and kept only enough money in it to keep it open. The very same day they told me I need another account, the account I used for Ruby Slots was hit for 50 dollars.
Count yourself lucky and stay away from this site.
Просто щоб оновити свою проблему з Ruby Slots, я подав запит на відкликання 28 лютого 2024 року та отримав схвалення 14.03.2024 Численні представники служби підтримки клієнтів/електронні листи щоразу, коли я з ними спілкувалися, сказали щось інше. Сьогодні представник служби підтримки клієнтів Отур Фрідман сказав мені, що мій обліковий запис ще не схвалено. Я зробив знімок, де було зазначено, що платіж схвалено, і дату схвалення, і відправив йому це в чаті, а потім він змінив свою точку зору і почав говорити мені, що посилив моє зняття коштів і що це займе 24-48 годин. Я просто сподіваюся, що поки вони будуть чесними, це виглядає не надто добре. Якщо вони не надішлють Його, повірте мені, я буду казати і молитися за них щодня, тому що карма НЕГАРНА!
Just to update my issue with Ruby Slots, I requested my withdrawal on February 28, 2024, and got approved on 03/14/2024 I was told by numerous Customer Service Reps/Email to Support something different every time I spoke with them. Today the Customer Service Rep Authur Friedman told me that my account had not been approved yet. I snapshot where billing said it was approved and the date of the approval and texted it to him back in chat, then he changed his views and started telling me that he escalated my withdrawal and that it would take 24-48 hrs. I just hope that they will be honest so far, it's not looking too good. If they do not send It, believe me, I will say and pray for them every day cause karma is NOT NICE!
Мені дуже шкода через цю тривалу ситуацію з казино. Я уважно прочитав вашу скаргу , де я міг зрозуміти проблему всієї ситуації, і виправте мене, будь ласка, якщо я не правий. Проблема в тому, що казино не може надіслати гроші на банківський рахунок Country Club, чи не так? Де причину цього пояснили, власне, казино. Отже, чи пробували ви скористатися іншим банківським рахунком, чи не бажаєте цього з певних причин? Це правильно, будь ласка? Я, звичайно, розумію, що ця ситуація справді засмучує вас, але все ж я не з’ясував причину, чому ви не змогли використати інший обліковий запис. Чи не могли б ви мені допомогти зрозуміти? Чекатиме на вашу відповідь.
I am really sorry about this long going situation with the casino. I have thoroughly read your complaint, where I could understand the problem of the whole situation, and correct me, please, if I'm wrong. The problem is that the casino can not send the money to the Country Club Bank account, right? Where the reason of this was explained by the casino, actually. So have you tried to use another bank account, or you are not willing to, for some reasons? Is that correct, please? I surely understand, that this must be really frustrating situation for you, but still, I have not find out the reason, why were you not able to use a different account, though. Could you help me, perhaps, to understand? Will wait for your reply.
Просто щоб оновити свою проблему з Ruby Slots, я подав запит на відкликання 28 лютого 2024 року та отримав схвалення 14.03.2024 Численні представники служби підтримки клієнтів/електронні листи щоразу, коли я з ними спілкувалися, сказали щось інше. Сьогодні представник служби підтримки клієнтів Отур Фрідман сказав мені, що мій обліковий запис ще не схвалено. Я зробив знімок, де було зазначено, що платіж схвалено, і дату схвалення, і відправив йому це в чаті, а потім він змінив свою точку зору і почав говорити мені, що посилив моє зняття коштів і що це займе 24-48 годин. Я просто сподіваюся, що поки вони будуть чесними, це виглядає не надто добре. Якщо вони не надішлють Його, повірте мені, я буду казати і молитися за них щодня, тому що карма НЕГАРНА!
Just to update my issue with Ruby Slots, I requested my withdrawal on February 28, 2024, and got approved on 03/14/2024 I was told by numerous Customer Service Reps/Email to Support something different every time I spoke with them. Today the Customer Service Rep Authur Friedman told me that my account had not been approved yet. I snapshot where billing said it was approved and the date of the approval and texted it to him back in chat, then he changed his views and started telling me that he escalated my withdrawal and that it would take 24-48 hrs. I just hope that they will be honest so far, it's not looking too good. If they do not send It, believe me, I will say and pray for them every day cause karma is NOT NICE!
привіт Вибачте за ситуацію, але вам доведеться пройти через це казино. Я вважаю, що ви правильно зробили, що подали скаргу разом із нашою командою. Вони чекають, поки ви відповісте на ще кілька запитань, тож, якщо можливо, ви можете оновити їх, будь ласка? Це, безсумнівно, допоможе прискорити вирішення цього вашого питання.
Щоразу, коли у вас будуть якісь новини з казино, повідомте нас. Ми чекатимемо на вашу відповідь тут.
Hey. Sorry for the situation, you have to go thru at this casino. You have done the right thing to open a complaint here with our team, I reckon. They are waiting for you to answer some more questions, so whenever possible, could you update them, please? It'll help to speed up the resolution of this issue of yours, for sure.
Whenever you have some news from the casino, please let us know. We will be waiting for your reply here.
Чекаю з січня! Їхнім останнім виправданням для невиплати було те, що вони не мали дійсного підтвердження зняття, яким би воно не було. Тож 26 березня я знову надіслав їм останню виписку з банківського рахунку, де вказана вся моя інформація, наприклад номер банківського рахунку, BIC-код, адреса. Вони сказали, що як тільки отримають, то продовжать отримувати мою виплату...... З тих пір знову: звук тиші.
I'm waiting since January! Their last excuse for not paying out was that they didn't have a valid proof of withdrawal, whatever it might be. So I sent them my last bank statement again on March 26 where all my information is on such as bank account#, BIC code, address. They said that as soon they received they would go on with my pay out...... since then again: the sound of silence.
Хм, мені це здається дивним, особливо коли казино відповіло на вашу скаргу, але нічого не відбувається. Я не думаю, що один документ так важко перевірити за кілька днів.
Однак ми також чекаємо відповіді від казино на скаргу, тому я сподіваюся, що ця сага буде вирішена якомога швидше.
Якщо у вас є якісь новини, дайте нам знати, поки що нам залишається почекати. 😕
Hmm, it seems strange to me, especially when the casino responded to your complaint and still nothing happens. I don't think one document is that hard to check in a few days.
However, we are also waiting for a response from the casino in the complaint, so I hope that this saga will be resolved as soon as possible.
If you have any news, let us know, for now we just have to wait. 😕
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.