Досі нічого. Мабуть не вмію рахувати. Я хочу, щоб хтось там погодився на побачення. Не забувайте, що моє зняття було схвалено приблизно о 3:00 ранку 21 листопада. Я надсилаю повідомлення служби підтримки, щоразу та сама необов’язкова відповідь. Сьогодні служба підтримки надала мені свою електронну адресу для платежів. Тому я дуже ввічливо написав їм, запитуючи про графіки виплат. Через 3 години жодної відповіді, тому я взагалі не очікую відповіді.
Ви знаєте, що мене справді дратує, злить, перекладено для вас, учасники.
1. Не витрачайте 10 робочих днів на доставку криптовалюти після того, як ви чекали цілих 10 днів на схвалення (я подав свій запит на зняття коштів 7 листопада). Вони надають сміття протягом 5-10 робочих днів, то чому б не взяти 10 робочих днів? У будь-якому випадку, і схвалення, і оплата однакові.
2. Далі! Якій законній розважальній компанії наплювати на клієнтів? Ruby Slots не хвилює вас. Вони одразу забирають ваші гроші. Ви вже чули все це раніше. Але справляти гарне враження на нових клієнтів, здається, не в їхній ДНК. Залучати нових клієнтів і утримувати їх – ось чому вас навчають у Business 101. Тож Ruby Slots – це лише блискавка. Вони не витримають.
У мене було ще багато негативних зауважень щодо Ruby Slots, але це стає занадто довгим.
Сподіваюся, ви приймете мою історію жахів і вирішите НЕ ПАТРІЮВАТИ КАЗИНО RUBY SLOTS. НЕ СТАВАЙТЕ УЧАСНИКОМ.
Процес оплати Ruby Slots відстой, і вони це знають. Тримайся подалі. Абсурдні платіжні процеси, такі як ті, які практикує Ruby Slots, не мають місця для гри.
Ми повідомили мені, що якщо я не отримаю платіж до 6 грудня, зв’яжіться з ними, і вони передадуть цю проблему. Як це для обслуговування клієнтів?
Nothing yet. I can't count apparently. I want somebody there to commit to a date. Don't forget, my withdrawal was approved at approximately 3:00AM on 11/21. I text support, same non-committal answer every time. Today support provided me their payments email address. So I wrote to them very politely asking about payment schedules. 3 hours later, no response so I am not expecting any reply at all.
You know what really pisses me off, makes me angry translated for you members.
1. Don't take 10 business days to deliver crypto after waiting the entire 10 days for approval ( I placed my withdrawal request on 11/7). They provide the 5-10 business day garbage so why not take the 10 business days? They are anyway, both approval and payment, same.
2. Next! What legitimate entertainment company don't give a shit about customers? Ruby Slots don't give a shit about you. They take your money immediately. You've heard all that before. But to make a good impression on new customers seem to not be in their DNA. Acquiring new customers and retaining them is what you are taught in Business 101. So Ruby Slots is just a flash in the pan. They will not last.
I had so many more negative remarks for Ruby Slots but this is getting too long.
Hopefully you will take my horror story and and decide to NOT PATRONIZE RUBY SLOTS CASINO. DON'T BECOME A MEMBER.
Ruby Slots payment process sucks and they know it. Stay away. Absurd payment processes such as those practiced by Ruby Slots do not have a place for me to play there.
We'll support did tell me that if I don't receive payment by 12/6, contact them and they will escalate then. How's that for customer service?
Автоматичний переклад.