ФорумКазиноRuby Slots Casino - загальне обговорення

Ruby Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

3 р. тому від leannehill
|
19711 переглядів 132 відповідей |
|
1...4 5 67
Додати публікацію
brmasucci
11 міс. тому

Думаю, поки що не потрібно все засуджувати. Як зазначила Радка, ви можете подати нам скаргу, і наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації. Тож я точно рекомендую вам принаймні спробувати, оскільки ви нічого за це не заплатите.Ви можете подати скаргу тут за цим посиланням . Ви в?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я не хочу скаржитися на Ruby Slots. Це не час року, щоб відкривати банку з хробаками. Мені таки прийшла переписка від 3 менеджерів від їхніх платників. Я відстежував біткойн на блокчейні, і не можу виключити, що не помилився. Я побачив світло. 😔 Насправді я отримав більший виграш деінде. Однак їх час виведення готівки все ще смішний. Здається, я згадував раніше, що якщо вони значно покращать цю проблему, це може стати дуже гарним казино.

Дякую за цей сайт і його функцію.

Частина мене все ще вірить, що спробувати будь-яке нове казино — це лайно, без каламбуру. З мого досвіду, 9 з 10 онлайн-казино виявляють свої способи аргументувати кожне зняття коштів. Отже, ще раз дякую за пропозиції, але я відчуваю, що вони мають шанс піднятися в рейтингах.


З повагою до всіх.

Автоматичний переклад.
brmasucci
11 міс. тому

Я розумію ваше ставлення і не збираюся вас змушувати, я просто хотів спробувати допомогти. Особисто я вважаю, що найкраще не грати в казино і відкладати гроші, які ви б там поклали, на щось інше.

Однак, якщо гравець знаходить казино, де у нього немає проблем, я завжди рекомендую зупинитися хоча б на одному, а не пробувати 10 інших і стикатися з різними труднощами

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що у вас все вийде і в майбутньому ви не потрапите в таку ситуацію. Я бажаю вам удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вони пограбували мене на 2700 доларів. Вони без проблем брали мої депозити, але коли я виграв, вони мене обдурили. Крім того, гуру казино працює в казино, тому просити їх про допомогу - це жарт.

Автоматичний переклад.
dawnrutherfordadams
8 міс. тому

Привіт, я прочитав вашу скаргу на це казино, яка була відхилена.

На жаль, ми не змогли вам допомогти, оскільки казино надало докази того, що ставки на бонус не були завершені, підтверджуючи, що кошти справді були змішані.

Мені дуже шкода, що все так вийшло, але в таких випадках вам слід завжди ще раз перевіряти всі доступні баланси в казино, і якщо ви в чомусь не впевнені, зверніться до служби підтримки казино.

Я бачив, що Пітер також зазначив у скарзі наприкінці, що платформа казино виглядає складною та заплутаною. Але за цієї обставини було неможливо покарати казино.

Хоча я розумію ваше розчарування, у цій справі неможливо було зробити більше, що дуже прикро.

Однак, навіть якщо для вас це не вдало, це не означає, що ми працюємо на казино. Ми б вам не допомагали, якби це була правда.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я запросив 2 зняття по 2500 кожен. Я намагався отримати свої зняття вже більше 3 тижнів.

Я пройшов процес перевірки з Hooyu, але мені сказали, що мені потрібно надіслати документи documents@rubyslots.com . Я зробив це вже 4 рази. Сьогодні ввечері я знову звернувся до служби підтримки клієнтів (у чаті) про статус моїх зняття коштів, і мені знову сказали, що мені потрібно надіслати банківську виписку, щоб підтвердити свій рахунок? Чому їм потрібна виписка з банківського рахунку, щоб підтвердити, що мій рахунок усе ще активний? Я зробив депозити з цього рахунку. Я надіслав їм заяву електронною поштою, і мені сказали, що вона має бути у форматі PDF, тому мені знову довелося стрибати через обручі, щоб отримати її у форматі PDF, і я майже впевнений, що приблизно через тиждень мені доведеться надіслати в іншій інформації. Це триває, щоб отримати перевірку вже 3 тижні, і я не ближче до отримання моїх розтягувань. Цей сайт потрібно або спростити, або занести в чорний список. Це хороший сайт, простий у навігації, але я, мабуть, шукатиму інше місце для гри. Якби я знав, що цей процес перевірки сайтів відбувається таким чином, я б не витратив тут ні копійки.


Автоматичний переклад.
garypsaunders2021
8 міс. тому

Будь обережний. Ці онлайн-казино викрадають вашу особисту інформацію та здійснюють шахрайські платежі з ваших кредитних карток. КОЖЕН перевірте свої банківські виписки. Вони роблять це вже досить давно

Автоматичний переклад.
dawnrutherfordadams
8 міс. тому

Крім того, гуру казино каже, що вони тут, щоб допомогти вам? Я прочитав сотні скарг, і справи, які вони закривають, завжди пов’язані зі змішуванням коштів і доларів США. Вони такі ж великі брехуни, як і онлайн-казино. Вони не змушують казино платити вам, вони допомагають казино не платити вам, створюючи будь-яку фігню, яка звільняє їх від гачка.

Автоматичний переклад.
brmasucci
8 міс. тому

Зверніть увагу, як гуру казино радить вам все ще грати в цьому казино, тому, можливо, ваш ДРУГИЙ виведення буде швидшим. Усі ці люди працюють разом, щоб переконатися, що вам не платять через якусь нісенітницю. Вони кажуть, що ваша адреса неправильна. Особливо, якщо ви говорите про наші долари. Вони беруть ваш депозит, але не платять, коли ви виграєте. Вони всі можуть згнити в пеклі.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Будь обережний. Ці онлайн-казино викрадають вашу особисту інформацію та здійснюють шахрайські платежі з ваших кредитних карток. КОЖЕН перевірте свої банківські виписки. Вони роблять це вже досить давно

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

привіт

Незважаючи на те, що ви, мабуть, думаєте, ми дуже стурбовані безпекою гравця.

Оскільки ви також здається дуже старанним, дозвольте мені запитати вас, чи можете ви якось це довести?

Якщо ви можете, негайно надішліть усі докази нашій спеціалізованій групі даних, будь ласка: data@casino.guru

В іншому випадку ми, як гуру казино, не можемо вважати таку інформацію більш ніж думкою.

Я щиро сподіваюся, що ви можете це зрозуміти. 🙏


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Крім того, гуру казино каже, що вони тут, щоб допомогти вам? Я прочитав сотні скарг, і справи, які вони закривають, завжди пов’язані зі змішуванням коштів і доларів США. Вони такі ж великі брехуни, як і онлайн-казино. Вони не змушують казино платити вам, вони допомагають казино не платити вам, створюючи будь-яку фігню, яка звільняє їх від гачка.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я коротко перевірив вашу скаргу , і я розумію, що змушує вас так почуватися. Але ваші звинувачення далекі від правди.

Дозвольте мені згадати про це:

«Я отримав оновлення від представника казино, і здається, що ви навіть не грали з кешбек-бонусом, не вносили його, а потім грали зі змішаними коштами. Якщо це так, я боюся, що я Не можу вам допомогти. Я знаю, що система бонусів на цій платформі може бути досить заплутаною, а умови можуть бути незрозумілими, тому ми завжди намагаємося допомогти гравцям. Однак у цьому випадку вимога щодо ставок не була виконана, тому в основному ситуація така ж, як і в будь-якому іншому казино - якщо ставки не завершено, застосовуються бонусні умови ."

Ви говорите про загальну фігню, коли ми пояснюємо кожен випадок окремо. Отже, у мене є для вас пропозиція: якщо ви хочете пройти через кожну справу, ви переконані, що ми впоралися несправедливо, зробіть це, будь ласка.

Створіть власну тему в категорії під назвою « Відгуки та пропозиції », і я докладу всіх зусиль, щоб стежити за вашими думками та думками.

Звинувачувати нас без конкретних пунктів насправді зовсім несправедливо.

Хоча б тому, що ми не оголошуємо, що повернемо спірну суму, але коли є можливість, ми намагаємося цього досягти.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я запросив 2 зняття по 2500 кожен. Я намагався отримати свої зняття вже більше 3 тижнів.

Я пройшов процес перевірки з Hooyu, але мені сказали, що мені потрібно надіслати документи documents@rubyslots.com . Я зробив це вже 4 рази. Сьогодні ввечері я знову звернувся до служби підтримки клієнтів (у чаті) про статус моїх зняття коштів, і мені знову сказали, що мені потрібно надіслати банківську виписку, щоб підтвердити свій рахунок? Чому їм потрібна виписка з банківського рахунку, щоб підтвердити, що мій рахунок усе ще активний? Я зробив депозити з цього рахунку. Я надіслав їм заяву електронною поштою, і мені сказали, що вона має бути у форматі PDF, тому мені знову довелося стрибати через обручі, щоб отримати її у форматі PDF, і я майже впевнений, що приблизно через тиждень мені доведеться надіслати в іншій інформації. Це триває, щоб отримати перевірку вже 3 тижні, і я не ближче до отримання моїх розтягувань. Цей сайт потрібно або спростити, або занести в чорний список. Це хороший сайт, простий у навігації, але я, мабуть, шукатиму інше місце для гри. Якби я знав, що цей процес перевірки сайтів відбувається таким чином, я б не витратив тут ні копійки.


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт. Вибачте, що вам доводиться пройти через цю ситуацію, коли процес перевірки займає трохи більше часу, я б сказав. Я, звичайно, можу зрозуміти розчарування, але, на жаль, оскільки казино не має можливості фізично бачити всіх гравців і перевіряти їхні посвідчення особи та документи, це єдиний спосіб, яким гральні заклади можуть завершити процедури перевірки. .

Я бачу вашу скаргу тут 👈, яку ви маєте оновити, тож не могли б ви зробити це, будь ласка, коли це можливо?🙏

Якщо можна, я хотів би порадити вам дочекатися вирішення вашої скарги, перш ніж перейти до будь-яких, сподіваюся, невиправданих звинувачень щодо казино. Давайте подивимося, що наша команда з розгляду скарг зможе зробити, щоб вирішити проблему.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Зверніть увагу, як гуру казино радить вам все ще грати в цьому казино, тому, можливо, ваш ДРУГИЙ виведення буде швидшим. Усі ці люди працюють разом, щоб переконатися, що вам не платять через якусь нісенітницю. Вони кажуть, що ваша адреса неправильна. Особливо, якщо ви говорите про наші долари. Вони беруть ваш депозит, але не платять, коли ви виграєте. Вони всі можуть згнити в пеклі.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я думаю, що ви не об’єктивні, а радше робите висновки, які бажаєте вважати відповідними одне одному. Змиріться, будь ласка, з тим, що у вашому випадку нічого не можна було зробити.

Я більш ніж переконаний, що наші команди зробили все можливе, щоб пояснити вам результат скарги, тож я вважаю, що не потрібно знову й знову включати цю озлобленість.

Ми не працюємо для казино і не змушуємо гравців грати чи робити депозити. Будь ласка, тримайте це розумно.



Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Цей сайт — не що інше, як шахрайство, його потрібно назавжди занести в чорний список. Вони не мають наміру виплачувати...

Автоматичний переклад.
garypsaunders2021
7 міс. тому

Я думаю, що, хоча я розумію ваше розчарування, нам не потрібно бути скептичними відразу. Ваша скарга все ще відкрита, і нам доведеться почекати, щоб побачити, чи зможемо ми вам допомогти. Я бачу, що м’яч на полі казино, і це має відбутися разом із оновленням документів. Сподіваюся, позитивний результат і ви зможете зняти свої гроші.

Намагайтеся мислити позитивно, тому що це хороший знак, коли казино спілкується.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я запросив 2 зняття по 2500 кожен. Я намагався отримати свої зняття вже більше 3 тижнів.

Я пройшов процес перевірки з Hooyu, але мені сказали, що мені потрібно надіслати документи documents@rubyslots.com . Я зробив це вже 4 рази. Сьогодні ввечері я знову звернувся до служби підтримки клієнтів (у чаті) про статус моїх зняття коштів, і мені знову сказали, що мені потрібно надіслати банківську виписку, щоб підтвердити свій рахунок? Чому їм потрібна виписка з банківського рахунку, щоб підтвердити, що мій рахунок усе ще активний? Я зробив депозити з цього рахунку. Я надіслав їм заяву електронною поштою, і мені сказали, що вона має бути у форматі PDF, тому мені знову довелося стрибати через обручі, щоб отримати її у форматі PDF, і я майже впевнений, що приблизно через тиждень мені доведеться надіслати в іншій інформації. Це триває, щоб отримати перевірку вже 3 тижні, і я не ближче до отримання моїх розтягувань. Цей сайт потрібно або спростити, або занести в чорний список. Це хороший сайт, простий у навігації, але я, мабуть, шукатиму інше місце для гри. Якби я знав, що цей процес перевірки сайтів відбувається таким чином, я б не витратив тут ні копійки.


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

привіт

Будь ласка, не діліться останніми оновленнями за «редагувати допис». Наскільки я можу сказати, швидше за все, ніхто, крім мене, не зафіксує зміну допису. 🙏 Ви, звичайно, більш ніж раді поширювати будь-які додаткові новини за свіжий допис.

Дякуємо, що тримаєте нас в курсі!

Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Так, ці дописи роблять Ruby Slots схожими на повних ідіотів, я бачу вашу стурбованість щодо гравців.

Автоматичний переклад.
garypsaunders2021
7 міс. тому

За весь час, що я граю в казино, у мене жодного разу не вимагали виписку з банківського рахунку. Зазвичай це ідентифікаційний паспорт, водійські права або національне посвідчення особи, тому воно має бути з фотографією. Підтвердження місця проживання у форматі PDF, а якщо ви оплатили карткою, передня та зворотна сторони картки з певними даними. Тому для мене це дивне прохання. Зазвичай я надсилаю першу сторінку своєї останньої виписки з банківського рахунку як підтвердження місця проживання на випадок, якщо їм також потрібне підтвердження банківського рахунку, але це ніколи не було потрібним. Одне з останніх казино, до якого я приєднався, також хотіло зробити селфі з документом, що посвідчує особу, а також картку з моїм іменем, назвою казино та датою народження. Для цього потрібно було трохи попрацювати двома руками. З огляду на те, що вони щойно попросили, і ви надали, вашу виписку з банківського рахунку у форматі PDF, я б дав їм трохи більше часу. Зараз я граю в 2 казино і вношу депозит за допомогою банківського переказу, підтвердження не потрібне, і знімаю криптовалюту, максимальний час виплати 4 години. Якщо ви вважаєте, що такий спосіб здійснення транзакцій є привабливим, я рекомендую отримати банківський рахунок Revolut, який є онлайн-банкінгом, який дає вам можливість купувати, продавати, надсилати й отримувати

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

І ось останній.

Фінанси кажуть, що вони не надішлють мої кошти на мій рахунок, що вони "не роблять того банку?"

Я подзвонив у свій банк, і він запевнив мене, що якщо я передам їм SWIFT-код і рахунок, вони будуть перераховані на мій рахунок. Я повідомив про це Зомбі, з яким спілкувався в чаті.


Автоматичний переклад.
garypsaunders2021
7 міс. тому

Міжнародні перекази є глобальними, якщо у вас є Swift та IBAN. Сподіваюся, вони не пробують це!

Автоматичний переклад.
1...4 5 67
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого