ФорумКазиноRuby Slots Casino - загальне обговорення

Ruby Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

3 р. тому від leannehill
|
19776 переглядів 132 відповідей |
|
1...5 6 7
Додати публікацію
7 міс. тому

Це саме те, що я сказав Зомбі, з яким розмовляв. Неважливо, вони просто не збираються мені платити. Я вважаю, що всі ці онлайн-казино є шахрайством для нас, гравців за 30-40 і 50 доларів. Вони крадуть наші гроші, щоб заплатити більшим гравцям.

Я закінчив з ними. Я більше не буду грати. Я живу в Оклахомі, у мене в кожному місті є індійське казино. Тож якщо відтепер вони хочуть отримати мої гроші, їм доведеться попросити їх у чокто чи криків. Це миттєва оплата.

Автоматичний переклад.
garypsaunders2021
7 міс. тому

Мудрий крок, як я зазначив у попередніх повідомленнях, я думаю, що там Інтернет перенасичений казино, і вони просто не отримують прибутків, яких хотіли б, тому вони, корупціонери, тікають від усіх, хто має пристойний виграш від невеликого депозиту або кілька депозитів. Це небезпечне місце ризикувати своїми грошима, якщо вони не мають ліцензії та діють неприйнятним чином, коли справа доходить до виплат. Начебто не досить важко виграти з першого місця. 😡

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

ТРИМАЙТЕСЯ ПОДАЛЕК від цього КАЗИНО !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11,

Автоматичний переклад.
garypsaunders2021
7 міс. тому

Вибачте, що знову перебиваю. Виходячи з усієї цієї розмови, я вважаю, що така публікація справді не потрібна. На мою думку, ви досить чітко висловили свою позицію раніше.

Не могли б ви пропустити наступний подібний? Ну навіть не знаю як це назвати... 🙏

Просто дайте скаргі необхідний час, а потім дочекайтеся перевірки вашого відгуку користувача, тому що відгук – це ще один чудовий спосіб бути почутим.

Спасибі за ваше розуміння.

Автоматичний переклад.
garypsaunders2021
7 міс. тому

Привіт! Я гравець з Нідерландів, і, читаючи ваш пост, він виглядає як мій! Точно так само. Ви чекаєте 3 тижні.....Я чекаю 3 місяці! Незважаючи на подання скарги.

Я мало впевнений, що Гуру може чогось досягти з цими шахраями. Те ж саме в казино Raging Bull і Palace of Chance. У мене все ще є зняття, які не вирішені. Ці 3 казино винні мені понад 1000 доларів. На мій подив, я побачив, що казино знаходяться під одним керівництвом, тому я подав скаргу всім трьом через GURU. Всі троє продовжують вимагати ті самі документи, які я вже десятки разів подавав. Потім вже нічого не чути, а коли я знову прошу, кажуть, що бракує якогось документа....а у них все є! Це та сама пісня знову і знову. Це неймовірно. Я більше не буду грати в цю банду шахраїв!

Автоматичний переклад.
ruthzange
7 міс. тому

Гадаю, ви вирішили, як воно буде після того, як ви отримаєте свої гроші.

Оскільки у вас є скарга, яка очікує на розгляд, і я бачив, що казино також спілкується, я бачу світло в кінці тунелю, і я твердо вірю, що зрештою ви будете задоволені. Хоча я не хочу бігати з обіцянками. Коли ваші документи будуть прийняті, повідомте мені, як відбувається ваше відкликання.

Тримаю кулаки, щоб все пройшло успішно. 🤞☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

У кінці тунелю згасло світло. Мені сказали, що вони не збираються перераховувати мої кошти на мій рахунок. Дивно, як вони не кажуть вам про це перед тим, як ви зробите депозит.

Мені сказали, що третя сторона не буде вносити мої гроші на мій рахунок. У мене з цим виникають такі проблеми.

1). Коли мені сказали, що я надсилаю свою особисту інформацію третій стороні?

2). Якщо третя сторона не здійснює платіж на зазначений рахунок, на який я хочу, щоб мої кошти були направлені, тоді казино несе відповідальність. Те, що хтось інший платить або не оплачує їхні рахунки, не дає їм права не платити.

3). Тепер вони хочуть, щоб я надав їм свою іншу банківську інформацію????? Тож це звучить для вас як шахрайство? Обліковий запис, у якому я це налаштував, я рідко використовую, я зробив це лише з цією метою... Хто така «третя сторона» Гравці повинні знати про це заздалегідь, а не після факту.

Автоматичний переклад.
garypsaunders2021
7 міс. тому

Немає третьої сторони, яка платить, вони можуть використовувати програму третьої сторони, щоб взяти гроші та здійснити платіж, але рішення про прийняття депозиту та оплату запиту на зняття приймається від них, щистерів, якщо вони обдурять вас і вирішать не платити.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Мені щойно мій банк надіслав мені сповіщення про шахрайство з банківською карткою. Зі мною ніколи такого не траплялося за 11 років, у яких я маю цей рахунок? Співпадіння????? Хто коли-небудь користувався OBISOFT, я збираюся дізнатися, хто використовував цю картку.

Автоматичний переклад.
garypsaunders2021
7 міс. тому

Якщо вони ніколи не отримували зняття коштів на ваш рахунок у Великобританії, якщо ви вважаєте, що вас ошукали, оскільки казино є шахраєм, ви можете повернути плату за шахрайство на свою картку, і принаймні ви отримаєте будь-які депозити, зроблені на них назад. Я бажаю вам успіху, оскільки зараз я припиняю займатися будь-якими справами, пов’язаними з онлайн-іграми чи будь-якими видами азартних ігор, тому я також не повернуся сюди, мені потрібно провести повне глибоке очищення всіх дій, пов’язаних із цим. Адіос аміго

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

У кінці тунелю згасло світло. Мені сказали, що вони не збираються перераховувати мої кошти на мій рахунок. Дивно, як вони не кажуть вам про це перед тим, як ви зробите депозит.

Мені сказали, що третя сторона не буде вносити мої гроші на мій рахунок. У мене з цим виникають такі проблеми.

1). Коли мені сказали, що я надсилаю свою особисту інформацію третій стороні?

2). Якщо третя сторона не здійснює платіж на зазначений рахунок, на який я хочу, щоб мої кошти були направлені, тоді казино несе відповідальність. Те, що хтось інший платить або не оплачує їхні рахунки, не дає їм права не платити.

3). Тепер вони хочуть, щоб я надав їм свою іншу банківську інформацію????? Тож це звучить для вас як шахрайство? Обліковий запис, у якому я це налаштував, я рідко використовую, я зробив це лише з цією метою... Хто така «третя сторона» Гравці повинні знати про це заздалегідь, а не після факту.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я думаю, що це також не може бути великою проблемою. Чи пробували ви домовитися про альтернативу, якщо його не можна надіслати з казино на ваш звичайний рахунок? У вас випадково є крипто-гаманець? Я відчуваю, що це не так вже й складно, і якби ви могли це надати, ви б отримали гроші. Але ви, мабуть, не можете рухатися без нього.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Я думаю, що це не було пов’язано з неможливістю надіслати на цей рахунок. Я зберігаю цей рахунок відкритим лише для онлайн-покупок, зберігаю на ньому стільки грошей, щоб залишати його відкритим і переказувати на нього гроші. Того самого дня вони подали запит на інший обліковий запис, хтось отримав на цьому рахунку 50 доларів, у цьому було відмовлено через те, що на ньому було 5 доларів, я думаю, саме тому їм потрібен був інший обліковий запис....... У мене був цей обліковий запис 11 років і до того дня не було жодних проблем...

Тож візьміть із цього те, що хочете. Я закінчив із цими казино, як і повинен кожен, хто читає це. Це не що інше, як ШАХРАЙСТВО, прочитайте відгуки, однаковий порядок у всьому, довгий процес перевірки, без оплати тощо...

Цей веб-сайт також є шахрайством, він розгладжує скуйовджене пір’я, щоб гравці вкладали свої гроші. Високий рейтинг Ruby SLOTS????


Автоматичний переклад.
garypsaunders2021
7 міс. тому

Ну я вже зрозумів це з попереднього посту. У вашій скарзі Міхал чітко дав зрозуміти вам, що як міжнародне казино Ruby Slots обробляє депозити та зняття коштів через різноманітних платіжних постачальників, що може призвести до того, що певні банки можуть бути несумісними для певних транзакцій. Подібні випадки не є рідкістю в галузі.

Тож, схоже, вам доведеться надати інший рахунок, що, на мою думку, не є такою великою проблемою для отримання ваших грошей. Якщо вони того варті, і ви цього не зробите, ми, ймовірно, більше не зможемо вам допомогти.

Що стосується рейтингу, вам також було пояснено, але якщо ви хочете побачити, як їх перевіряє наша команда, просто прочитайте цей посібник .

Мені прикро, що така ситуація виникла, але я не думаю, що вона має важке рішення. Однак без співпраці не вийде. 😕

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ваша рейтингова система залишає бажати кращого, якщо ви оціните Ruby Slots ВИСОКИЙ. Зміна місця розташування казино або назви не вирішує їх проблеми.

Якби я керував цим сайтом. Я б йшов по скаргах на місяць. Далі ви скажете мені, що деякі казино більші, і вони не працюють. Ось як я дивлюся на це, якщо казино великі, їм потрібно наймати більше людей для вирішення проблем, тому це ніколи не повинно бути проблемою.


Ваша рейтингова система - це жарт.

Автоматичний переклад.
garypsaunders2021
7 міс. тому

Якщо ви так вважаєте, ви також можете використовувати інші сайти, тому що наша команда намагається зробити все, що в її силах, щоб виконати роботу якнайкраще.

Звичайно, іноді в казино це може бути не тому, що в них не вистачає людей, а просто через те, що вже було згадано.

На жаль, мені більше нічого сказати з цього приводу. 🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Дякую, що тримаєте кулаки... Боюся, вам доведеться їх так тримати ще довго...

Особисто я вже не вірю в обіцянки. Скоро мине 4 місяці очікування, тому з мого боку немає хороших новин.

Автоматичний переклад.
ruthzange
7 міс. тому

Як щодо того, щоб я також додав свої пальці? Чесно кажучи, я згоден, що це дивно, що Наталі довелося нагадати представнику казино повернутися з оновленням, але це ще не закінчено.

Будь мужнім!

Автоматичний переклад.
garypsaunders2021
7 міс. тому

Ваш випадок буквальний, як і мій, і я припускаю, що багатьох гравців обдурюють Ruby Slots. Усе, що ви згадуєте про документи та виправдання, які вони висувають, точно так само в моєму випадку. Я чекаю з 11 січня, але нічого не відбувається. Це дуже засмучує, і я розумію, що це вас сердить. Це так несправедливо. Ви хочете добре провести час, граючи, але коли справа доходить до виграшу, вас обдурять. Сумно. І те, що ви кажете про те, що більше не гратимете в Ruby Sots... я згоден!

Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Можливо вони всі поїхали у відпустку.... ха-ха-ха....з усіх грошей, які вони винні...

Автоматичний переклад.
ruthzange
7 міс. тому

Сподіваюся, ні, я бачив, що казино спілкується в скарзі, але тиждень тому вони написали, що перенесуть це в потрібний відділ. Я вірю, що вони прийдуть з оновленням якомога швидше. 😕

Автоматичний переклад.
1...5 6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого