ФорумКазиноRoyspins Casino - загальне обговорення

Royspins Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Jonny007
|
10837 переглядів 88 відповідей |
|
1 2 3...5
Mco00
1 рік тому

Хм, я розумію одну сторону того, що ви говорите, але якщо ви відчуваєте, що збираєтеся програти в більшості казино, незалежно від їхнього рейтингу, можливо, було б гарною ідеєю зробити перерву.

Що стосується деяких оглядів, те, що деякі гравці мають хороший досвід, не означає, що всі гравці матимуть хороший досвід. На жаль, це так, і ми намагаємося об'єктивно оцінювати казино.

Отже, якщо ви вважаєте, що будь-яке казино з високим рейтингом не підходить для вас, можливо, вам не потрібно вибирати інше й зупинитися на тих, які вас ще не підвели. Що ти сказав? 🙂

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я не казав, що думав, що програю в кожному казино,

Я програв у всіх казино, перевірених гуру казино,

За винятком одного чи двох із 20 інших, за яких я грав.

Проте пропозиція зробити перерву вже діє, я витратив занадто багато часу, граючи в ігрові автомати, з виграшами та програшами, але найважливішим були години, які я провів за грою, на мою думку, все, що занадто багато, є помилкою.

Але я не перестану приходити на форум, щоб побачити думки та висловити свою думку тощо.

Одного разу я хотів би дізнатися, як насправді працює онлайн-казино з точки зору слотів, до того часу у мене завжди буде одне і те ж питання, і ніхто не зможе мені його прояснити, оскільки це було б як бомба у світі онлайн-казино 😉

Секрет - це душа бізнесу

Автоматичний переклад.
Mco00
1 рік тому

Привіт.

Мені хочеться сказати, що втрачений термін також є чудовою темою для дискусій. Я кажу це тому, що, незважаючи на те, що це очевидно, але так само, як це ігнорується, ми не оцінюємо чиїсь шанси на перемогу.

Ми оцінюємо ймовірність того, що до вас ставитимуться справедливо, коли мова йде про загальний досвід, включаючи правила.

Крім того, визначення виграшу є складною частиною.

Виграш зазвичай означає, що гравець залишає певне казино з більшим балансом, ніж він спочатку.

Але, як ми всі знаємо, чим довше цей гравець грає, тим більша ймовірність програти всю суму. Незважаючи на те, що він, можливо, отримав певний виграш по дорозі, але також не зміг зупинитися, щоб зняти хоча б частину. Таку ситуацію зазвичай називають програшною.

Сподіваюся, зв'язок зрозумілий.

Це звичайна причина непорозумінь, коли справа доходить до програшу, принаймні це свідчить мій досвід. 😀

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що вам сподобається приємна перерва. Я радий, що ви не залишите цей форум назавжди, я впевнений, що ви зможете використати тут свій чудовий досвід.


Мені дуже хочеться взяти участь у дискусії про слоти та цю душу індустрії азартних ігор, але це не правильна тема, і я впевнений, що ми не зустрінемося віч-на-віч. 😊

Тому сміливо створюйте власну тему, або, можливо, ви захочете запитати Єлену про секрети слотів Pregmatic:

https://casino.guru/forum/game-providers/hello-from-pragmatic-play#post-67938

Побачимося!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чесне ставлення також передбачає реальний RTP слотів.

Це треба оцінити.

Це не лише ліцензія, чат тощо.

Більше нічого сказати, тому що у кожного своя думка.

Так само, як у мене є досвід ігор і я знаю, про що говорю.

Я не хочу жодним чином звинувачувати гуру казино чи когось конкретно.

Це просто моя думка.

Його треба поважати так само, як я поважаю думку інших. 😉

Автоматичний переклад.
Mco00
1 рік тому

Все добре.

Я дуже ціную вас тут на форумі; Ваші думки вітаються. Як я вже сказав, я просто трохи висловив загальні тертя - нічого більше.

Говорячи про RTP, я очікував цього 🙂.

До речі, чи знаєте ви, як це зараз працює? Я б сказав, що це досить цікава концепція, заснована на довірі - якщо ви запитаєте мене. 😀

Провайдер ігор має ліцензію, що означає, що його продукти (ігри) відповідають певним вимогам для певних ринків. Казино має ліцензію, а це означає, що ліцензовані постачальники ігор оцінять співпрацю – надання ігор. Теоретично, неліцензійне казино, швидше за все, не придбає ігри від ліцензованого постачальника. В принципі, це все. Я сказав собі, що одного дня я дізнаюся більше про ці ліцензії провайдерів, щоб зрозуміти, як гарантується легітимність концепції RNG.

Можливо, ви знаєте про це більше?

Проте я повинен додати, що ваша дискусія зайшла далеко від Royspins Casino. Повернемося, будь ласка?

Я хотів би, щоб ви створили нову тему, як запропоновано.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Правильно, розмова залишила тему royspins, тому, можливо, колись ми зможемо поговорити на ці теми в іншій темі.

🫡

Автоматичний переклад.
Mco00
1 рік тому

Я думаю, я можу сказати, що я буду тут.

Тож, а поки гарної п’ятниці! ✨

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякую і нарівні

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я програв більше 6000 євро в цьому казино. Кешбек склав 5 євро.


вони не поважають відповідальну гру та контрольні ігри.


У цьому казино ви можете тільки програти. Обережно

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Добрий день,


це казино в основному взяло в мене понад 6000 євро, нехтуючи законом і всім, що вони повинні забезпечити.


З кимось ще траплялося?


Дякую.

Автоматичний переклад.
Dezanove19
11 міс. тому

Привіт, я переніс ваш пост під казино, про яке ви говорите, і я бачу, що ви також встигли сюди написати.

Тим не менш, що трапилося і яка була ситуація в казино, коли вони забрали ваші 6000? Ви кажете, що вони не поважають відповідальну гру, чи означає це, що казино не хотіло закривати ваш рахунок чи щось подібне?

Однак ми помітили, що ви вже подали скаргу , тому наша команда спробує вам допомогти. Сподіваюся, що зрештою все налагодиться і вийде добре.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Так, я вже зареєстрував скаргу, але довго чекаю на відповідь від вас.


RoySpins постійно надсилає мені повідомлення, щоб грати

Автоматичний переклад.
Dezanove19
11 міс. тому

Наша команда також розглядає багато скарг від інших гравців, тому в правому куті скарги завжди є таймер, який дає сторонам час для відповіді. Ми намагаємося зробити все можливе, щоб отримати відповідь якнайшвидше, але це не завжди можливо, тому що нашій команді необхідно переглянути докази, оцінити їх і визначити подальші дії. Тому я думаю, що потрібно буде запастися терпінням і точно не грати в казино, поки ця проблема не буде вирішена.

Сподіваюся, це буде якомога швидше і все буде добре. Схрещуємо пальці.🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Я вважаю неймовірним, враховуючи те, що я вже надіслав, що вони продовжують рекламувати RoySpins. Це навіть не поважає вас, навіть не відповідає вам...

Автоматичний переклад.
Dezanove19
11 міс. тому

Якщо ви маєте на увазі, що ми просуваємо казино, я радше думаю, що ми надаємо інформацію про них, що є великою різницею.

Однак, що стосується відповіді казино, мені цікаво, оскільки я бачив вашу скаргу, і тому Джозеф розгляне її далі. Він зв’яжеться з казино, тому ми почекаємо, як усе розвиватиметься і чи відреагують вони. Давайте трохи потерпимо. Сподіваюся, що все вирішиться.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Це казино збрехало та сфальсифікувало дані, відповідаючи на мою скаргу.


Вони говорили про вартість зняття коштів, але не про вартість депозитів і про те, скільки вони роблять, щоб змусити залежних гравців повернути туди свої гроші.


Casino Guru на RoySpins — це несерйозно, це видно всім. Поставте йому низьку оцінку та виведіть нас із топа.

Автоматичний переклад.
Dezanove19
11 міс. тому

Привіт, я бачу, що ваша скарга розглядається вже два тижні.

У будь-якому випадку, просто щоб дати мені загальне уявлення про ситуацію, про що ця справа? Ви намагалися самовиключитися в цьому казино і не змогли? Казино заохочувало вас грати чи все було інакше?

Чи можете ви описати ситуацію трохи докладніше?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Видалив мене кілька разів.


Це казино завжди надсилало мені повідомлення для гри.


На жаль, через мою хворобу залежність завжди виходила з-під контролю і спонукала мене до азартних ігор.


Це казино завжди дозволяло мені створювати нові облікові записи через залежність з тим самим документом.


Коли я виграв і піднявся, вони відразу ж прийшли з повідомленнями, щоб виграти ще, і я все програв.


Це казино не поважає закон, а тим більше відповідальну гру.


Крім того, вони роблять неправдиві заяви. На мою думку, треба закрити.


Будьте обережні, не обманюйте себе. Його продовжує просувати Casino Guru, але в ньому немає нічого серйозно надійного.


Бережіть свої гроші і не вкладайте їх у це казино, вони несерйозні!

Автоматичний переклад.
Dezanove19
11 міс. тому

Дякую за опис ситуації. Я б сказав, що це не правильний підхід для казино, якщо вони знають, що у вас проблеми з азартними іграми. Я не вважаю правильним заохочувати гравця продовжувати грати, а закрити його обліковий запис. Що стосується самої проблеми, я хотів би поділитися з вами посібником з відповідальної гри , який може бути вам корисним.

Однак чи ви подавали запит на самовиключення відповідно до вимог або відповідно до Умов?

Крім того, я бачу, що ваша скарга все ще відкрита, і наша команда спробує допомогти вам у цьому випадку. Подивимося, як усе вийде, і я бажаю вам справедливого вирішення. Якщо у вас буде щось нове, обов’язково повідомте мені.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Так, я завжди запитував самовиключення через службу підтримки клієнтів.


Вони знають, що роблять! Вони використовують залежних гравців.


Чому вони не показують загальну суму депозиту?


Вони несерйозні.


Casino Guru має змінити рейтинг цього казино на дуже поганий, Casino Guru пропагує відповідальну гру, це казино робить навпаки.

Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого