ФорумКазиноRoyspins Casino - загальне обговорення

Royspins Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від Jonny007
|
8300 переглядів 83 відповідей |
|
12 3 45
Додати публікацію
9 міс. тому

Це казино збрехало та сфальсифікувало дані, відповідаючи на мою скаргу.


Вони говорили про вартість зняття коштів, але не про вартість депозитів і про те, скільки вони роблять, щоб змусити залежних гравців повернути туди свої гроші.


Casino Guru на RoySpins — це несерйозно, це видно всім. Поставте йому низьку оцінку та виведіть нас із топа.

Автоматичний переклад.
Dezanove19
9 міс. тому

Привіт, я бачу, що ваша скарга розглядається вже два тижні.

У будь-якому випадку, просто щоб дати мені загальне уявлення про ситуацію, про що ця справа? Ви намагалися самовиключитися в цьому казино і не змогли? Казино заохочувало вас грати чи все було інакше?

Чи можете ви описати ситуацію трохи докладніше?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Видалив мене кілька разів.


Це казино завжди надсилало мені повідомлення для гри.


На жаль, через мою хворобу залежність завжди виходила з-під контролю і спонукала мене до азартних ігор.


Це казино завжди дозволяло мені створювати нові облікові записи через залежність з тим самим документом.


Коли я виграв і піднявся, вони відразу ж прийшли з повідомленнями, щоб виграти ще, і я все програв.


Це казино не поважає закон, а тим більше відповідальну гру.


Крім того, вони роблять неправдиві заяви. На мою думку, треба закрити.


Будьте обережні, не обманюйте себе. Його продовжує просувати Casino Guru, але в ньому немає нічого серйозно надійного.


Бережіть свої гроші і не вкладайте їх у це казино, вони несерйозні!

Автоматичний переклад.
Dezanove19
9 міс. тому

Дякую за опис ситуації. Я б сказав, що це не правильний підхід для казино, якщо вони знають, що у вас проблеми з азартними іграми. Я не вважаю правильним заохочувати гравця продовжувати грати, а закрити його обліковий запис. Що стосується самої проблеми, я хотів би поділитися з вами посібником з відповідальної гри , який може бути вам корисним.

Однак чи ви подавали запит на самовиключення відповідно до вимог або відповідно до Умов?

Крім того, я бачу, що ваша скарга все ще відкрита, і наша команда спробує допомогти вам у цьому випадку. Подивимося, як усе вийде, і я бажаю вам справедливого вирішення. Якщо у вас буде щось нове, обов’язково повідомте мені.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Так, я завжди запитував самовиключення через службу підтримки клієнтів.


Вони знають, що роблять! Вони використовують залежних гравців.


Чому вони не показують загальну суму депозиту?


Вони несерйозні.


Casino Guru має змінити рейтинг цього казино на дуже поганий, Casino Guru пропагує відповідальну гру, це казино робить навпаки.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Бездепозитний бонус працює, мені подобається

Автоматичний переклад.
vlavovooo
8 міс. тому

ідеально Вам також вдалося щось виграти з цього бонусу? Які були вимоги до цього бонусу? 🙂

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

У моєму випадку Casino Guru нічого не вирішує, незважаючи на всі докази.


ти не безсторонній.


і тримайте це казино на вершині!

Автоматичний переклад.
Dezanove19
8 міс. тому

На мій погляд, думати і читати має бути на першому місці. Будь ласка, почніть з його пояснення 👈

Ми дійсно тут, щоб допомогти вам безкоштовно, поки ви дієте, принаймні невдячно. Ви б не сказали?

Ви несправедливі, тому що не витрачаєте час на вивчення процесу. 🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Радька перестає мене ганяти.


Я вільний висловлювати свою думку чи ні?


безкоштовно? Хіба вони не отримують комісійних від казино? Публічно скажи ні, і я зараз замовкну 😂

Автоматичний переклад.
Dezanove19
8 міс. тому

Я за вами не ганяюся, але ви повинні розуміти, що такий підхід логічно призведе до належної відповіді. Чесно кажучи, ви свідомо намагаєтесь зганьбити наші зусилля на нашому форумі. Ігнорування основних фактів і висміювання нас. Я не збираюся мовчати.

Якщо вам не подобається те, що ми робимо, давайте влаштуємо відповідну дискусію або покиньмо цей сайт. Тепер ви просто продовжуєте танцювати навколо того факту, що ми отримуємо комісійні від казино, яке ми досліджували, і віримо, що вони чесні з гравцями. Інші сторони просто мотивують гравців грати в кожному казино, з яким вони можуть укласти угоду. Ми робимо зовсім навпаки.

Отже, поки ви говорите те, що ви робите, відповідь завжди буде. Просто як це.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

У вас вже є всі докази того, що RoySpins несерйозний і працює поза законом і залишається у вашому ТОПі, на цьому все сказано...

Автоматичний переклад.
Dezanove19
8 міс. тому

Зверніть увагу, що розгляд скарги ще не закрито. Я вже пояснював, що це перший крок до зміни індексу безпеки. Прочитайте спочатку, якщо ви хочете навчати нас. 🙏

«Якщо скарга виправдана, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «невирішена». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. . Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино хоче щоб покращити свій рейтинг у майбутньому, він буде змушений розглянути скаргу, тому є ймовірність, що ваша скарга буде вирішена пізніше».

Існують кроки, які ми повинні виконати, щоб підтримувати розумні та справедливі розрахунки. Немає результату = немає змін.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Йозеф робить жахливу роботу! Він уже перевищив усі терміни і дає нешкідливі відповіді.


Якщо у вас тут є люди, які не мають часу, не доручайте їм справи.



Автоматичний переклад.
Dezanove19
8 міс. тому

Вибачте, ваші рекомендації нас не цікавлять. Коли він бачить можливість допомогти гравцям, він просто не підтримує.

Гарних вихідних. Я піду.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

я тебе не підтримую?


Я вже все відправила! Я витрачав дні безперервно, надсилаючи все.


Йозеф надсилає та є в своїй історії, щонайбільше три електронні листи на день для всіх випадків!!!


Це не робота, це відпочинок!

Автоматичний переклад.
Dezanove19
8 міс. тому

Я не казав, що ви нас не підтримуєте – звідки цей?

Насправді це дуже багато роботи. Якщо вам більше не потрібна наша допомога, просто скажіть це Йозефу, тому що інші теж потребують нашої підтримки. Не дивно, що у нас найбільше поданих скарг, адже громада покладається на нас більше, ніж на когось іншого. Подумайте про це на секунду.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Йозеф нікому не відповідає! Візьміть мою справу та вирішіть її сьогодні

Автоматичний переклад.
Dezanove19
8 міс. тому

Це форум, а не ринок, де будуть розглядатися ваші вимоги. мені шкода; тобі потрібно почекати. Більше я нічого не можу сказати.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Ви маєте рацію, ринок не такий уже й дезорганізований

Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого