ідеально Вам також вдалося щось виграти з цього бонусу? Які були вимоги до цього бонусу? 🙂
Perfect. Did you also manage to win something from this bonus ? What were the requirements for this bonus ? 🙂
У моєму випадку Casino Guru нічого не вирішує, незважаючи на всі докази.
ти не безсторонній.
і тримайте це казино на вершині!
In my case, Casino Guru doesn't decide anything despite having all the evidence.
you are not being impartial.
and keep this Casino at the top!
No meu caso o Casino Guru não decide nada apesar de ter as evidências todas.
não está a ser imparcial.
e mantêm este Casino no top!
На мій погляд, думати і читати має бути на першому місці. Будь ласка, почніть з його пояснення 👈
Ми дійсно тут, щоб допомогти вам безкоштовно, поки ви дієте, принаймні невдячно. Ви б не сказали?
Ви несправедливі, тому що не витрачаєте час на вивчення процесу. 🤷♂️
Thinking and reading should come first, in my opinion. Please start with his explanation 👈
We are really here to help you for free while you're acting, at least ungratefully. Wouldn't you say?
You're not being fair because you don't waste time learning about the process. 🤷♂️
Радька перестає мене ганяти.
Я вільний висловлювати свою думку чи ні?
безкоштовно? Хіба вони не отримують комісійних від казино? Публічно скажи ні, і я зараз замовкну 😂
Radka stops chasing me.
Am I free to give my opinion or not?
for free? Don't they receive commissions from casinos? Publicly say no and I'll shut up now 😂
Radka para de me perseguir.
sou livre em dar a minha opinião ou não??
de graça? Não recebem comissões dos casinos? Diz aqui publicamente que não e eu calo me já 😂
Я за вами не ганяюся, але ви повинні розуміти, що такий підхід логічно призведе до належної відповіді. Чесно кажучи, ви свідомо намагаєтесь зганьбити наші зусилля на нашому форумі. Ігнорування основних фактів і висміювання нас. Я не збираюся мовчати.
Якщо вам не подобається те, що ми робимо, давайте влаштуємо відповідну дискусію або покиньмо цей сайт. Тепер ви просто продовжуєте танцювати навколо того факту, що ми отримуємо комісійні від казино, яке ми досліджували, і віримо, що вони чесні з гравцями. Інші сторони просто мотивують гравців грати в кожному казино, з яким вони можуть укласти угоду. Ми робимо зовсім навпаки.
Отже, поки ви говорите те, що ви робите, відповідь завжди буде. Просто як це.
I'm not chasing you, but you need to understand that such an approach will logically result in a proper response. To be honest, you are willingly trying to dishonor our efforts on our own forum. Ignoring basic facts and making fun of us. I'm not going to stay silent.
If you don't like what we do, let's have a proper debate or leave this site. Now, you just keep dancing around the fact that we get commissions from the casino we investigated and believe they are honest with players. Other sides simply motivate players to play in every casino they can handle a deal with. We are doing quite the opposite.
So, as long as you keep saying what you do, there will always be a response. Simple as that.
У вас вже є всі докази того, що RoySpins несерйозний і працює поза законом і залишається у вашому ТОПі, на цьому все сказано...
You already have all the evidence that RoySpins is not serious and operates outside the law and remains in your TOP, that's all said...
Vocês já têm todas as evidências que a RoySpins não é séria e actua à margem da lei e continua no vosso TOP, está tudo dito…
Зверніть увагу, що розгляд скарги ще не закрито. Я вже пояснював, що це перший крок до зміни індексу безпеки. Прочитайте спочатку, якщо ви хочете навчати нас. 🙏
«Якщо скарга виправдана, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «невирішена». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. . Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино хоче щоб покращити свій рейтинг у майбутньому, він буде змушений розглянути скаргу, тому є ймовірність, що ваша скарга буде вирішена пізніше».
Існують кроки, які ми повинні виконати, щоб підтримувати розумні та справедливі розрахунки. Немає результату = немає змін.
Please note that the complaint has not closed yet. I already explained that this is the first step to changing the safety index. Read first if you aim to tutor us. 🙏
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
There are steps we need to follow to maintain reasonable and fair calculations. No result = no changes.
Йозеф робить жахливу роботу! Він уже перевищив усі терміни і дає нешкідливі відповіді.
Якщо у вас тут є люди, які не мають часу, не доручайте їм справи.
Jozef is doing a terrible job! He has already exceeded all deadlines and gives innocuous answers.
If you have people here who don't have time, don't assign them cases.
O Jozef está a fazer um trabalho péssimo! Já ultrapassou todos os prazos e dá respostas inócuas.
se têm aqui pessoas sem tempo, não lhe atribuam casos.
Вибачте, ваші рекомендації нас не цікавлять. Коли він бачить можливість допомогти гравцям, він просто не підтримує.
Гарних вихідних. Я піду.
I'm sorry, we are not interested in your recommendations. When he sees the possibility of helping players, he just won't backup.
Have a great weekend. I'll be off.
я тебе не підтримую?
Я вже все відправила! Я витрачав дні безперервно, надсилаючи все.
Йозеф надсилає та є в своїй історії, щонайбільше три електронні листи на день для всіх випадків!!!
Це не робота, це відпочинок!
I don't support you?
I already sent everything! I wasted days on end sending everything.
Jozef sends and is in his history, three emails a day at most for all cases!!!
This isn't work, it's leisure!
Não dou apoio?
já enviei tudo! Perdi dias a fio a enviar tudo.
o Jozef envia e está no histórico dele, três e-mails por dia no máximo para todos os casos!!!
isto não é trabalho, é lazer!
Я не казав, що ви нас не підтримуєте – звідки цей?
Насправді це дуже багато роботи. Якщо вам більше не потрібна наша допомога, просто скажіть це Йозефу, тому що інші теж потребують нашої підтримки. Не дивно, що у нас найбільше поданих скарг, адже громада покладається на нас більше, ніж на когось іншого. Подумайте про це на секунду.
I didn't say you don't support us - where does this one come from?
It's actually a lot of work. If you don't need our help anymore, just say that to Jozef, because others need our support too. It is no surprise we have the highest number of submitted complaints because the community relies on us more than on anyone else. Think about that for a second.
Це форум, а не ринок, де будуть розглядатися ваші вимоги. мені шкода; тобі потрібно почекати. Більше я нічого не можу сказати.
This is a forum, not a marketplace, where your demands will be considered. I'm sorry; you need to wait. There is nothing more I can say.
Привіт, я не впевнений, про що ви говорите, і чи був у вас хороший досвід тут, чи навпаки. Або ви відповідаєте на чиєсь повідомлення? Якщо так, ви можете скористатися кнопкою «відповісти», щоб повідомити нам, кому адресована відповідь.
Hi, I'm not sure what you're talking about and whether you've had a good experience here or vice versa. Or are you replying to someone's message ? If so, you can use the "reply" button to let us know who the reply is addressed to.
Я думаю, ви можете подумати, перш ніж писати. Принаймні приємно, як ти намагаєшся сказати подібні речі, а потім просиш допомоги.
Якщо ви так сильно думаєте, що ми рекламуємо казино, чому ви попросили допомоги?
Ваша скарга все ще відкрита, і Йозеф робить усе можливе, щоб спілкуватися з казино щодо всього важливого. Якщо ви вважаєте, що цього недостатньо, ви можете піти кудись ще за підтримкою. 🙂
I think you might want to think before you write. It is at least nice how you try to say similar things and then ask for help.
If you think so much that we promote casinos why did you ask for assistance ?
Your complaint is still open and Jozef is doing his best to communicate with the casino about everything important. If you think it is not enough, you can go somewhere else for support. 🙂
Я тільки зрозумів, що вони не безсторонні, саме тому, що я звернувся за допомогою і
мій випадок не викликає сумнівів
I only realized that they are not impartial, exactly because I asked for help and
my case there is no doubt
Eu só percebi que não são imparciais, exactamente porque pedi ajuda e no
meu caso não há dúvidas
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.