1 рік тому
Тут ви можете обговорити Royspins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я хотів запитати думку інших про кешбек у цьому казино. Я втратив від 3000 до 3500 євро і отримав загалом 150 євро кешбеку. Тобто навіть не 5%. Казино намагається заманити гравців девізом до 25% кешбеку. Насправді точно не вказано (перемоги за мінусом програшів), яку суму ви отримаєте. Це також залежить від вашого передбачуваного рівня лояльності в казино, що ви отримаєте. Але через відсутність правил казино саме вирішує, скільки кешбеку отримає гравець, вони вирішують це довільно, і кешбек нараховується лише за запитом. Є тільки один платіж на день, ви не можете подати заявку на другий. І немає обмежень, або ви можете лише закрити обліковий запис. Я можу лише сказати, що за 8 років онлайн-казино це найгірше. Казино раніше не платили мені, але навіть ці були кращими. У мене давно було 2 бездепозити з 10-кратним обмеженням прибутку. Після цього я знову вніс 1500 євро і більше не отримую бездепозитних бонусів. На електронні листи довго не відповідали, поки я не написав тут поганий відгук. Раптом відповіді прийшли поштою протягом 1 години. Це все сказано, вони просто намагаються добре виглядати в Інтернеті, але вони далеко від цього. Крім того, багато депозитів відсутні в списку транзакцій, вони не хочуть надсилати мені список транзакцій, і мені відмовляють.
Hello, I wanted to ask other people's opinions about cashback at this casino. I lost about 3000 to 3500 euros and got a total of 150 euros in cashback. That means not even 5%. The casino tries to lure players with the motto up to 25% cashback. In reality it is not mentioned exactly (wins minus losses) how much cashback you get. It also depends on your alleged loyalty level in the casino what you get. But due to the lack of rules, the casino itself decides how much cashback a player gets, they decide this arbitrarily and the cashback is only credited on request. There is only one payment per day, you cannot apply for the second. And there are no limits or you can only close the account. I can only say in 8 years online casino this is the worst. Casinos have not paid me out before, but even these were better. I had 2 nondeposits with a 10x profit cap a long time ago. After that I deposited 1500 euros again and get no more no deposit bonuses. E-mails were not answered for a long time until I wrote a bad review here. Suddenly the answers came by mail within 1 hour. Says it all, more appearances than it is, they're just trying to look good on the internet, but they're miles away from that. In addition, many deposits are missing from the transaction list, they do not want to send me a transaction list and it is refused.
Hallo, i ch wollte mal die Meinung anderer Leute zum Thema Cashback in diesem Casino befragen. Ich habe ca 3000 bis 3500 Euro reinen Verlust und hab insgesamt 150 Euro Cashback bekommen. Das heisst nicht einmal 5%. Das Casino versucht die Spieler zu locken mit dem Motto bis zu 25% Cashback. In Realität wird nicht genau erwähnt(Gewinne minus Verluste) wie viel Cashback man bekommt. Es kommt auch auf eure angebliche Loyalität Stufe im Casino an was ihr bekommt. Aber durch fehlende Regeln entscheidet das Casino selbst wie viel Cashback ein Spieler bekommt, dies entscheiden sie willkürlich und das Cashback wird erst auf Nachfrage gutgeschrieben. Es gibt ja auch nur eine Auszahlung am Tag, die zweite kann man nicht beantragen. Und es gibt keine Limits bzw man kann nur das Konto schliessen. Ich kann nur sagen in 8 Jahren Online Casino ist dies das schlechteste. Casinos haben mir schon mal nicht ausbezahlt, aber selbst diese waren besser. Ich hatte 2 mal einen nondeposit mit 10x Gewinnbegrenzung vor längerem. Danach habe ich 1500 Euro wieder eingezahlt und bekomme keine no deposit Boni mehr. Auf E-mails wurde lange nicht geantwortet bis ich hier eine schlechte Bewertung geschrieben. Plötzlich kamen die Antworten per Mail innerhalb von 1 Stunde. Sagt doch alles, mehr Schein als sein, sie versuchen nur gut im Internet dazustehen, davon sind sie aber Meilenweit entfernt. Zudem fehlen in der Transaktionsliste viele Einzahlungen, eine Transaktionsliste wollen sie mir nicht senden und es wird verweigert.
Я намагався знайти гідну відповідь, але оскільки я ніколи не грав там, я б сказав, що було б найкраще дозволити іншим висловити свій власний досвід.
Дякуємо, що приділили час і зусилля.
I tried to figure out a decent response, but as long as I have never played there, I'd say it would be best to let others express their own experiences.
Thank you for taking the time and effort, though.
Тож, здається, тут і саппорт не навчений. Сьогодні вносив ще 2 рази, після кожного внесення доводилося звертатися в підтримку, щоб мій депозит взагалі зарахували. Коли його запитали, чому, він сказав, що не може мені сказати, чому депозит не зараховується автоматично. Коли я хотів переглянути свої попередні депозити, історія транзакцій нічого не показала. Я знову запитав, чому я не бачу своїх вкладів. Він сказав, що якщо у мене є скріншот, інакше він не зможе мені допомогти. Тому спочатку потрібно зробити скріншот, щоб було зрозуміло питання. Я так і зробив, але він теж не міг мені відповісти. Тож тут ви не отримаєте допомоги від служби підтримки. Тут не можна встановлювати ліміти, можна вибрати лише перерву до 7 днів, для мене цього мало. Гроші спадають за лічені секунди, я думаю, що тут дуже важко щось виграти. Також більше не буду тут грати.
So the support doesn't seem to be trained here either. Today I deposited 2 more times, after each deposit I had to contact the support so that my deposit was credited at all. When asked why, he said he couldn't tell me why the deposit wasn't automatically credited. When I wanted to look at my previous deposits, the transaction history showed me nothing. Again I asked why I can't see my deposits. He said if I have a screenshot otherwise he can't help me. So you have to make a screenshot first so that the question is understood. So I did, but he couldn't give me an answer either. So here you get no help from the support. You can't set limits here, you can only choose a break of up to 7 days, which is not enough for me. The money rattles down in seconds, I think it's very difficult to win something here. Won't be playing here again either.
Also hier scheint der Support auch nicht geschult zu sein. Ich habe heute nochmal 2 mal eingezahlt, nach jeder Einzahlung musste ich mich an den Support wenden damit meine Einzahlung überhaupt gutgeschrieben wird. Auf die Frage warum es so sei meinte er, er könne mir nicht sagen warum die Einzahlung nicht automatisch gutgeschrieben wird. Als ich nach meinen bisherigen Einzahlungen schauen wollte, zeigte mir der Transaktionverlauf nichts an. Wieder fragte ich nach warum ich meine Einzahlungen nicht einsehen kann. Er meinte ob ich ein screenshot habe sonst kann er mir nicht weiter helfen. Man muss also erstmal ein Screenshot machen damit die Frage verstanden wird. Also tat ich das, nur konnte er mir darauf auch keine Antwort geben. Also auch hier bekommt man keine Hilfe vom Support. Limits kann man hier nicht einstellen, nur eine Auszeit bis 7 Tage wählen, für mich zu wenig. Das Geld rattert in Sekunden runter,denke es ist sehr schwer hier etwas zu gewinnen. Werde auch hier nicht mehr spielen.
Привіт!
Залишаючи осторонь збитки, ваш досвід із «майже відсутніми» депозитами мене непокоїть. Зважаючи на ці обставини, я б не почувався в безпеці в казино.
Отже, жодних пояснень, лише проблеми... Чи можу я знати, який спосіб оплати ви використали?
Я все ще переконаний, що гравці з німецькомовних країн зазвичай страждають найбільше, коли справа доходить до питань оплати. Просто моє внутрішнє відчуття.
Дякуємо, що згадали про обмеження на азартні ігри! Я погоджуюся, що тижневі та щоденні ліміти вам більше підходять, чи не так?
Чесно кажучи, не знаю, для чого корисна ця 7-денна перерва. 🤔
Hi!
Keeping aside the losses, your experiences with "almost missing" deposits worry me. I would not feel much secure in the casino given these circumstances.
So, no explanation, just troubles... May I know which payment option did you use?
I am still quite convinced players from German-speaking countries usually suffer the most when it comes to payment issues. Just my inner feeling.
Thanks for mentioning the gambling limits! I agree weekly and daily limits should suit you better, am I correct?
Not sure what this 7 days break is good for, to be honest. 🤔
Я зробив депозит за допомогою Nodapay, це найпростіший спосіб для мене. І так, я не почуваюся в безпеці в цьому казино, якщо постійно виникають проблеми з депозитом, а служба підтримки нічого не знає і не може або не хоче допомогти. Я також не розумію 7-денну перерву, і я віддаю перевагу грі в казино, де я можу встановити тижневий або місячний ліміт.
I deposited with Nodapay, the easiest method for me. And yes, I don't feel safe in this casino if there are always problems with the deposit and the support doesn't know anything and can't or won't help. I don't understand the 7 day break either, and I prefer to play in casinos where I can set a weekly or monthly limit.
Ich habe mit Nodapay eingezahlt, für mich die einfachste Methode. Und ja, sicher fühle ich mich nicht in diesem Casino, wenn es jedesmal Probleme mit der Einzahlung gibt und der Support von nichts Ahnung hat und nicht helfen kann oder will. Verstehe die 7 Tage Pause auch nicht, und ich spiele lieber in Casinos wo ich mir ein wöchentliches oder monatliches Limits setzen kann.
Я хотів би не подякувати вам за чудові послуги тестування. 🙂 Хоча, вибачте, здається, більшість вражень не дуже приємні!
Принаймні щасливої неділі! ✨
I'd like t thank you for your great testing services. 🙂 Though I'm sorry, it seems most of the experiences are not very pleasant!
At least have a lucky Sunday! ✨
хто це сказав, що високі ліміти зняття?
вони надають лише один раз на день, вони грубі у підтримці та марний веб-сайт, який не зручний для користувачів
якщо ви хочете зняти кошти за допомогою skrill, тоді ви не можете отримати жодне поле для введення «адреса електронної пошти для зняття», лише ви отримуєте можливість ввести суму після надсилання, що ви отримаєте повідомлення про те, що «поле електронної пошти для зняття не може бути порожнім», але ви не можете побачити жодного поля оскільки для входу вони просто обманюють людей, як це, я настійно рекомендую вам не грати на цьому веб-сайті.
who is that said that high withdrawal limits ?
they are providing only one withdrawal in a day they are rude at support and useless website not a userfriendly
if u want to withdraw using skrill then u cant get any field to enter "withdrawal email address" only u get an option to enter amount after submitting that you will get error that "withdrawal email field cant be empty" but u cant see any field with that to enter they are simply cheating people like this I strongly recommend you people not to play in this website.
Привіт
Мені потрібна була допомога з виведенням коштів, і служба підтримки швидко вирішила мою проблему
Поки що я насолоджуюся казино
все працює добре
Hello
I needed help with my withdrawal and customer support was quick and resolved my issue
So far I am enjoying the casino
everything works fine
Olá
Eu precisei de ajuda com o meu saque e o apoio ao cliente foi rápido e resolveu o meu problema
Até agora estou a gostar do casino
Tudo funciona bem
Привіт.
Я не кажу, що вся інформація оновлена на 100%, але все одно вважаю, що нецензурна лексика непотрібна. 🙂
Якщо ви справді бажаєте дізнатися більше про огляд, прокрутіть вкладку огляду вниз, щоб знайти це:
Коли ви там, сміливо скористайтеся кнопкою «повідомте мені» та оновіть обмеження, як вважаєте за потрібне. Потім наша команда даних розгляне вашу підказку.
Кожен відгук дуже цінується, розумієте?
Можливо, ви намагалися порадити казино щодо проблеми виведення коштів із Skrill?
Немає шансів, що хтось здатний вирішити таку проблему тут, на форумі, тому я негайно звернувся б до казино.
Чи можете ви випадково вибрати інший варіант оплати?
Я буду тут, щоб отримати оновлення, якщо у вас є.
Hello.
I'm not saying all information is 100% updated, but I still believe that abusive language is unnecessary. 🙂
If you genuinely wish to find more details about the review, scroll down the overview tab to find this:
Once you're there feel free to use the "let me know" button and update the limits as you see fit. Our Data Team will then investigate your hint.
Every feedback is really appreciated, you know?
Have you tried to advise the casino about the Skrill withdrawal issue, perhaps?
There is no chance someone capable will solve such an issue here on the forum so, I would reach out to the casino immediately.
Can you opt for a different payment option by chance?
I'll be here for an update if you have any.
У мене точно такий же досвід.
Вони дбають про зовнішній вигляд, але за іронією долі зовсім не цінують клієнтів. Розчаровує казино.
I have exactly the same experience.
They care about appearances but ironically, do not appreciate customers at all. Disappointing casino.
Я також вважаю досить дивним те, що більшість цих казино з високими індексами безпеки на Guru належать Росії та розташовані на Кюрасао. Вони також використовують ті самі трюки та не пропонують реального захисту гравців.
Цей справді поганий. Вони намагаються пошкодити контроль під відгуками, ставлячись до клієнтів як до бруду на своєму веб-сайті.
У мене величезні втрати, які в іншому місці виправдали б багато бонусів за лояльність. RoySpins просто байдуже. Я справді не розумію цих індексів безпеки – найкраще орієнтуватися на відгуки користувачів.
I also find it pretty weird that most of these casinos with high safety indexes on Guru are Russian owned and Curacao-based. They also deploy the same tricks and offer no real player protection.
This one is really bad. They try to damage control under reviews while treating customers like dirt on their website.
I have huge losses, which would have warranted a lot of loyalty bonuses elsewhere. RoySpins simply does not care. I really do not understand these safety indexes - best to go by user reviews instead.
Ну, це чудово для вас. У якийсь момент ви самі дізнаєтесь, що це за казино насправді.
Well that's great for you. At some point you will find out for yourself what kind of casino this really is.
Na das ist doch toll für dich. Irgendwann wirst du selbst erfahren was für ein casino das wirklich ist.
Привіт, ми пояснюємо на кожному сайті казино, це стосується Royspins .
Ці аспекти обчислюються, що означає, що ми не можемо охопити кожен в індексі. Зверніться до цього посібника, щоб дізнатися більше .
Завжди звертайте увагу на оцінку користувача , оскільки вона відображає реальний досвід гравця, у поєднанні з історією скарг і відкритими скаргами, вам слід більш комплексне уявлення про казино.
Я розумію вашу точку зору, для багатьох гравців відгуки користувачів є більш надійним джерелом, незважаючи на те, що гравці частіше критикують, ніж оцінюють чудові та чесні казино – це мій досвід.
Перегляньте індекс або посібник, який я надіслав, ви зрозумієте якість підтримки, і можливість виграти не розраховується. Це просто не можна математично виміряти в довгостроковій перспективі.
Просто намагайтеся бути в безпеці та уникайте казино з попередженнями або низькими індексами.
Я не хочу, щоб до вас ставилися погано, коли трапляються проблеми.
У будь-якому випадку, якщо ви вважаєте, що щось не так і несправедливо, подавайте скаргу.
Hello, we explain on each casino site, this one goes for Royspins.
Those aspects are calculated, which means we can't cover every in the index. Consult this guide to learn more.
Always mind the user rating, as it reflects the real player's experience, combined with complaint history and currently opened complaints, you should more complex view of the casino.
I understand your point, for many players, user reviews are a more reliable source despite the fact players tend to criticize more often than evaluate great and honest casinos - that's my experience.
Check out the index or the guide I sent, you will realize the quality of the support and the possibility to win is not calculated. It simply can't be mathematically measured in the long term.
Just try to keep safe and avoid casinos with warnings or low indexes.
I do not wish to see you treated badly when troubles occur.
In any case, if you feel something's wrong and unfair, submit the complaint.
Привіт,
добре, якщо ви стурбовані справедливістю, надішліть скаргу та надайте свою гру + історію депозитів.
Це безкоштовно; не хвилюйся!
Hello,
well, if you are concerned about fairness, submit a complaint and provide your game + deposit history.
It's free; don't worry!
Здається, я не єдиний, хто має таку думку про казино, перевірені guru casino.
За останні кілька місяців те саме сталося зі мною, я спробував кілька добре оцінених казино на Guru і був розчарований, я закрив облікові записи в усіх із них, я продовжуватиму стежити за Guru Casinos, але я втратив довіру до їхніх оглядів,
It seems that I'm not the only one who has this opinion of the casinos reviewed by guru casino.
In the last few months the same thing happened to me, I tried several well-rated casinos on Guru and I was disappointed, I closed an account in all of them, I will continue to follow Guru Casinos but I lost trust in their reviews,
Parece que não sou o único a ter essa opinião dos casinos avaliados pelo guru casino.
Nos últimos meses me aconteceu a mesma coisa experimentei vários casinos bem classificados no guru e me dei mal, fechei conta em todos eles, vou continuar a seguir o guru casinos mas perdi a confiança nas avaliações deles,
Чи можу я знати, що спричинило розчарування, яке ви знайшли в добре оцінених казино?
Якщо є щось серйозне, надішліть про це скаргу. Ми прагнемо чесного відгуку, бажано підтвердженого через скарги.
Тільки уявіть, скільки гравців приходять сюди на форум, щоб поділитися жахливими історіями. Вони майже звинувачують нас у рекламі казино, але якщо ви попросите надати докази чи просто попросите пояснити, що було такого не так, ви не отримаєте буквально нічого.
Ми не захищаємо казино, але ми просто не можемо змінювати рейтинги виключно на основі відгуків користувачів або повідомлень на форумі.
Я просто хотів прояснити це. Вибачте за втручання. 🙂
May I know what has caused the disappointment you've found in well-rated casinos?
If there is something serious, please submit a complaint about it. We seek honest feedback, preferably proven through complaints.
Just imagine how many players come here on the forum to share disastrous stories. They are almost accusing us of promoting casinos, yet if you ask to provide shreds of evidence or just ask to explain what was so wrong, you get literally nothing.
We are not protecting casinos, but we just can't change ratings solely based on user reviews or forum posts.
I just wanted to make this clear. Sorry for stepping in. 🙂
Вони з кількох казино, у яких я грав, тож у мене немає особливих претензій, але жодне з них не було хорошим.
Катастрофа в усіх них, слоти не відповідають дійсності, гравець робить ставку і програє поспіль, я б сказав, шахрайство, давайте подивимося, як ці казино інвестують у рекламу, а потім здійснюють шахрайство, ми вже знаємо, що казино завжди виграють, але в цю справу вони крадуть
Між зароблянням грошей і крадіжкою є різниця, я не збираюся перераховувати тут інші сайти, схожі на ваш, але можу сказати, що казино, за якими я стежу, виходячи з їхніх оглядів, у більшості казино, у яких я грав, мені вдалося,
Мені дуже подобається форум гуру казино, але їхні відгуки про казино мене розчаровують.
They are from several casinos that I played at, so I don't have a specific complaint to make, but none of them were good.
Disaster in all of them, the slots do not correspond to reality, the player deposits a bet and loses consecutively, I would say scam, let's see these casinos invest in advertising and then commit a scam, we already know that casinos always win but in this case they steal
There's a difference between making money and stealing, I'm not going to list another site similar to yours here, but I can say that the casinos I follow from their reviews I did well in most of the casinos I played at,
I really like the casino guru forum but their casino reviews are disappointing to me.
São de vários casinos que joguei, logo não tenho uma reclamação específica a fazer, mas nenhum foi bom.
Desastre em todos eles, as slots não correspondem a realidade, o jogador deposita aposta e perde consecutivamente, eu diria golpe, vejamos esses casinos investem na publicidade e depois dão o golpe, já sabemos que os casinos sempre ganham mas neste caso eles roubam
Tem uma diferença entre faturar e roubar, não vou sitar aqui outro site semelhante ao vosso mas posso dizer que os casinos que sigo das avaliações deles eu me dei bem na maioria dos casinos que joguei,
Gosto muito do fórum do casino guru mas as suas avaliações aos casinos para mim são uma desilusão.
Добре, я бачу.
І коли кажуть: «Я можу сказати, що казино, за якими я стежу, виходячи з їхніх оглядів, у більшості казино, у яких я грав», чи це стосується виграшів?
Бо, як відомо, казино завжди виграють. Я думаю, ви також знаєте, що ми прагнемо перевірити справедливість казино для гравців, а не можливість отримати гроші. Таку можливість визначити неможливо.
Ось чому я питаю.
У будь-якому випадку, дякую за відповідь і бажаю успіху!
Fine, I see.
And by saying, "I can say that the casinos I follow from their reviews I did well in most of the casinos I played at" does it refer to winnings?
Because, as you know, casinos always win. I think that you also know that we aim to review the fairness casinos show to players, not the possibility of gaining money. Such a possibility can't be determined.
This is why I'm asking.
Anyway, thank you for your response, and good luck!
Крім того, звісно,
Ніхто не завжди програє і ніхто не завжди виграє,
Але ті казино з рейтингом гуру завжди програють,
Ці казино забувають, що гравці знають слоти, знають свій rtps тощо.
І думають, що кидають нам бруд в очі виправданнями постачальників і нічого не роблять,
Ми знаємо, що це брехня 😉
Also to the gains of course,
No one always loses and no one always wins,
But those guru-rated casinos are always losing,
These casinos forget that players know slots, know their rtps, etc.
And they think that they throw dirt in our eyes with the suppliers' excuses and that they do nothing,
We know it's a lie 😉
Também aos ganhos concerteza,
Ninguém perde sempre nem ninguém ganha sempre,
Mas esses casinos avaliados pelo guru, é sempre a perder,
Esses casinos esquecem-se que os jogadores conhecem as slots conhecem seus rtps etc
E pensam que nos atiram terra para os olhos com as desculpas dos fornecedores e que eles nada fazem,
Sabemos que é mentira 😉
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.