Я тільки зрозумів, що вони не безсторонні, саме тому, що я звернувся за допомогою і
мій випадок не викликає сумнівів
I only realized that they are not impartial, exactly because I asked for help and
my case there is no doubt
Eu só percebi que não são imparciais, exactamente porque pedi ajuda e no
meu caso não há dúvidas
Вони дозволили закінчити термін без відповіді, який прекрасний приклад неупередженості
They let the deadline expire without a response, what a beautiful example of impartiality
Deixaram acabar o prazo sem resposta, que belo exemplo de imparcialidade
Не намагайтеся поставити «неупередженість» у контекст перевантаженої групи розгляду скарг.
Ми знайшли час, щоб пояснити вам, наскільки вони зайняті, і поставилися до вас як до порядної людини. Але ви продовжуєте скаржитися і кусати руку, яка прагне допомогти.
Ідіть кудись в інше місце, будь ласка, і візьміть із собою свої дурні припущення.
Don't try to put "impartiality" in context with an overwhelmed Complaint Team.
We took the time to explain to you how busy they are - and treated you like a decent person. Yet you keep complaining and biting the hand that aims to help.
Go somewhere else, please, and take your stupid assumptions with you.
Вони сказали мені поговорити з RoySpins, який мені не відповів. Це означає вирішення скарг?
They told me to speak to RoySpins, who did not respond to me. Is this what resolving complaints means?
Mandaram me falar com a RoySpins, que não me responde. Isto é que é resolver reclamações?
Б’юся об заклад, що ви погано розумієте:
«Дуже дякую за ваше терпіння. Виходячи з результатів нашого обговорення, здається, що команда казино зв’яжеться з вами найближчим часом і надасть більше деталей. Сподіваюся, ми зможемо знайти відповідне рішення для обох сторін. Будь ласка, повідомте мене, коли вони це зроблять. "
🙏
Це не підтримка скарг у чаті, тому, будь ласка, залишайтеся з скаргою.
I bet you understand poorly:
"Thank you very much for your patience. Based on our discussion outcome, it seems that the casino team will contact you soon with more details. Hopefully, we can find a relevant solution for both parties. Please let me know when they do so."
🙏
This is not live chat complaint support, so please - stick with the complaint.
Я хотів би зрозуміти, як казино, яке ви вже знаєте, не є серйозним і навіть не вирішує мою скаргу, залишається у вас на вершині?
RoySpins досі не відповідає мені!!!
I'd like to understand how a Casino that you already know isn't serious and doesn't even resolve my complaint remains at your top?
RoySpins still doesn't respond to me!!!
Gostava de perceber como um Casino que vocês já sabem não é sério e nem a minha reclamação resolve, se mantém no vosso top?
A RoySpins continua sem me responder!!!
Я абсолютно не розумію вашої реакції на це казино. По-перше, ваша скарга все ще відкрита, і казино завжди надає те, що від нього вимагається, коли з’являється запит. Після вирішення скарги можна говорити про те, що вона її не вирішила.
По-друге, тут ви дізнаєтесь, як ми перевіряємо казино та дізнаємось, чому вона така висока.
Поки що вам потрібно набратися терпіння і чекати, тому що Йозеф досліджує все необхідне.
Дякую
I absolutely don't understand your reaction to this casino. First of all, your complaint is still open and the casino always provides what is required of it when prompted. After the complaint is resolved, we can talk about the fact that it did not resolve it.
Secondly, here you will find how we review casinos and find out why it is so high.
For now, you need to be patient and wait because Jozef is investigating everything necessary.
Thank you
Крім того, що це казино забрало в мене тисячі євро, я вимагав лише 6000 євро.
Вони дозволяють нам створювати послідовні облікові записи з тим самим ідентифікаційним документом після того, як ми попросимо самовиключення.
потім вони не відповідають, вони дають гроші на депозит, вони блокують рахунки, вони залишають гроші.
Вони маніпулюють, подають безглузді пропозиції резолюцій і не реагують.
Поверхнево, чому Casino Guru тримає вас на вершині, знаючи це?
Хтось хоче висловити свою думку?
This Casino, in addition to taking thousands of euros from me, I only claimed €6000.
They allow us to create successive accounts with the same identification document, after we ask for self-exclusion.
then they don't respond, they let money be deposited, they block accounts, they keep the money.
They are manipulative and present ridiculous proposals for resolutions and fail to respond.
perfunctory, why does Casino Guru keep you at the top, knowing this?
Does anyone want to give their opinion?
Este Casino, para além de me de levar milhares de euros, só reclamei 6000€.
deixam criar contas sucessivas com o mesmo documento de inderificacao, após pedirmos a autoexclusao.
depois não respondem, deixam depositar dinheiro, bloqueiam contas, ficam com o dinheiro.
são manipuladores e apresentam propostas de resolução ridículas e deixam de responder.
perfunto, porque o Casino Guru o mantém no top, sabendo disto?
alguem quer dar a sua opinião?
Хтось коли-небудь запитував самовиключення на цій сторінці?
Я попросив, і вони дозволили мені продовжувати створювати облікові записи, вносити та витрачати кошти!
Незважаючи на це, Casino Guru утримує це казино на вершині!
Has anyone ever requested self-exclusion on this page?
I asked and they let me continue creating accounts and depositing and spending!
Casino Guru keeps this casino at the top despite this!
Já alguém pediu autoexclusao nesta página?
eu pedi e deixam me continuar a criar contas e a depositar e gastar!
a Casino Guru mantem este casino no top apesar disto!
Я вже відповів вам двічі, тому не вважаю за потрібне створювати кілька тем про одне й те саме казино й про те саме. Буду вдячний, якщо ви це зробите.
I've already replied to you twice, so I don't think it's necessary to create several threads about the same casino and the same thing. I'd be grateful if you do.
Наскільки я бачу - ні. Я щиро радий, що ти дійшов до кінця.
«Ми досягли згоди. RoySpins дав мені 1000 євро, і ми закрили тему. Ви можете закрити скаргу».
As far as I can see - no. I'm truly glad you made it to the end.
"We reached an agreement. RoySpins gave me 1000 euros and we closed the topic. You can close the complaint."
Хм, я впевнений, що ви теж долучилися до цього, але я не думаю, що наша команда була без заслуг. У мене таке відчуття, що ти досить невдячний, хоча зусилля не коштують нічого, крім часу, і люди намагаються тобі допомогти.
Але в будь-якому випадку я радий, що тобі вдалося все розібрати.
Hm, I'm sure you had a hand in it too, but I don't think our team was without merit. I have a feeling you're pretty ungrateful, even though the effort costs nothing but time and people are trying to help you.
But anyway, I'm glad you managed to sort everything out.
Ви нічого не зробили.
Мені пощастило, що RoySpins був серйозний, інакше нічого б не вийшло.
You didn't do anything.
I was lucky that RoySpins was serious, otherwise nothing would happen.
Vocês não fizeram nada.
tive sorte por a RoySpins ser séria, caso contrário, nada aconteceria.
Звісно, той факт, що наша команда щоразу намагалася зв’язатися з казино, не відігравав у цьому жодної ролі.
Як ви думаєте, вони б так співпрацювали без скарги? У моїх книгах розумна людина зрозуміла б меседж.
Що залишається сказати? Якщо ви віддаєте перевагу іншому сайту для розгляду ваших майбутніх скарг, і я сподіваюся, що він вам більше не знадобиться, не соромтеся це зробити. 🙏
Surely the fact that our team tried to get in touch with the casino on every occasion played no role in that.
Do you think they would be so cooperative in the end without the complaint? In my books, a reasonable person would understand the message.
What is left to be said? If you prefer another site to handle your future complaints, and I hope you won't need that again, feel free to do so. 🙏
Радько, при всій повазі, але ти справді нічого цього не розумієш!
Я був тим, хто спілкувався з RoySpins, Casino Guru НІЧОГО не зробив
Radka, with all due respect, but you really don't understand any of this!
I was the one who spoke to RoySpins, Casino Guru did NOTHING
Radka, com todo o respeito, mas não percebes mesmo nada disto!
fui eu que falei com a RoySpins, o Casino Guru não fez NADA
Давайте залишимо це на цьому, тому що я бачу, що ви сприймаєте це як свою власну заслугу. Хай у майбутньому тобі процвітає.
Let's leave it at that, because I see that you see it as all your own credit. May you prosper in the future.
Це казино — найбільша халепа, в яку я грав за 9 років. Крім того, доступ до історії гри заблоковано. Я раджу вам триматися подалі від цієї блювоти.
This casino is the biggest mess I've played in in 9 years. Additionally, access to game history is blocked. I advise you to steer clear of these puke.
Гей, у вас така думка лише через те, що ви не можете потрапити в історію гри, чи є якась інша причина? Чи намагалися ви запитати службу підтримки, чому не можна це відобразити? Можливо, вони вам допоможуть.
Hey, do you have this opinion only because of this fact that you can't get into the game history or is there some other reason ? Did you try to ask support why it is not possible to display it ? Maybe they could help you.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.