ФорумКазиноRoyspins Casino - загальне обговорення

Royspins Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від Jonny007
|
10489 переглядів 88 відповідей |
|
1...3 4 5
Додати публікацію
9 міс. тому

Я тільки зрозумів, що вони не безсторонні, саме тому, що я звернувся за допомогою і

мій випадок не викликає сумнівів

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вибір за вами, я б сказав. 🙏

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вони дозволили закінчити термін без відповіді, який прекрасний приклад неупередженості

Автоматичний переклад.
Dezanove19
9 міс. тому

Не намагайтеся поставити «неупередженість» у контекст перевантаженої групи розгляду скарг.

Ми знайшли час, щоб пояснити вам, наскільки вони зайняті, і поставилися до вас як до порядної людини. Але ви продовжуєте скаржитися і кусати руку, яка прагне допомогти.

Ідіть кудись в інше місце, будь ласка, і візьміть із собою свої дурні припущення.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вони сказали мені поговорити з RoySpins, який мені не відповів. Це означає вирішення скарг?

Автоматичний переклад.
Dezanove19
9 міс. тому

Б’юся об заклад, що ви погано розумієте:

«Дуже дякую за ваше терпіння. Виходячи з результатів нашого обговорення, здається, що команда казино зв’яжеться з вами найближчим часом і надасть більше деталей. Сподіваюся, ми зможемо знайти відповідне рішення для обох сторін. Будь ласка, повідомте мене, коли вони це зроблять. "

🙏

Це не підтримка скарг у чаті, тому, будь ласка, залишайтеся з скаргою.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я хотів би зрозуміти, як казино, яке ви вже знаєте, не є серйозним і навіть не вирішує мою скаргу, залишається у вас на вершині?


RoySpins досі не відповідає мені!!!

Автоматичний переклад.
Dezanove19
9 міс. тому

Я абсолютно не розумію вашої реакції на це казино. По-перше, ваша скарга все ще відкрита, і казино завжди надає те, що від нього вимагається, коли з’являється запит. Після вирішення скарги можна говорити про те, що вона її не вирішила.

По-друге, тут ви дізнаєтесь, як ми перевіряємо казино та дізнаємось, чому вона така висока.

Поки що вам потрібно набратися терпіння і чекати, тому що Йозеф досліджує все необхідне.

Дякую

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Крім того, що це казино забрало в мене тисячі євро, я вимагав лише 6000 євро.


Вони дозволяють нам створювати послідовні облікові записи з тим самим ідентифікаційним документом після того, як ми попросимо самовиключення.


потім вони не відповідають, вони дають гроші на депозит, вони блокують рахунки, вони залишають гроші.


Вони маніпулюють, подають безглузді пропозиції резолюцій і не реагують.


Поверхнево, чому Casino Guru тримає вас на вершині, знаючи це?


Хтось хоче висловити свою думку?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Хтось коли-небудь запитував самовиключення на цій сторінці?


Я попросив, і вони дозволили мені продовжувати створювати облікові записи, вносити та витрачати кошти!


Незважаючи на це, Casino Guru утримує це казино на вершині!

Автоматичний переклад.
Dezanove19
9 міс. тому

Я вже відповів вам двічі, тому не вважаю за потрібне створювати кілька тем про одне й те саме казино й про те саме. Буду вдячний, якщо ви це зробите.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вони знову дозволять закінчити термін дії моєї скарги????

Автоматичний переклад.
Dezanove19
9 міс. тому

Наскільки я бачу - ні. Я щиро радий, що ти дійшов до кінця.

«Ми досягли згоди. RoySpins дав мені 1000 євро, і ми закрили тему. Ви можете закрити скаргу».


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Завдяки мені, який безпосередньо зв’язався з RoySpins, а не вам

Автоматичний переклад.
Dezanove19
9 міс. тому

Хм, я впевнений, що ви теж долучилися до цього, але я не думаю, що наша команда була без заслуг. У мене таке відчуття, що ти досить невдячний, хоча зусилля не коштують нічого, крім часу, і люди намагаються тобі допомогти.

Але в будь-якому випадку я радий, що тобі вдалося все розібрати.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Ви нічого не зробили.


Мені пощастило, що RoySpins був серйозний, інакше нічого б не вийшло.

Автоматичний переклад.
Dezanove19
9 міс. тому

Звісно, той факт, що наша команда щоразу намагалася зв’язатися з казино, не відігравав у цьому жодної ролі.

Як ви думаєте, вони б так співпрацювали без скарги? У моїх книгах розумна людина зрозуміла б меседж.

Що залишається сказати? Якщо ви віддаєте перевагу іншому сайту для розгляду ваших майбутніх скарг, і я сподіваюся, що він вам більше не знадобиться, не соромтеся це зробити. 🙏


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Радько, при всій повазі, але ти справді нічого цього не розумієш!


Я був тим, хто спілкувався з RoySpins, Casino Guru НІЧОГО не зробив

Автоматичний переклад.
Dezanove19
9 міс. тому

Давайте залишимо це на цьому, тому що я бачу, що ви сприймаєте це як свою власну заслугу. Хай у майбутньому тобі процвітає.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Це казино — найбільша халепа, в яку я грав за 9 років. Крім того, доступ до історії гри заблоковано. Я раджу вам триматися подалі від цієї блювоти.

file

Автоматичний переклад.
koVVal92
8 міс. тому

Гей, у вас така думка лише через те, що ви не можете потрапити в історію гри, чи є якась інша причина? Чи намагалися ви запитати службу підтримки, чому не можна це відобразити? Можливо, вони вам допоможуть.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого