ГоловнаФорумКазиноRoyspins Casino - загальне обговорення

Royspins Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від Jonny007
|
15 206 переглядів 100 відповідей |
|
1...4 5 6
1 рік тому

27 лютого я вніс 91 євро за допомогою Mastercard у казино Royspins, і гроші не були зараховані до сьогодні. Кілька днів тому я отримав повідомлення про те, що трансакцію неможливо знайти, і трансакцію втрачено. Хоча мій банк повідомив мене, що гроші були прийняті 29 лютого, і я отримав це в письмовій формі та переслав до Royspins.

Я не вважаю це казино авторитетним або надійним!!!

Моя скарга була в Casino Guru протягом тижня, і нічого не сталося.

Автоматичний переклад.
ragner69
1 рік тому

Шкода чути про вашу ситуацію. Я бачу у вашій скарзі , що наша команда вже працює над цим, і, на жаль, вони не можуть зробити багато, оскільки у них зв’язані руки. Я сподіваюся, що казино зможе вирішити цю проблему, щоб зберегти високий індекс безпеки. Будь ласка, тримайте нас в курсі будь-яких оновлень зі сторони казино. Я тримаю кулаки, і ви отримаєте свої гроші якомога швидше.🤞

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Зняв 2 лоти грошей на мій рахунок litecoin, перший 300 доларів США, гроші було оброблено, але вони ще не потрапили на мій крипто-гаманець, другий лот становив 1400 доларів США через те саме зняття, і він також ще не потрапив на мій крипто-гаманець, повідомила служба підтримки фінансова команда розглядає це без подальших оновлень протягом кількох годин.

Автоматичний переклад.
Dylbags00
11 міс. тому

Привіт,

Звучить незручно. Можливо, якийсь останній прогрес?

Є можливість перевірити хоча б ідентифікатори гаманців? Однак я вважаю, що казино має надати можливість це зробити.

У будь-якому випадку, я б сказав, що нам потрібно дати їм трохи часу, без офіційних пояснень важко вгадати, що буде далі.

Будь ласка, тримайте нас в курсі!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

дякую вам

Автоматичний переклад.
shukarealiyyii2
5 міс. тому

Привіт, за що конкретно ви дякуєте? Граєте в цьому казино? Вам тут подобається? 😉

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Допоможіть мені за службу

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, за що конкретно ви дякуєте? Граєте в цьому казино? Вам тут подобається? 😉

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

😄😃

Автоматичний переклад.
shukarealiyyii2
5 міс. тому

З чим конкретно вам потрібна допомога. яка послуга? Чи можете ви описати це докладніше? 🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Спочатку я дуже хотів спробувати це казино через швидкий процес перевірки та великий вибір ігор. Однак ситуація змінилася, коли я подав запит на зняття, і команда безпеки скасувала його без будь-яких чітких пояснень. Після цього я попросив назавжди закрити мій обліковий запис через проблеми з азартними іграми, але замість того, щоб отримати належну підтримку, я отримав розпливчасту відповідь про те, що «це розслідується відповідним департаментом».

Це, м’яко кажучи, розчаровує. Як вони можуть мати такий високий бал тут, коли їхні ігрові налаштування явно відсутні, і вони, здається, не сприймають проблеми з азартними іграми серйозно? Я розчарований і не маю чіткого рішення.

Чи варто відкривати скаргу? Вони належать мені 800 доларів

PS:

Обліковий запис повністю підтверджено, бонуси не використано, грають на реальні гроші весь час.

Змінено
Автоматичний переклад.
petitgamer
2 міс. тому

У таких випадках я також стикався з тим, що ваш рахунок не буде закрито, доки не буде вирішено проблему зняття коштів. Я б обов’язково спершу спробував з’ясувати, чому це сталося, і якщо вони не дадуть вам відповіді, я б подав скаргу. Можливо, той факт, що проводилося розслідування, був безпосередньо пов’язаний із зняттям коштів, а не з тим, що ви хотіли закрити рахунок.

Але якщо ви не знаєте, як діяти, ви можете скористатися нашими послугами.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

У таких випадках я також стикався з тим, що ваш рахунок не буде закрито, доки не буде вирішено проблему зняття коштів. Я б обов’язково спершу спробував з’ясувати, чому це сталося, і якщо вони не дадуть вам відповіді, я б подав скаргу. Можливо, той факт, що проводилося розслідування, був безпосередньо пов’язаний із зняттям коштів, а не з тим, що ви хотіли закрити рахунок.

Але якщо ви не знаєте, як діяти, ви можете скористатися нашими послугами.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я отримав один електронний лист від служби безпеки з проханням надати банківський рахунок для депозиту. Я повідомив їм, що оскільки відповіді немає, я чекаю 5 днів, протягом яких має знадобитися банківський переказ, щоб надійти на мій банківський рахунок. після цього часу буде скарга, що є розумним вчинком, чи не так?

Автоматичний переклад.
petitgamer
2 міс. тому

звичайно Ми тут для вас. Тільки не забувайте, що нашій команді зі скарг потрібно зачекати 14 повних днів, перш ніж вони зможуть втрутитися.

Тримайте нас в курсі, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

дякую Сьогодні вранці я отримав від них один електронний лист. Кошти вже в дорозі, мають надійти протягом наступних 4-5 робочих днів.

Автоматичний переклад.
petitgamer
2 міс. тому

привіт

Інше складне виведення, я бачу. Що ж, сподіваюся на найкраще і швидке рішення. Від 4 до 5 днів звучить краще, ніж нічого. Хоча можна швидше...

Автоматичний переклад.
учора

Привіт,


Я зареєструвався в казино в п’ятницю, 21 березня 2025 року, і пройшов верифікацію. Якщо трохи пощастило, я зміг виграти 4000 євро та зняти їх чотирма платежами по 1000 євро. Мій спосіб оплати було повністю перевірено. Усі зняття було зроблено на мою кредитну картку. Це також було підтверджено казино протягом короткого часу. Однак суми не надійшли. У чаті вони кажуть мені, що зв’яжуться зі мною, але цього ніколи не відбувається. Казино повідомляє про виплати протягом кількох хвилин. Але чому мої гроші затримують? Служба підтримки в реальному часі та підтримка електронною поштою не можуть надати мені жодної інформації та продовжують відкладати мене, поки хтось не зв’яжеться. Але ніхто цього не робить.


Я грав без бонусу і тільки в блекджек онлайн на Evolution.


У мене погане передчуття!

Будь ласка, допоможіть мені.

Автоматичний переклад.
учора

Привіт,


Я зареєструвався в казино в п’ятницю, 21 березня 2025 року, і пройшов верифікацію. Якщо трохи пощастило, я зміг виграти 4000 євро та зняти їх чотирма платежами по 1000 євро. Мій спосіб оплати повністю перевірено. Усі зняття було зроблено на мою кредитну картку. Це також було підтверджено казино протягом короткого часу. Однак суми не надійшли. У чаті вони кажуть мені, що зв’яжуться зі мною, але цього ніколи не відбувається. Казино повідомляє про виплати протягом кількох хвилин. Але чому мої гроші затримують? Служба підтримки в реальному часі та підтримка електронною поштою не можуть надати мені жодної інформації та продовжують відкладати мене, поки хтось не зв’яжеться. Але ніхто цього не робить.


Я грав без бонусу і тільки в блекджек онлайн на Evolution.


У мене погане передчуття!

Будь ласка, допоможіть мені. Хтось має досвід роботи з цим казино? file

Автоматичний переклад.
philipp699
учора

Привіт,

Нещодавно я спілкувався з іншим гравцем, який сказав, що, будучи VIP-гравцем, усі канали для зв’язку обмежені виключно VIP-менеджером, якого завжди немає. Сподіваюся, ви не в подібній ситуації.


На мій погляд, вам слід спробувати заспокоїтися; однак минуло лише кілька днів, тому, чесно кажучи, я думаю, що ще зарано переживати. Насправді всі вони були розпочаті в п’ятницю та суботу.


Автоматичний переклад.
Radka
учора

Привіт, дякую за відповідь. Мені просто цікаво, що потрібно перевірити. В іншому випадку виплати завжди проходили миттєво. Я буду тримати вас в курсі...

Автоматичний переклад.
philipp699
8 год. тому

Можливо, їм потрібно перевірити вашу гру. Звичайно, було б краще, якби вони вам про це повідомили.

Ми чекатимемо іншої інформації від вас тут.

Автоматичний переклад.
1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого