ФорумКазиноRolling Slots Casino - загальне обговорення

Rolling Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

2 р. тому від quett18
|
26442 переглядів 186 відповідей |
|
1...7 8 910
Додати публікацію
Rolling Slots Casino
6 міс. тому

Гаразд, а що тепер? Я повинен якось отримати гроші.

Автоматичний переклад.
cjaitner87
6 міс. тому

Шановний cjainter87,


Повідомляємо, що труднощі з оплатою, які ви зазнали, не на нашому боці.


Тому наша команда наполегливо рекомендує зв’язатися зі способом оплати безпосередньо електронною поштою info@paysafecard.com для додаткової допомоги щодо лімітів отримання платежів.


Якщо у вас виникли запитання чи сумніви, не соромтеся зв’язатися з нашою спеціальною командою підтримки.

Ми цінуємо ваше розуміння цього питання.


З повагою,

Представник казино Rolling Slots.

Автоматичний переклад.
Rolling Slots Casino
6 міс. тому

Я отримав відповідь від paysafe. Там лише сказано, що платіжні реквізити для облікового запису paysafe не збігаються, і мені слід повторно ввести дані. Я додам електронний лист, а також напишу вашій команді підтримки.


Автоматичний переклад.
cjaitner87
6 міс. тому

Привіт cjainter87,


Дякуємо, що повідомили нас про це питання.

Ми чекатимемо на ваш електронний лист і обов’язково надішлемо його до нашого фінансового відділу для подальшого розгляду цієї справи.

Ми цінуємо вашу співпрацю та терпіння протягом цього часу.


З повагою,

Представник казино Rolling Slots

Автоматичний переклад.
Rolling Slots Casino
5 міс. тому

Вітаємо з виправленням слотів для 230+ обертань із 3-кратним шансом на ножівці, щоб промити нас! І інші слоти! Ваша компанія чи бос не усвідомлюють, що ви не отримаєте постійних клієнтів. Я, наприклад, не повернуся після того, як втратив 600 доларів на смішному rtp! Скажи своєму начальнику, що він/вона зробив це! 😁

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
belloelton249
5 міс. тому

Шановний belloelton249,


Спасибі за ваш відгук.


Хочемо вас запевнити, що ми працюємо лише з легальними та перевіреними постачальниками. Ми не маємо жодного впливу на результати ігор, включаючи виграші чи поразки, оскільки вони визначаються генераторами випадкових чисел (RNG) постачальників ігор, щоб забезпечити справедливість і відповідність нормативним стандартам.


Ми також хочемо нагадати вам грати відповідально та використовувати лише ті кошти, які ви готові втратити. Якщо вам не пощастило з одним постачальником або в одній грі, пам’ятайте, що ми пропонуємо понад 3000 ігор від різних постачальників. Ви можете знайти кращий досвід з іншою грою чи постачальником.


Якщо у вас виникли сумніви або вам потрібна додаткова допомога, зверніться до нашої служби підтримки.


З повагою,

Представник казино Rolling Slots

Автоматичний переклад.
Rolling Slots Casino
5 міс. тому

Так, так, я знаю лінію партії; я граю в ігрові автомати щодня, тому знаю, що таке удача, а що ні; тим не менш, це ваша втрата: ви втратите постійних клієнтів; GL!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Шановний belloelton249,


Дякуємо, що звернулися до нас. Ми розуміємо ваше розчарування та цінуємо ваш відгук. Ми дуже хочемо, щоб ви чудово провели тут час.


У нас є маса різних ігор і постачальників, тому, можливо, спробувати щось інше буде для вас приємніше. Ми постійно працюємо над вдосконаленням, тому ваш внесок надзвичайно цінний.


Якщо у вас виникнуть додаткові думки або вам потрібна допомога з чимось, просто дайте нам знати. Ще раз дякую за ваш відгук.


З повагою,

Представник казино Rolling Slots

Автоматичний переклад.
Rolling Slots Casino
3 міс. тому

Привіт. На сьогоднішній день я не отримав жодної відповіді від служби підтримки. Подивіться, що я знайшов. Чи законно там працювало казино? Вам заборонено працювати в Німеччині, і ви це добре знаєте. З найкращими побажаннями filefilefile

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

file Цікаво, як казино Rollingslots вийде з цієї ситуації. В своїх умовах вони пишуть, що працюють легально і мають усі необхідні ліцензії на свою діяльність. Однак цей лист говорить про інше. Я з нетерпінням чекаю швидкої відповіді. З найкращими побажаннями filefile

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
robertkuczera4859
3 міс. тому

Лол, тобі краще без них. Їхні слоти жахливі. Я граю в усіх казино всюди, і я можу вам сказати, що навіть у криптоказино немає таких жахливих слотів. Тримайтеся подалі, якщо ви граєте в ігрові автомати 😁

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

file Цікаво, як казино Rollingslots вийде з цієї ситуації. В своїх умовах вони пишуть, що працюють легально і мають усі необхідні ліцензії на свою діяльність. Однак цей лист говорить про інше. Я з нетерпінням чекаю швидкої відповіді. З найкращими побажаннями filefile

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Як я бачу з нашої інформації, вони працюють під керівництвом Кюрасао (ANT) .

Сподіваємось, ви отримаєте відповідь від казино тут. Я бачу, що у них тут досить активний представник.

На що саме ви чекаєте відповіді, якщо можна запитати?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я б хотів, щоб вони відповіли, чому пишуть неправду в нормативних актах, що вони мають усі необхідні дозволи і можуть вести свій бізнес будь-де. Будь ласка, я надав офіційне попередження з Австралії чорно-білим. Виявляється, вони надавали там свої послуги нелегально. Те ж саме стосується і Німеччини. Вони реєструють гравців, які проживають у Німеччині, і приймають від них депозити. Пишуть неправду в регламенті, і якщо гравець просить повернути гроші, закривають рахунок. З повагою.

Автоматичний переклад.
robertkuczera4859
3 міс. тому

У цьому випадку буде приємно, якщо ви отримаєте відповіді на свої запитання.

Автоматичний переклад.
robertkuczera4859
3 міс. тому

Привіт,

До цього питання я хотів би додати більш загальну оптику.

Ви та багато інших гравців у країнах із суворими правилами знаєте, наскільки я можу судити, що багато казино все ще не регулюються місцевою владою. Це, на мій погляд, свідчить про те, що гравці все більше стурбовані мінімізацією ризиків і, наприклад, діями відповідно до GGL.

З цієї причини я вважаю, що такі дискусії є важливими.

І навпаки, казино не обов’язково може бути несправедливим, незважаючи на те, що ви можете вважати «незаконною» практикою.

Чи знаєте ви, що казино з ліцензією GGL, окрім багатьох інших «міжнародних ліцензій», стягують податок на кожну вашу ставку? Зниження ваших шансів на виграш ще більше, наприклад, якщо переваги будинку недостатньо.

Хочу підкреслити, що це, звичайно, не чорно-біла тема.

Мені також здається, що багато німецьких гравців уникали цих казино через це.

У будь-якому випадку Casino Guru намагається підкреслити, що хоча відсутність місцевої ліцензії заслуговує на увагу, на нашу думку, це недостатня причина для повернення всім гравцям. На жаль, гравці придумали, як скористатися цим, стверджуючи, що казино надає незаконні послуги та вимагають відшкодування в разі програшу. Цікаво відзначити, що, наприклад, не багато з цих гравців говорять те саме, коли виграють.

Юристи, звичайно, мають свою професійну думку з цього приводу, і можна з упевненістю сказати, що і казино, і гравці завжди повинні поводитися чесно.

Я дуже вдячний, що ви порушили це питання тут. Можливо, вас зацікавить тема, присвячена міжнародним казино, місцевим законам і судовим справам. Огляньте це тут 👈, якщо хочете.



Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Привіт,


Ось як я це бачу. Більшість людей, які грають у казино, залежні від азартних ігор (я думаю, близько 60% або навіть більше). Німецька влада усвідомлює, що це велика проблема. Залежні гравці втрачають свої гроші та багато іншого. Вони беруть кредити в банках і не повертають їх. Це створює проблеми і для банків. Тому німецька влада запровадила свої правила. Ви можете внести в казино максимум 1000 євро на місяць, а максимальна ставка на гру становить 1 євро.


Іноземні казино добре знають, що для роботи в Німеччині їм потрібна внутрішня ліцензія GGL. Незважаючи на це, вони реєструють акаунти з німецькими адресами. Люди втрачають свої статки (знаю випадок, коли друг заклав свій будинок і втратив його). Іноземні казино орієнтовані на максимальний прибуток. На мій погляд, казино, які реєструють гравців з Німеччини, повинні зазнати суворого покарання. Відповідно до німецьких правил GGL гравець не може втратити весь свій статок. Ось як я це бачу. Німецькі гравці мають рацію, вимагаючи повернення своїх грошей, оскільки казино без ліцензії GGL є незаконним, тобто угода між гравцем і казино недійсна.


З найкращими побажаннями.

Автоматичний переклад.
robertkuczera4859
3 міс. тому

Справедливо.

Якби я припустив, що 60% гравців насправді є залежними, я б, ймовірно, по-іншому дивився на ці правила.

Наскільки я можу судити, я ніколи не чув, щоб таку суму виставляли. Чи можу я знати, звідки береться розрахунок? На мій погляд, Шимону, нашому керівнику стабільного та безпечного азартних ігор , було б цікаво дізнатися більше.

Це звучить як велика перевага, особливо для залежних гравців, і хоча я вважаю, що казино не несуть відповідальності за те, що гравці втрачають свої статки, якщо гравці можуть вільно встановлювати обмеження на азартні ігри або самовиключатися, коли вони хочуть, з того, що ви згадали Я розумію, що GGL, схоже, готовий взяти на себе велику частку відповідальності гравця.

На мій погляд, нормальні гравці повинні мати право грати, де завгодно, без втручання уряду. Однак я розумію, що гравці, які мають труднощі, швидше за все, цінуватимуть суворі вказівки.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому



Привіт! Мені цікаво, чому ніхто з Rollingslots не відповів на моє запитання. Минуло багато часу. Так, ви праві, гравець не повинен мати жодних обмежень, але як бути з гравцями, які залежні? На жаль, якщо такі люди зареєструються в казино без будь-яких обмежень і обмежень, вони можуть втратити всі свої статки. GGL добре зробив, запровадивши обмеження та ліміти. Казино це знають, але вони продовжують реєструвати гравців з Німеччини. Я також не розумію, чому ви на стороні онлайн-казино. Якщо казино не має ліцензії на певну країну, тому воно є незаконним, воно має повернути всі вкладені кошти, і навпаки, виграші також повинні бути повернуті. З повагою



Автоматичний переклад.
robertkuczera4859
3 міс. тому

Я не знаю, чому казино не відповідає вам, я думав, що якщо ви використаєте відповідь, вони спробують відповісти на те, що ви хочете знати.

Також хочу додати, що ми не на боці казино, але намагаємося бути об’єктивними. Що стосується законності, я думаю, що це вже було пояснено, і ми цим не займаємося, тому що ми не юристи.

Однак я б сказав, що якщо ви бачите це таким чином, то ми також можемо дивитися на це з іншого боку, тобто якщо гравці знають, що казино не має ліцензії для їхньої країни, вони не повинні туди заходити грати. Таким чином кожен міг отримати відшкодування, а гравці ніколи нічого не втрачали. Гадаю, так не вийде.

Крім того, якщо у вас є проблема і ви залежні, у нас є нова ініціатива та група, з якою ми почали працювати. Ви можете прочитати більше нижче:

У рамках нашої Глобальної ініціативи самовиключення ми співпрацюємо з BetBlocker, зареєстрованою у Великобританії благодійною організацією, яка надає безкоштовні послуги для підтримки людей у всьому світі. Ви можете знайти більше інформації про нашу ініціативу тут ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) і про BetBlocker тут ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker швидко та легко встановлюється на кількох пристроях, займаючи лише 2 хвилини. Після встановлення він блокує доступ до понад 84 200 сайтів азартних ігор і тихо працює у фоновому режимі. Послуга може використовуватися анонімно, і вона допомагає людям безпечно та належним чином керувати своїм доступом до азартних ігор, незалежно від того, чи означає це повне обмеження або обмеження доступу в уразливі періоди.

Крім того, BetBlocker містить список із 824 сайтів з інформацією про азартні ігри. Ці сайти в основному інформують користувачів про азартні послуги та рекламують їх. Ви можете включити ці сайти у своє обмеження, поставивши прапорець. Однак, якщо у вас є постійна скарга на оператора азартних ігор, не встановлюйте цей прапорець, оскільки це також завадить вам отримати доступ до веб-сайту Casino.Guru.

Тому, якщо це буде для вас корисно, просто спробуйте повідомити про це, і ви зможете використовувати це в майбутньому.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я зареєструвався на ігрових автоматах Roling Slots і, на мій подив, після кількох депозитів отримав 600 євро виграшу. Минуло 4 робочі дні, а казино не виплачує гроші. Я кілька разів зв’язувався з ними електронною поштою та в чаті, не отримавши жодної конкретної відповіді. Вони просто кажуть, що в казино діють власні правила і що я отримаю сповіщення, коли вони оброблять суму. Хтось може допомогти мені вирішити це?

Автоматичний переклад.
1...7 8 910
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого